Lafarina, wat een akelig nieuws! Dit soort dingen zijn gewoon niet te bevatten... 😢 heel veel sterkte voor jullie..
@tazzy, hoe is het bij jou? goed nieuws? ff gekopieerd... Zeg, even een vraagje wat betreft de ei sprong. Ik heb al genoeg gelezen over een laat ei... maar bestaat er ook zoiets als een vroeg ei? Ik had namelijk vanmorgen bij het opstaan opeens zo'n heftige steken onder in mijn buik. Aan beide kanten. Ik ben weer even gaan liggen en toen was het over. Kan dat een eisprong zijn geweest? Ik ben een beetje vergeten hoe het voelt we zijn vanavond zonder kinderen, lekker samen thuis dus we gaan er zeker wat mee doen.
Thnx meiden. Ik heb jouw vraag beantwoord in het andere topic, Marieke Hoe gaat het met de zwangere dames onder ons? Al sprinten naar het toilet gemaakt? ^_^ @Tazzy, jij al een nieuwe test gedaan?
Nee heb nog geen test gedaan. Ik heb nog steeds 5 dagen tot NOD. Dus is nog best vroeg. Maar ik heb weer symptoom bij. Vorige zwangerschappen bekkeninstabiliteit. Na bevalling was ik er snel vanaf. Maar nu ineens heb ik weer pijn in mijn stuit enz.! Ik snap er niks van. Mischien is alles toeval... Ik ga echt pas volgende week testen. Om te voorkomen dat ik te vroeg test en een vermogen kwijt ben aan zwtesten. Ik hou er wel rekening mee dat t een zwangerschap kan zijn. Dus geen alcohol en nu maar zwangerschapsvitamines genomen. Ik had ook antidepressiva maar daar ben ik paar dagen geleden al mee gestopt. Ik wilde toch stoppen dus nu wat versneld. Maar ik voel me zonder meds nog goed gelukkig. Het was om tijdelijk druk van de ketel te halen
Zodra ik toch ongesteld wordt volgende week haal ik zsm dat spiraal er nog uit. Ik vertouw het niet zo meer. Dan maar een maandje eerder van de anticonceptie.
Ahh nee, ook nog diarree. Sorry voor dit onsmakelijk bericht! 😁 Is ook een symptoom. Of gewoon puur toeval.. Is t al volgende week?!
Hee zal morgen even op de rest reageren maar wilde laten weten dat ik vandaag al een echo heb gehad... Naar aanleiding van mijn hevige buikkrampen sinds maandag. Heb geen bloedverlies maar wel diarree en overgeven. De huisasrts zei gisteren al dat het de buikgriep is... Toch vandaag maar even een echo laten maken. Ze zagen een vruchtzakje met een heel klein iets erin.....Het was nog te vroeg om iets te zien van een kloppend hartje of vruchtje. Ben dan volgens hun berekening pas 5w +3dgn Volgende week moet ik terug komen en hoop dan toch echt een kloppend hartje te zien... Duimen jullie mee?? Voel me heel onzeker, zeker door die buikkrampen...MOest het uitzieken en rustig blijven.... Ze kon me er niet echt wat voor geven.
Oh kijk aan, wat fijn dat je op de echo al iets kon zien! Houd moed! volgende keer gewoon een kloppend hartje!
Volgens mij had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook al vroeg diarree en overgeven. Werd ook als buikgriep gezien. Het is een eng idee, maar hoeft niet te betekenen dat t fout gaat.
@Marieke; ik heb er nog weinig ei, ehhhh bedoel kaas van gegeten hoe het met de ei allemaal zit. Ik heb me er nog niet in verdiept, dus ben ook wel benieuwd naar wat er op geantwoord is maar kan het zo snel niet vinden waar het antwoord dan staat. Jullie hebben ongetwijfeld van het kindvrij zijn gebruik gemaakt, dus mocht het je ei zijn dan goede timing waarschijnlijk. @Tazzy180, spannende vijf dagen te gaan. Het kan alle kanten op nog. Hoop dat je goed blijft gaan zonder de anti-depressiva, in ene stoppen wordt wel sterk afgeraden. Geen last van gehad? Je spiraal er eerder uit is altijd een optie, maand maakt ook niet zo gek veel meer uit en kan je kijken naar hoe je natuurlijke cyclus is. @Dees, dat zou wel heel mooi zijn als dat zich in positieve zin gaat ontwikkelen, duim zeker met je mee, spannend!! Succes met wachten.
@mir gelukkig was ik al een beetje aan t afbouwen. Die ik heb mag je in 2weken afbouwen. En heb ze maar half jaartje gebruikt.Gelukkig dat ik nu zo snel kan stoppen. Komt mooi uit. Hebben jullie kerstboom al staan? Ik heb gister onder lichte druk van de kids (haha) de boom alvast maar opgezet. Want het is ook wel knus ook zon boom met lichtjes.
Dat is wel heel fijn Tazzy, hoop dat ze hebben gedaan wat ze moesten doen en dat je ze niet meer nodig gaat hebben. Ik ben sinds een aantal maanden eraf na ze ca 3 jaren gehad te hebben, dat voelt zo fijn!! Wat leuk dat je kids de boom zo graag hebben staan. Die willen pakjesavond vieren rond de kerstboom? De kersversiering moet nog even wachten tot zondag. Wil het niet neerzetten voor Sinterklaas. Daarna kan het nog lang genoeg staan / hangen. Vind het altijd zo gezellig staan! Kan helaas geen boom neerzetten, huis staat in de verkoop en is niet super groot hier. Als kijkers komen moet het niet te vol staan! Dus twee kleine boompjes en paar kerstkaarten zet ik neer. Over tweew weken een workshop kersstuk dus die komt er dan nog bij. Vind Kerst echt zo leuk, volgend jaar hopelijk een grotere boom. Zie dat je al twee kids heb die al (bijna) op school zitten, leuk dat jullie nu alsnog voor een derde gaan. Gewoon even nieuwsgierig, had je dat toen al zo bedacht, deze twee eerst op school en dan weer kleintje erbij of dacht je compleet te zijn en begon het opeens weer te kriebelen? Leuk voor de oudste twee die het nu heel bewust gaan ervaren!
Goedemorgen dames, Wij hebben gister bij Ikea een kerstboom gekocht die staat in de schuur in een emmer water. En die gaan we zondag opzetten, na Sinterklaas. @Tazzy, tis nog steeds spannend dus. @Dees, he wat vervelend allemaal. Een dikke knuffel voor jou en hopen dat je snel opknapt en dat de echo volgende week iets moois laat zien.
@Dees: Heel veel beterschap gewenst! Onzeker zo'n situatie, gelukkig wel iets te zien op de echo, mijn duimen draaien voor volgende week. Even goed uitzieken en neem je rust! Ik mag morgen testen ooooooow zo spannend... ga vanmiddag maar een pepernotentaart bakken voor morgen voor Sint, dan heb ik een beetje afleiding. Ben verder ook echt niet vooruit te branden, slaap al nachten heel slecht in dus kom chronisch slaap tekort *gaap* Nee nog geen kerstboom hier, eerst toch maar even de sint voorbij
Kerstboom wilde ik eigenlijk pas zaterdag wegzetten, maar gister naar intratuin geweest dus kids helemaal in kerstsfeer! Dus soort van sinterkerst morgen haha. De kids boeit t echt niet. @mir ik droomde altijd van 3 kids. Mijn man twijfelde na de 2e wel. Omdat ze 13 1/2 maand van elkaar verschillen (2e was sneller dan gepland) was de afgelopen periode erg hectisch. Voordat we überhaupt na gingen denken over 3e wilden we dat de jongste op zijn minst op de kleuterschool zit, zodat ze iets zelfstandiger zijn.
Pfff ik lijk wel in de overgang zit hier zo. Heb aan de lopende band opvliegers en dat terwijl ik rustig achter de pc zit lekker hoor, dat ontpillen. Heb er echt lol in haha Afgelopen nacht gezellig geklust had alleen wel last van ehm droogheid zeg maar. Heb ik normaal nooit last van, nu opeens wel. Naderhand met de babyolie aan de gang om het zacht te houden... of is dit allemaal teveel info? Feel free to shut me up Vanavond vieren we pakjesavond ik heb er zin in!!
Ik krijg al helemaal zin in de kerst met al die kerstomen die hier voorbij komen. Ikea had weer een leuke kerstboomactie hoorde ik. Zo kan je nog eens een boom kopen. Sinterkerst is ook leuk, het loopt sowieso ook al in de winkels allemaal door elkaar heen, kinderen weten niet beter. Wij vieren zaterdag Sint met zus, zwager en de kids en de Opa en Oma's. Net alles ingepakt, ik weet wel wat ik zondag te doen heb....spelletjes die nu nog in de zak zitten. Leuk hoor! @Lafarina, wat super spannend... ik ga voor je duimen. Wat zegt je gevoel? Nog een lekker taartje gemaakt? @Tazzy, Leuk dat jullie alsnog voor de derde gaan. Snap dat het heel hectisch is om twee kids zo kort op elkaar te hebben. Nichtje van me heeft het nu ook best pittig, vier dagen na de 1ste verjaardag van de oudste werd de jongste geboren. Het heeft ook wel weer voordelen zo dicht op elkaar, maar ook bewerkelijk. @Marieke, moet wel lachen om jou schrijven al een aantal keer. Ben jij als je praat ook zo een lekkere flapuit? Ga vooral door hoor, kan wel wat hebben. Lijkt me wel een vervelende bijwerking overigens van het ont pillen. Las ook dat gewoon glijmiddel wordt afgeraden als je zwanger wilt worden, ook niet handig. Ik heb geen idee of ik verschil ga merken als spiraal eruit is. Zal het zien. Leuk pakjesavond, kids weer lekker verwend straks. Veel plezier! Net even een aantal dozen Compleet mama vitamine ingeslagen, waren 2de gratis en ik had nog een cadeaubon dus voor 14 kan ik nu 8 maanden vooruit. Leuk winkelen op die manier. Nu een goede verstopplek meteen gezocht, wil het stil houden voor ouders etc. maar dat wordt lastig als zulke preparaten dan in het zicht staan
Ik heb trouwens na verwijdering van het spiraal allemaal zwangerschaps kwaaltjes. Rommelende darmen, veel vaker naar toilet voor nr 1 en nr 2. Plopjes in mijn baarmoeder, gespannen borsten, misselijk, het zuur, teken in mijn buik, trekken gevoel in baarmoeder. En toch steeds negatieve testen in handen. Nu hebben we even een stop omdat ik geopereerd word maar alsnog dezelfde kwaaltjes. Denk dat het gewoon hormonen zijn en ontspiralen en ontpillen voor anderen.