Dank jullie wel.... Had eigenlijk niet gedacht dat het zo snel zou lukken Voor ons 1e kindje zijn we weliswaar 4 jaar bezig geweest...en nu 4 maanden..... Moet morgen bellen voor de operatie, en dan maar gelijk even vragen hoe en wat. Krijg wel plaatselijke verdoving in mijn knie.... Maar ik sta te stuiteren....kan het ook niet helemaal geloven..
Hoi, Vervelend dat de kindjes vandaag een mopperdag hadden! Ach, hoort er ook weleens bij... Ik werk in de kinderopvang en had vandaag een hele drukke groep kinderen. 7 kinderen in totaal, maar ze telden voor 20. Jemig! En maar niet luisteren en ruzie maken... ach, zo'n dag zit er weleens tussen, haha. Wat voor werk doen jullie eigenlijk? En hoeveel dagen werken jullie? Ik momenteel 5, best zwaar. Beterschap trouwens, SDenise! Vanesje, ik heb ook al een paar films op popcorn time gekeken. Is echt super handig! Dees, wat een wonder! Wat fijn voor jullie! Wat lijkt het me ongelooflijk rot om zo lang te moeten wachten op een kindje... hebben jullie in de mmm gezeten?
Ik werk vanuit huis als Gastouder. Momenteel heb ik een jongen van 2 (hij komt overdag), nog een jongen van 10 en een meisje van 8 (BSO opvang). Mijn uren zijn dus heel wisselend wat eigenlijk wel heel lekker is. Vandaag was C. er van 7:00 tot 15:15, en heb ik M. opgehaald om 16:30 tot 18:45. Hij eet dan gezellig met ons mee. Ik denk (hoop) dat dit straks met een zwangerschap heel goed te combineren is Wat is popcorn time?
Dank je wel Luminis, we hebben het 1 jaar zelf geprobeerd. Maar toen dat niet lukte ben ik bij de huisarts terecht gekomen. Mede ook doordat ik pijn aan mijn darmen had en bij mijn menstruatie. Na 1 jaar vol met onderzoeken kreeg ik een buikoperatie voor mijn endometriose. Dit hebben ze gedeeltelijk weggehaald. Maar erna mocht ik een half jaar niet zwanger raken.. Na dat half jaar was het na 7 rondes raak....alleen werd dit een miskraam..Toen hebben we weer 6 rondes gewacht...en wonder boven wonder was ik zwanger terwijl mijn moeder op haar sterfbed lag....
Marieke, klinkt eigenlijk best lekker! Ik heb ook een gastouderopvang gedacht... wie weert doe ik dat nog wel een keer! Ben die 40 uur per week op het kinderdagverblijf wel een beetje zat, alhoewel ik niet mag klagen... Popcorn time is trouwens een site waarop je gratis de nieuwste films kan kijken. Zeker een aanrader. Dees, wat een heftig verhaal... en wat heftig en bijzonder dat je moeder op haar sterfbed lag en je zwanger werd... ik ben heel blij voor je! Hoop dat alles goed mag gaan! Ik denk dat ik maar eens een poging ga doen tot slapen... moet er morgen weer vroeg uit. Slaap lekker, meiden!
Hallo, mag ik in dit draadje ook mee wachten? 😊 wij gaan in 2015 voor ons 3e wondertje. En ik voel me net zo enthousiast als bij het 1e kindje. (De 2e diende zich stiekem aan toen de jongste nog maar 4 maanden was, dus daar was weinig voorpret aan. ) maar ik zit nu steeds al dit forum door te lezen met alle verhalen en tips en trucs. En ik ben al zo ongeduldig van aard! Maar we gaan eerst de verbouwing afmaken en dan gaat mijn spiraaltje eruit.
Goedemorgen dames, lekker geslapen? In nov. 2011 heb ik mijn SPW3 diploma gehaald, en toen lekker aant werk... dacht ik. Ik heb een tijd als inval kracht in de kinderopvang gewerkt, begin 2012. Maar toen was eigenlijk het moment dat de kinderopvang in een gat viel en in juli raakte ik mijn contract kwijt. Dus tja, wat ga je dan doen? Iemand opperde gastouderopvang. Daar ben ik in gedoken en dus sinds augustus 2012 officieel geregistreerd en alles het bevalt goed. Ik heb eerst een tijdje bij een gezin in huis gewerkt, dat was ook leuk. Maar na 1 1/2 jaar ging moeders minder werken dus was ik niet meer nodig. En sinds dien doe ik het alleen nog maar bij mij thuis. En dat bevalt me heel erg goed. @popcorn time; Thanks, ik zal er ook eens naar kijken. Tot nu toe download ik mijn series via een torrent site. En kijk ik ze dan op de TV. Dat ga ik zo ook doen, tijdens de was... Natuurlijk welkom welkom. 2015 wordt een goed jaar want we hebben er allemaal zin in. @de pil; nog 4 weken!! Haha en dat zijn nog 22 pilletjes Fijne dinsdag allemaal x
@Tazzy180 Gezellig, ik begin wel echt een stuk later in het jaar... na mijn eerste natuurlijke menstruatie na nu nog 5 pilstrippen .. dus dat zal juni worden... Tot die tijd ga ik hier heel spannend afwachten en hopen dat iedereen snel zwanger is @Marieke Ik heb ook spw en daarna scw gedaan (maar dat heb ik allemaal in 2007 afgerond) Tijd in de kinderopvang , tijd als flex inval daarna als vaste inval een paar jaar en daarna een tijd bij mensen thuis gewerkt... Daarna de fotografie en kunst ingegaan en naar de kunstacademie gegaan... Maar ik zit er ook nog wel eens aan te denken om gastouder te worden voor een paar dagen... aangezien ik nooit zekerheid heb.. @Luminis Veel (ex) kinderdagverblijf'ers hier
Ik niet, ik werk in detailhandel.😊 heel wat anders. Ik wilde altijd wel kraamverzorgster worden, Door omstandigheden opleiding snel al gestopt. Tot op de dag van vandaag spijt van gehad. Misschien later ng wel. Hier gezinnetje nu in ziekenboeg. Allemaal snotterverkouden. En mijn man is nog wel het aller aller zieligst. Hoe ver van te voren slikken jullie je zwangerschaps vitamines? Ik lees weleens dat ze dat 3 maanden van te voren al doen, maar maand is ook goed genoeg toch? Ik ben al wel aan het opletten wat ik eet , probeer wat calorietjes kwijt te raken en probeer conditie wat op te krikken. Bij beide zwangerschappen heb ik zwangerschapsdiabetes gehad. Dus zal het bij volgende zwangerschap ook zo zijn. Dan maar zo fit mogelijk beginnen. ... Ook weer voorpret om er op deze manier mee bezig te zijn. Als ik iets ga doen, ga ik er ook helemaal voor!
@Tazzy Ik ook een maand van tevoren hoor En jij hebt al twee kindjes, hoe is dat eigenlijk ? Soms vind ik het wel eng hoor Hoe het gaat met twee , of het nu echt zo moeilijk is als dat je hoort....
@sdenise omdat ze maar 14 maanden verschillen van elkaar was het zeker in het begin echt zwaar. Maar de jongste heeft toch 9maanden borstvoeding gekregen. Bij de eerste wilde ik zo graag borstvoeding geven dat het daardoor te stresserig ging bij mij en bij de 2e dacht ik ik zie wel hoe en wanneer hij komt; en zo heb ik het 9 maanden vol gehouden. Bij de eventuele 3e probeer ik ook weer gewoon borstvoeding te geven. Ik ben achteraf blij dat de eerste 2 best kort op elkaar waren want ze zijn nu 2handen op 1 buik. 😊 maar de 2e is net zo bijzonder om voor het eerst in je armen te hebben als de eerste. 1tip: vergeet zeker bij de 2e ook niet te genieten. Balans in aandacht verdelen vond ik best lastig in t begin.
Ja soms heb ik ineens de angst dat ik straks geen kant meer op kan , heel onrealistisch hoor maar dan denk ik , zou ik het wel aankunnen... vond het eerste jaar wel erg zwaar maar zoonlief is ook best pittig Maar ik kan erover blijven nadenken, ik zal het pas weten als er een tweede beeb is...
Hoi meiden, Leuke dag gehad? Hier weer een drukke werkdag gehad. Nu even uitrusten. Welkom bij de club, tazzy180! Spannend dat jullie voor je derde wondertje gaan! Ik snap best dat dit even spannend is als de eerste. Het is en blijft een prachtig wonder... <3 Maar er wordt bij jullie dus verbouwd? Wanneer denken jullie klaar te zijn met de verbouwing? Marieke, werk vinden in de kinderopvang is al een tijdje erg moeilijk inderdaad. Je hebt het wel goed aangepakt! Daarnaast lijkt gastouderopvang me ook erg gezellig. Ik houd het dus in mijn achterhoofd, haha. Wel ben ik van plan om nog te studeren, maar over een tijdje pas. Ik heb nu een vaste baan en een kindje gaat voor!
Vandaag even bezoek dus ik zie dat er veel berichten zijn maar lees ze morgen even bij Alvast voor Luminis: Jazeker leuke dag! Begon erg rot met de euthanasie van mijn hamster maar wel een opa dus mooi leven gehad. Daarna gezellig bezoek van mijn beste vriendin en haar vriend, dus super gezellig Verder ook een ovulatietest gedaan vandaag, uitkomst 2 = licht streepje. Verwachtte ik wel want het is pas dag 9, maar aangezien ik voor de ring altijd een korte cyclus had kon ik niet wachten Ben morgen weer actief!
@sdenise ja ik wist toen ook niet hoe we dat allemaal voor elkaar moesten krijgen met 2 kleine kindjes. Maar het valt allemaal op zijn plekkie. Ik heb bijna weer tijd over dus tijd voor een derde
@luminis we hebben een aanbouw die nog af moet, daar zit onze slaapkamer en garage straks. Dan hebben de oudere kids de boven verdieping voor zichzelf. De derde slaapt de eerste tijd dan bij ons, ook voor de bv wel zo praktisch. Ik hoop dat we de aanbouw ergens in maart toch wel af hebben.. @lafarina wat spijtig van je hamsterjte. Gelukkig heeft ie dan nog een mooi leventje gehad.