@Mir, mijn oppaskindje is in oktober 2 geworden. Een heerlijk ventje met flink wat pit en een eigen wil we hebben veel lol samen. Vandaag een minder goede dag voor mezelf, lichamelijk betreft. Slecht geslapen (zoon was om 5:00 wakker omdat hij 'zn fleece dekentje onder zn dekbed had losgetrokken); veel last van mijn borsten en buikpijn en tja... dan gaan die radertje in mijn hoofd draaien he. Ik ben nu 2dpo (gaaf dat ik die term ook eens mag gebruiken haha) dus misschien moet ik eens in het 'grote ben ik al zwanger' topic gaan neuzen naar lotgenoten. Én natuurlijk alles noteren in de app op mn telefoon Nou, mijn oppaskindje slaapt. Dus ik kan ff iets voor mezelf gaan doen
Hoi meiden, Ik ben even wat afwezig geweest en moest heeeeeeeeel veel bijlezen haha sorry als ik soms wat berichten oversla en niet op iedereen reageer. @Marieke: Sterkte vandaag @Vanesje: alvast veel succes en sterkte met de operatie maandag! @Dees: Dat klinkt inderdaad als een heftige zwangerschap pfoe... goed voornemen dan om het deze keer allemaal veel malen beter te laten worden Enne sterrenboom... mooi Heb je vandaag een echo lees ik? @Mir: wat fijn dat er belangstellenden zijn voor jullie huis, al biedingen gehad? @Tazzy: vervelend die onzekerheid, ook wel weer leuk ergens lijkt me Ik zie als ik goed tuur inderdaad een streepje, dikker en uitgelopen roze. Ben benieuwd naar je test vrijdag!! Dan over mezelf: ik ben vandaag ongesteld geworden dus YAY ik heb een goede cyclus gehad direct na het stoppen met de ring *rondedansje* me so happy! Heb een cyclus van 29 dagen gehad en dus echt mijn eerste kans en eerste ronde dus gehad afgelopen maand. Nu over een week of twee maar weer flink aan het klussen gaan
Even snel op mijn werk posten hier. Ik heb vandaag iig dokter nog niet gebeld. Ik had vandaag wat bruinverlies. Niet heel veel, maar ik wacht even af hoe t verder vandaag verloopt. Het zou mijn NOD dag zijn dus komt dat mooi uit als t doorzet. Dan alleen nog afspraakje voor volgende week maken om t spiraal eruit te halen. Ook een mijlpaaltje haha.
Ik mag morgen om 11 uur in het ziekenhuis zijn bij de verloskundige....Ben op van de zenuwen...Hoop vannacht te kunnen slapen....Ik laat jullie morgen wat weten...
@Dees, spannend! Ik duim voor je!! @tazzy, lang leve de mijlpalen Hier een baal middag. Zoonlief en mijn andere oppaskind (10) zijn de hele middag aant ruzie maken geweest. Ik ben erg moe, slaap slecht. Opvliegers. Mijn lijf doet zeer. Borsten. Rug. Hoofd. Blegh. Man(niet)lief is vanavond laat thuis, én morgenavond én vrijdagavond. En door dit alles heb ik een onwijs k*t humeur dus ik denk dat het voor iedereen beter is als in naar bed ga. Dus dat ga ik zo maar eens doen. Nog even rondneuzen en dan tanden poetsen. Fijne avond dames xx we hopen op een betere dag voor morgen.
Marieke502. Succes meid. Je mag je zo voelen hoor af en toe. Lekker met chocolade en thee of warme choco je bedje in met een goed boek of een meiden serie. Oftewel dat zou ik doen haha.
Goedenavond of goedemorgen, ligt er natuurlijk aan wanneer jullie het lezen. Vandaag is de kijker voor de tweede keer geweest maar helaas nog geen bod/ reactie gehad. Ben benieuwd, blijf nog duimen op hopelijk morgen goed nieuws. @Marieke, ik hoop dat je heeeel lekker hebt geslapen en dat de nieuwe dag al beter is begonnen dan hoe hij gister eindigde. Vervelend dat je je zo rot voelde vandaag en je jezelf zo in de weg zat. En als klap op de vuurpijl, het is tenslotte bijna oud & nieuw, lijken de kindjes het haarfijn aan te voelen en gaan ze ruzie lopen maken. En man ook nog eens niet lief? Je hebt ook alles tegelijk hè Fijn dat je 2 jarige oppaskind nog een gezellige factor was ! Zo een leuke leeftijd die 2 jarige. Maar ben jij officieel gastouder Marieke dat je meerdere kinderen in de oppas hebt? @Tazzy ; Snap dat je even afwacht wat je lijf gaat doen. Als het wel doorzet dan binnenkort mooie je spiraal eruit en kunnen jullie er echt voor gaan. Dat van die mijlpaal zie ik precies zo, grappig dat jij het ook schrijft. @Lafarina ; Leuk dat je ook weer gereageerd hebt, het gaat nu vrij vlot hier met de berichten. Als je even een dagje overslaat weet je in ieder geval dat je je het eerste kwartier / half uur als je hier weer komt kijken niet hoeft te vervelen . Super dat je cyclus lijkt te kloppen, heb je in ieder geval een mooi rekenpunt. @Dees, hoop dat je beetje hebt kunnen slapen. Bijna mag je, spannend hoor, succes!!
Ahhhh Marieke, kan me helemaal indenken dat je er even doorheen zit. Een warme knuffel voor jou, en hopelijk is woensdag alles beter voor je! Haha ja Mir, het is echt even een uurtje bijlezen, ik kom dus maar weer elke dag even buurten hihi Spannend Dees, succes maar eigenlijk gewoon heel veel plezier morgen
Goedemorgen dames, Mijn ochtend is best goed begonnen, heb lekker geslapen dus voel me al een stuk beter bedankt voor alle knuffels, I feel loved Én ik mag straks op kraamvisite bij de twin boys van mijn beste vriendin. Lekker knuffelen @Mir, ik denk dat de kids hier gister gewoon allebei een slecht humeur hadden. Weet niet of het met oud&nieuw te maken heeft. Ja, ik ben geregistreerd en gediplomeerd gastouder. Op dit moment heb ik 3 kindjes, 2 - 8 - 10jaar. @tazzy, we duimen vrolijk verder @dees, succes vandaag. Heb je een beetje kunnen slapen? @vanesje, dat doe ik normaal idd ook. Deze keer heb ik zoonlief bij me in bed getrokken en lekker geknuffeld tot hij in slaap viel. Heeeerlijk. @allen, we zijn een lekker actief groepje hierzo. Vind het super gezellig
Hey dames, sorry een tijd lang niet online geweest gewoon weg echt geen tijd voor gehad werk op het moment zo veel... Ma vandaag even een heerlijk dagje vrij! Poeh ik heb veel moeten terug lezen en er zijn weer zo veel dingen besproken dat ik niet overal op kan reageren 😉 Maar @dees wat spannend straks de echo, ik duim voor je!! Had ik ook ma vast een echo, 5 januari pas.. Pfff en ik ben zooo onzeker!! Mijn kwaaltjes zijn zo wisselend daar word ik zo onzeker van, iedere dag misselijk en eergisteren in eens totaal niet... Gister en vandaag wel weer maar vandaag ineens geen pijnlijke (.)(.) meer... Ben zo bang dat het dan mis is.... En 5 januari duurt nog zo lang...
Wel kunnen slapen hoor.... Van de echo zijn we niet veel wijzer geworden...Het vruchtzakje met iets erin is nog steeds te zien...Ze zag al wat, maar nog niet duidelijk wat..Ook geen kloppend hartje gezien. De kans dat het goed zou zijn was groter als dat het mis zou zijn... Volgende week moest ik terugkomen maar met mijn man besloten dat we wachten tot 30dec. Dan zou ik rond de 9 weken zijn en moet er zeker iets te zien zijn... Zo onzeker en bang nu..... De symptomen wat ik heb waren goed.. @baby86, ik herken het....zenuwslopende weken.. Gelukkig een aantal drukke dagen voor de boeg...Des te sneller gaat het hopelijk.
Een hele dikke knuffel voor jullie meiden, het wachten is onwijs naar. Hopen dat het goed blijft gaan en dat de echo's mooi zullen zijn. Met kloppende hartjes
@dees en baby86 ik hoop met jullie mee dat jullie over een paar weken weer mooie echo's hebben. En tsja , symptomen komen en gaan hoor. Dat hoeft nog niet direct iets te betekenen. Hier kids buikgriep. T is wat 2 van die kleutertjes aan t spugen. Slechte nachtrust gehad dus. Maaaar nog 2 nachtjes en dan LONDON !!! Freakin' veel zin in! En eerste keer vliegen. Eigenlijk vind ik t dood eng. Maar laat me niet kennen! Ik ga met opgeheven hoofd t vliegtuig in. Denk.... Haha
@dees en baby86 ik duim voor jullie dat jullie over een paar weken weer mooie echo's hebben. Wel spannend dat kan ik me voorstellen!
Goedenavond, Wat is hier weer lekker gekletst, wat gezellig zo! Ik heb zo nu en dan wel even gelezen als er mailtje binnen kwam maar om te reageren weer alles even doorgelezen want onthouden kan ik het allemaal niet @Marieke, wat heerlijk dat zoonlief bij je in slaap gevallen is en wat fijn dat je een betere dag had vandaag. Wat leuk gastouder. Zit ik ook wel eens aan te denken als ik weer iets kan gaan doen, om zoiets te doen. Kan je makkelijker eigen tijd indelen. Toch maar een keer in gaan verdiepen wat er allemaal bij komt kijken. Hoe doe jij het bij evt. zwangerschap, heb je recht op een uitkering via UWV in die 16 weken? Is het toeval dat je twee oudere kinderen erbij hebt of heb je bewust niet allemaal 0-4 jarige? Als ik te veel vraag moet je het zeggen hoor , maar gewoon even nieuwsgierig. En natuurlijk het leuke van vandaag, hoe was het babyknuffelen? Twee boys, gaaf hoor. Lijkt me toch altijd leuk een knulletje, lichte voorkeur is er hier wel van mijn kant, maar zou niet minder blij zijn met een meisje hoor Zou dan aan vl zijn kant het eerste meisje zijn. @Baby86, leuk dat je er weer bent, nu zie je maar weer hoe belangrijk het is af en toe tijd te maken om hier te reageren, scheelt je heel veel terug lezen Hoe ver ben jij in je zwangerschap, klinkt nog ver weg 5 Januari maar komende weken gaan gelukkig snel voorbij met al die feestdagen. Wat je schrijft over die kwaaltjes, dan wel ,dan opeens niet meer lijkt me heel vervelend en snap dat je daar onzeker van wordt. Wat dat betreft kan het maar beter zo ver zijn dat je beweging voelt enzo. @Dees ; wat jammer dat jullie van de echo niets wijzer zijn geworden. Heb met je te doen met die onzekerheid. Vind het knap dat je er toch voor kiest om "pas" 30 december te gaan ook al mocht je eerder. Sterkte met het rot gevoel, zal niet meevallen. Hoop dat je binnenkort vertrouwen krijgt door flink veel zwangerschapssymptomen @Tazzy ; wat naar beide kids ziek, hopelijk knappen ze snel weer op, en blijft het jou en vl bespaard. Beterschap voor de kids. Moest wel lachen om je, met opgeheven hoofd ... "Denk ik" . Jij doet dat gewoon, natuurlijk! Maar een eerste keer vliegen is altijd spannend. Gaan de kids mee of weekendje samen met vl? Leuk vooruitzicht is het in ieder geval!
Waaah, I'm so sorryyyy. Ik ben al zooo lang niet meer op het forum geweest. Ik word waarschijnlijk een stuk actiever wanneer we actief gaan proberen. Nu is het echt alleen nog een beetje voorpret natuurlijk Na ons trouwen (maart) willen we er waarschijnlijk alweer voor gaan ipv mei (wat oorspronkelijk het plan was). Ik heb er zoooveel zin in . Dat is al zo snel!!! Oef. Veel te veel om terug te lezen allemaal . Ik hoop dat ik toch mag blijven!
Welkom terug Bubblybaby tuurlijk mag je blijven, het is alleen aan jou of je elke keer alle pagina's wil bijlezen of elke dag even komt buurten @Dees: Ik begrijp dat het erg onzeker aanvoelt als het nog niet zeker is, maar ik denk dat het wel positief is dat ze iets gezien hebben? Niet teveel piekeren en vooral positief blijven, heeft ook een veel betere uitwerking op je lichaam! Ik duim voor jullie dat alles in orde is! @Baby86: 5 januari klinkt ver weg, maar zoals Mir al zegt is dit vast snel voorbij door de feestdagen Ook jij niet teveel piekeren, niet goed voor je Ik hoop dat jullie een mooie echo hebben de 5e! @Marieke: Fijn dat je humeur weer bij gevijzelt is haha Nu volhouden zo Ik ben happy, heb zojuist een bericht van uwv gekregen dat ik een voorschot krijg van de ziektewetuitkering. Werk vanwege niet verlengen contract al vanaf mei 2014 per week 14 uur minder, en dus zo'n 56 uur in de maand minder. Reken maar uit hoe ik er financieel op achteruit gegaan ben dus. Omdat ik momenteel niet meer dan mijn huidige 18 uur kan werken door de nek/arm klachten heb ik nu een uitkering aangevraagd. Nu krijg ik binnen vier dagen een voorschot vanaf mei 2014, jeeeej ik weet dat het een voorschot is, dus als het alsnog afgekeurd wordt in januari, (dan krijg ik definitieve uitslag), moet het terug betaald, hiervan ben ik me bewust. Echter... nu kan ik vast wat ruimer leven deze maand en dan zet ik het geld van mijn 13e maand straks wel terug op de spaarrekening. We leven samen al vier maanden op heel weinig centen en hoe fijn om nu gewoon even geen dubbeltje om te hoeven draaien, fijnheid Morgen overigens wel een belangrijk gesprek bij het uwv, namelijk een consult met een arts van hun om te zien hoe het nu een jaar na mijn eerste ziekmelding met me gaat. Moet ik soort van gekeurd worden om te zien of ik nog wel het werk kan doen wat ik nu doe en of ik dus gebruik van maken van een, (gedeeltelijke), ziektewetuitkering. Ik vind het super spannend, zeker omdat men ook niet weet dat ik zwanger wil worden, (wat ik overigens NIET ga zeggen!). Ik voel me soms ook een beetje sja..... gemeen... ik werk niet 100% maar wil wel zwanger worden. Maarja... als ik moet wachten tot ik 100% gezond ben dan kan ik al wel veel te oud zijn om nog moeder te worden. Beetje dubbel gevoel dus en mijn zenuwen laten mij twijfelen haha... nouja.... zie t wel morgen. Ik update morgenavond wel