Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

@suusD
    dan kan je al wat eerder proberen..:) 21 september is dan 8 dpo als je je ei had op 13 september..:) het lijkt me een beetje te vroeg maar je kan altijd proberen :D
    trouwens wat is de gevoeligheid van die test dan? 10 ofzo? :D

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ja ... het wachten en de onzekerheid was killing maar ik hoop gewoon dat ons day nu bespaard blijft... maar al zou t weer moeten dan had ik het er dubbel en dwars voor over...

Jullie zullen me waarschijnlijk allemaal wel voorgaan in n zwangerschap maar alleen het kletsen hier en t delen van je verhalen en de tijd uitzitten tpt januari is al heeel fijn haha

3. Louloute

hej chelleke welkom! :)
    gelukkig heb je je dochtertje nu! en hopelijk word je deze keer wel heel snel zwanger ;)

4. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chelleke! Dat is inderdaad lang wachten maar je hebt er een wondertje voor gekregen na al dat lang wachten.. Gebruik je nu de pil dan? Het is daarom dat ik een beetje schrik heb om lang te wachten om er echt voor te gaan.. Gewoon omdat je echt niet weet wanneer het raak kan zijn.

Ik ga na deze maand stoppen met de pil en overgaan tot condoom.. Zodat ik mijn cyclus in de gaten kan houden. Ik ben benieuwd.. Ik zou volgende week mijn pilmenstruatie moeten krijgen.. En daarna zou ik moeten ontpillen en mijn menstruatie krijgen op 22 oktober. Dat is dan 28 dagen, maar daar ga ik niet van uit haha.. Omdat dit vroeger altijd 60+ was.

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Viveluna: In principe horf je niet te ontpillen, dat is een fabeltje. Vanaf het moment dat je stopt met de pil is een lichaam klaar om zwanger tr worden.

Spannend he zo een eerste ronde ingaan??
    Ik heb er ook weer echt zin in voor een tweede kindje te gaan maar ik vind t ook wel weer een beetje eng.... moeten we weer zo lang wachten of lukt t misschien helemaal niet meer?.....

Spannend.... heel veel succes iig voor jullie allemaal. .

Xxx

6. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb alvast een ondertekening gemaakt!
    1 juli 2015 wordt het voor ons, onze eerste ronde! :D.

En nu ga ik niet meer twijfelen. :D.

7. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Wat een activiteit allemaal, heel gezellig :)
    En wat een verhalen zeg.. pff dan denk ik wat hebben wij het makkelijk gehad (even afkloppen uiteraard).
    Bij mijn eerste ben ik destijds in augustus gestopt met de pil en na 5 rondes was het raak (begin januari).
    Ik vind het ook weer super spannend en kan eigenlijk niet wachten.. en februari gaan we ervoor, ik wil namelijk liever niet dat nummer 2 rond dezelfde tijd als nummer 1 geboren word, tenminste voor de eerste tijd is dat mij wens hihi.. maar we zien wel hoe het loopt..

8. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Goed zo, gefeliciteerd! :D
    Nu nog eventjes wachten en gezellig mee kletsen uiteraard!

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Disneymama:... dat is idd netjes 5mndn maar als je graag een kindje wilt duurt iedere maand te lang...

Spannend allemaal he..

Xxx

10. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Helemaal waar! Vond 5 maanden veeeeelste lang, maar als ik lees dat sommige echt een jaar of langer moeten wachten op hun wonder prijs ik mezelf wel gelukkig.. een goede reminder om straks in het achterhoofd te houden haha..
    Maar zeker spannend.. wil eigenlijk al dat het volgend jaar is,
    maar is over ruim een week de verjaardag van mijn kleine man.. Dat is ook echt superleuk :D

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ja lastig he dat wachten pfff ik heb 1 keer onveilig seks gehad dus ben erg benieuwd of dat misschien raak is

12. Louloute

@disneymama
    Leuk! Hoe gaan jullie het vieren? :)

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ben ik ook benieuwd naar zeg! Hier is onze dochter morgen 10mnd
    En wij gaan het lekker thuis vieren thema bos en roodkapje!

14. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    We vieren het gewoon thuis met familie en vrienden..
    Van 14.00 tot na het eten.. dat is eigenlijk gebruikelijk in de familie..
    Hier in t dorp is vanaf 14.00 uur de voetbal, dus mijn zwager, schoonvader en een aantal vrienden moeten daar aanwezig zijn, dus die komen later aanschuiven en blijven eten..
    In totaal komen we op 30-35 personen..

We hebben niet echt een thema, maar ga wel heeeel veel slingers en ballonnen ophangen, dat vind de kleine helemaal geweldig..
    Hij krijgt ook een eigen taartje (kwark) met een kaarsje zodat ie zelf lekker kan eten en smeren haha..
    We vieren het volgende week zondag, en de dag daarna is ie officieel jarig. Mijn man en ik zijn dan beide vrij en gaan we de favoriete activiteit van de jarige man ondernemen, lekker zwemmen.

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Sorry, hier vandaag mijn man jarig dus nu even bij gelezen.
    @ disneymama; leuk he zo'n eerste verjaardag om naar uit te kijken.... veel plezier met de voorbereidingen alvast.

Wij hadden ook niet echt een thema bij de verjaardagen, maar het was hoe dan ook geslaagd met onze vrolijke tante.

Pfff dames nog 104 dgn tot 01-01-2015.....

Slaap lekker alvast dames en tot snel.

xxx Chelleke84

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hoi Dames,

Is er nog een plekjw voor mij om mee te kletsen?

Wij hopen in de zomer 2015 (misschien wat eerder) voor een tweede kindje te gaan. 1 okt 2013 zijn wij voor het eerst papa en mama geworden. Een kleine knul die nu bijna baby af is.

Ik heb zelf lichamelijk nogal in de kreukels gelegen de eerste zwangerschap. Dus moet de komende maanden eerst nog even hard werken aan een sterk en gezond lijf.

17. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Natuurlijk Teske , welkom!
    Hihi grappig, onze kindjes schelen maar 2 daagjes in leeftijd!
    En wat verstandig dat je je zo goed voorbereid :)

18. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    Wordt lekker gekletst hier. Was even druk. Baby hebben is best druk haha.
    @chelleke: Hoeft niet hoor. Wij beginnen op zn vroegst pas in april. Dan is S. 9 maanden en ben ik ontzwangerd haha. Dus misschien dat jij wel gewoon eerder bent. En ja, de tijd uitzitten is wel heel fijn. Ja, die angst heb ik ook. Dat het helemaal niet meer lukt. Ben dus zo blij dat wij al een wondertje hebben. Mila is echt een mooie naam. Hoe was de zwangerschap en de bevalling? Ben altijd erg nieuwsgierig naar bevallingsverhalen J. Nog gefeliciteerd met je man.

Dus als jullie je bevallingsverhaal willen delen? Hoeft niet hoor.

@Viveluna: Ja, dat had ik ook bij S. Wij zijn vorig jaar september begonnen en had verwacht er wel even mee bezig te zijn. Ben de 2e ronde zwanger geraakt. September was ik ook wel ongesteld geworden, maar wij zijn pas na de eisprong begonnen. Dus ja. September tel ik dus niet mee. Ik ben benieuwd hoe je cyclus gaat lopen. Ik ben mn cyclus nu ook al aan het bijhouden. Geef bv, maar ben toch al ongesteld geworden. Ben er eigenlijk best blij mee hoor.
    Nog maar 9 maanden dus haha. Leuk. Zolang ben je ook zwanger.

@disneymama: Haha, hopelijk gebeurd dat ook niet dan ;). Daarom wil ik ook niet te laat beginnen. 1 juli kindje is wel genoeg. En wil ook een keer in de winter bevallen. Een zomer bevalling is ook niet alles. Ben enorm gehecht aan mn dekbed en zag me al een hele week onder mn dekbed liggen. Niet wetende dat het 30+ buiten was en ik dus onder een laken lag.

Wat zijn we lekker allemaal ongeduldig haha. Ik ook hoor en dat terwijl S. pas twee maanden is. Vond het gewoon heerlijk om zwanger te zijn en om te bevallen.

@suus: Oh wat spannend zeg. Zou het raak kunnen zijn? Als wij nu onveilig gaan vrijen dan denk ik ook dat het raak kan zijn. Mn eisprong is deze week. Dus maar niet onveilig gaan vrijen.

@vieren: Oei, daar heb ik nooit over na gedacht over het vieren. Gelukkig duurt dit nog 10 maanden.

@Teske: gezellig. Welkom. Mag ik vragen hoe het komt dat je in de kreukels lag?

Wat zijn jullie kindjes alweer groot. Het gaat ook zo hard zeg.

Houden jullie ook jullie cyclussen bij? Zo ja, hoe? Ik begin niet aan tempen. Heb vorige keer wel ovulatietesten gebruikt, maar daar klopte ook geen hout van. Ik had toen eind okt een donkere ovulatietest. Ik zou dus dan pas mn eisprong hebben. Kom ik bij de vk, is de mini dus veel ouder al. Ik zou 24 juli uitgerekend zijn volgens die testen. 21 juli volgens mn laatste mensturatie en dan vier weken verder en uiteindelijk hebben ze me gezet op 19 juli. 20 juli is onze dochter geboren. Het was ook tijd, want de placenta begon op te raken en ze was ook al bijna helemaal schoon. Zo raar zeg.
    Ik ben zelf mn slijm in de gaten aan het houden. Vind ik echt het makkelijkst. Kan het al redelijk goed herkennen. Zit nu een paar dagen voor mn eisprong. Volgens de app moet ik hem donderdag hebben. Ben dus benieuwd.

Wil iemand een soort van lijst maken met wanneer je ongeveer wilt beginnen en of je al een kindje hebt en je leeftijd? Ben daar zelf niet heel goed in. Of jullie moeten het geen goed idee vinden?

Het zou dus ongeveer zo moeten

Marievs: 27 jaar – 2e kindje – rond april 2015 – 1e kindje een dochter.

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Even snel hoor welkom nieuwe meiden!
    Mijn mobiel valt bijna uit haha
    Moest even zeggen dat ik morgen een vroege zwangerschaps test ga doen!! Zo spannend gisteren denk ik een innestelings bloeding te hebben gehad was beetje bruinige afscheiding met 2 lijntjes vel rood bloed ik ben erg misselijk en heb buikpijn ben zo benieuwd!!!

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Disneymama wat grappig maar twee dagen verschil.

Bevaling, 24 uur wat voorwerk gehad.
    Toen bij 3cm vliezen gebroken. Weeën storm en met 3 uur was onze kleine man geboren. Haha ik wilde een ruggenprik alleen duurde dat te lang.

Ik heb in de kreukels gelezen omdat ik hypermobiliteitssyndroom heb of Etherdanlos wat inhoud dat in een bindweefsel afwijking heb. Naast dat ik enorme bekkeninstabiliteit heb gehad, verschoven de wervels ik mn rug. En begon mijn lichaam het op te geven. Ik heb 4 maanden op de bank gelegen eigenlijk.
    Het is voor mij dus van belang om sterke spieren te hebben zodat die het een en ander kunnen gaan opvangen. Wist ik dat maar voor de vorige zwangerschap;)!
    Wilde dat ik al zo ver was, maar helaas. Nu is het dus wachten. De fysio verwacht dat ik over 3 maanden al wel heel ver ben.

Suus D wat spannend zeg dat je morgen een test gaat doen!! Ik zal duimen.

Eerste verjaardag komt er bijna aan idd. Wij vieren het klein. Op de dag zelf met beide opa's en oma's. En vrienden komen allemaal verspreid wanneer het uit komt. Volgend jaar maken we er een wat groter feestje van!!

Deel Deze Pagina