Lieve dames, Ik heb al eens eerder een clubje geopend met een soortgelijk onderwerp, maar daar heb ik helaas nooit respons op gekregen. Terwijl ik wel in andere groepen merk dat de dames "op leeftijd" zich allemaal wat meer zorgen maken (en ik ben er zeer zeker eentje van), dan de jongere aanstaande moeders. Ten eerste, of een zwangersachp uberhaupt lukt. Waaneer je er eventueel mee naar je huisarts gaat. Etc Maar vooral lijkt het me heel gezellig om lekker te kletsen. En elkaar erdoorheen loodsen elke maand . Al is dit hopelijk voor iedereen de laatste maand proberen en zitten we volgende maand in de club: boven de 35 jaar en zwanger van een eerste kindje
Hoi hoi, Ik zag je berichtje, er is een groep met 35+ en kinderwens, niet allemaal neer voor een eerste kindje maar wel een hele leuke groep meiden, meedere nog bezig hun wens in vervulling te gaan en een aantal die inmiddels mama zijn. Hier kan je ook de ervaringen lezen en je vragen kwijt etc. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/545321-meer-35-jaar-ouder-op-forum-170.html Groetjes Mir78
Hoi Curitiba, Ben zelf 38 en wij gaan ook voor een eerste kindje. Helaas al drie jaar bezig. Na een jaar zelf proberen toch maar naar de huisarts en daar bleek dat mijn vriend onvruchtbaar is. Dus vanaf die tijd de mmm in. Nu bezig met iui met een donor. Tweede iui gehad en ik zit op het zogenaamde wachtbankje. Waar zit jij in de cyclus? Vind het leuk om af en toe te kletsen via dit forum en elkaar hierdoor te steunen. Lfs