Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Tja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden... had net wat steekjes, dus het kan nog alle kanten op. Dat geurtje is inmiddels ook weg. Ach, zoals ik al eerder zei, ik ga er niet vanuit dat ik in de 1e ronde zwanger raak en dat is ook helemaal niet zo erg. Ben wel vet zenuwachtig.

2. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    :) Toch raar dat er genoeg meiden die alles doen wat niet zou mogen en toch heel makkelijk zwanger raken! Ik denk echt wel dat het invloed op alles heeft.. Maar ik denk ook wel dat alles erg wordt aangedikt tegenwoordig! "Vroeger", zegt mijn moeder altijd.. Toen rookte, dronken ze.. Deden alles wat niet goed zou zijn.. En raakte ze ook zwanger! Toen hadden ze nog niet zo die testen wat wij allemaal doen.. En die vroege echo's :p..
    Bij ons gaat het ook lukken! Positief blijven! :)

3. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Hey Meiden,

Allemaal lekker weekend gehad? Hier heerlijk, zaterdag wezen kijken voor laminaat vloeren en een verjaardag gehad en zondag relaxed dagje thuis. Sinds gisteren heb ik rare buikpijnen, het is nu zes dagen na ovulatie dus te vroeg als het goed is om mijn menstruatie te krijgen, dan zou de periode na eisprong veel te kort zijn. Het is een steeksgewijze en soms drukkende pijn vooral rondom mijn navel en daaronder en soms een steek in mijn schaamstreek. Wie herkent dit?

@Vanesje: Wat balen meid dat je gevoel niet op een positieve manier is bevestigd. Je leek er erg zeker van dat je zwanger zou zijn. Wat je schrijft dat je een witte test haat en liever wacht tot er menstruatie komt herken ik wel. Helaas beide vandaag, vervelend dagje voor je. Het is toch logisch dat je je af gaat vragen wat je evt verkeerd doet, je wil het graag en dan krijg je zulke gedachtes. En zelf weet je dat je niks fout doet maar een begrijpelijke reactie.

Probeer je weer positief bij elkaar te pakken, je heb het over de slagingskansen maar er zijn er ook zat die het tegendeel bewezen hebben dat die niet kloppen. En ze worden ook wel erg overtrokken, tegenwoordig is alles slecht! Dat is wat ik ook een beetje bedacht had, proberen de eerste dagen na NOD ook niet te gaan testen als er geen menstruatie is. Een witte zw test of te vroege posi test die als nog verkeerd afloopt lijkt me een stuk vervelender.

Het is super fijn dat het definitief is het huis, nu bezig met de leuke dingen ervan inderdaad. Het verhuizen op zich zal ik het ergste niet vinden maar heb het vooral om al het gedoe met het regelen van hypotheek en verkoop eigen woning. Daardoor wil ik het echt noooit meer. Keuken en vloer zijn duidelijk wat het worden gaat, beide zaten we lekker op één lijn met onze smaak. Ideaal, dat is toch altijd even afwachten.

@Blossom; Nog geen menstruatie? Wachten is in deze situatie het meest erge wat er is. Ik heb normaal engelengeduld maar merk nu wel dat dit iets is waar ik slecht mijn geduld in ga kunnen bewaren. Is de pijn in je borsten erger dan je gewend bent? Al getest? Wat maakt je voorkeur om liever alleen te testen? Ik weet niet wat ik prettig zou vinden. Wil het vl eigenlijk vertellen als het zover is met een boek en een romper die ik gekocht heb maar in dat geval moet ik wel alleen testen. ;)

Jullie hadden het over pijnlijke borsten, dat is eigenlijk één van de eerste kwalen die ik juist krijg rond mijn menstruatie, als ik dat deze maand ook weer krijg zou het twee kanten op kunnen gaan want lees het vaak als zwangerschapskwaal. Zag dat BlijeIk ook dat rond menstruatie had, toch bij iedereen wel weer verschillend de klachten.

@BlijeIk; 15de dag, posi test? Heb je lange cyclus gehad eerdere keren?

@Luminis; Wat vervelend een witte test, knuf. Is toch weer even slikken. 4 dagen voor NOD is op zich wel vrij vroeg toch voor de action testen, dacht dat die niet super gevoelig zijn? Had je gevoel dat het niet raak is na de test of ervoor al? Goed dat je er nog twee van de kruidvat heb gehaald. Hoop dat het lukt om tot na je NOD te wachten met testen, dan hoef je in ieder geval niet de twijfel te hebben over de test zelf.

@Dees; Kippenvel bij het lezen over je zoontje, wauw. Buiten dat ik hoop dat hij gelijk heeft is dat wel echt heel bijzonder. Ik heb ooit eens in een gezin gekraamd waar het oudste kind paranormaal begaafd was. Hele gekke, maar ook mooie en ook wel enge ervaring als het kind opeens dat gene pakt waar je naar op zoek bent in de kastjes… Als je nu zwanger bent, dan zou je direct de ronde na je mk al zwanger zijn geworden of maak ik nu een denkfout?

@Marieke; Hoe is het met jou?? Mis je al even! Ben heel benieuwd. Hoop snel weer van je te lezen hier.

@Lafarina, hoe is het met jou?

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Allemaal bedankt voor de lieve reacties.

Luminis en? Al ongi? Of nog niet en misschien wel zwanger? Zou zo leuk zijn!

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Vandaag is het D day hier. Vandaag moet ik ongi worden. Nog niks gebeurd tot nu toe. Spannend dus...

Gisterenavond wel weer iets gehoord waarvan ik snel weer met beide benen op de grond ga staan.
    Ik doe aan snailmail. (creatieve post met handgeschreven brieven) Ik schrijf met iemand die bij mij in de stad ook woont. Ze zijn al 3jaar bezig en in dec hadden.ze hun laatste icsi poging. Gisteren gehoord dat ze een vruchtje hadden met al een kloppend hartje. Maar helaas in de eierstok :( Vandaag wordt haar eierstok verwijdert.

Dat zet me zo hard terug in de realiteit. Ik maak me al druk om de eerste poging terwijl er zo dichtbij een stel woont die helemaal geen kinderen van hunzelf.meer kunnen krijgen. En ik heb al zo'n prachtig wonder rondlopen thuis.

Ik ben normaal echt zo van...je mag best klagen want overal kan het weer erger zijn. Maar nu voelt het voor mezelf echt zo van...het is prima als ik straks ongi wordt. Heel gek!

6. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,

@Mir78, Mijn afgelopen cyclus was 52 dagen. Dus ik sta hier niet van te kijken :)..
    Ik wacht het gewoon rustig af!

@Blossom, Zo'n momenten heb ik ook wel eens. Dat je echt denkt van "wat lig ik nou te zeuren!"
    Ik ben ook wel eens blij geweest dat ik ongesteld werd. Dan weet je tenminste dat je lichaam nog werkt ;).. Succes vandaag!

7. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hier even een snelle reactie tussen het werken door. Vanavond reageer ik op de andere meiden.

Ben nog niet ongesteld. Verwacht dat ik het vandaag of morgen zal worden. Het ruikt nog steeds een beetje bloederig daaronder (het is niet rood of rozig, het ruikt er alleen naar)... dus ik verwacht helemaal niks van deze maand. Sorry voor de vieze details trouwens. Laat het maar gewoon doorzetten dan...

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier ook nog niet ongesteld. Als het zo blijft test ik morgochtend.

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Mir: dank je. 4 dagen voor NOD was ook erg vroeg, en daarnaast was het een zwangerschapstest van de Action. Die schijnt niet heel gevoelig te zijn. Helaas maakt het verder niets uit... ik heb nu enorme ongi krampen en ruik nog steeds een beetje bloed... dus laat die ongi maar komen! :( Op naar ronde 2!
    Ik dacht over deze ronde trouwens gewoon neutraal. Nergens last van gehad. Sinds ik die krampen heb, ben ik ervan overtuigd dat het niet raak is deze maand. Als ik morgen niet ongi ben (wat ik wel verwacht), ga ik voor de zekerheid testen.

Hier verder een prima weekend gehad. Wel druk. We hadden de verjaardag van een goede vriend van ons en het kindje van een vriendin van mij was jarig. Verder wel lekker rustig aan gedaan. Is het nog gelukt met het vinden van geschikt laminaat? Of kijken jullie nog even verder?

De klachten die je omschrijft herken ik trouwens niet. Niet zo ver voor NOD. Misschien is het wel een goed teken... ;)

@ blossom: wat onwijs naar voor de persoon waarmee je schrijft... heb je eindelijk wat je al zolang wenst, groeit het op de verkeerde plek... jee... :( gaan ze hierna wel door? Of was het echt de laatste ICSI poging?

Spannend trouwens! Wat denk je zelf? Heb je al ergens last van?

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Vervelend Luminis. Wel verstandig om nog nergens vanuit te gaan. Zo lastig is dat he....verstand en gevoel samen wat betreft zwanger worden.

Over mijn snailmail schrijfster: dit was inderdaad hun laatste poging. Erg sneu.

Hier nog steeds geen menstruatie. Normaal krijg ik van te voren ook wat bruinverlues en dat heb ik nog niet gehad. Had laatste dagen wel zere borsten maar nu merk ik niet heel veel bijzonders. Beetje zeurderig gevoel in mijn buik wat vanalles kan zijn.

11. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Nee! Wat onwijs sneu voor ze! Hoe cruel kan het leven soms toch zijn... :( hoop dat hun droom alsnog waar wordt via de natuurlijke manier... je weet het maar nooit.

Zwanger worden is ook best lastig als het om verstand en gevoel samen gaat... we zitten pas in de 1e ronde en ik hoop er ontzettend op... slaat echt nergens op! Ach, als het niet zo is, dan is het niet zo... het komt vast wel!

Ben erg benieuwd naar morgen! Kom morgen wel even voor of tussen het werk door spieken in het topic.

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Haha is goed! Ik ga meteen testen als ik wakker ben :p

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Spannend blossom! Ik hoop het zo voor je!

Wie weet kan de penvriendin een donor eicel gaan gebruiken?
    Hoorde ik laatst ook een kennis over, haar zus had al 2 kids en was klaar en heeft toen eicellen gedoneerd aan haar kleine zusje. Zo lief.

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Trouwens, vandaag contact gezocht met mijn dokter. Gezegd dat ik 6 maanden bezig ben en dat het nog niet gelukt is. Ze gaf aan ook gezien mijn leeftijd, 34, dat ik een jaar moet wachten met onderzoeken. Maar mijn man mag wel zijn zaad laten controleren. Hierna contact gehad met een acupuncturist. Hij gaf aan dat hij kan helpen. Hij zei dat hoe ouder je bent hoe meer stres er ligt opgeslagen in je cellen en oa dit vermoeilijkt het zwanger worden. Ik zei al ik heb geen stress, maar volgens hem gaat dit automatisch in je lichaam zitten na iedere stres in je leven. Dus ik ga maar even heen, baat het niet.. Verder zei hij dat hij tevens tips had voor poeders en pillen zoals tarwekiem olie. Maar de rest hoor ik nog. Voorsmijt gevoel moet ik wat doen, kan niet werkeloos zitten wachten op de volgende mislukte ronde.. Misschien helpt Hey. Maar zo ie zo helpt het mij ff mijn gedachten te verzetten, iets doen is therapie bij mij:D

15. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Fijn dat je terecht kunt bij de acupuncturist! Ik hoop dat hij jou (en je vriend) kan helpen! :) Wie weet heeft hij sowieso dé tip voor het zwanger worden!

Ik ben mezelf aan het gek maken. Ik begrijp helemaal niks meer van mijn lichaam. De ene keer heb ik krampen en ruik ik bloederig (sorry, sorry, sorry... ik zal er vanaf nu mee ophouden :) ik word er gewoon zo onzeker van), dan is het weer helemaal weg... zoals nu! Maar de krampen blijven uiteraard. Hoop dat het gauw morgen is, zodat ik kan testen.

Hoe is het met de rest van de meiden? :)

Lafarina, waar ben je gebleven?

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Weet ze goed wat je bedoelt luminis, snel naar bed, slapen en morgen testen! Ben heel benieuwd. Succes vast, zal voor je duimen!

17. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dank je wel! :)

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Vanesje: wat fijn dat je nu in elk geval "iets" kan doen. Dat voelt wat minder hulpeloos. Ik ben zelf met mijn ex lang geleden ook een half jaar bezig geweest. Als je zo graag wilt is een halfjaar lang. Ookal zeggen mensen van niet, zo voelt het voor jezelf wel.

Was trouwens nog zoiets raars op mijn werk. Kwam een collega langs bij ons die niet van onze kinderwens weet. Ze zegt ineens uit het niets: "zeg...ben jij zwanger? Dat denk ik al een paar dagen.."

Euuh...bizar :D

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Dat is id bizar blossom! Wie weeeet...!

20. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dat is inderdaad bizar! Wie weet voelt ze het wel aan. :p

Hier helaas minder leuk nieuws. Verlies sinds net roze. Ik verwacht dat ik morgen op rood ga. Op naar de volgende ronde. We gaan voor een februari kindje, Vanesje! ;)

Deel Deze Pagina