Haha nee hier niet, toevallig vroeg mijn zwager vanmiddag al, en wanneer komt de tweede.. maar kan me die reactie wel voorstellen, maar het is je eigen beslissing natuurlijk!
Ik weet nog van de eerste dat er zoveel op me af kwam, echt spannend.. en nu ook weer hoor.. Wanneer beginnen met foliumzuur en hoe zit dit of dat.. waar ik wel wat aan gehad heb is naar de Negenmaandenbeurs te gaan, dit is in februari en erg leuk!
Foliumzuur is vanaf 4 weken voordat je voor een kleintje gaat Het weekend ging super net baby massage gedaan en mijn moederfiets gehaald!! Wisten jullie dat het nationale appelplukdag is je kan appels dan plukken vaak gratis bij boomgaarden ☺️ Hoe was het weekend voor jullie
Hallo dames, Hier ook iemand die in 2015 voor een 2e gaat. Onze dochter is pas 2 maanden oud, maar wij willen er twee kort op elkaar. En een mogelijke derde wat later. Wij kijken als S. 9 maanden is hoe het gaat en of we dan gaan beginnen of nog even wachten. Hier geen pil of andere hormoondingen. Alleen maar condooms, dus ontpillen hoef ik dan niet meer. Geef wel BV, alleen ben al wel 2 keer ongesteld geworden. Ga mn cyclus ook vast bijhouden. Maar eerst genieten we van S.
Mijn weekend was super, gisteren naar mama geweest en wat lekkers gaan eten met vrienden! . Vandaag ga ik het rustig houden, huishouden doen en genieten van mijn zondag voor we weer een werkweek tegemoet gaan! En bij jou?
Ik zou ook niet teveel tijd willen tussenlaten, tussen mijn eerste 2 kindjes! Ik ben op dit moment nog aan de pil, heb nog 6 dagen te gaan voordat ik ermee ga stoppen. En dan ga ik over tot condoom, om mijn cyclus bij te houden voor 9 maanden en dan gaan we ervoor! Ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn echte menstruatie zal krijgen na de pil. Ik lees op het forum dat het bij sommige wel 100-200 dagen kan duren! Groetjes.
Hier de pil gebrobeerd maar de mini pil daar kan ik niet tegen Ben ook sinds mijn bevalling nog niet ongesteld geweest hoor dat mijn cyslus wel ok is... Ze zeggen dat als je bv geeft je behoorlijk veilig bent als je seks hebt zonder condoom maar ja je weet maar nooit vind condooms trouwens echt on dingen...word er niet gelukkig van Gisteren met mijn vriend seks gehad zonder hihi we dachten 1 keer kan vast geen kwaat en als ik zwanger blijk te zijn ook prima haha
Hoi, Mag ik hier mee kletsen?? Wij zouden ook graag voor een 2e willen gaan. Maar ook dit zal pas denk ik pas in najaar 2015 zijn....Waarom zo laat? Ons manneke is nu 2,5 jaar. Hij is met 29 weken geboren en we hebben een behoorlijk heftige tijd achter de rug. Allemaal ziekenhuisbezoeken, onderzoeken etc. Het gaat nu super met hem! Gelukkig, want we hebben dingen meegemaakt op de afdeling die gun je je ergste vijand niet... Mijn man heeft een dubbelgevoel over nog 1 kindje. Doordat ik een afwijking aan mijn baarmoeder heb en endometriose is zwanger raken en een kindje uitdragen ene lastige opgave.. De gyn heeft er 80% vertrouwen in dat het een voldragen zwangerschap kan worden. Maar dit zijn maar cijfers he?! Ik zal dan spuiten krijgen voor de baarmoeder rustig te houden en een cerclage als de bmh gaat krimpen... De wens is zo groot......
oh spannend suusd. Haha. Ben benieuwd. Ik geef ook bv, maar ik ben na 4 weken alweer ongesteld geworden en nu vier weken later weer. Dus als wij dat hadden gedaan, was de kans op een 2e enorm groot en had ik op de nacontrole gezeten bij de vk voor S. en mogelijk ook voor de volgende baby. Maar wij hebben gewoon condooms gebruikt, dus dat zit er niet in. Zou het niet erg vinden hoor, maar eerst maar eens genieten van S. Ze is pas 8 weken. @viveluna. Wij kijken over 9 maanden ook hoe het is. Nou is dat al over 7 maanden denk ik. in april volgend jaar. Ben echt benieuwd.
dees welkom! Marie ik moet ook zeggen dat ik echt een zenuw pees ben nu hoor pffff wanneer moet ik nou testen heb wel een test die je kan gebruiken 6 dagen voor dpo maar wat als je je dpo niet weet...? wanneer zouden jullie testen als je daad 13 sept is en je een test hebt die je kan gebruiken 6 dagen voor dpo ? bij mijn vorige kindje 9 dagen voor dpo positief getest al wat zouden jullie doen ik heb trouwens meerdere testen liggen
Mag ik ook mee doen? Wij gaan in januari 2015 voor een 2e kindje. Onze dochter is nu 2,5. De weg om zwanger te worden van haar ging niet geheel vlekkeloos en ben na 18mndn met een operatie voorafgaand zwanger geworden via de 1e IUI... Spannend nu dus of t ons misschien nu wel spontaan gegund is. Hopelijk mag ik hier ook gezellig meekletsen. Groetjes Chelleke84
@suusD bedoel je nou NOD ipv DPO? dpo is namelijk days past ovulation In principe ben je een paar dagen vóór + de dag van de eisprong zelf vruchtbaar duss stel 13 september was één van je vructhbare dagen een LF duurt ongeveer 14 dagen dan kan je al vanaf 13+14 dagen gaan testen 27 september dus
@Louloute maar wat als je een vroege zwangerschaps test hebt kan het dan al op 21sept? je kan testen 6dagen voor nod