Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Gecondoleerd Marieke. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.

2. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Gecondoleerd Marieke, sterkte komende tijd...

3. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ook van mij gecondoleerd Marieke, veel sterkte en een knuffel!

Ik vertel dan maar wel gewoon door... hoe dubbel dit leuke nieuws dan in tegenstelling staat tot jouw verdrietige nieuws, Marieke... :(

Ik had in de week van 5 december zoooo'n raar gevoel ineens, ik dacht mijn zus is zwanger van de tweede. Het popte ineens in me op en ik kon die gedachte niet meer loslaten. Gisteren waren we bij mijn ouders met mijn zus, zwager en neefje en ja hoor.... komt ze met het nieuws dat ze nu 5 weken zwanger is.... hoe bizar?! Zussen telepathie ofzo? :p ;)
    Ben super blij voor haar!!!! Want mijn zwager heeft trage zwemmers dus ze moeten via behandeling zwanger worden, en het was meteen raak, echt super tof!

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Lafarina: wat leuk zeg!! Ik heb dat ook heel vaak dat gevoel! Zo raar he. Mijn moeder had dat bij mij. (Ik raakte ongepland zwanger, echt totaal niet in de planning.) Ze was op bezoek en had steeds de behoefte om te vragen of ik zwanger was ookal was ik daar totaal niet mee bezig. Maar ik pakte een glas wijn dus ze dacht...niks aan de hand. Maar toen bleek ik dus al wel zwanger zonder dat ik het wist :D

Maar leuk voor ze dat het in 1x raak is zeg!

5. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wat gaaf dat je een babyshower aan het regelen bent voor je nicht , fijn om zo een goede band met elkaar te hebben en zulk moois met elkaar kunnen delen.

Zie dat jij aan zoeken bent naar een ei, hoe lang na eerste dag menstruatie begin je daarmee? Ik heb nu geen idee wanneer ik mee kan beginnen met ovu testen, weet geen cyclus duur natuurlijk. Weet alleen dat nu vijf dagen menstrueer, wel vandaag al heel stuk minder.

6. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Goedenavond / ochtend meiden,

Allemaal lekker weekend gehad? Hoe is het met iedereen? Tazzy was aan het werk zag ik, alleen de zaterdag of moest je zondag ook nog? Hier een aantal drukke dagen op rij gehad, vrijdagavond leuke workshop gedaan (kerststuk maken) , daarna nog wat gedronken bij vriendin en was tegen 2 uur dat ik weer thuis was. Gezelligheid kent geen tijd, zaterdag naar verjaardag in Brabant en gisteravond door naar Zeeland voor een verjaardag die vandaag gevierd werd. Erg gezellig weekend gehad. Er was ook visite vandaag met een baby van 2 maanden, ik heb heerlijk even mogen knuffelen. :)

@Vanesje; Hoe gaat het met jou? Is de pijn te handelen?

@Lafarina; Begrijpelijk dat je ook door gaat met dingen vertellen hier hoor, Marieke zal dat uiteraard snappen. En wat een gaaf nieuws zeg, leuk om tante te worden en super dat na 1 behandeling is aangeslagen. Die trajecten hebben vaak al zoveel impact. Nu hopen dat jij er snel achteraan mag met goed nieuws!!:)

Bijzonder hè om zulk soort dingen aan te voelen wat jullie hebben ervaren. Ik had het van de week nog met het huis, zat in de woonkamer en kreeg opeens zo een gevoel dat er een bezichtiging zou komen de volgende dag. Ik vl een app gestuurd at ik huis aan kant ging brengen en of hij de mail in de gaten wilde houden of er mail kwam van de makelaar omdat ik een melding van een bezichtiging verwachtte. Hij had zoiets van uhh hoe kom je daar bij, ik zeg tja gevoel... Twee uur later krijg ik een berichtje, ik moest waarzegster worden, er kwam mail dat er volgende ochtend om negen uur iemand kwam... best wel heel raar als dat zo overkomt.

@Marieke; Weet dat je nu niet actief bent hier (maar misschien wel later terug leest) maar wil toch even laten weten dat ik aan jullie denk, en veel sterkte wens, knuffel.

7. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Mijn moeder weet ook altijd meer over mij dan ik zelf. Die zag ook wanneer ik zwanger was. Ben benieuwd of ze t ergens komende tijd ook gaat zien. ;)

Babyshower was geslaagd. Lekkere high tea verzorgd. Ze heeft veel kados gehad. Super mooi om haar zo gelukkig te zien. T is een traditie geworden in onze famillie om babyshowers te organiseren. T is ook erg leuk om te doen.

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames,

@Lafarina, was onwijs leuk dat je zus zwanger is. En natuurlijk vind ik dat leuk om te horen :) leven en dood staan zo dicht bij elkaar. Een beetje blijheid is altijd welkom.

@tazzy, wat leuk dat je de babyshower mochten organiseren. Ik ben er laatst voor het eerst naar eentje toe geweest. Heel gezellig :) misschien worden we ergens komend jaar uitgenodigd voor onze eigen showers ;)

@Mir, hoe is het nu dan met de verkoop? Ik heb niet alles terug gelezen... En idd, dat soort voorgevoel situaties heb ik ook wel eens gehad.

@mijn banner; die klopt dus niet. Ik zit niet op dag 2, want ik ben nog niet ongesteld geworden. De test vanmorgen was omo wit en dus keihard negatief. Het zal dus wel stress zijn. Niet zo heel vreemd met wat er allemaal speelt nu.

Vrijdagavond om 22:10 is dus mijn schoonvader overleden. Wat volgde was een lange nacht waarop we hem hebben gewassen en aangekleed; gewacht tot de heren van de DELA hem zijn komen halen. En de dagen erop veel gesprekken met de DELA over het hoe en wat rondom de crematie. Deze is komende zaterdag, het kon niet eerder want het was druk. Het schijnt dat er rondom de kerstdagen nog best heel veel mensen er 'tussenuit piepen', zoals mijn schoonmoeder zo mooi zei aan de telefoon. Ze had zijn mond afgeveegd, naar de wasbak gelopen om het doekje weg te gooien en toen ze terugkwam was hij weg. Zomaar er tussenuit... :( we zijn blij dat hem een lang lijden is bespaard gebleven, maar natuurlijk heel verdrietig dat we hem moeten missen.

9. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jee Marieke wat heftig, er echt tussenuit gepiept inderdaad, lijkt me voor je moeder heel zwaar dat het gebeurde terwijl ze er niet bij was. Vervelend ook dat jullie het over de kerstdagen moeten tillen, veel sterkte in deze moeilijke periode. Dus toch met kerst wat je niet wenste, ik hoop dat de volgende jaren jullie het een beetje kunnen loslaten tijdens de kerstdagen :( wij hadden het hier met mijn opa met Pasen en de eerste jaren is het nog we aanwezig, maar het zwakt af. Kerst is natuurlijk nog wel net even wat anders.... :(

@Mir: Hoe is het gegaan met de kijkers?

@Tazzy: babyshowers zijn leuk, stiekem hoop ik dat ik er ook eentje krijg later haha. Niet voor de cadeaus ofzo hoor, maar de gezelligheid en de blijdschap voor het aankomende gupje ;)

Hier op dag 15 van mijn cyclus. Gisteren ovu test gedaan en op een licht streepje na helemaal niks. Hoop dat hij er vandaag uit gaat knallen maar heb zo'n vermoeden van niet. Wel vreemd, zou toch morgen de eisprong moeten hebben volgens berekening. Hoop wel dat de cyclus nu weer gewoon 29 dagen is, en niet alsnog onregelmatig. Al die onzekerheid maakt een mens niet vrolijker haha :p
    Overigens als ik deze ronde zwanger zou raken... dat kan mijn moeder echt niet aan hihi, twee zwangere dochters na elkaar :D

10. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    @lafarina ik zit op dag 15 van mijn cyclus en wacht ook op mijn ei. Jeetje wat wordt ik hier sjaggie van! Dat het deze ronde niet raak zou zijn zij t zo,dan hebben se t geprobeerd.maar als er überhaupt geen ei komt word ik wel verdrietig. Dan hebben we niet eens de kans gehad. Mischien omdat koperspiraal er net uit is dat eitje weigert. Geen idee. Vandaag ook niet te genieten. Ik ben nooit echt sjaggie. Maar vandaag kort in de kar, en op mijn werk zit t ook tegen, alles valt uit mijn klauwen of op mijn hoofd.. Aargh ! !.... Dat moest er uit. Morgen weer een nieuwe dag...

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat vervelend dat je je zo voelt tazzy. Misschien toch een beetje loslaten? Vaak gebeuren de mooiste dingen wanneer je het niet verwacht.
    Ik weet ook nooit precies wanneer mijn eisprong is. Wel ongeveer. En dan klussen we gewoon heel regelmatig. (Maar dat deden we al ). En dan zien we wel wat er gebeurd.

Bij mijn ex jaaaaren geleden heb ik een half jaar lang mijn cyclus lopen meten en doen. Zonder resultaat. Ik werd daar juist gestresst van met als gevolg dat mijn menstruatie later kwam waardoor je ook weer dingen gaat denken.
    Dus ik ga daar niet meer aan beginnen omdat ik de stress ervan nog zo goed ken. Ook de continue hoop en dingen voelen steeds...
    Dus ik laat het een beetje aan het toeval over net zoals bij de 1e.

12. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Tsja zou ik wel willen om los te laten .maar ik ben van nature erg ongeduldig. Dus in dit geval is deze eigenschap echt niet handig. Want t kan nog lang duren natuurlijk. Mischien dat ik na een paar rondes toch mijzelf wat vanaf kan zetten en op z'n beloop te laten.

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @tazzy, loslaten is zo'n beetje het moeilijkste om te doen :(

Hier nog steeds niet ongesteld, maar volgens de testen ook niet zwanger... stomme stress! Ik ben al mopperig en verdrietig, en dan ook nog een ongi die uitblijft. Maar ondertussen wel de krampen van een samentrekkende baarmoeder :(

14. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hallo Meiden,

Hier het mooiste kerstcadeau van dit jaar al gekregen, het huis is verkocht!! Echt zo blij mee, morgen voorlopig koopcontract ondertekenen. Het is echt zo snel gegaan, al met al 4,5 week te koop gestaan. Heerlijk dat het nu verkocht is, niet meer in een super strak en altijd spik en span huis te leven. Het kostte me erg veel energie gezien mijn perfectionisme om alles elke keer klaar te maken voor bezichtigingen. Super. Morgen gaan we ook kijken voor een ander huis, ook wel weer spannend. Hopen dat het in het echt zo is als het op de site eruit ziet, dan gaan we zeker een bod uitbrengen.

@ Tazzy , klinkt super, een zeer geslaagde babyshower, ik hoop ook echt dat ik zo een leuk feestje ga krijgen, maar verwacht het niet. Maar alles wat met baby's te maken heeft is gewoon super leuk. Jij kan er vanuit gaan dat je in ieder geval één krijgt :). Vervelend dat je je nu zo voelt, heb helaas geen tip voor je, hopelijk sta je morgen met een beter gevoel op!

@ Marieke; Jeetje wat "jammer" ( lastig goede woorden te kiezen) dat je schoonvader er net uit piepte toen je schoonmoeder even weg was. Ik heb het vaker gehoord, onderbewust zijn doet een hoop als iemand op sterven ligt, en vaak gebeurd het juist als de partner even weg is. Net of ze het diegene niet willen laten meemaken. Mijn oom net zo, omdat het er niet op leek dat het elk moment over kon zijn omdat hij af en toe nog reageerde dacht mijn tante ook wel even een paar minuutjes even klein rondje door huis te kunnen doen. En net toen blies hij zijn laatste adem uit. Mijn moeder was er bij en had hem gezegd dat zijn vrouw heel even weg was en zij bij hem was en het goed was, dat hij niet meer hoefde te vechten en mocht gaan... en daar ging hij, heel rare gewaar wording. Hebben jullie de kindjes nu bij jullie of is je zoon bij zijn vader? Wat naar dat het rond deze dagen zo druk is dat jullie tot na de kerst moeten wachten, het legt een behoorlijke druk op de kerstdagen. Verdriet is er sowieso maar nu ook nog spanning voor hetgeen dat komen gaat.

Wat je niet positieve test betreft en je krampen dat is nu extra vervelend en belastend. Stiekem hoop je toch op iets moois ook al is het een verdrietige tijd en nu moet je dit er ook nog bij hebben en alles erbij is nu gewoon even teveel. Knuffel

@Lafarina, dat zou geweldig zijn als bij jou ook raak is en je moeder dubbelop oma wordt in het nieuwe jaar. Super leuk ook om gelijk met je zus zwanger te zijn lijkt me, en de neefjes / nichtjes ongeveer zelfde leeftijd hebben.

@ Blossom, duurde het bij je zoontje lang voor je zwanger raakte? Ik zou dat ook het liefst doen maar wil niet te lang zonder medicatie lopen voor ik zwanger wordt, dus puur daarvoor wil ik het beetje sturen waar mogelijk.

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Mir: ja als je afhankelijk ben van medicatie is goed plannen wel handig.
    Bij mijn ex is het nooit (en gelukkig maar) gelukt zwanger te worden.
    Van mijn zoontje was ik direct zwanger uit het niets. Heel spontaan.

16. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Het heeft zo moeten zijn dat het bij je ex nooit gelukt is, ik ben daar ook zooooo blij om dat bij mijn ex direct na het trouwen zijn ware aard naar boven kwam en er nog geen kindje was.... zou er niet aan moeten denken mijn kind daar heen te brengen, had het ook echt niet gedaan.

Hoop dat het nu weer zo spontaan gaat bij je, je weet in ieder geval dat jullie samen een goede combinatie zijn ;)

17. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    #757 tazzy180, 23 dec 2014
    Laatst bewerkt: 23 dec 2014
    Mir, gefeliciteerd dat je huis al verkocht is! Net op t nippertje! Wat een opluchting!

Ik ben ondertussen iets opgewekter. :D mijn ovulatie test was ineens positief en mijn lichaam zegt ook dat ie er snel aan zit te komen.
    Mijzelf om niks druk gemaakt, as usual.
    Ik ben iig blij dat ik op dit forum alles eruit kan flappen, en dat mensen t begrijpen. In t 'dagelijks leven' vertel ik zulke dingen niet. Daar zijn jullie voor. Hahahah.

Ik hoop dat in t nieuwe jaar onze cyclussen wat regelmatiger worden en ons niet zo in de war brengen. Als we nou eens allemaal samen in 1 huis zouden wonen zouden onze cyclussen gelijk lopen! Das veel handiger! Ok ik draaf weer door! Hahah geintje natuurlijk ;)

Zo ik ga weer serious request kijken. :)
    Fijne avond

18. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Fijn Tazzy!

Faag Mir, zo fijn dat dit nu uit de weg is en jullie je paleisje kunnen vinden!

Hier blergh... vanavond weer een test ie er niet uitspringt, streepje is iets donkerder maar nog steeds te licht. Morgen maar weer testen... zucht...

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oja Mir en jij natuurlijk gefeliciteerd met de verkoop!! Heerlijk gevoel he? Ik mag 15januari naar de notaris voor de overdracht.

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Tazzy fijn dat je je weer wat beter voelt! En een posi ovulatietest. Zal je zien nu je opgelucht bent dat het misschien wel raak is straks! Ik ga voor je duimen!

Hier hard gewerkt. Ik werk bij Dille & Kamille en het is nu zo druk. Ik heb ook erg last van bekkenpijn. Zo vervelend. Ik had het juist een hele tijd niet gehad maar nu heb ik er de hele dag last van.

Deel Deze Pagina