Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

Handig als je weet wanneer je ei komt! Dat geluk heb ik helaas niet..
    Maar daarom... Als mijn ovulatietesten donkerder gaan worden ga ik mijn best doen.
    Heb nu ook van CB ovulatietesten besteld met die smiley. Lees daar veel goede ervaringen over!
    Zit vandaag op cd 11, maar nog geen ei in zicht.. Testen zijn nog veel te licht, maar blijf ze wel elke dag doen!

Hoop voor ons allen veel geluk in 2015!!!!

2. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zal voor je duimen! :)

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland

Hoi blossom: wanneer test jij? Ik maandag als ik dit weekend niet ongi word. Heb een opgeblazen gevoel, en een dikkere buik en vreetbuien... Zegt niet veel goeds.. Verder pijnlijke borsten, steken interpellaties soms en iets misselijk af en toe. Verder soort kramp op 1 plek in baarmoeder. Vreemd allemaal!

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ja.die steken heb ik ook. Ik denk dat ik woensdag ga testen als ik nog noet ongesteld ben.

5. Ucks

Ucks Actief lid

15 jan 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, zie dat jullie al een tijdje in gesprek zijn maar hoop dat ik me nog bij jullie mag voegen. Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van net 3. Voordat hij werd geboren heb ik een miskraam gehad en begin vorig jr 2 achter elkaar toen we hadden besloten voor een 2e te gaan. Was t toen zo zat dat we besloten even te stoppen samen (btw onderzoek bij de gyn wees niks uit). Nu besloten er weer voor te gaan en sinds half dec gestopt met de pil. Daarna na 4 dgn mijn ontrekkingsbloeding en 2,5 wk later weer ongi. Nu hopelijk een eerste normale cyclus, maar t is even wachten. Zit nu op dag 13 en ben met ovu testen gestart. Maar nog maar een heel licht streepje. Benieuwd of ik een eisprong ga spotten. Voor alle dames die op hun NOD zitten te wachten, toi toi toi! Spannend zeg!!!

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ucks: welkom. Spannend ook voor jou! Hoop dat je ei snel komt en dat je dus meteen een normaal cycles hebt. Zou fijn zijn. Bij mij heeft dat best wel even geduurd. Was al 6 jaar aan het spiraal en most hier echt even van herstellen lichamelijk.

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik voel vandaag al de hele dag krampen. Ben bang dat mijn ongi eraan komt dit weekend.., zo jammer.

Ik lees nu op ander topic dat meiden dat veel hebben kramp en toch zwanger. Dacht tevens door mijn rug te zijn gegaan lichtjes vanochtend maat lees dat meerdere zwangeren daar last van hebben.. Hoop??

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Absoluut! Ik had hele erge menstruatiekrampen precies voor mijn menstruatie. Een paar dagen lang. Ook zere (.)(.)
    Dit bleek dus bandenpijn. Voelde hetzelfde als menstruatiekramp. Dus het kan zeker ook goed nieuws betekenen hoor!

9. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Spannend Vanesje en Blossom, bijna testen voor jullie :D

Welkom Uck! Vervelend dat je een paar keer een miskraam hebt gehad. Ik kan me goed voorstellen dat je even pauze wil nemen dan. Ik hoop dat je snel een regelmatige cyclus zal hebben weer.

Ik ga alweer richting mijn eisprong dag, nog een paar dagen als het goed is. Ik heb besloten toch weer ovulatietesten te doen, aangezien de eerste en de tweede ronde het niet 100% duidelijk was wanneer de eisprong was + waarschijnlijk beiden op een andere dag. Hopen dat het deze derde ronde raak is :)
    Wel ben ik bang dat het zwaar zal zijn om zwanger te zijn, het gaat laatste tijd niet zo lekker met mijn gezondheid. Ik kan echt altijd en overal slapen, vergeet echt alles, kom niet op woorden, erg focus gebrek en die pijn vanuit mijn nek (door de hernia) en de beknelde zenuw geven ook zoveel klachten. Soms denk ik wel eens... moet ik wel zwanger gaan worden, want kan ik dat wel aan. Maarja....ik ga er toch voor ;)

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Lafarina, wat vervelend dat je zo met je gezondheid kwakkelt. Misschien moet je wat meer je rust pakken? Snap wel dat je het dan soms somber inziet. Een zwangerschap vond ik ook best een aanslag op je lijf. Maar weet je...in het begin had ik vreselijk last van moeheid enzo maar na een tijdje, als je buik groeit en je je kindje voelt enzo verwdijnen de klachten wat en is het zoveel meer genieten! En je doet alles ook rustiger dan normaal.
    Op het einde vond ik het wel weer zwaarder en na de bevalling merk je wat je lijf allemaal heeft moeten doorstaan 9 maanden haha.

Ik heb nog steeds bekkenpijn soms en heb er dus ook wel een hard hoofd in soms maar zo'n kindje dragen is zo vreselijk bijzonder. Die klachten vallen dan een beetje in het niet. En je past je inspanning gewoon aan.

Ik wil als ik zwanger ben aan zwangerfit gaan doen. Misschien ook wat voor jou? Dan ben je de klachten misschien wat voor.

11. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Halllo Meiden,

Yeahhh het voorlopig koopcontract van ons nieuwe huis is getekend! Meteen weer even langs de woning gereden en het voelt echt zo goed. Van de week ook al de computertekening van de toekomstige keuken gekregen. Van de week nog even de puntjes op de i daarvoor en dan kan hij in het bakje bij de keukenboer en als we de sleutel hebben kunnen we bellen en zetten ze hem door! Verder ook wat staaltjes opgevraagd van vloeren kijken wat we daarmee willen, laminaat vloer of pvc vloer etc en de kleuren. Heerlijk om er nu echt mee bezig te gaan. Maar we weten wel, we verhuizen hierna noooit meer. Echt alles wat tegen kan zitten heeft tot nu toe al tegen gezeten. Meer kan er haast niet fout gaan. (hoop ik) De verkoper van onze nieuwe woning is ook nog eens overleden deze week. Ze hadden net op tijd een zoon de volmacht gegeven waardoor er nu maar weinig vertraging in het proces zat. Gisteren weer twee kijkers gehad voor ons huidige huis, beide geen ja of nee, dus wachten het maar weer af.

Verder voor het eerst op het wachtbankje, ik had dinsdag positieve ovu test en maandig, dinsdag, woensdag aan gewerkt. We zullen zien, het is pas de eerste ronde dus verwacht er niks van. *zelfbeschermingsmodus aan*. Ik kon het van de week allen niet laten om twee cadeautjes in huis te halen voor mijn vriend voor als het zover is waarmee ik hem dan (ooit) wil vertellen dat hij papa wordt, heb het boek van Kluun en een romper met I love Papa erop gekocht. Oh wat was het leuk om door de babywinkel te lopen. Ik vrees dat ik me echt moet in gaan houden als het zover is.

@Vanesje: Wat goed dat je wat liever voor manlief bent ;) Je heb wel echt diverse kwaaltjes maar het kan nog beide kanten opgaan denk ik. Alles speelt zich in eerste instantie af in het buik/rug gebied. Hoop echt niet dat je ongi eraan komt voor je. Heb je die krampen normaal ook voor je menstruatie moet doorbreken? Hoop dat het vals alarm is, ga voor je duimen. Wat ideaal dat jij precies weet wanneer je ei is, voel je het aan de hand van klachten of heb je zo een strakke cyclus dat hij elke maand exact hetzelfde is? Wat mooi dat je herstel zo voorspoedig gaat, vervelend wel als het je niet snel genoeg gaat maar geniet van de stappen vooruit die je al gezet hebt en ga niet te veel forceren waardoor je weer inlevert. Op naar de test, spannend!!

@Lafarina; Jeetje jij alweer naar je eisprong toe, wat gaat zo een maand snel, al lijkt het niet zo als je er op zit te wachten. Slim om ovulatietesten te gaan gebruiken. Zeker nu je momenteel zoveel meer last heb met je gezondheid. Wel heel vervelend dat je je zo voelt meid! Helaas herken ik het heel erg, ik ben gestopt met de pijnmedicatie en het is behoorlijk afzien. Ben jij goed aanvullend verzekerd? Ik zou als advies geven om te gaan starten met trainen onder begeleiding van een fysio. De spieren om de zwakke plekken heen sterker maken. Ik heb recent een revalidatietraject gedaan en ga nu verder met het trainen bij Medisch Trainingscentrum. In verband met mijn gezondheid had ik al een voorbereidend gesprek gehad met een verloskundige en die gaf aan dat het belangrijk was om door te gaan met trainen 2x per week en zodra er dan wat mocht zijn in een zwangerschap dan zit je al bij de fysio en kan er goed op ingespeeld worden. Ik ben aanvullend verzekerd waardoor het me niks kost.

@Blossom: Joepie, de handtekening staat. Wat een verademing voor je. Heb je hem nog even aan gekeken en gezegd , Game Over ;) Zijn spelletjes zijn gespeeld. Lijkt me wel raar om dan oog in oog met hem te staan. Ik heb de confrontatie 10 April weer, bah. Laatste keer dat ik hem zag was toen hij werd veroordeeld. Spannend voor jou dat je binnenkort kan testen, wat denk je zelf? Heb je gevoel dat je zwanger bent? Jij weet beetje wat je zou kunnen voelen door eerdere ervaring.

@BlijeIk: Als je erg langs elkaar heen leeft in jullie geval door werk is het wel handig als je weet wanneer het belangrijk wordt om het gezellig te gaan maken. Grappig dat jullie de testen niet met vriendlief delen, hier wel. Ik heb vl de werking van de testen uitgelegd. Ik wil hem juist zo veel mogelijk bij betrekken. Het zwanger zijn evt. later dan kunnen ze er ook al zo weinig mee. Ik hoop dat jou vriendin gelijk heeft m.b.t. seks voor de eisprong, dan zit ik in ieder geval goed. :)

@Dees: Wat bijzonder dat die specifieke datum steeds terug komt, een datum die je nooit meer zal vergeten. Ik hoop echt dat hij een mooie positieven wending gaat krijgen. Misschien heb ik het even gemist maar heb je nu heel sterk het gevoel zwanger te zijn of heb je al positief getest?

@Ucks: Welkom!! Leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan. Je hebt al flink wat miskramen te verwerken gekregen, dat is wel pittig. Snap dat jullie na die laatste twee even een pauze hebben ingelast. Hoop dat je snel een normale cyclus hebt en de kleine bij een volgende zwangerschap blijft plakken.

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    #932 Vanesje34, 17 jan 2015
    Laatst bewerkt: 17 jan 2015
    "@Vanesje: Wat goed dat je wat liever voor manlief bent Je heb wel echt diverse kwaaltjes maar het kan nog beide kanten opgaan denk ik. Alles speelt zich in eerste instantie af in het buik/rug gebied. Hoop echt niet dat je ongi eraan komt voor je. Heb je die krampen normaal ook voor je menstruatie moet doorbreken? Hoop dat het vals alarm is, ga voor je duimen. Wat ideaal dat jij precies weet wanneer je ei is, voel je het aan de hand van klachten of heb je zo een strakke cyclus dat hij elke maand exact hetzelfde is? Wat mooi dat je herstel zo voorspoedig gaat, vervelend wel als het je niet snel genoeg gaat maar geniet van de stappen vooruit die je al gezet hebt en ga niet te veel forceren waardoor je weer inlevert. Op naar de test, spannend!!"

Hoi mir: wat fijn dat het nu definitiefs! Gefeliciteerd! En heerlijk om bezig te zijn met de aankleding etc van een nieuw huis hè! Vind ik ook altijd weer geweldig! Ik voel id elke maand mijn ei. Steken links of rechts en een zwaar pijnlijk gevoel in baarmoeder. En even daarvoor cervixslijm. Ik heb oom elke maand krampen als uk ongi moet worden. Maar nu ook rugpijn gisteren. Vannacht geen oog dichtgedaan en pijnlijke borsten, maar dan niet zoals normaal de hele borst maar alleen de buitenkanten. Vreemd. Maandag weet ik hoop ik meer..

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Die pijnlijke borsten aan de zijkanten was bij mij positief toen! Het klinkt mij allemaal zwanger in de oren. Had precies hetzelfde! :D

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Blossom echt? Jeetje. Begin nu wel zenuwachtig te worden. Had echt zoiets van ik word gewoon ongi met een paar uur.... Zo voelt het. Maar toch ook weer net niet.. Zo raar.

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ja, dat dacht ik toen ook bij mijn zwangerschap! Maar schijn bedriegd. Als je je armen tegen je borsten aandrukt doet het ook echt superpijn? Voor de rest had ik ook dezelfde syptomen als jij nu hebt.
    Ik zat steeds op de wc te checken of ik ongesteld was geworden. Zo voelde het, maar toch net iets anders....

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Nou ik had vannacht, toen ik heel even in slaap viel, dat ik wakker werd omdat ik mijn borst plette tussen arm en geen idee, iets ha ha. Is heel gevoelig id. Nog steeds geen bloed... Rugpijn bij vlagen en af en toe rare krampen in mijn baarmoeder. Verder pukkelig op gezicht en borst. Nou ja afwachten

En ga id steeds met hartkloppingen afvegen na plassen!

17. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Hier even een berichtje van mij..
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier op CD 13 en nog geen super positieve ovulatietest..
    Worden nu wel iets donkerder, dus hoop dat het deze keer niet zo lang gaat duren, mijn ovulatie!

Om even te reageren op pijnlijke (.)(.).....
    Ik had hier afgelopen keer voor mijn menstruatie ook veel last van. Opgeblazen gevoel.. Rugpijn... Constant pijn bij baarmoeder..
    Deze klachten lijken veel op een zwangerschap, ik dacht ook "Yessss!".. Maar werd helaas wel ongesteld.. Dus het hoeft niet positief te zijn, ook al hoop ik dat voor jullie natuurlijk wel!!!

Allemaal veel succes!

Liefs!

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    ;)
    Hier ook veel last van pukkels in gezicht en hals voor mijn menstruatie.. :(
    Erg vervelend!

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Blijeik. Klopt ik heb ongeveer alle symptomen van nu in eerdere maanden ook gehad. Maar voelt nu een tikje anders. Kan het moeilijk uitleggen. Maar ik ga het zien maandag..

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb toch sterk het vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden straks. Vind het ook heel moeilijk om er nog geen testje tegenaan te knallen om te zien of er al een licht streepje staat of ziet. Misschien morgen...Ik haat wachten!

Deel Deze Pagina