Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Dag dames
    Vandaag nog maar ff weer een testje gedaan normaal die van kruidvat ma nu ma ff zo een gekocht waar echt op kimt te staan 'zwanger' ik denk dat dringt het misschien iets meer door haha en had precies hetzelfde resultaat als de foto van @Dees! Zag trouwens aan onze banners dat we haast niks schelen!! Ik ben 31 juli uitgeteld en jij?

2. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hahaha ja dat zou ik in jouw geval ook doen, eerst een paar testen alvorens ik het zou geloven ;) Echt zo gaaf, joh, ben heel blij voor jullie!

3. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Dank je @lafarina had zelf nooit gedacht dat ik gelijk zwanger zou zijn.. Het dringt ook nog steeds niet door hoor haha nu moet onze kleine meid dus een nieuwe kamer! De baby komt in haar kamertje namelijk. Gaan van het weekend haar grote bed maar is neer zetten vd week gekocht, niet vanwege de tweede hoor want dat duurt nog lang genoeg voordat die in haar bedje moet maar ze doet steeds vaker pogingen om uit haar ledikant te klimmen dus ben heel benieuwd hoe t gaat in een groot bed....

4. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @baby86, dan dringt het pas echt door he dan al die streepjes....Had ik ook bij die digitale...
    Ja ik ben 29 juli uitgerekend. Scheelt maar 2 daagjes...
    Vind het wel spannend allemaal....En hoop dat het goed gaat. Zit je ook bij de groep mama's van 16-31juli uitgerekend?

5. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wie van jullie gebruikt ovulatie testen en kan mij helpen? Ik gebruik die van testjezelf.nu maar nergens in de bijsluiter stond je mag niet plassen 3 uur van tevoren, echter elders op het forum lees ik dit wel en ook van iemand gehoord. Mijn urine was ook erg doorzichtig vandaag en loop de hele dag al naar de wc, dus echt geconcentreerd is deze niet als ik test. Kan dat nou wel of geen kwaad voor de uitslag? Weet iemand dit? Alvast bedankt!

6. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ja héél erg spannend! Zal die groep eens opzoeken! Dank u 😄

7. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    @lafarina ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met ovulatie testen. Ik ben met zwangerschaps testen meer ervaren. :) Bij de eerste gebruikte ik een temperaturenkaartje om mijn ovulatie in de gaten te houden. Dus sorry ik zou je met jouw vraag niet kunnen helpen.

Gisteren mijn tattoo op mijn pols bij laten werken. Keltisch klavertje 4.
    Hij ziet er weer netjes uit!

Ik ben al druk aan het dromen over alles wat een eventuele zwangerschap aan gaat.ik ben nogal enthousiast typje! Ik weet al dat ik zelf de meubeltjes ga maken. Zowieso het wiegje en de commode. Dus alvast wel ontwerpjes maken. Heerlijk! (We hadden nog niet genoeg aan de verbouwing ;) )

Zondag rijdt de Sint bij opa en oma van de kids. Worden ze vast weer lekker verwend.

Gaan jullie nog spannende dingen doen van t weekend?

8. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi, hier dit weekend gordijnen ophangen, zelf maken ook eerst en de vloer erin leggen. Dan is de zolder kamer echt klaar en kunnen we de spullen over verhuizen! Joepie

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hey meiden,

Hoe is het?
    Eindelijk weekend... daar ben ik onwijs aan toe. Zo heerlijk naar bed toe!

Dees, wat lief van je vader! :)

Baby86, gefeliciteerd met je mooie zwangerschapstest! Leuk, 2 juli kindjes...

Nu de anderen nog! Hoop stiekem dat ik al eerder zwanger word, maar vanaf deze maand gaan we weer 'voorzichtig' doen... Wilde vandaag trouwens bijna een kinderwagen kopen. Er staat een onwijs mooie ouderwetse kinderwagen op een verkoophoek op facebook. Een Silver Cross Tenby... het is dat ik hem niet kan betalen. :( *Au aan mijn hart*

Vanesje, succes met alles!

10. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Hai dames
    Hier net wakker manlief en dochter hebben me heerlijk laten liggen.
    Ben zo ontzettend trots op me dochter gisteravond hadden we dus het grote bed in elkaar gezet voor haar en ze heeft zonder moeite er heerlijk de hele nacht in geslapen! 8.30 wakker ook zo heerlijk ze is nooit vroeg wakker! 😁

11. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Wat heerlijk, Baby86! Wat lief van je man dat hij je lekker heeft laten uitslapen! :D En wat goed van je dochter dat ze het zo goed in haar nieuwe bed heeft gedaan. Is ze trots op haar bed?
    Je bent trouwens wel een geluksvogel met je dochter. Ik ken een aantal mensen die minder geluk hebben, haha. Hun kindjes zijn vaak rond half 6 al wakker.

Hoe voel je je eigenlijk verder? Heb je al beginnende symptomen? :)

Hier nog steeds aan het nadenken over die kinderwagen. Pff, hadden we maar wat meer geld!

12. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ja ze is heel trots op haar bed!! Tussen de middag weer keurig er in geslapen alleen ook aan de wandel gegaan boven nouja is niet erg traphekjes zitten dicht dus 😉 qua verschijnselen wat vollere en gevoeligere borsten, en me lichaamstemperatuur is een halve graad hoger als normaal dus allemaal goede tekens 😉 vanmiddag shirtje binnen gekregen met de tekst 'ik word grote zus' op die manier willen we het familie en vrienden vertellen gewoon niks zeggen en onze dochter dat shirt aan trekken haha weten alleen nog niet wanneer ik zit namelijk nogal in dubio, en wil wel graag jullie mening.. Bij onze dochter hebben we het meteen aan naaste vrienden en ouders broers zussen verteld toen we positief testen nu weet nog niemand het maar ik werk sinds september bij mijn vader in de zaak en toen hij mij aannam zei hij uit de gein als je dan ma niet binnen de kortste keren zwanger bent en dan ben ik nu dus wel... Ben zo bang dat hij teleurgesteld zal zijn ofzo dat hij dan vervanging ofzo moet regelen voor mij wat er niet is.. Hij heeft een winke en naast mij nog 2 personeelsleden waarvan 1 alleen op zaterdag werkt en ik ben 31 juli uitgeteld dus zal rond de zomervakantie met verlof gaan...en hoe moet dat dan met vakantie nemen van de andere collega's en me vader zelf.. Op dinsdag donderdag vrijdag en zaterdag moeten er sowieso twee mensen in de winkel staan.... Als vader zal hij vast blij zijn dat ik zwanger ben maar vraag me af of hij dat als mijn werkgever ook is.... Verder hebben we een goede band met elkaar hoor... Ma vind t wel moeilijk... Wat vinden jullie?

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemiddag dames, :) ik kom ook weer even binnen gefladderd.
    We zijn druk bezig dit weekend. Gister hebben we op eentje na alle lampen opgehangen die nog moesten; de kinderkapstok in de gang hangt!! En we hebben definitief besloten in welke hoek het stapelbed van de jongens komt te staan ;) dit omdat we op hun kamer nog een schilderij wilde ophangen. Maar daar wachten we dus nog even mee tot jan/feb als we hun kamer gaan aanpassen :)

@baby86; dat is een lastige situatie op je werk. Maar je vader (en jij) hebben toch nog genoeg tijd om je vervanger te zoeken :)
    En wat super leuk dat shirtje :D en wanneer vertellen? Hmm tis een leuk sinterklaas of kerst cadeautje. Die zijn beide niet zo heel ver meer weg :)

@vanesje; jij bent ook lekker bezig dit weekend, goed joh :) ik wil eigenlijk ook nog even de zolder op om wat te verven, maar manlief is nog in de badkamer bezig met de lamp. Een aangezien de zoldertrap (vlizo) de badkamer deur volledig blokkeert als die open staat, kan ik dus niet naar boven :( we wachten af...

@tazzy; je gaat de meubels zelf ontwerpen? Wat super leuk!! Ik ga de kinderkamer van zoonlief een verfje geven zodat we die nog eens kunnen gebruiken :)

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden en niet vooruit te branden... beetje jammer van al die plannen nog haha :)
    Fijne zondag x

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi allemaal. Vandaag de zolder helemaal afgemaakt! Mijn vader heeft de vloer gelegd en ik heb alles lekker schoongemaakt en vast wat spullen naar boven gebracht! Het is super mooi geworden.

15. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @vanesje34, wow super dat het zo snel al klaar is..

@marieke502, ook al druk bezig geweest met de kamertjes...

@baby86, Wat leuk van dat shirtje. Ik heb vandaag ook eentje gemaakt. Wat heb jij erop staan? Als ik dat mag vragen?
    Een lastige situatie idd op je werk, maar komt goed, toch? Sinterklaas is korterbij....;)

Het begint nu langzaam tot me door te dringen.....nog niet helemaal. Zal pas na de 1e echo zijn...Maar ben begonnen met flink opruimen... Overal ligt wat van overbodige spullen. Kennen jullie dat? Dat je al je mobiele telefoons nog bewaart met daarbij behorende kabels..en dan niet meer weet wat waar bij hoort.
    Ben alles op de weggeefhoek aan het zetten.....
    Daarbij al aan het nadenken over het kamertje. Wou dat het al 11 dec. was:)

16. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    @dees ik heb hem besteld op internet en er staat op 'ik word grote zus' qua werk ik weet niet vind t erg lastig en merk dat ik daarom ook uit zit te stellen met het te vertellen.. Wil me vader niet teleurstellen... En voor problemen zorgen ofzo... Pfff volgens mij zijn t ook flink de hormonen..

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Sorry dames !

Vlieg ook weer even binnen, ben erg ziek geweest en zo langzamerhand gaat het weer een beetje...

Hoop dat het snel weer echt beter gaat want ik zou echt graag wat meer energie hebben... zoonlief voelt het denk ik aan want is niet te genieten dus het is niet een hele gezellige boel hier ;)

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat Baby86 en Dees lekker genieten van hun prille zwangerschap en zo goed als samen zwanger ! :D

Voor de rest hoop dat jullie een leuk weekend hadden en hoop snel weer wat meer mee te typen!

18. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    @baby86 ik denk dat je gewoon open kaart met jouw vader/werkgever kunt spelen. Als je snel verteld dat je zwanger bent, kan hij ( met jou eventueel) naar een goede oplossing zoeken. Hoe later je het verteld hoe langer je met een rot gevoel blijft lopen. Ook zonde toch, zeker bij je pa.

Fijn dat je dochter d'r bedje fijn vind. Heb je haar al verteld dat je zwanger bent?

Wanneer zou je zoiets het best kunnen vertellen eigenlijk? De oudste was nog een baby toen ik zwanger was van de jongste dus echt vertellen was er niet bij. ;) ik ben benieuwd als ik nog eens zwanger raak wat mijn kleuters er van zeggen. :)

19. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    @marieke502 ja ik ga hem zelf ontwerpen en uittekenen. Ik heb er zo'n zin in om er aan te gaan werken.

Ik zie dat jullie allemaal flink bezig zijn geweest in en rond het huis. :) wij zijn deze week bezig met de oprit leeg te gooien zodat ze volgende week kunnen bestraten. Dan is het voor de winter weer netjes. Als er nog een winter komt. Hahaha het was vandaag echt super lekker weer. En dan zie je al huizen met kerstversiering, voelt toch raar hoor als het nog relatief warm is buiten.

Vandaag een 'echte' Sint en piet langs geweest bij opa en oma van de kids. Die snoetjes als ze Sint en piet voor de deur zien staan! Priceless! Ze zijn weer lekker verwend met (gelukkig niet al te dure) kado's.

Zo lekker optijd mijn nestje in. Snip verkouden... Zoals iedereen denk ik ondertussen. :)

20. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Dank je @tazzy180 die woorden was ik net ff nodig 😉
    Ik heb wel verteld tegen mijn dochter wil je wel een broertje of zusje? Nee zegt ze dan haha maar een baby wil ze wel 😉 snapt t nog niet goed genoeg denk ik.

Deel Deze Pagina