@simoontje: 35 mag je echt niet klagen hoor! Is een nette ontpilronde! Mijn ronde na de ontpilronde was ook 35... @kowalski: lijken inderdaad eisprong bloedingen!! Klussen!!!!! Ik heb nooit een net zo donkere gehad, mijn donkerste was net iets lichter dan de controle streep en daarna weer veel lichter. Dus misschien heb je toch vandaag of morgen je ei! Fijn dat je zo genoten hebt en je dochtertje ook! Ja voor mj nog 1,5 week wachten. Lijkt me erg bijzonder! @cupcake: ik hoop echt voor je dat t nu eens doorgaat naar ronde 2 want dit is irritant natuurlijk. Jouw geduld wordt op de proef gesteld! @babyflower: SMAC?! Even serieus... Dat is zo vies en chemisch! Ik heb vooral last van moeheid, na een dagje wat doen in t weekend moet ik echt s middags uurtje gaan liggen om s avonds nog wat waard te zijn en sinds gisteren zere (.)(.) Kramperig gevoel is weer wat weggetrokken. Merk ook dat m'n reuk sterker is, ruik nu veel erger vieze dingen. Volgens de zwanger.nl app zou t hartje vandaag gaan kloppen
Mijn 1e ronde na het stoppen met de pil was 39 dagen! Sowieso heb ik altijd rond de 35 dagen. Dit is al mijn 13e of 14e cyclus na het stoppen met de pil, dus zo is mijn cyclus gewoon.. @Jeansflower, spannend meis! 8 Maart je echo! Is gewoon al volgende week vrijdag! Gaat snel zeg! (Misschien vind jij het wel lang duren, kan ik me voorstellen )
@jeansflower! Oh dus dat kan ook nog... Hmz gister wel geklust, maar nu zit mijn man achter de computer. Zo maar even kijken of hij er nog achter vandaan te krijgen is, anders morgen weer Wat leuk dat je dan leest dat nu het hartje gaat kloppen! Eerste echo is heel bijzonder! Ik was bloed nerveus haha
Er wordt helaas maar weinig gependeld... Wil zo graag.. Haha @debbie: gewoon zeggen dat je zelf al meerdere keren hebt getest!! Heb toen vorig jaar ook een bloedtest gehad.. Toen zat ik overigens gewoon aan de pil.. Maar alle verschijnselen.. Bleek overspannen te zijn @jeansflower: spannend!! En volgende week vrijdag al! Ben zo benieuwd voor je!! @kowalski: lekker dat de vakantie geslaagd was! En nu snel aan de klus haha!!
Hallo, even snel toch weer een berichtje van mij, kan het niet laten haha Welkome Simone! Gezellig, een mede-Brabander Vriendlief net, op de bank: goh, ben je trouwens al weer ongesteld geworden? Haha nee schat dat duurt nog minstens een week hahaha. Wel heel lief dat ie er aan denkt
@Kowalski, fijn dat je ei eraan zit te komen!! Klussen maar! @ babyflower, wat grappig dat je ineens in andere dingen trek hebt! Hahah. Lijkt me wel bijzonder hoe je lichaam kan veranderen als je zwanger bent! Ik zit nu inderdaad op het punt dat ik het ECHT niet leuk meer vind hoelang het duurt.. Vooral als ik lees dat meiden die ook in Dec zijn gestopt inmiddels al 3 rondes hebben gehad.. Ik zat vorige week ook echt niet lekker in m'n vel.. Was heel moe en nergens zin in.. Nu gaat t wel weer maar heb niet altijd meer veel zin om op iedereen te reageren.. Sorry daarvoor meiden. Natuurlijk blijf ik wel alles lezen en af en toe even reageren of jullie een update geven.. Net ff lekker gesport en nu m'n bedje in! Slaap lekker allemaal
Hoi allemaal, @simoontje Welkom!! Zie ik nu tot mijn grote schrik het woord Smac voorbij komen?!?!?! ULGH... Even weggeweeet, gebeuren gelijk rare dingen, haha @all....Ik heb even rust ingebouwd...mijn lichaam nam afgelopen maand echt een loopje met me en dit wou ik dus absoluut niet! Maar nu weer nuchter en rustig voor hoe lang het duurt... Komende week veel werken dus zal af en toe wat meelezen...Fijne week allemaal!
Zo wat is er weer veel gekletst. Heb wel net even bijgelezen maar het lukt me nu even niet om op iedereen te reageren. Hier niet zoveel bijzonders te melden. Ongesteldheid is weer voorbij. Ben het de afgelopen 2 keer maar licht geweest terwijl ik had verwacht dat het erger zou worden omdat ik nu natuurlijk niet meer de pil slik. Ik zit nu nog in dubio of ik deze maand met ovulatietesten in de weer ga. Het lijkt me zo'n gedoe... Maar het vergroot de kansen natuurlijk wel. Ik heb geloof ik niet veel tijd meer om te dubben want als ik het wil doen moet ik daar volgens mij niet te lang meer mee wachten.
Goodmorning dames Nou vanochtend urine weggebracht naar de h.a Net gebeld maar weer negatief hoor nu moet een week wachen grrr Ik heb het niet meer
Nee ik moet nu gewoon weer een week wachten!!! Of toch mij ongesteldheid doorbreekt of toch niet Echt zo frustrerend maarja je doet er niks aan ...
hmmmm wat vervelend nu. Heb je wel aangedrongen op een bloedonderzoek?? Hoor vaker dat de ha dat uitsteld.
Hallo dames, nou weer heel wat afgelezen. @Debbi: Jeetje wat vervelend, zo onzeker. Hoop dat de dokter je zekerheid kan geven, en vraag gewoon of hij wil bloedprikken, is toch iets betrouwbaarder als urine inleveren. Hoop dat t snel duidelijk word. @cupcake: Mag nu wel een keer doorbreken die ongesteldheid bij jou, sjonge snap dat je er soms even mee doorheen zit. Ik hoop voor je dat je gauw door kan. Ga anders n keer naar de dokter, heb wel is gehoord dat die je ongesteldheid op gang kan brengen met een pil ofzo. misschien is dat wat? @Kaatje, Keef: Nog even dames, en dan testen, ben echt zoooo benieuwd naar jullie, heb ook wel zo'n voorgevoel kaatje dat het raak is voor je. Nou, ik duim voor jullie! @simoontje: Welkom, leuk dat je mee schrijft. Hoop dat het een goeie maand is voor je! @all: nou hier is niet veel veranderd, moe moe moe moe en pijnlijke borsten en klein beetje misselijk soms. En heb morgen ECHO kan echt niet wachten haha. Hoop dat alles goed zit, en dan kunnen we het vertellen aan de rest van de wereld .
@debbie: wat een rare huisarts! ik mocht toen echt gelijk bloed prikken toen ik het wilde. er zijn namelijk meiden die helemaal nooit een urinetest positief testen!! Zou toch nog een belletje eraan wagen hoor Dan weet je ook waar je aan toe bent! @all: vandaag weer een beetje beter. Vannacht echt als een os geslapen.. nu nog steeds gebroken haha! Maar ach, weer een beetje opgeladen!
@mamavanm1: Morgen alweer echo!!! leukkkk!! Ik herken de gevoelens van een paar blz terug zo erg.. Zo van; we zien wel wanneer en hoe en wat Maar nu je eenmaal gestopt bent, moet het ook maar snel gebeuren haha!
@Keef: Ja heb er echt zin in . Is altijd weer zo bijzonder als je een echo krijgt, elke x weer geweldig om te zien! Ja, in het begin van de maand keek ik er ook altijd zo tegenaan, gewoon niet zoveel aan denken. Maar als je eenmaal je ei voorbij bent, dan is het zo moeilijk om er niet aan te denken.
@Debbi86, aah jakkie zeg, moet je weer een week wachten! @MamavanM1, ooh hoop zo dat je voorgevoel klopt! Zou zo mooi zijn! Jij hebt morgen al je echo! Gaat snel zeg! Leuk leuk!
@Kaatje: Jaa weet niet, heb wel zon gevoel, hoop ook dat ie klopt, maar denk t wel hihi! We zullen zien over n paar dagen!