@Kaatje: jij MOET gewoon zwanger zijn haha! @all: weet iemand die graag pendelt? ik vind het zo moeilijk om elkeeee keer te kijken wanneer iemand wil pendelen..
@Keef, ja lastig is dat he om dat iedere keer in de gaten te houden wie wanneer pendelt, want het is heel soms! Haha ik MOET zwanger zijn nog wel.. Zou heeeel mooi zijn, dan ben ik tegelijk met een vriendin van mij zwanger.. Pff ik vind dit echt een spannende week! Voor jou is het ook heeeel spannend en voor SchoesjeR ook, ben hier niet alleen hoor! En vind het ook zo vervelend dat de kwaaltjes van menstruatie en zwangerschap zo op elkaar lijken..
Ik heb bij een aantal pendelaars gewoon een abbonnent op hun topic gezet. Zo krijg je vanzelf een email wanneer er iemand reageert. Zo heb ik het ook gedaan
Ja, ik heb nu inderdaad een paar geabonneerd. Ben chantalcindy dus gister misgelopen ! jammerrrrr 1tje moet nog reageren, want zij heeft zieke kindjes... begrijpelijk, die zouden bij mij ook voor gaan @kaatje: nou inderdaad, alles lijkt zo op elkaar als ik dat overal lees. Misselijk ben ik vandaag niet echt... Alleen wel supermoe en kan me niet echt concentreren daardoor haha
Haha, gewoon die beker er tegen aanhouden zo'n beetje, dan heb je minder kans om er langs heen te gaan. 't is ook heel vervelend hoor, ik krijg 2 kratten maar ik krijg er nog niet eens 1tje vol, dus ff bellen dat ik er 1tje wil. succes met plassen
Haha ik heb besloten dat als ik zwanger raak, ook mee ga doen met mvm Kan dit ook alleen op tijden dat je thuis bent? Dat je op het werk overslaat?? want daar hoeft niemand het voorlopig te weten @babyflower: wat voor cadeautje kreeg je?
@Keef: Wat goed.. Het is niet leuk maar zeker voor een goed doel. En natuurlijk alleen als je thuis bent, je hoeft die kratten echt niet mee te slepen naar je werk of als je op visite gaat. goh sorry wil niet voor iemand anders antwoorden, maar je krijgt een heerlijk zachte wikkeldoek. leuker en bruikbaarder dan de ketting/armband wat je eerder kreeg. (was ook niet zo mooi)
wat is dat mvm?? Wat voor doel heeft dat je plas in leveren?? Hier veel vocht/slijm beneden. Is dat een teken dat mun eitje eraan komt???
t is even oefenen hoor! idd n wikkeldoek. een hele mooie en super zacht! moeder voor moeders is dat je plast voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden. tot je 16e week vang je je urine op. in urine van zwangere vrouwen zit een hormoon waar ze geloof ik pregnyl van maken.
@simoontje: ja volgens mij zou dit wel kunnen! @all: ik ben zo benieuwd wat mijn ovu test straks laat zien! Ik hoop echt dat hij weer wat donkerder of zelfs positief is!
@kowalski, ik hoop het zo. Vanavond toch maar ovulatie testen gaan bestellen. Hoe ver van te voren moet je eigenlijk gaan testen??
Hooi! Donderdagavond komt de vrouw van MvM bij mij langs. Vind t wel eng dat zij nog een test gaat doen haha dus doe zelf ook lekker een test donderdag met dezelfde urine Voordat zij er straks achter komt dat er ineens geen HCG meer is ofzo.
@jeansflower, whahaha klinkt het zelfde als mij. Dat zou ik ook doen (als ik zwanger was dan). Just in case.
@jeansflower: ahah, hoef je toch niet te doen. Er zal heus hcg inzitten, anders had je allang tampons vol gehad dacht ik zo. @all: ooooh ben nu al helemaal opgewonden voor morgen, heb er zooooo zin aan !
ik had s ochtends ook nog een test gedaan vd zekerheid! die mevrouw doet ook een test en ik had een dikke lijn! volgens haar heb ik heel veel hormonen! de test van mvm krijg je in een mooi doosje. en dat testje vervaagd nooit vertelde ze.
@mamam1: ben misschien een beetje paranoia haha. Wat ongelooflijk spannend je echo! Hoelaat mag je komen? En plaats je dan een fotootje? @babyflower. Grappig zeg dat je dat in een doosje krijgt. Ik had over mijne haarspray gedaan en hij is nog niet vervaagd
@ Kaatje, SchoesjeR en Keef: wat spannend, wat spannend. Jullie nod komt steeds dichterbij. @ Cupcake: Ik kan me goed voorstellen dat je gek wordt van een cyclus als deze en om maar niet te weten waar je aan toe bent. Misschien even contact opnemen met de HA en je probleem daar neerleggen. Hopelijk weet je snel mer en kun je verder. @ Debbi: wat vervelend dat je nog steeds niet verder bent. Wel raar dat ze geen bloed afnemen. Als het in het bloed te zien was, had je het waarschijnlijk ook wel terug kunnen zien in een test. Misschien dat ze alsnog een bloedtest kunnen doen? Nog een week wachten is natuurlijk lekker makkelijk gezegd. Wat voor moeite is het nou om even bloed af te nemen. @ MamavanM1: Morgen alweer je echo. Super. Net als iemand anders vandaag eerder zei: "Het leek eerder nog zover weg" en nu is het alweer zover. Super! Geniet ervan. Ik heb de kleine natuurlijk al een keer gezien, maar ook ik ben nu echt aan het aftellen tot volgende week. Komt denk ik ook omdat we het daarna eindelijk gaan vertellen. Aankomend weekend nog een weekend logeren bij mijn broer, schoonzus en hun twee kleintjes en daarvoor uiteten met mijn zus en zwager erbij en nog bij mijn ouders langs. De laatste keer dat we onze mond moeten houden. Wat een beproeving een heel weekend. Zie er ook wel tegenop. Week later kunnen we open kaart spelen.