Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Marieke snap dat je je zo voelt en dat je je schuldig voelt maar ik vind het niet gek dat je hoopt dat het niet rond de kerstdagen gebeurt !

Sterkte alvast :( !!!!!
    en hopen dat hij nog even mag meegaan....

Ik kijk trouwens wel uit naar de feestdagen , Kerstavond met vriendinnen , Kerstdag 1 bij schoonmoeder kerstdag 2 met mijn moeder en die dag erna of met oudjaar naar schoonvader...

@Vanesje
    Bij gebruikers instelingen bij je handtekening , daar moet je de code heen kopiƫren (wel de goede doen , je hebt meestal twee codes , nadat je je ticker gemaakt heb)

2. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @marieke, sterkte voor de komende tijd....Zal niet makkelijk worden en snap je dubbele gevoelens...

Ik wordt volgende week woensdag geopereerd aan mijn voet. Ik lig dan 6 weken eruit......Hoop dat de kleine man dan meewerkt...

Trouwens gisteren waarschijnlijk mijn innesteling gehad....Geen bloed maar wel een soort rare buikkramp...Nog 1 weekje wachten...

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    *dikke knuffel* Bedankt dames, dat had ik even nodig :)

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    En toen was het alweer dinsdag, nieuwe ronde -- nieuwe kansen :D
    Goedemorgen dames. Hoe is het hier? Bij mij ist gezellig, mijn kleine oppasventje is lekker met de treinen aan het spelen en komt af en toe bij mij kijken.

De plannen voor vandaag; meneer blijft tot 11:00. Dan rondom 12:00 mijn zoon en een vriendinnetje ophalen voor de lunch. En vanavond naar het circus met een vriendje :D helemaal leuk!!

Ook heb ik net een afspraak gemaakt met een vriendin. Ze is 33wk zwanger van tweeling jongetjes en bij haar zijn zondagnacht de vliezen gebroken. Ze is dus opgenomen int ziekenhuis en donderdagochtend ga ik erheen... als ze dan nog niet bevallen is. Spannend allemaal. Hopen dat het goed blijft gaan met de boys. Ze zijn nu beide ongeveer 2000gram, hebben genoeg vruchtwater om zich heen en doen het nog steeds goed. Fingers crossed :)

Fijne dinsdag allemaal xx

PS.: 1 maand en 5 dagen!! :D

5. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jee dat is heftig, Marieke! Ik begrijp goed dat je niet wil dat dit gebeurt rondom kerst, dan blijft het zo'n sombere periode. Daar is niks mis mee om te denken, hoor ;) Veel sterkte gewenst komende tijd!

Gisteren ongesteld geworden, vanaf deze periode ga ik mijn cyclus bijhouden en ik ben heel benieuwd wanneer mijn tweede wordt en of het direct regelmatig is, spannend hoor :) en nu ook met dat foliumzuur slikken, ik heb echt een heel onwerkelijk gevoel! Al die tijd gedacht dat ik nooit moeder zou worden en nu dit, WAUW :D

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Leuk Marieke veel plezier ! , Zoonlief komt straks terug van een logeerpartijtje bij oma en opa dus ga zo nog even snel boodschappen doen en wat opruimen.

Ik ben ook nasi aan het maken, maar zit ik net per ongeluk met mijn vingers in mijn oog... het brand nog steeds :O :O :O

Lafarina wat een leuk gevoel he ! :) Ik zat te snuffelen en heb zo'n leuk pakje gezien. Ik had het naar Vl gestuurd en hij vond hem ook heel leuk dus zei koop hem maar :p tegen de tijd dat ons tweede kindje er is is dat pakje waarschijnlijk allang uit de collectie... :p

Ik ga snel boodschappen doen, fijne dag iedereen !

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hihi heel herkenbaar. Zo hebben wij laatst bij de Xenos de MDF boom gekocht. Want hij zou er toch ens niet meer zijn... :) tot nu toe nog geen kleertjes of knuffeltjes gekocht. Maar weet zeker dat ik dat wel ga doen als ik straks niet meer aan de pil ben :D

Nu nog even een kleine 45min voor mezelf en dan tegen 15:10 weer richting school om de kids op te halen :)

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Zo Vl is overwerken dus alleen thuis geweest, hij komt zo snel naar huis zodat hij zoonlief naar bed kan brengen (dat wil hij altijd graag )... EN zoonlief is natuurlijk bij oma en opa geweest!

Blij dat hij weer thuis is <3

Pfff is wel aftellen maar ik wil nu wel graag een brusje hoor :p

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames, lekker geslapen? Hier niet zo :( onrustig wakker geworden om 6:00, beetje jammer als je wekker dan om 6:30 gaat. Ach ja :)

We zijn de woensdag gezellig begonnen met een vriendin en haar zoontje op de thee :) twas kort maar krachtig, de kleine man had er niet zoveel zin in dus met een uurtje was ze weer weg. Jammer. Maar nu ligt de woensdag voor me open :D vanavond gaan manlief en ik samen naar Glow in Eindhoven.

GLOW

Ben benieuwd :D
    Oh en het circus met mn vriendinnetje was super gezellig! Wat een spektakel! Ik heb genoten!! :D

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Marieke

leuk Glow , kunnen nu niet gaan maar ken een aantal mensen die daar dingen voor doen :) !

Hier net kinderboerderij geweest , helemaal lopend , zl moest nog wennen aan zijn kaplaarzen maar het ging redelijk. Bij stoplichten uitgelegd dat je mag pas lopen bij het groene lampje en dat ging best goed !

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest. Ook nog speciaal. Ik had toen net iets met Maarten, en daar heeft hij mijn ouders voor het eerst ontmoet hihi. En nu zijn we een jaar verder, en gaan we dus weer :) ik heb er zin in. Hopen dat het weer een beetje meewerkt. Kou is niet zo erg, maar regen... bah.

@de kinderboerderij; dat vond ik altijd zo leuk om heen te gaan. R. was echt fan! Nu is hij daar, naar eigen zeggen, 'Ʃcht te groot voor hoor mama' haha.

Ook zo'n uitspraak van de week... ik was eens wat tussen neus en lippen door aan het pijlen of hij een baby erbij wel gezellig zou vinden. Daar moest hij even over nadenken en toen kwam er bloedserieus uit; als er een baby komt moet ik eerst dood... ik was er stil van. Dus om uitleg gevraagd. Toen kwam er uit dat hij dan groot zou worden, eerst word hij papa en dan opa en dan gaat hij dood. En dƔn kan er een baby bij komen. Haha, heeft die het ff verkeerd begrepen. Misschien omdat zijn 'broertje' J. bij ons kwam toen hij al 4 was. Ik heb hem zo duidelijk mogelijk uitgelegd dat hij niet eerst groot moet worden, maar dat er over een jaartje ofzo misschien wel een baby bij zal komen. En nu maar hopen dat hij dit niet op het schoolplein gaat verkondigen. En ja, dat zou dan eigen schuld dikke bult zijn voor mij ;)

Oh en die vriendin die is geweest vanmorgen... die gaan vanaf januari proberen voor een tweede kindje :D samen zwanger, ik zie het al helemaal zitten! :D

12. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dat lijkt me mooi dat Glow! Misschien kan ik manlief nog wel verleiden erheen te rijden ;)

Haha Marieke wat een reactie van je zoontje, grappig hoe kinderen soms denken he ;) nu inderdaad maar hopen dat hij er niet over gaat praten woopsie ;)

Ik voel me met de dag beter, de injectie voor mijn nekhernia doet dan misschien toch wel iets? Morgen een telefonisch overleg met anesthesist, bekijken of we het zo laten of dat we op een ander niveau in mijn nek nog gaan prikken. De eerste week na de injectie heb ik alleen maar zoveel pijn gehad en dacht ik dat ik nooit meer 'normaal' zou gaan kunnen leven, (laat staan zwanger worden). Echter voor de laatste halve week zit er ineens een stijgende lijn in, wie weet gaat het toch werken, spannend.... Werk nu ook nog maar op halve uren en alleen administratief, ben wel weer toe aan wat uitdaging. Morgen meer nieuws na ons overleg dus ;)

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @lafarina, dat is fijn om te horen dat het begint te werken. Nu maar hopen dat de injecties blijven werken en dat je weer een beetje normaal door je dagen heen komt :)

Hier een beetje een baal middag. Van het kaliber "waarom mag ik niet gewoon stoppen met die k*t pil en zwanger worden zoals iedereen?!!" Dit is uitgelopen is een mega huil bui op de schouder van manlief; een vriendin die spontaan langs kwam om me te troosten, en tis weer rustig.

We gaan zo lekker eten en dan met de trein naar Eindhoven :)
    Fijne avond allemaal! x

14. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gos...knuf! Wat vervelend dat je er even helemaal doorheen zat, gelukkig had je de juiste mensen om je heen op dat moment :) Nog veel plezier in Eindhoven, in zoverre je er niet alweer weg bent ;)

Ik heb hier mijn man moeten 'opvangen' die zat er ook even compleet doorheen. Uitgeblust en lusteloos... heb hem maar zoveel mogelijk proberen op te beuren, massage gegeven en toen in bed gestopt. Hopen dat hij morgen beter voelt. Pepernoten in zijn tas gedaan met een lief briefje erbij ;)

15. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nogal weinig aanwezig maar ben op t moment zooooo druk met alles...pfff amper tijd voor mezelf...maarja soms doe je daar niet alles aan...

@ marieke wat een nare tijd ga je tegemoet omtrent je schoonvader...ken het helaas maar al te goed...wens je veel sterkte en hoop dat jullie nog kunnen genieten samen van zijn laatste tijd...
    je vroeg me een paar pagina's terug al ;) wanneer ik ongesteld moet worden..nou vanaf volgende week donderdag kan ik testen...maar pfffff de hormonen zijn al flink bezig...
    janken..terwijl ik helemaal geen jankerd ben normaal gesproken.. vandaag (nou kwam dat door meerdere dingen) veel boos gefrustreerd en chagrijnig geweest... o.a door het feit dat ik vanochtend met mijn dochter naar de kinderarts moest ze heeft een hemagioom (ook wel aardbeivlek genoemd) achter haar oor sinds haar geboorte en ik sta al die tijd al onder controle bij de kinderarts en nu heeft hij vandaag besloten dat ze over een jaar geopereerd gaat worden eraan...of te wel weer mijn schatje achter moeten laten in het ziekenhuis...onder narcose...pfffff verschrikkelijk heb zo'n trauma opgelopen (volgens mijn psycholoog) van de vroeggeboorte van mijn dochter waar ik haar ook moest achterlaten in het ziekenhuis waardoor ik dit dus weer verschrikkelijk moeilijk vind...maar goed het duurt nog een jaar dus ik moet het maar even proberen van me af te zetten...

verder vandaag enorm pijnlijke steken rechts onder in mijn buik...mijn moeder (die niet weet dat ik bezig ben om zwanger te worden) had het maar constant over blinde darm ontsteking...maar ben er verder niet ziek van geen verhoging ofzo..en het gevoel is er ook niet constant maar nu over de hele dag verdeeld toch wel zo'n ongeveer 10 keer flinke pijn gehad echt van die steken wat dan een beetje doorstraalt naar mijn bovenbeen...wat dat dan weer is....ik weet het niet...ik bel nooit zo snel de dokter dus wil het ook wel even aankijken..iemand een idee wat het kan zijn? zou het met een eventuele zwangerschap te maken hebben?

wat een verhaal weer haha pagina's horen jullie niks en nu weer een hele lap tekst haha kijken jullie maar wat je er mee doet ;) ik ben het iig even weer kwijt haha ;)

oooh nog ff dit kijken jullie ook 'met open armen' echt vind het zo'n prachtig programma en janken....hhaha terwijl ik noooit jank haha

16. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Toch maar even naar de dokter gegaan, me moeder wilde graag dat ik ff ging dus maar even voor een keer na haar geluisterd &#128521; haha de dokter heeft gevoeld en gedaan en op een plek deed het wel flink zeer toen hij daar drukte.. Moet morgen ochtend even urine inleveren... Dus ben heel benieuwd!! Zou hij dan in mijn urine eventueel al kunnen zien of ik zwanger ben? Of loop ik nu weer te hard van stapel? Haha

17. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wanneer krijg je de uitslag Baby86? Sterkte met de pijn!

Hier even een 'ik weet het niet momentje'. De arts van de pijnpoli gesproken, we gaan nog 3 a 4 weken aankijken en dan weer telefonisch evalueren. Dus komende maand weet ik niet of ik nog een behandeling ga krijgen of niet. Komt er een behandeling kan ik sowieso niet starten met zwanger worden, (en stiekem hoop je toch op een man die ineens zegt "zullen we dan maar?" ;):D). Nouja... we zien het wel weer...

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

Hoi baby86, wellicht xouden ze het kunnen zien, maar dan moeten ze wel het vakje HCG aangekruist hebben. Is dat zo naar je weet?

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @baby86

Hahah nou als ze het checken (lijkt mij van wel, hebben ze er iets over gevraagd ? ) lijkt het me dat ze het kunnen zien... zou wel een leuke vrassing zijn ;)

En anders hoop ik dat ze de herkomst van de pijn vinden !

En ach we beginnen allemaal toch wat later met zwanger worden, als we echt bezig zijn komen we vanzelf vaker denk ik :p

Hier heb ik mijn pilstrippen geteld en heb er nog 5 (als deze afgemaakt is) dus dat is best snel :p En valt precies in de periode dat we het ook echt willen proberen, zoonlief is dan 2,5... Perfect :D Hoop alleen dat de tijd snel gaat...

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Meteen banner aangepast :p iets minder dan 6 maanden ! 5 pilstripjes !

Deel Deze Pagina