Wow wat een geklets! Ik had een hele drukke week dus net rustig al die pagina's bijgelezen. Hier is mijn kleine afgelopen maandag 1 jaar geworden en uitgebreid gevierd op twee dagen.. De tijd gast echt te snel.. daarnaast drukke tijd op mijn werk, met veel trainingen dus weinig tijd in de avond.. Dit blijft nog wel even zo dus ga me best doen mee te kletsen.. kom ik gelijk bij een vraag, wat voor werk doen de werkende mama's eigenlijk? Ik werk zelf 24-32 uur in de week als telefonisch klantadviseur voor een grote zorgverzekering. @oppas: ik werk dus 4 dagen in de week en mijn man ook.. en voor 3 dagen past mijn geweldige leuke schoonmoeder op.. woont hier in hetzelfde dorp dus is ideaal.. erg mee getroffen.. @JMAM: gefeliciteerd met je zwangerschap, ik denk dat twee positieve testen wel duidelijk zijn! @ontpillen: de vorige keer geen last van gehad, zelfs mijn cyclus bleef hetzelfde alleen tijdens de menstruatie had ik wel meer last van krampen dan met pil.. in het verleden heb ik daarom ook 6 jaar de prikpil gehad zodat ik geen menstruatie had.. maar aangezien mijn man en ik meer kinderen willen heb ik vanaf de geboorte van mijn zoon aan de gewone pil en daarvoor ook al 2 jaar ivm de uitwerking van de prikpil @voorkeur geslacht: ik hoop zelf op een meisje omdat ik al een zoon heb mogen krijgen maar praktisch gezien is een zoon wel handig gezien ik alle kleren enzo nog heb.. daarnaast heb ik eigenlijk stiekem een wens voor een tweeling! Zo voldoende weer gereageerd en nu zo expeditie Robinson kijken!
Hoi, ik werk in de ggz met jongeren en volwassenen met een psychische beperking. Veelal agressief en middelen afhankelijk. In de avonden, nachten en weekenden. Word nog een uitdaging straks ha ha. En ik werk 40 uur in de week
Ik had bij mijn zwangerschap ook innestelingsbloeding. Begon op de dag van mijn positieve test! (12 dpo) Vond dat wel eng... maar gelukkig liepen mijn testen hartstikke op en was het gauw over, maar kan je wel onzeker maken haha. Ik snap wel dat het moeilijk is om te zien dat andere vrouwen sneller zwanger zijn. Je wil dan zelf ook zó graag! Ik voelde me soms gewoon schuldig tegenover de andere meiden, maar dat slaat ook weer nergens op natuurlijk hihi. Zij zijn ook gewoon blij voor mij! Nu ben ik elke keer nog steeds suuuper hard aan het duimen voor de dames die nog niet zwanger zijn van het September Clubje van vorig jaar.
Ik had eerder ook al gereageerd maar daarna las ik alleen mee. Wij gaan in 2015 ook beginnen voor een tweede kind. Wel na de zomer denk ik.
Woow het gaat echt heel erg hard hier. Ik houd het allemaal niet bij zo snel gaat het! Het lukt me dan ook niet echt om op iedereen te reageren. Ik werk in een logeerhuis voor veelal kinderen met een beperking, ontwikkelingsachterstand en gedragsproblemen. In de weekenden en vakanties. Zou eigenlijk liever iets meer ri gezinsbegeleiding willen doen, maar helaas zit dat er momenteel door bezuinigingen niet in. Jammer.
Mooi gezegd! Zo voelde ik me ook toen ik meteen in de 1e ronde (jan 2013) zwanger bleek te zijn. Volgens mij is er nu nog 1 van ons clubje van 2013 die nog niet zwanger is... Ik vond het toen ook wel lastig om daar soms mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik zag ook nog ergens voorkeur voor een geslacht voorbij komen. Ik zou dan wel graag een jongen willen aangezien ik al een meisje heb. Bij mijn dochter had ik tot bijna het eind van de zwangerschap het gevoel dat het een jongen werd, de laatste paar weken begon ik erg te twijfelen. Het bleek dus een meisje, wat een verrassing bij de bevalling! Een jongen zal anders zijn, dit zou ik ook wel mee willen maken. Maar een tweede meid is ook welkom hoor! Ik ben zelf opgegroeid met een zus, daar zitten ook weer voordelen aan. Daarnaast zou ik wel graag mijn schoonouders een kleinzoon 'geven', zij hebben nu 3 kleindochters en wij zijn de enige kans op een kleinzoon... Maar je hebt eigenlijk niet te kiezen hè?
Hoi Dames, Ik weet niet of iemand het nog weet, aangezien het hier supersnel gaat haha! Dat ik sinds deze maand aan de condoom ben.. Ik zou normaal overmorgen mijn eisprong hebben, en ik wil weten of ik wel ene heb dus heb ik ovulatietestjes gehaald van de action en dezemorgen voor het eerst getest, en ik zag een superlicht tweede streepje, wilt dat zeggen dat mijn eisprong eraan komt? ik snap er niks van! En ohja het klussen met condoom vinden zowel mijn man als ik echt niet leuk haha! En ik heb net een gesprek gehad met mijn man dat hij eigenlijk al in januari zou willen stoppen.. Uiteindelijk stel ik het gewoon uit omdat wij gaan zitten met verbouwingen volgende zomer, maar wij huren nu een appartementje en we hebben beide vast werk het zou in principe wel kunnen alleen ben ik bang dat we er niet optimaal van kunnen genieten.. Mijn man wordt 30 in november dus voor hem is het van we proberen gewoon, je weet nooit wanneer het raak zal zijn.. Dilemma dilemma haha! . Ik vraag mij wel eens af hoe andere die beslissing hebben kunnen maken van "oké en NU gaan we ervoor", ik vind het zo moeilijk omdat ik echt een planner ben alleen valt dit helaas niet te plannen.
Hoi viveluna, snap je wel hoor. Alleen valt het nooit echt goed te plannen de k ik. Ik raak per 1-11 mijn baan kwijt en toch gaan we ervoor. We hebben de beslissing om ervoor te gaan nu eenmaal al genomen voor die tijd, en om nu weer te zeggen, nee we wachten wel weer voelt niet leuk. En wachten waarop dan... Tot ik weer een baan vind, en dan moet ik weer wachten tot ik een vast contract krijg, als je dat al krjgt in deze tijd. Ik ben inmiddels al 34 en we zijn klaar met wachten. Het voelt een beetje alof we ons leven op "stop" zetten en maar wachten tot het juiste moment daar is. Maar ik realiseer me nu wel na 4 jaar voor een baas gewerkt te hebben en gewacht te hebben met kindjes en mijn knie operatie ( ik moet tevens geopereerd worden, en heb dit lang uitgesteld omdat ik dacht straks gooien ze me eruit, uk wacht wel tot ik een vast contract heb) dat je moet doen wat je wilt en je dromen moet najagen, anders is het straks te laat.
sorry meiden... ik heb laten afweten... zooo druk gehad en erg moe. kan me even iemand kort bijpraten ? Vandaag gaan kijken voor een slaapkamer voor onze meid, willen meteen een goede kamer kopen met groot bed waar ze tot haar 18e mee vooruit zou kunnen bij wijze van spreken.... ze vragen nogal wat zeg.. complete kamer ruim 1600 euro... maar tis wel een hele gave
Hier eventjes een snelle zwaai ^^ hopelijk heeft iedereen een fijn weekend en start van de nieuwe week gehad
Goedemorgen dames. Hier ook alles goed. Vandaag zijn manlief een jaar samen en dat moet gevierd worden. Helaas zijn we allebei niet fit. M. heeft griep en ik ben een tikkeltje oververmoeid. Dus het word een rustig weekend samen. Ook lekker. Fijne vrijdag x
Ahh, gefeliciteerd, Marieke! Jammer van het griepje, dat dan weer wel. Het heerst zo erg! Echt het begin van de herfst he, bah. Hopelijk toch een gezellig weekendje lekker knus samen. Vanesje, fijn! Ik ben benieuwd wanneer ik weer een cyclus ga krijgen. Heb alleen spotting gehad tot nu toe na mijn zwangerschap, 2 keer een paar dagen, heel erg menstruatiepijn ook, maar nog geen echte menstruatie. Ik geef dan ook borstvoeding . Hier helaas geen rustig weekendje . Morgen opruimdagje en inkopen doen voor de dag erna, want dan komt mijn familie. We gaan gourmetten hier. Gezellig, maar druk .
Marieke gefeliciteerd! Bubblybaby, wat leuk gourmetten met de familie. Vind ik altijd erg gezellig om te doen.. Hier was het afgelopen week een mini-drama, de kleine man had last van tandjes dus sliep erg slecht en was overdag nogal van het " samen" spelen, dus weinig kunnen doen.. Inmiddels is hij al weer opgeknapt, maar die tanden zijn nog spoorloos haha.. Komende dagen weer een gezellig weekend, een verjaardag van onze beste vriend en tevens neef van mijn man, en ook nog even op de voetbal kijken als het droog is.. En daarnaast behoeft het huishouden ook nog wel flink wat aandacht hihi.. Ondertussen begin ik wel steeds ongeduldiger te worden nu het einde van het jaar dichterbij komt.. nog maar een paar maandjes wachten en dan gaan we het eindelijk proberen voor die tweede spruit!
Hallow allemaal Wij zijn zins 23 sept gestopt met de pil en Willen dus ook voor ons eerste wondertje gaan in 2015 Leuk Om Hier bij te kletsen met Jullie zie dat Jullie Al een Tijdje Aan het kletsen zijn Zou ik Hier bij mogen bij Jullie ?
Gezellig, Bloemhartje !! Leuk! Haha, oei, Disneymama, da's niet fijn! Maar gelukkig is hij alweer opgeknapt ! Ik ben ook een beetje ongeduldig hoor . Maar richt me nu vooral op de kleine en kijk enorm uit naar maart! Trouwen ! En dan in mei stoppen we met anticonceptie en hopen we snel zwanger te zijn . Voorpret!!! Ik dagdroom zoooveel.
Ik word soms ook wat ongeduldig of zelfs stiekem wat jaloers als ik anderen zwanger zie... Maarja, eerst maar eens wachten tot mijn eerste menstruatie zich meldt! Vandaag is mijn dochter 1 geworden! Nou ja, officieel over een kleine 2 uurtjes... Morgen deel 2 van de visite. De slingers en ballonnen vond ze eigenlijk leuker dan de cadeaus... Haha!