@lafarina Mijn vriend zei 6 jaar geleden tegen zijn moeder , je word geen oma hoor. Nu hebben we al een zoontje en is hij degene die nu dolgraag ervoor zou gaan maar ben ik degene die nog een halfjaar wil wachten Dus kan ineens snel gaan hier vandaag met zoonlief thuis, voel me niet zo lekker en het is toch slecht weer, dus eigenlijk niks bijzonders..
@luminis. Het is wel een domper dat je vriend nu het weer uitsteld. Ik zou dat erg vervelend vinden in ieder geval. Je maakt een afspraak verheugt je er onwijs op en hij stelt het uit. Ik spreek uit ervaring heb dit ook meegemaakt met vriendlief.
Ooohh.. Ik heb al de hele dag buikpijn onderin mijn buik....innesteling? Ik weet het niet hoor aan de ene kant wil je het te graag hopen en aan de andere kant ja het kan natuurlijk wel....pffff ik hou zoooooo niet van onduidelijkheid!! Hahaa..
Spannend ! Moet je nog even geduld hebben ! Ik heb echt het ene moment zoiets van , in het nieuwe jaar mogen we wel beginnen maar ik weet echt dat het beter is om te wachten
Spannend Baby86!! @SDenise: wie weet, we wachten het maar af heb in ieder geval gisteren de nuvaring uit gedaan, dus vanaf nu is het kijken hoe de cyclus gaat verlopen. Is ook alweer een eerste stap, zo zie ik het Jullie nog plannen voor het weekend? Ik ben aan huis gekluisterd omdat ik gerbils koppel, (heb een fokkerij- en opvang voor de Mongoolse gerbil). Verder komt er vanavond een vriend van mijn man mee eten en morgen lekker samen thuis met mijn man, nog geen idee wat we gaan doen.
Ik vind het heel jammer dat mijn vriend het wil uitstellen. Toch een enorme domper inderdaad. Al die tijd kijk ik ernaar uit, wil vriendlief het ineens uitstellen... maar goed, als hij er niet achter staat, kan ik er niet veel aan doen. We moeten er immers samen achterstaan. Ik denk trouwens dat hij bang is. Lafarina, wat heeft jouw man die beslissing snel gemaakt! Heel fijn voor je. En als hij eenmaal vader is, zal hij het vast fantastisch vinden. Baby86, spannend! Nog even geduld hebben dus! Nog plannen voor vandaag? Ik blijf vandaag lekker een dagje thuis. Beetje tv kijken, op de computer... gewoon even bijkomen van de drukke werkweek.
Ik ben lekker naar een vriendin geweest, jongens in de speeltuin gespeeld en haar babygirl in de wagen gelegen... Ik ga zo even naar een expositie , daarna lekker thuis luieren want zoonlief is bij opa en oma in belgie . Morgen lekker naar de bios, uitslapen
Klinkt als heerlijke weekenden allemaal Wij zijn bezig met de grote opruimronde in huis, destijd zoveel mee verhuisd naar het nieuwe huis en nu staat het al 3 jaar op zolder of in de berging. Het ene verkopen we het andere naar de stort. We zijn al 16 vuilniszakken verder en 3 ritjes naar de stort ik heb een aantal hokken verkocht, mijn man zijn gitaar en zo hebben we nog meer te koop staan. Het ruimt heerlijk op en vandaag begin ik er ook echt wat van te zien. Jammer dat ik met de nekhernia niet kan sjouwen of te lang achtereen kan opruimen, dat is dan af en toe weer een baal momentje....maargoed alle beetjes helpen en we komen er wel Het hele huis staat nu alleen vol spullen en ik word er helemaal kriebelig van haha ^_^ @Luminis: We hadden het de afgelopen twee jaar wel steeds over kinderen krijgen en hij weet dat ik het al langer wil, dus die beslissing had hij denk ik al langer gemaakt, maar nog niet durven uiten... denk ik maar ben zeker blij met het tempo waarin hij mee gaat! Mag niet klagen denk ik
@lafarina ; fijn dat nu alles lekker opgeruimt is. Wij moeten ook maar eens aan de kelder beginnen. Het is zo makkelijk om altijd alles maar op de zolder of in de schuur /kelder te zetten he. Hier een relaxend weekend. Gister verjaardag gevierd en dinsdag nogmaals verjaardag vieren met weer de andere kant van de familie. Morgen werken, dus vandaag rustdag. Wel om 06:00 klaarwakker op de zondagmorgen maar de slaap wou me helaas niet meer herpakken. Het is mooi weer hier in het zuiden het zonnetje schijnt en de lucht is helderblauw. De slaapkamer ramen opgezet dat het hier een beetje kan doorluchten. Ik wens jullie alle een fijne zondag meiden.
Oef dat is best vroeg op zondagochtend inderdaad Ik werd pas om 9 uur wakker, of nouja wakker gedenderd door het kind wat hiernaast zo hard door het huis rent dagelijks dat ons huis op trillen staat pfffff. Maar ach, laat zat om op te staan Gisteren goed gepraat met mijn man, over waar hij bang voor is en waar ik bang voor ben, maar ook over waar we naar uit kijken en hoeveel zin ik heb om te beginnen met alles. Nu afgesproken dat ik gewoon vast foliumzuur ga slikken en dan zien we wel hoe het loopt. Mijn man zei zelfs zelf van slik maar gewoon vast, dan kunnen we beginnen wanneer we willen. Me happy Wij gaan nu even lekker de stad in, even langs de winkel van een vriend van ons... en foliumzuur kopen Ook een fijn weekend voor jou wensmoeder en iedereen in deze club!
Hoi allemaal, ondanks dat ik nog niet kan beginnen en moet wachten tot januari zijn we alwel druk met verbouwen in huis. De zolder word een kamer waar we druk aan het witten zijn en we gaan volgend weekend die kamer behangen. Kan ik er toch een beetje mee bezig zijn.
@vanesje Toch wel fijn dat je er dan nog mee bezig kan zijn ! @lafarina Toch fijn dat je nog even met je vriend kon praten, en nu lekker fliumzuur slikken ! spannend! Mannen moeten er langer aan wennen, wij dragen het voor hun is het natuurlijk een abstract idee.... @Weekend wij gaan zo lekker naar de bios (na het eten) , hopelijk als er nog plekjes zijn naar de film Interstellar Fijne zondagavond nog !
Fijn Vanesje34, toch een beetje het gevoel dat je er inderdaad nog mee bezig bent, het staat niet stil wanneer wordt je geopereerd? @SDenise: Jaaaaaa ik vind het echt spannend, zowel de nuvaring compleet uit als foliumzuur slikken, ben er nu dus gewoon echt aan begonnen, ook al 'doen' we nog niks, voelt goed en voedt mijn ongeduldigheid ghehe Net het eerste pilletje op
@baby86, spannend!! Wanneer moet je ongesteld worden? @lafarina, dat is nog eens leuk nieuws dus je bent al begonnen met foliumzuur. Ik ga dus 1 dec. beginnen, nog ff wachten dus @vanesje34, lekker dat je wel iets om handen hebt zodat je niet duimendraaiend moet gaan afwachten. Zo heb ik mijn zolder project, waar dus ook gewit moet worden. Omdat ons kantoor daar heen verhuisd als er een babykamer moet komen @sDenise, naar welke film zijn jullie geweest? Ik ben blij dat de week weer begonnen is, een zonnige maandag met mijn opvang ventje die ligt lekker in bed te slapen (volgens mij- tis stil, dus ik zal zo ens gaan kijken). Ik even achter de pc voor mezelf. Mijn ticker geeft nu 1 maand en 6 dagen aan! En over een week heb ik mn laatste pil van deze strip. Daarna nog ééntje! Het word allemaal wel spannend kan niet wachten tot we gestopt zijn. Kijken jullie al een beetje uit naar de feestdagen? Als je me dat een week geleden had gevraagd had ik volmondig JA geantwoord. Maar nu is dat wat minder. Het gaat namelijk heel slecht met mijn schoonvader. Vorig jaar in september hebben ze bij hem longkanker vastgesteld. Dit was niet te opereren en alleen te bestrijden met medicijnen en chemo. Hij kreeg op dat moment een jaar te leven. Nu zijn we dus inmiddels ruim een jaar verder. Hij heeft in dat jaar ups en downs gehad, heeft er botkanker en tumoren in zijn hersenen bij gekregen maar had ondanks alles een onwijze opleving in september (wij zijn toen voor de wet getrouwd). Iedereen dacht dat deze opleving niet lang zou duren, maar toch heeft het tot nu geduurd. Maar tis dus over. Hij is slecht ter been en valt vaak om, ook van de trap. Dus is er met de thuiszorg overlegd en besloten dat er een bed in de huiskamer komt te staan. Hij kan niet meer naar boven. Mijn schoonmoeder kan het lichamelijk ook echt niet meer aan, zij zorgt 24/7 voor hem en ze is op. Schoonvader word dan vanaf morgen op bed gewassen en dat vind hij vreselijk. Mensonterend heeft hij gezegd. Wij zijn erg bang dat hij hierdoor zijn wilskracht verliest en dus opgeeft. Er word zelfs gevreesd dat hij de kerstdagen niet meer gaat halen Ik zit hier dus weer met gemixte gevoelens. Tis vreselijk, maar ik hoop dat -als hij moet gaan- hij dan niet rondom de kerstdagen gaat, want dan zijn die voor altijd 'verpest'. Jullie vinden me misschien vreselijk omdat ik dit zo zeg, dat vind ik zelf ook wel... maar anders is het voor altijd 'de dag waarop vader stierf', en ik hou zo van kerst we hopen natuurlijk dat we hem nog lang bij ons mogen houden, maar als het zo slecht gaat is het voor hem ook niet eerlijk. Pff lekker onderwerp voor de maandag morgen, maar ik moest het kwijt. Ik wil mijn man er niet teveel mee lastig vallen, het is tenslotte zijn vader en hij heeft het er al moeilijk genoeg mee.
Ik heb trouwens die ticker banner van lilypie nu ook gedownload in de app store. Kan je instellen dat je het zeg maar gelijk op je beginscherm ziet als je moet ontgrendelen. Staat nu een ticker wanneer we gaan beginnen en hoe lang we nu samen zijn.