Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    als het goed is krijg ik morgenmiddag de uitslag van de urine..weet niet wat ze aangevinkt hebben, ik moet morgenochtend urine inleveren en dan hoor ik ´smiddags de uitslag..heb wel gezegd tegen de dokter dat er een kans bestaat dat ik zwanger ben...we zullen het allemaal wel zien morgen als er maar ´iets´uitkomt en niet ´kijk het maar even aan´ daar hou ik zoo niet van!!

@lafarine lastig zeg...je weet dan niet waar je aan toe bent....sterkte!!

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dan zal hij het wel aan hebben gekruist !
    Spannend :D

en lafarina idd weet je nu niet waar je aan toe ben, hopelijk weet je snel meer !

3. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    maar zal die waarde nu al zichtbaar zijn dan? ik kan pas vanaf volgende week donderdag testen....

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Oja , via bloed wel maar via urine waarschijnlijk niet...

5. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    nee dat dacht ik ook inderdaad...nouja goeie les voor mij geduld hebben, haha!

6. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Ik ben 3 dagen overtijd.
    We hebben rond mijn ei sex gehad voor het zingen de kerk uit,
    heb nog even met het kwakje gespeeld. (Sorry voor de vieze praat)
    Heb continu last van menstruatie krampen al 3 dagen lang maar het zet niet door.
    Ik denk dat me lichaam me voor de gek houdt maar toch hoop ik ergens dat het raak is :)

7. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Kan inderdaad heel goed wensmoeder, dat je zo graag wilt dat je lichaam de menstruatie uitstelt. Echter onveilige seks op het juiste moment is wel een kans, dus wie weet, testje doen?

8. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    @wensmoeder ff testje doen idd dan weet je het!

Hier net voor de uitslag gebeld en de urine was schoon ze hadden alleen op blaasontsteking suiker en eiwit getest... Dus nu weet ik nog niks 😒 klachten zijn gelukkig wel minder. Als t dan ma een innesteling is geweest en niet wat anders...

9. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Dankjewel baby86
    Warom doe jij geen test?
    Als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden fiets ik morgen naar het kruidvat voor een testje.
    Dan ben ik namelijk 4dagen overtijd.
    Vind het nu nog te vroeg.

10. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ik zou volgende week donderdag pas ongesteld worden en kan dus vanaf dan pas testen..

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Spannend wensmoeder !

@baby86 zou ook gewoon nog wachten hoor, vaak zie je toch nog niks al is het wel zo......

Hier vandaag naar binnenspeeltuin geweest de hele ochtend (speciale peuterochtend) , voor het eerst ging hij alleen op pad (waren toch geen oudere kindjes) en heb ik rustig thee gedronken :p , in het begin achter hem aan gegaan maar hij bleef dan vragen of ik hem wilde helpen en nu dus een beetje geforceerd en hij deed alles zelf !

En heb een middagdutje gedaan terwijl zl dat ook deed, nu ben ik wel extra moe.

12. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Oke nog even geduld dan.
    Ik heb ook veel steken rond de eisprong gehad vooral aan de linkerkant.
    Momenteel meer menstruatiepijn vooral gister en eergister.
    Valt nu wel mee.

Ik hoop op goed nieuws voor je baby86

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

Wensmoeder, was dot je eerste cycles na je anticonceptie stop? Dan zou het ontpillen kunnen zijn, maar hoop voor jou dat je zwanger bent natuurlijk!

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dames, iemand enig idee over onderstaande?

Ik voel mijn eisprong. Heb steken een paar uur, erg zwaar gevoel in mijn baarmoeder en de dagen erna is alles gevoelig, vrijen, baarmoeder is gevoelig en baarmoedermond. Dit hele gebeuren duurt bij mij soms wel z4 dagen. Hoe weet ik nu wanneer ik op mijn vruchtbaarst ben? Meteen bij de eerste steken? Of huist de volgende dag, wanneer springt mijn eitje en wanneer is hij dan beneden om bevrucht te worden.

15. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    @vanesje34 in die periode doen wij het gewoon om de dag! Dat werd ergens geadviseerd las ik. En beter een keer te vaak als een keer te weinig lijkt me 😉 een eicel is 24 uur vruchtbaar geloof ik en sperma blijft ook wel langer hangen als een uurtje 😉

16. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Hallo Allemaal,

Mijn spiraal gaat er over 2 weken uit, oftewel wij gaan ook klussen voor een wondertje!
    ik ben 26 jaar, en mijn vriend(30) en ik zijn 10 jaar samen en gaan volgend jaar trouwen!

Ik ben er al heel veel mee bezig merk ik aan mezelf, en ik dacht ik zal ook eens een berichtje achter laten. ik lees namelijk al stiekem enkele weken mee ;)

ik ben al begonnen met het slikken van folliumzuur en tarwekiemolie capsules. doen jullie dit ook!?

Groetjes!!;)

17. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Welkom Daaantje! Wat gaaf dat jullie gaan trouwen EN stoppen met anticonceptie. Bewust gekozen dat dit tegelijk valt en je dus mogelijk zwanger trouwt? Heel veel succes in ieder geval;)

Foliumzuur slik ik inderdaad, maar tarwekiemolie capsules niet, waar is dat voor?

Mijn man is weer een stukje dichterbij, ik sta helemaal te shaken om het te vertellen hahaha! Ik heb uitgebreid gesproken over dat ik het onwijs moeilijk vind om zo lang nog te wachten en ik het liefste morgen al begin. De hernia sja.... ik wil eigenlijk toch geen nieuwe behandeling ben er een beetje klaar mee, het gaat zo wel zoals het gaat dus wat mij betreft kunnen we los :D zegt mijn man ineens nou... als we nou gewoon elke maand op dag 9 van je cyclus onveilig seks hebben en dan tarten we het lot een beetje, (want op dag 9 is doorgaans nog niet de dag dat je gaat klussen), maar heeft hij toch ook nog het idee dat we nog niks doen. Als in gebeurt het eerder dan is dat prima, maar de kans dat het gebeurt wordt wel erg klein dus dan is het voor hem goed om te wennen aan het idee.

Whoei.... het wordt met de week gunstiger aan wat hij wil:D:D

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Lafarina wat leuk! Ben erg blij voor je!

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Lafarina wat leuk !!!!!!

@Daantje welkom !
    Ik slik nog niks maar bij mij duurt het nog 5 maanden voor we beginnen ;) maar heel spannend allemaal, trouwens & stoppen met anticonceptie !

@Vanesje
    Ik voelde me eisprong nooit :p

20. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Ja... ik weet dat ik zwanger kan zijn als ik trouw.... hier bewust ook voor gekozen.. ik ben wel een feestbeest maar ik drink bijna nooit alcohol dus hopelijk niet al te veel kwaaltjes mocht ik aantellen....

Fijn weekend allemaal

Deel Deze Pagina