Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi mir78, ik ben 2 weken geleden geopereerd, ik ben erg ongeduldig dus vind dat ik alweer alles moet kunnen. Maar ik loop voor op schema met herstellen. Kan alweer best goed buigen etc. Maar duurt mij allemaal te lang haha. Ik heb 5 januari weer een eisprong en hoop dan weer te kunnen klussen. Maar dat betekend dat ik dan van de pijnstillers af moet zijn, dus even afwachten. Anders word het een mand later starten.

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? :)

@ Lafarina; met mijn familielid gaat het helaas niet beter. Ze gaat het hoogstwaarschijnlijk niet redden... met mij gaat het inmiddels al wel wat beter gelukkig... heb nu ook weer wat meer vrije tijd voor mezelf.
    En laten we hopen dat er straks allemaal zwangeren in dit topic zitten! Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk. Ik kan ook echt niet wachten, haha. Het duurt ook zo lang tot mijn ovulatie plaatsvindt...
    Trouwens, wat rot voor je dat je 100% arbeidsongeschikt bent. Mag ik vragen waar dat door komt (ik heb niet alles teruggelezen, omdat er best veel is gekletst de afgelopen tijd)? Sterkte in ieder geval! ;)

@ Marieke; wat naar voor je. Gecondoleerd met je schoonvader. Wel heel spannend dat je woensdagochtend een zwangerschapstest gaat doen... ik ben benieuwd. Zal voor je duimen!

@ Baby86; gefeliciteerd met je mooie echo!!! Geniet ervan!!

@ tazzy; spannend, zeg! Ik hoop het voor je!

@ Mir78; dank je wel voor je lieve woorden! Wat rot dat je cyclus zo lastig doet. Sinds wanneer is je spiraal eruit?

@ Vanesje; beterschap!

Hier trouwens niet zoveel plannen met oud en nieuw. Zou het eerst met wat vrienden gaan vieren, maar ben op dit moment ziekjes, dus ga maar even aankijken hoe het gaat. :)

3. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    En Dees, wat lees ik nou... wat ontzettend naar voor je! :( Een hele dikke knuffel!

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dames, allemaal een goed 2015 toegewenst met voor ons allemaal nieuwe mooie dingen in het verschiet!!
    We willen in 2015 natuurlijk allemaal een buik krijgen! :D

Veel plezier!!!

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Gelukkig nieuw jaar allemaal!!! Op een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2015! :D

@ blossom; dank je wel!

6. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Gelukkig nieuwjaar dames! Hopelijk een vruchtbaar jaar voor ons allen!

7. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar en een jaar vol zwangerschapskwaaltjes gewenst, want dan zijn onze wensen uitgekomen 😉

8. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Een heel mooi en gezond en vooral vruchtbaar 2015!!

Hier geen leuk oud en nieuw gehad...Kreeg dinsdag tabletjes mee om miskraam op te wekken, omdat het lege vruchtzakje er nog steeds zat...
    Dus dinsdagmiddag ingenomen...Gebeurde niks anders dan rommelende darmen, flinke diarree en af en toe een kramp... 's ochtends ben ik een behoorlijk stolsel verloren en erna alleen wat bloed bij afvegen...
    Gistermiddag de 2e ronde van de tabletten ingenomen en het bleef bij wat lichte krampjes in de darmen....Geen bloed...Hoop dat alles weg is heb totaal geen zin in een curretage...

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hè, dees... wat onwijs rot voor je... dat klinkt inderdaad niet als een leuk oud en nieuw. :( Ik hoop dat alles nu weg is, zodat je geen curettage hoeft te krijgen... en ik zal voor je duimen dat je gauw weer zwanger mag worden en het dan blijvend is!

Hier ook niet zo'n heel leuk oud en nieuw gehad. Ik was bij wat vrienden, maar werd helaas rond half 12 erg ziek... Dus ja, vooral tijd doorgebracht op het toilet. :) Maar goed, daarna alsnog gezellig gemaakt, haha.

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik ben nu trouwens bezig met ovulatietesten, maar de ovulatietest van eergisteren heeft een donkerdere teststreep dan de ovulatietest van vandaag. Deze heeft eigenlijk helemaal niets... is dat niet een beetje raar voor ongeveer 5 dagen voor de eisprong? Dacht dat er sowieso een streepje hoorde te staan.

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden, iedereen een heel goed, gezond, vruchtbaar, gelukkig 2015 gewenst.

Dees wat vervelend meis! Ik hoop dat je geen curettage hoeft. Erg verdrietig allemaal meid.

12. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    De beste wensen meiden! Dat al jullie dromen mogen uitkomen! En dat het vooral een prachtig vruchtbaar mag worden!! Volgende maand laat ik me spiraal eruit halen..dan nog een aantal dingentjes regelen voor onze bruiloft en dan gaan we ervoor!!! Oh het komt eindelijk allemaal dichtbij..zo spannend

13. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Een gelukkig nieuwjaar voor iedereen, en dat iedereen maar mooi zwanger mag zijn in 2015!

@Luminis: ik heb een nekhernia gehad en nu een beknelde zenuw die mij enorm in mijn bewegingsvrijheid belemmert, (inclusief ook concentratieproblemen, moeheid, etc.)
    Betreffende de ovulatie test zou ik denken dat je de eisprong hebt gehad. Zodra er een duidelijke donkere streep staat springt je ei binnen 36 (ik geloof max 48) uur. Als je eisprong is geweest zal je eee licht streepje zien of helemaal niks, dus wit. Het is alleen wel erg vroeg, te vroeg in je cyclus als ik je onderschrift leest. Op welke dag zit je nu?

Dikke knuffels Dees! Geen leuk oud en nieuw zo en sowieso heel rot om mee te moeten maken :(

Ik ben vandaag errug misselijk steeds en heb steekjes/vage buikpijn. dinsdag a.s. mag ik gaan testen, en ik weet ook wel dat het nog veel te vroeg is voor misselijkheid, maar ervaar het wel.... we shall see....

14. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Pioenroos; jij ook de beste wensen! ;) En wat spannend dat volgende maand je spiraal eruit gaat... ben benieuwd.

@ lafarina; Wat rot voor je dat je last hebt van een nek hernia en een beknelde zenuw hebt... ik hoop dat je gauw opknapt! Krijg je er trouwens hulp voor, of niet?

Ik zit nu trouwens op dag 14 en heb als eerst getest op dag 12. Ik dacht; laat ik voor de zekerheid wat vroeger beginnen met testen. Daarna op dag 14. Het lijkt me dan niet dat mijn ovulatie al is geweest... vooral omdat mijn cyclus vaak tot 34 dagen loopt... zou zo rot zijn! :( Nou ja, ik blijf maar gewoon door testen... morgen doe ik er weer een. Wanneer heb jij je ei trouwens meestal? Super spannend dat je klachten hebt! Ik zal voor je duimen!

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Dees: bah wat afschuwelijk! Veel sterkte toegewenst.

@Luminis: ik heb nooit ovulatietesten gebruikt maar als jouw cyclus zo lang is heb je best kans dat je eisprong pas over een paar dagen is. Ik krijg altijd last van vruchbaar slijm waaraan ik het kan zien.

16. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb sinds kort een uitkering voor de uren dat ik niet kan werken, verder werk ik nog 12 van de 18 gecontracteerde uren op mijn huidige werk en de rest doe ik gewoon rustig aan, doseren met energie ;) dus nee geen hulp verder, is ook niet nodig, heb een lieve man die veel helpt ;)

Betreffende de ovulatietest is het beste om inderdaad vanaf dag 12 te testen en als je het helemaal goed wil doen elke dag 2x. Zorg dat je twee uur voor het testen niet drinkt en plast en geen ochtendurine gebruiken. Dan heb je de beste resultaten en kun je goed bepalen wanneer je eisprong is. Heb je foto's van de testen die je gemaakt hebt?

Ik had net zulke belachelijke krampen, lag er echt even krom van :/ :/

@Pioenroos: ik heb jouw intro even gemist geloof ik, sorry! Welkom bij de groep en leuk dat je ook 'aan de bak gaat' :D

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    (...en zo ga je vol goede moed om 21:45 naar bed... lig je te woelen en te draaien, klaarwakker... om er vervolgens maar uit te gaan. Manlief slaapt wel....)

Gelukkig nieuw jaar dames! We duimen voor onze positieve testen, fijne zwangerschappen en gezonde baby's :D

@Dees, een hele dikke knuffel meid. Wat naar dat het op zo'n manier moet :(

Wij hebben een rustige oud&nieuw gehad. We hebben wat spelletjes gedaan, wijntjes gedronken en naar het vuurwerk gekeken. Ja... wijntjes... want die test van 31-12 was keihard negatief. Ik wist dat hij wit zou zijn, maar het was toch wel heel vreemd allemaal. Dus na het testen terug gekropen in bed en even flink gehuild bij manlief.
    Ik ben inmiddels 12 dagen te laat en heb sinds een dag of 2 een continu zeurende pijn in mijn onderbuik. Baarmoeder misschien? Zou goed kunnen. Tijdens het knuffelen heb ik er ook last van :( dus morgen of maandag toch maar even naar de huisarts, of in ieder geval bellen met de assistente.

Morgen gaat de kerstboom eruit. Ben het ding helemaal beu, al twee weken trouwens. Zo jammer dat het niet echt kerst is geweest deze keer. Wel te begrijpen natuurlijk, maar zo jammer :( komende kerst een nieuwe kans. Maar goed, die zooi eruit. Eens goed poetsen en opruimen overal.

Verder...ohja, gezellig met manlief naar de film. Want tis weer een kinderloos weekend.

@Lafarina, spannend joh! Ik duim ook voor je :)

18. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden,

Hier even gauw een kort bericht... moet zo helaas weer aan het werk! Ik weet niet of ik in het weekend zal reageren, omdat ik een druk weekend voor de boeg heb... helaas! :( Jullie nog plannen voor het weekend?

@ blossom; ik denk ook dat mijn ovulatie pas over een paar dagen plaatsvindt. Ach ja, ik ga gewoon door met testen... ;) Ik volg lafarina haar advies op; 2 keer testen op een dag. Hier trouwens geen last van vruchtbaar slijm... zou wel heel handig zijn geweest!

@ lafarina; fijn dat je een uitkering hebt voor de uren dat je niet kan werken en dat je man je zoveel steunt! :)

Hier een foto van mijn twee ovulatietesten. Zijn overigens van de Action, waar ik gisteren niet zoveel goede dingen heb gelezen helaas... ik ga straks weer testen.

IMG_20150102_103424.jpg

Fijn weekend alvast, meiden!

19. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Even gauw een ovulatietest voor het werken gedaan, en die is ietsje donkerder dan de test die ik op 30 december heb gedaan. :D Yes! Nu maar door testen, haha.

20. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Whaat?! 9dpo en middag urine. Ik wist t! :) super happy! Hopen dat ie blijft plakken! Ik voelde het aan alles! Haha. Maar ook eigenlijk hetzelfde als vorige 2 periodes qua kwaaltjes. Maar op een of andere manier wist ik dat t nu menes is. Nog wel NOD (die is pas dinsdag )afwachten natuurlijk. Maar ben al blij dat t niet tussen mijn oren zat en dat alles t nog doet bij ons. ;)

Ik hoop voor jullie ook snel een positest.
    Zondag zal ik weer even tijd nemen om op jullie posts te reageren. Nu nog druk aan t werk van t weekend.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,4 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina