Nog even mijn temperatuur kaartje, ik zag en voelde mijn innestelingsdip en ik zag dat mijn temp vandaag weeer wat hoger was. 1+1=2 dacht ik dus.
Hallo Meiden, Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, en dat het een vruchtbaar jaar mag worden! Allemaal een leuke oud en nieuw gehad las ik. Wij ook een zeer geslaagde avond, gezellig spelletjes gedaan bij vrienden tot in de vroege uurtjes. Wij konden het jaar niet beter eindigen / beginnen. We hebben niet alleen het huis verkocht maar hebben dinsdag ook een huis gekocht. We zijn zo blij, het huis wat we heel graag wilde hebben!! We belden maandag voor een tweede bezichtiging en dat kon dan afgelopen woensdag, maar dan kwamen er nog drie andere en twee daarvan ook al voor tweede bezichtiging. Ons gevoel was zo goed dat we na dat bericht er nog even heen zijn gereden en toen besloten naar de makelaar door te rijden om een bod op tafel te leggen. Dinsdag is het heen en weer gegaan en zijn we tot een akkoord gekomen. Wat is dat zenuwslopend maar daarna was het natuurlijk super. Dat wordt keuken, tegels, vloeren en de rest uitzoeken. Heel vervelend En al het goede komt met drie zeggen ze, dus kom maar op met die zwangerschap, het huis is er nu groot genoeg voor ------ @ Vanesje: Wat fijn dat je al voor loopt op schema, mooie meegenomen. Lastig als je geen geduld hebt, wel herkenbaar maar de boel forceren helpt je op de lange termijn niet verder. Pas goed op jezelf. Welke pijnstillers slik je nu? Kan je niet over al naar alleen paracetamol 3 x 1000 mg? Dat is wat ik van zowel huisarts als verloskundige die ik om advies heb gevraagd mag slikken zonder dat het schadelijk is voor de baby en daarnaast is er de eerste twee weken nog geen bloedband. Hoop dat je de eisprong kan meepakken, zou mooi zijn. Succes @Luminis: Balen dat je net rond de jaarwisseling ziek werd, inmiddels wel weer opgeknapt? Ja wel beetje erg jammer van de cyclus, mijn spiraal is er op 15 december uitgegaan, 17 december eerste menstruatie die vijf dagen aanhield, nog dag oud bloed verlies, twee dagen vrij en toen weer hevige menstruatie die weer vijf dagen aanhield, nu 3de dag geen bloed maar wel al die tijd last van mijn buik alsof er menstruatie aan moet komen. Snap er niks van. Drie dagen terug ovu test gedaan met duidelijke streep en dag erna en vandaag al weer een stuk vagere streep. Kan toch niet 1 dag na 5 dagen bloedverlies een positieve ovu test hebben? Snap er geen bal van allemaal. Jij bent ook met de testen bezig zag ik, kan mooie ff bij jou spieken dan. @Blossom: Wat zijn wij vrouwen eigenlijk wisselvallig, altijd willen we zo min mogelijk buik en nu smeken we bijna om een buik @Dees: Jeetje meid wat een vervelende oud en nieuw, het is sowieso al rot genoeg maar op zulke dagen wil je daar zeker niet mee bezig hoeven zijn. Hoop echt dat hetgeen wat los is gekomen met de pillen voldoende was en je een curettage bespaard blijft! Sterkte @Pioenroos: Echt leuk dat jullie er ook bijna voor gaan, en nog trouwen ook. Wordt in alle opzichten hopelijk een mooi jaar voor jullie. @Lafarina: Hoe voel je je nu, heb je het idee dat het raak zou kunnen zijn? Nog vier daagjes dan weet je hopelijk meer in positieve zin, spannend. @Marieke; Vervelend als je dan niet in slaap kan komen, later alsnog wel goed geslapen? Klinkt bij jullie als een goede oud en nieuw, weer even rust na alle hectiek. Zo balen dat je test negatief was, heb je nog steeds pijn? Snap dat de waterlanders er even uit moesten, je hebt toch hoop dat dat positief uitpakt en dat weer een lichtpuntje brengt in alle droevige tijden. Hoe gaat het nu met jullie? Kerstboom ook al geruimd? Even een schone start van het nieuwe jaar, die hopelijk vreugde gaat brengen. Veel plezier met het filmweekend, welke staan er op de planning? Hoop dat ik niemand ben vergeten, zo wel , niks persoonlijks Fijne avond!
Tazzy gefeliciteerd!!! heb je ook kruidvat test gebruikt? bij mij was hij ook al eerder positief, kon op donderdag testen en hij was de zondag ervoor al positief, en op mijn echo was gewoon 1 kindje te zien Dees ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop snel op betere tijden voor je! hoop voor je dat je geen curretage hoeft te ondergaan..zal voor je duimen meid!! kalm aan en denk aan jezelf!! big hug!!
Tazzy gefeliciteerd! Hopelijk blijft hij plakken, ik duim voor je. Mir, ik gebruik nu alleen nog maar paracetamol. Om 8.00- 12.00- 18.00 en 22.00 uur 1000 Mg. Ik wil dit overdag afbouwen naar 500 perkeer en voor de nacht wel 1000 want anders slaap ik slechter heb ik afgelopen nacht gemerkt! Ik heb mijn banner aangepast en ga ervoor. Eisprong is over 2 dagen denk ik en gisteren al geklust. Voor zover dit ging hahaha been vasthouden in de lucht hihihi hilarisch maar ach.
Van harte gefeliciteerd Tazzy!! Op de rest reageer ik vanavond of morgen xx ik moet nu nog ff snel naar de markt. Fijne zaterdag
F*ck vanmorgen een test gedaan, de laatste dacht ik dan zou t wel goed zijn, is het 2e streepje bijna niet te zien... Ik voel me nog wel zwanger, met alle kwaaltjes...ik hoop zo dat t mijn urine toch niet geconcentreerd genoeg was...of iets anders onbenulligs... Ik vrees het ergste...
Een streepje is een streepje, bij mij was hij ook de ene keer lichter als een andere keer.. (dat zeg ik, terwijl ik ook heel onzeker ben/was 😉 maar mijn enalaatste test was een knaller en mijn laatste test een heel stuk lichter... Je HCG hormoon schommelt erg per keer.. Blijf moed houden meid!!
Lief van je, deze was echt heel licht, bijna niet meer te zien. Ik begin nu mijn onderbuik wel te voelen. Dus ik vrees t ergste. Ik wil morgen nog een test doen om te kijken of hij helemaal weg is of ineens toch positiever.
Oh jullie worden vast gek van mij. Heb mijn laatste test gebruikt en hij is gewoon positief hoor! Gelukkig ook ietsje donkerder dan eerst! Wat een opluchting. T kan nog mis gaan natuurlijk maar voor nu is t goed en test ik niet meer. Ik heb toch wel beetje zeurderig gevoel in mijn buik en rug, maar dat hoort er zowieso bij toch? Kun je nagaan dit is de derde zwangerschap en nog steeds onzeker.. Ik bel morgen de verloskundige. Dan zal ik zowieso bloed moeten laten prikken denk.
Lieve schat, als ik ook maar een tuurstreepje op een test zou zien bij mezelf... zou ik hetzelfde doen als jij
Zo nu even tijd om te reageren, hopelijk vergeet ik niemand.... @tazzy80, GEFELICITEERD!!! Hopelijk een plakbeebje!! Hihi wat spannend!! @baby86, hoe voel je je?? @Vanesje34, hahaha been in de lucht en gaan ervoor! Toch? Hoe gaat het zo verder met het herstel? @marieke, hoe is het bij jullie? En wat zei de huisarts? Kan ook goed door alle spanningen van de laatste weken komen...Dat werkt op je lichaam @mir78, gefeliciteerd met jullie huisje! Dat wordt dubbel klussen Hier gaat het redelijk....Dinsdag en woensdag tabletten genomen, woensdag vruchtzakje verloren...Maar er gebeurde niks qua bloeden.. Dit maakte me onzeker. Vrijdagmiddag in ziekenhuis gezeten, echo gemaakt en ze zagen wat zitten. Bloed geprikt voor hcg en difronolak gekregen. Gisteren moest ik terugkomen bij de gyn. Gelukkig is de baarmoeder helemaal schoon en leeg. Alleen bij de eierstok zagen ze een eicelblaasje zitten. Dit moet het lichaam zelf opruimen. Gisteren is het bloeden "gelukkig" begonnen. Sorry komt er misschien cru uit...maar was zo onzeker dat ik geen bloed verloor. Ik moest ook gister nuchter komen zodat ze me misschien konden curreteren. GElukkig hoeft dit niet. Want als dat zo was moest de eierstok eruit door dat blaasje en dat vond de gyn te ver gaan... Nu hopen dat we snel weer opnieuw zwanger zullen raken....Ik was me er al zo op aan het verheugen...Zeker als ik al die testen zie hier maar ook in mijn thuisomgeving...
Dees, heftig hoor! Maar gelukkig is alles zo goed als schoon en kan je er weer voor gaan. Hier hebben we vrijdag met poot omhoog hihi geklust. En zaterdag ontdekte ik rauw eiwit slijm. Dus besloten om manlief nogmaals te verleiden. Had liever een dagje ertussen maar wilde de kans niet laten lopen. Nu voel ik het zeuren en rommelen dus verwacht eisprong tussen nu en 24 uur. Denk dat ik vanavond oversla en morgen nog een poging doe. Zo spannend dat ik weer mee doe!
@Tazzy: niet zo gek dat je onzeker bent toch? In het begin is dat afwachten zo zenuwslopend. Zeker als je nog niks op echo hebt gezien. Jammer dat we geen scanner over onze buik kunnen halen waarop meteen af te lezen valt wat er gebeurd daar Maar goed, je hebt positief getest en geen bloedingen dus het enige wat je kan doen (hoe moeilijk) is je erbij neerleggen en erop vertrouwen dat het goed zit en jahoooooor de cliché......ervan genieten Dat eerste trimester is gewoon vreselijk eigenlijk... Hier komt de eisprong steeds dichterbij. Wij klussen van onszelf al heel erg regelmatig dus dat gaat wel goedkomen van de week. Maar vind het wel spannend worden nu! Steeds denk ik...wow stel dat het weer in 1x raak is net al de eerste... Maar goed, daar gaan we niet van uit. (Maar fantaseren doe ik toch). Verder zijn we nog steeds zoekende naar ons perfecte huis maar helaas nog niks gevonden.
@Dees, bij ons is het momenteel rustig. We kijken beiden uit naar de normale gang van zaken. Werk. School enz. Ik ga morgenochtend de huisarts bellen voor een afspraak op dinsdag, ik heb namelijk morgen de hele dag een oppaskindje en die sleep ik niet mee daarheen. Ik heb nog steeds veel last van (denk ik) mijn baarmoeder. Ook met het klussen... Inmiddels ben ik 14dagen overtijd. We zullen zien wat de huisarts zegt. Ik heb al wel gemerkt dat de opvliegers langzaam aan minder worden. Ik ben van ontelbaar x per dag maar 1 of 2x gegaan. Dus het lijkt erop dat mijn lijf zo'n beetje klaar is met ontpillen. Nou laten we het hopen. Wat een nare week heb jij gehad zeg, dikke knuffel. Maar wat fijn dat er uiteindelijk toch bloed was, ik kan me goed voorstellen dat dit een geruststelling was. Ik wil ook bloed zien ik hoop voor ons allemaal dat het snel raak mag zijn. @Vanesje, ik zie je al bijna liggen hahaha. Met je been omhoog @Blossom, dat gevoel van 'nu kan het iedere maand raak zijn' is heel herkenbaar, fantaseren mag best!! Dat had ik ook. Ik heb bij deze cyclus de eisprong gevoelt dus lekker veel geklust. Wij doen dat ook al regelmatig, dus een beetje extra was geen probleem zeg maar haha.
@Marieke: 14dagen is wel lang ja! Hoop dat je straks wat meer duidelijkheid hebt waar dit vandaan komt. Vervelend hoor. Succes bij de huisarts!