Hey dames, even een snelle reactie voor het eten... De newborn shoot was geweldig. En de foto's zijn super schattig wat een lekker mannekes zijn het toch hihi. Wat betreft mijn schoonvader... hij heeft schijnbaar de 'verkeerde' antwoorden gegeven op de vragen van de scan arts, dus waarschijnlijk krijgen we geen toestemming. Nu wachten we nog even het bezoekje van de huisarts af morgen... dit is niet zoals we het ons hadden voorgesteld. Maar ja... we gaan dus maar weer afwachten. Als afleiding gaan we naar de bios vanavond, The Hobbit. Even een paar uur niet praten, niet denken en lekker kijken (en popcorn schuiven haha). xx
Een dag met ups en downs voor jou vandaag.. Dan kun je maar beter met iets leuks afsluiten idd effe verstand op nul.The hobbit willen wij ook nog gaan zien. Een keer...
Goedenavond meiden; Gezellig weer wat reacties erbij. Ik vanmorgen wakker geworden met mega buikpijn en niet lekker. Gister hoorde ik dat er een griepvirus heerst dus dacht dat ik als gelukkige was uitgekozen. Echter vanmiddag wist ik beter. Ik heb nu al, nog geen 48 uur na verwijderen van spiraal een menstruatie. Laatste wat ik verwacht had eigenlijk, nu zien hoe lang het aan gaat houden. @ Tazzy, van je post over experimenten zie ik je al in zo een laboratorium staan, en jongetje gaat Einstein heten dan? , Nee, maar zonder gekkigheid ik blijf het ook een wonderlijk iets vinden van de natuur. @Marieke; Wat fijn dat je er van hebt kunnen genieten, dat is ook het mooie van de ukkies, of je wil of niet, ze doen wat met je gemoedstoestand. Ze doen je even ontspannen en genieten. Maar jeetje wat een rotbericht van je schoonvader.... erge tegenvaller. Had het niet goed antwoorden te maken dat ze hem al te verward vinden om zelf de keuze te maken zeg maar? Vind wat dat betreft de grens wel heel irreƫel, deskundige moeten toch ook weten dat dat in de tijd dat ze moeten wachten op dat gesprek alweer verder achteruit gegaan kan zijn... moeilijk hoor. Hoop dat de bios jullie beide weer even heeft kunnen afleiden en hebben genoten van de popcorn. Hoe is vl onder de situatie?
@mir, ben je dan veel eerder ongi geworden dan? Of zit je nog op schema? Als mijn cylcus volgens mijn standaard gaat, dan zou 3jan mijn NOD zijn...ik zit er NU al sterk over te denken om 31-12 of 01-01 een testje te wagen. Gewoon omdat t met jaarwisseling wel mooi moment is. Maar t gevaar is dat als ie negatief is dat het toch een iets minder mooie jaarwisseling is misschien. Op 1 januari precies zijn we ook al 14 jaar bij elkaar, dus dat zou gaaf zijn om een posi test te hebben. Maar dat zou een luxe zijn om in ronde 1 al zwanger te raken. Daar durf ik eigenlijk niet te veel op te hopen om mijzelf te beschermen...
@mir, wij zijn zo wetenschappelijk bezig,wij hebben ook ' coïtus' ipv s*ks! Aahh nee geintje! Ken je 'sheldon' van 'the big bang theory' op tv? Zoiets voel ik me soms. Haha, nee, óók geintje!
Ik heb al sinds ik de spiraal heb geen cyclus meer, heel af en toe wat oud bloed verlies en dat was niet noemenswaardig, bij wijze van een uurtje en klaar was het, en daar kon zomaar paar maanden tussen zitten. Spiraal nu 48 er pas uit en wel al een menstruatie. Verbaasd me dat zo snel veranderd. Ik zou, als ik in jou schoenen zou staan, er dan ook oudejaarsdag een test tegen aan knallen. Kijk alleen voor jezelf / samen met partner of jullie wel allebei weer verder kunnen dan, en er niet teveel stempel op de oude en nieuw komt.
BAZINGAAAA! Haha ik zie je al helemaal staan met je stopwatch en een checklist naderhand haha om de voorgang te bespreken en punten toe te kennen aan de individuele onderdelen Goedemorgen dames De film was wel gezellig, een mooie afsluiting van de trilogie. En idd even heel lekker om int donker te zitten en niet na te hoeven denken. @Mir, mijn schoonvader is een rationeel persoon en daarnaast ook zwaar autistisch. Hij speelt al zijn hele leven lang een rol, en tegen zijn naaste familie kan hij die laten vallen maar tegen een vreemde (zoals de scan arts) speelt hij verder. Daardoor heeft de arts niet de informatie van hem gekregen die zij moet krijgen om te kunnen vaststellen dat hij zelf deze beslissing wil nemen. Hij heeft ook letterlijk gezegd dat hij deze beslissing niet zelf wil nemen, maar dat hij er wel achterstaat. Maar dat was dus niet genoeg. Vanmiddag komt de huisarts en dan gaan ze bekijken wat de andere opties zijn. Ben benieuwd Voor manlief is het super heftig het ene moment, en het andere moment is hij er heel kalm onder. Ik doe wat ik kan. En vaak is dat alleen maar hem vasthouden als hij huilt, en luisteren als hij iets kwijt wil. @ongesteld zijn; wat vreemd dat het zo snel al kwam en dat het nu alweer lijkt te stoppen. Hoe voel jij je verder? @tazzy, hoe voel jij je na het verwijderen van je spiraal?
Goedemorgen, @Marieke, mooi dat het weer geslaagd was in de bioscoop. Al aan het kijken voor de volgende film. Meer dan dat je nu doet om je vriend te steunen kan je niet doen helaas, wel goed dat hij zijn emoties in ieder geval uit. Wat een rare situatie dat ze het afkeuren, snap dat autisme hier geen goede factor bij is. Ze kunnen (doorgaans) slecht de emotie erbij uiten en heel zakelijk dingen benoemen. Maar hij geeft nog aan er achter te staan.... nee tuurlijk wil iemand die keuze niet maken, je wil niet je geliefde achterlaten. Hopelijk weet de huisarts nog raad, als je graag wil kan het altijd maar je wil toch graag via de weg doen die je voor je gevoel hoort te bewandelen. Sterkte met de situatie, hij is erg rot zo. @Tazzy, had jij met je spiraal nog wel een natuurlijke / regelmatige menstruatie? Ik heb te vroeg geroepen, het is eeeecht niet weg. Vannacht helemaal niks daarom dacht ik even , dat is gek maar kan hem toch wel aanhouden als echte menstruatie denk. Alleen wordt het alsnog lastig met ovu testen want weet niet hoe lang de cyclus is. En hoe ik me voel... ouderwets ongesteld, mega buikpijn. Hield dinsdagavond ook heel veel vocht vast, was 1,5 kilo zwaarder dan dag ervoor en dat is nu ook weer weg. Dus echt wel kenmerkend bij maandelijkse periode. Ik ga maar richting de fysio, pff zo geen zin om me in te spannen. #paktzichzelfbijelkaar
@marieke fijn dat je tussen alle hectiek en emoties door nog even heb kunnen ontspannen in bios. Ik voel me helemaal goed na verwijderen van spiraal. Ik zou van t weekend mijn eisprong hebben, dus ben benieuwd of dat nog t zelfde is. Met spiraal had ik altijd een regelmatige cyclus met eisprong. (Die kan ik voelen) ik hoop dat mijn cyclus gewoon doorgaat zoals ie was. (Voor zolang ik niet zwanger ben. )
@mir, verwarrend dat je bloeding nu al gestopt is.. Dan zou ik ook twijfelen of dat je t als echte ongi moet rekenen..
Middag dames, Ik heb vandaag een echo gehad en het is mis.... Ik heb een miskraam.....Het vruchtzakje is kleiner geworden...En bloed sinds zondag behoorlijk.... Heb een dubbel gevoel.....van de ene kant een opluchting en van de andere kant een teleurstelling.... Ik zal even niet zo actief zijn...even afschakelen....
Mijn berichtje later heb je w.s. even gemist, daar had ik al geschreven dat het toch niet over is, integendeel, er wordt flink opruiming gehouden daarbinnen. Hij kan als echte ongi de boeken ...ehh app in. Nu afwachten hoe lang het aanhoud. Fijn dat je altijd een duidelijke cyclus heb gehad, zal duimen dat deze zich gewoon doorzet. Zou wel erg prettig zijn.
Hier weer een berichtje van mij, beetje drukke tijd achter de rug gehad en helaas ook met veel van de hernia klachten, dus geen puf gehad bij te lezen en te schrijven. Hierbij even kort reactie op sommigen: @Vanesje: Wat fijn dat het erop zit, wel heel akelig dat je zoveel pijn hebt gehad, hoe gaat dat nu? @Marieke: wat een onzekere situatie, ik hoop dat er gauw duidelijkheid in komt, sterkte en knuffels! @Dees: Wat vreselijk, ik leef heel erg met je mee. Veel sterkte en inderdaad misschien maar even het zwanger worden op een laag pitje zetten om dit te verwerken. Knuffel ook voor jou!
@dees, ah nee wat erg. Een hele dikke knuffel en veel sterkte met het verwerken. @lafarina, ik had je al gemist
Ik krijg net telefoon van mijn man. De huisarts is bij mijn schoonvader geweest. En die heeft hem opnieuw de keuze gegeven. En er kwam een duidelijk antwoord. Ze gaan mijn schoonvader vanavond in slaap brengen...en dan laten ze de natuurlijk haar werk doen.