@Blossom, kan goed door de stress komen dat menstruatie later is. Wel "fijn" dat het doorgebroken is in plaats van onzekerheid. @Blijeik, die lopen goed op. Goed gaan klussen...hihi @Lily, welkom! Het is wel makkelijk als je bij je pa op kantoor kan werken. Scheelt ook een hoop stress van een baan zoeken als je zwanger wilt raken.. Hier is mijn ongesteldheid doorgebroken. Mijn cyclus is na de miskraam weer op orde. Als ik het goed heb zou ik rond 7 feb mijn ei hebben. @ vanesje, ik doe met je mee voor een februari kindje!
Bedankt voor je reactie, wat fijn dat je operatie het gewenste resultaat heeft gehad en je weer bijna pijnvrij verder kan. Je hebt dan ook een pittige operatie gehad maar gelukkig met goed resultaat. Echt heel erg blij voor je. Pijn is killing inderdaad, het heeft veel impact, het vreet energie, en door de pijn is er ook geen goede nachtrust. Maar vooral het gevecht van: Dat moet ik toch gewoon kunnen k ben nog zo jong, en steeds weer je neus stoten om er, na iets gedaan te hebben, toch achter te komen dat het echt niet kan... ja tuurlijk weet je dat wel maar ja, je wil zo graag.
Hey Meid, wat vervelend, niet de afloop die je gewenst had. Het kan spanning zijn maar je weet het niet. Maar te lezen hoe je nacht geweest is is er het één en ander gaande in je koppie. De dienst van je opa was ook mensonterend, ws heb je dat nooit echt een plekje gegeven omdat je met andere dingen bezig was, en juist als je het niet verwacht of er gebeurt iets boven op komt het dubbel en dwars terug. Hoop dat het daarna weer voorbij was en je weer je rust hebt kunnen vinden. En dan maar duimen dat Februari de juiste maand is.
Goedemorgen meiden, Allemaal een lekker weekend gehad? Hier druk maar gezellig, nu weer even bijtanken al is daar weinig mogelijkheid voor. Morgen komt er weer een kijker dus huis moet weer aan kant. Straks komt er wat hulp dus dat is erg fijn. Hier nog twee dagen wachten voor ik kan testen... jeetje wat is dat moeilijk. Het is heel tegenstrijdig, enerzijds omdat ik met vlagen erg misselijk ben zou het goed raak kunnen zijn. Ben echt nooit misselijk en het is zeker geen griep want als ik wat eet gaat het over. Anderzijds krijg ik weer last van mijn (.)(.) wat ik altijd heb voor mijn menstruatie doorbreekt. Wil mezelf behoeden voor de teleurstelling van een witte test. Zat net met de test in mijn hand maar toch maar weer terug de kast in gedaan. @BlijeIk, die zijn goed aan het oplopen, inmiddels al een knaller? @Dees, Fijn dat je cyclus zo snel weer op orde is. Nu duimen voor de volgende ronde!
@Lilly, welkom fijn dat je een baan achter de hand hebt. Ik kan me voorstellen dat die zekerheid voor een hele hoop rust zorgt. @Blossom, lieve meid wat een kl*te droom!! @BlijeIk, ik heb niet super veel verstand van ovulatie testen. Maar ze lopen mooi op (volgens mij). veel klus plezier Een dikke knuffel voor jullie allemaal Hier vandaag een rustige dag, en na een druk weekend is dat precies wat ik nodig heb. Ik zit inmiddels alweer een aantal dagen in mijn cyclus en heb veel hoofdpijn ik slaap wel goed maar ben steeds moe. Bah. Zou dat aan het weer liggen? Door de regen en de sneeuw blijven we veel binnen...mjah zou kunnen. Ik heb net met veel plezier en hier en daar een traan op de onderstaande website zitten lezen... https://www.facebook.com/groups/deanoniemesjaal/?fref=nf Kennen jullie die fenomeen? Wat een mooi idee is dat zeg. Tis dat ik niet kan breien, maar ik zou het misschien wel gaan leren om dit te kunnen doen. En nu maar snel met de was bezig... die zal zichzelf niet strijken vrees ik haha. Fijne maandag xx
@Blije ik: Lijkt erop dat je de 24e een knallende test had? Dan springt je ei vanaf dan binnen 36 uur dus die moet inmiddels gesprongen zijn beste kun je na zo'n test door testen 2x per dag op zelfde tijdstippen, zodat je zeker weet op welke dag en welk dagdeel je ei gesprongen is. Het kan echt per dagdeel schelen hoe je test eruit komt te zien. Genoeg geklust hoop ik, dan heb je een mooie kans deze ronde @Blossom en Dees: succes weer in deze nieuwe ronde voor een februari kindje Enne Blossom, akelig die droom zeg, blij toe dat het dan met wakker worden allemaal maar nep was brrrrr :/ @Vanesje: exact wat je zegt, pijn kan zo vermoeien ik ben ontzettend blij voor jou dat de operatie zo goed geslaagd is en je bijna pijn vrij bent, houdt dat vast meid!! @Marieke: Ik kan de pagina niet openen, inhoud is momenteel niet beschikbaar krijg ik als melding. Waar gaat het over? Misschien kun je het hier uitleggen. Succes met de huishoudelijke klusjes Ik hoop dat je gauw je goede energie weer terug krijgt! @Lilly: Had ik je al welkom geheten? Zo niet WELKOM!!! Hier ging het weekend eigenlijk verbazingwekkend goed. Na de behandeling van mijn osteopaat vorige week ben ik echt opgeknapt. Niks meer vergeten, wel verkeerde woorden gebruiken en flink concentreren op hoe ik iets moet zeggen of noemen, maar stuk minder dan eerder voor de behandeling. Doet me toch echt meegaan met de dokter dat het door vermoeidheid van de pijn komt die vergeetachtigheid. Scheelt weer, is het in ieder geval niks ernstigs (wat ik overigens ook niet vermoedde). Ik heb deze ronde geklust op dag 13, toen 17 pas weer...., 19 en 20 en vermoedelijk weer rond dag 17 mijn ei gehad, (ik deed ovu testen maar vergat paar keer te testen dus dacht nouja... laat maar dus ben ermee gestopt). Heb in ieder geval weer een ronde kans op zwangerschap alhoewel het minder kans is dan hoe we normaal 'klussen' maar de pijnen en vermoeidheid hielden het een beetje tegen. Zou het deze derde ronde raak zijn voor ons? Hoop het nu extra, omdat ik dan geen keuze tussen medicatie of revalidatie arts hoef te maken Echter ik verwacht niks want heb amper buikpijn, heb mijn ei mogelijk gevoeld maar amper en ook de ongesteldheid vorige keer was raar, (te vroeg, heel heftig en met veel stolsels op dag 1 en dan heel snel minder heftig en gestopt). Ik ben er niet zoveel meer mee bezig dan ronde 1 en 2, ik laat de natuur gewoon haar gang gaan en we zullen het wel zien Mir!!! Jij gaat over twee dagen testen, super spannend, ik duim voor je!!
@Lafarina, fijn dat het weekend wat beter is geweest. Dikke knuffel, en nu maar hopen dat het deze ronde raak is voor jullie. Dat zou het een beetje makkelijker maken denk ik Wat betreft die link... voor het verhaal, check dit filmpje dit is de zus van een goede vriend van mij http://youtu.be/kD7bhM-xO6A
Bedankt voor je berichtje meid, maar je moet naar het linker streepje kijken, is de teststreep! Liefs
Nope Mir, nog steeds geen knaller kunnen spotten! En vandaag dag 5 met een knipperende smiley Hoe ist met jou?
PFf was ons clubje kwint, per ongeluk gewist en dan zoeken door al die pagina's op het forum, wat een ellende. Had je een berichtje gestuurd Marieke of je me de link van dit clubje wilde sturen, ik kwam jouw profiel ineens tegen, vreemd maar gelukkig, en wist dat je hier ook zat. Maar is goed gekomen! Hoe is het met iedereen? Ik ga morgen starten met ovu testen, de eerste ronde dat ik dit ga doen.. Klopt het dat je ei print na 1,5 dag als je een knaller hebt? Is dat met rekbaar slijm ook? Dat je ei dan na 1,5 dag springt?
Hoi Vanesje, ja dan is het zoeken naar de welbekende spelt in de hooiberg als je niet meer weet hoe het topic heet. Ik link er ook altijd naar toe via mijn mail. Heb je geen abonnement op dit topic? Als je dan namelijk naar je gebruikersinstellingen gaat zie je daar de clubs staan waarin je schrijft en kan je er zo vanuit daar weer naar toe Toch maar met ovu testen beginnen, wilde je in eerste instantie niet toch? Gemiddeld springt je ei 36 uur na je positieve test. Rekbaar slijm weet ik niet wat daarvoor staat, bij mij was dat 4 of 5 dagen voor mijn positieve ovulatietest. Ene lijf is het andere niet. Hier wordt het spannend, ik mag morgen officieel testen. Ik heb twee dagen terug getest maar ook al zag ik toch een streepje ik heb hem als negatief beschouwd puur uit zelfbescherming, omdat ik niet wilde dat ik me dat streepje inbeeldde. Toch heb ik hem in het testtopic geplaatst en daar zagen nog vijf mensen dat tweede streepje, dus echt heel spannend. Durf haast niet te testen morgen, bang voor toch een teleurstelling ook al staat de zelfbeschermingsmodus aan...
Goedemorgen dames, @Vanesje, nogmaals sorry dat ik niet eerder op je berichtje heb gereageerd. Tis hier echt idioot druk geweest de afgelopen dagen. @Mir, spannend joh. Ik zal je test eens gaan opzoeken en mee turen Na een druk maar gezellig weekend hoopte ik op wat meer tijd tijdens de week. Maar dat is niet echt gelukt. Ik ben vooral in huis erg druk geweest, er moest nodig gepoetst worden. Tussen de middag de kids van school halen voor de lunch, en weer terug brengen. En dan even later weer halen. Dan blijft er tussendoor weinig tijd over om echt even te gaan zitten voor mezelf. Gisterochtend kreeg ik van het gastouderbureau een mailtje waarin stond dat 2 moeder mij die dag gingen bellen omdat ze vervangende opvang nodig hadden omdat hun eigen gastouders ziek waren. 1 van de 2 belde me meteen, we hebben diezelfde middag nog kennis gemaakt en haar kindje van 6 mnd komt donderdag (7:15 - 17:00) en vrijdag (11:00 - 18:00) bij mij. De 2e moeder heeft via de mail laten weten dat zij zelf voor vervangende oppas had gezorgd, haar kindje zit namelijk in een fase dat hij eg veel moeite heeft met afscheid en erg eenkennig is. Die komt dus niet. Maar die andere kleine wel. En lange dagen ook. Prima. Leuk! Ik mag de babyspulletjes van zolder gaan halen Ik was eigenlijk van plan om deze week de trap voor de laatste keer te verven en dan de trapmaantjes erop, maar dat gaat em dus nie worden. Ook goed. Volgende week weer een kans haha. Volgende week donderdag word ik 33, en daar is dus ook de nodige voorbereiding voor nodig. Niet zozeer voor de dag zelf maar wij gaan dat weekend naar Landal met de hele club. Dus dat eist wel even wat voorbereiding we hebben er zin in!!!!! Verder hm... de was draait. Vanmiddag komt mijn oppaskind van 10 van 12:30 tot 17:30. We gaan samen naar de film; Spongebob. Ook gezellig. En dan 's avonds met manlief naar The Imitation Game. Daar ben ik benieuwder naar haha. Fijne dag dames x
Goedemorgen meiden, Marieke wat leuk dat je er weer bent. Je bent echt druk, mis je in de verschillende topics. Vergeet je de besloten niet . Wat leuk zeg een baby in de opvang erbij! Heerlijk, hopelijk is het een lekkere knuffelbaby . Is deze opvang nu incidenteel voor die twee dagen of langere ziekteperiode van de andere gastouder? Fijn voor ouders dat het dan zo geregeld kan worden, anders zit je wel. Dat is dan misschien het enige nadeel van gastouder, er is geen vervanging op dezelfde locatie. Hoe doe jij dat als je zelf te ziek bent om de kinderen op te vangen? De griep of iets kan iedereen natuurlijk overkomen. Wat gaaf dat je met oppaskind naar de bios gaat zeg, zo wel elk kind wel naar de opvang. Is dat iets vanuit je zelf, ook qua kosten of betaald de ouder er aan mee. Gewoon even nieuwsgierig hoe dat werkt zeg maar. Veel plezier in de bios, zowel vanmiddag als vanavond. Wat leuk je verjaardag vieren in Landal, lekker even eruit. Is de hele club je eigen gezin of ook met meer fam. Snap dat je er zin in hebt, even er tussen uit. Gezien je thuis alleen maar druk bent kan je daar mooi even relaxen en genieten van de mensen om je heen! Hoe voel je je inmiddels? Hoe is het met de rest van de meiden? Allemaal druk?
Goedemorgen dames! Hoe is het met jullie? Is er toevallig iemand bekend met de CB knipperende smiley dubbele hormoon indicator bekend? Gisteren had ik voor de 6de dag een knipperende smiley. Nu zijn ze op, nieuwe besteld, maar natuurlijk nog niet binnen! Ben al erg lang aan het wachten op een vaste smiley. Voel in mijn lichaam dat er vanalles "gaande" is.. Maar nog geen eisprong kunnen spotten! Kan iemand me advies geven? Helpp.. Liefs van mij!
Hee meid, Spannend! Ligt eraan hoelang je cyclus is, je kunt denk ik het beste rond CD 8/9 beginnen. Dan mis je hem WAARSCHIJNLIJK niet Welke testen heb je? Rekbaar slijm is niet altijd aan de orde volgens mij. Vorige cyclus had ik hier veel "last" van. Nu, zit ik schijnbaar in de vruchtbare periode en heb nog geen vruchtbaar slijm kunnen zien... Is bij iedereen verschillend denk ik, en inderdaad iedere cyclus anders! Volgens mij zeggen ze als je echt een knaller hebt, het binnen 48 uur springt. Dus kortom: als je een positieve knal ovulatietest hebt, moet je het gezellig gaan maken.. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt met die testen. Succes!
Oehhhh Mir spannend! Welk topic staat je test? Dan kijk ik ook even mee gewoon puur omdat ik nu nieuwsgierig ben gemaakt haha Wel goed dat je jezelf voor blijft houden dat het niks hoeft te zijn, anders wordt het zo'n ontzettende domper. Ik doe dat inderdaad ook, denk gewoon dat het niet raak is en ik volgende week gewoon ongesteld wordt. Natuurlijk denk ik soms ook wat als... maar probeer meerendeel ervan uit te gaan dat ik weer een nieuwe ronde in moet Leuk Marieke, twee extra kinderen voor je gastouderschap. Ik heb er ook over nagedacht van zal ik dat ook gaan beginnen als ik eenmaal zelf een kind heb. Puur omdat ik weg wil bij mijn huidige job en niet weet wat ik dan moet gaan doen. Plus je hebt geen opvang voor je eigen kind nodig. Wat zijn jouw ervaringen met dit werk? Is het je tegengevallen of juist meegevallen? Beetje onbeleefde vraag, maar hoe verdien je eraan valt dat mee of tegen? Hier verder prima, beetje luie dag ik ben niet vooruit te branden. Negen uur geslapen en snoozde nog driemaal door de wekker heen. Ik begin pas 15.30 uur met werken vandaag, altijd op woensdag en dat maakt je sloom, hoef je er nergens voor uit in de ochtend haha. Ik heb nog wel wat meegemaakt deze week echt niet te geloven. Wij hebben ringen besteld bij Ed Nobel in Spijkenisse voor ons trouwen vorig jaar. Flinke duit boven ons budget aan uitgegeven, maar dan heb je ook wat... not... tijdens de huwelijksreis (!) is de ring van mijn man uit elkaar gevallen, (we hebben keramiek met witgoud en dat viel van elkaar). Het is opnieuw vastgezet en niet veel later viel de mijne uit elkaar konden we WEER terug. Beide ringen toen vastgezet door hen met dikke pinnen, (lees: graveren kan nu dus niet meer, binnenkant is lelijk en vol pinnen). Wat denk je? Zit er nu een paar maanden later een dikke barst in het keramiek wat van onder zo'n pin loopt bij de ring van mijn man. Wij zijn tot op heden netjes gebleven en het geslikt en maar het vertrouwen dat foutjes maken menselijk is maar nu.... oef.... wij waren boos zeg. Tevens geef je als optie bel mij terug op de site en je wordt gemaild met dat er nooit wat fout gaat met keramiek maar bel even voor een afspraak en dan maken we het weer mooi. Ehhh.. juist ja. Daarna een miscommunicatie (??) over hoe nu verder wat wij hoorden niks meer dus ik heb maandag een mail gestuurd met dat we niks meer gehoord hebben en dat ik dit jammer vind aangezien mijn man nu continu zonder trouwring loopt. Tevens heb ik benoemd altijd netjes en vriendelijk geholpen te zijn en dat de ringen steeds gerepareerd worden, maar mijn vertrouwen kwijt is in de vakmanschap omdat het nu de derde keer is dat het kapot is. Ik ben ten alle tijden netjes in mijn taalgebruik geweest en heb puur feiten benoemd, niet geprovoceerd of met modder gegooid, (ik ben daar altijd goed in haha, duidelijk maken hoe je je voelt maar wel op een nette manier ). Krijg ik echt een mail terug met jij en je (terwijl ik op u bleef) en helemaal verdedigend dat hij erg telerugesteld is in dat wij het vertrouwen kwijt zijn, dat ze 4.000 ringen per jaar maken en dat er wel eens wat fout gaat maar het wordt altijd opgelost en... LET OP dit is de mooiste zin van allen, ik citeer: "Ik weet maar al te goed dat trouwring voor klanten belangrijk zijn daarom doen we altijd ons best voor iedereen maar er moet wel wederzijds respect zijn voor elkaar ......... zegt hij nu letterlijk hier dat ik geen respect toon? Of lees ik dat nu helemaal fout?! De mail was in ieder geval zo ontzettend onprofessioneel en raakte me echt, dus ik denk ik ga de eer aan mezelf houden en schrijf een hele degelijke, nette mail terug zodat hij zelf wel weet dat hij zich te kak heeft gezet met dit gedrag. Wij gaan de ringen nog eenmaal daarheen brengen en daar face to face eens duidelijk uitspreken dat dit geen manier van service verlenen is en dat je zo'n toon aanslaat tegen je klanten die nota bene dik veel centen voor je neer gelegd hebben en altijd netjes en met respect gehandeld hebben en het zelfs continu geslikt hebben dat de ringen kapot gaan. Ik ben nog steeds boos... maar zoals ik zeg eer aan mezelf, iets geschreven in de trant van ik merk op uit de mail dat wij ergens respectloos gehandeld zouden hebben, dat was allerminst onze bedoeling, we vinden het erg vervelend dit te vernemen. ... en klaar... ik ben er klaar mee, ik ben klaar met hem en met de ringen. Het voelt niet meer als onze ring waarmee we trouwden en ons geld is compleet verspilt. Ik ben enorm benieuwd naar hoe ze dit op gaan lossen en wij gaan echt eisen stellen, want dit soort klantenservice (wat het niet was) kan gewoon echt niet. Doen ze er niks mee gaan we het hogerop zoeken. Of ben ik nu te overdreven vinden jullie?
Hoi, ik heb tot nu tor elke maand cervixslijm gehad. En dan ook gelijk gezellig gemaakt. Maar als mijn ei dan pas na 3 of 4 dagen springt dan ben ik de hele tijd te vroeg geweest met klussen! Als mijn ei geweest is, tenminste als ik dat denk dan kan er best eens 4 of 5 dagen tussen de volgende vrijpartij zitten. Maar eens anders aanpakken nu. En id met ovu testen weet ik iets meer, hoop ik. Hoe word je lid van een club? Bij mij staan de pagina's altijd open op mijn iPad en ververs ik de pagina steeds. Maar perongeluk op een kruisje drukken is dan weggg. Mir wat spannend! Ik ga vaak kijken hier of je een positieve test hebt. Maar klinkt al heel veelbelovend als je al een tuurstreepje had! Lafarina; wat knap van je! Ik had de ringen al lang door zijn voorruit gesmeten denk ik.. Ben een iets opvliegend typje jHihi. Maar echt zoals ze de ringen gerepareerd hebben kan al niet! De binnenkant moet ook netjes afgewerkt zijn en nog steeds gegraveerd kunnen worden! Ik hoop dat je gewoon nieuwe mag uitkiezen en anders gewoon dreigen met kassa of dat je negatieve reclame gaat maken door alles breeduit op Facebook te zetten. Ik ken iemand die een negatief verhaal op Facebook zette na een nare ervaring in restaurant, hij werd heel snel gebeld of hij asjeblieft het bericht eraf wilde halen en dan kreeg hij zijn geld terug en een cadeaubon..Succes meid!
Hey wat leuk, wordt lekker gekletst hier. @BlijeIk, ik heb geen ervaring met de CB en kan je dus helaas niet helpen. Wel apart lijkt me dat hij al zes dagen knippert. Kan me voorstellen dat dat een dag of drie kan zijn maar zo lang. Misschien een stomme vraag maar kan het me even niet herinneren precies jou verhaal, maar kan het niet zijn dat je al zwanger bent en test daarom raar blijft doen? @Lafarina, wanneer kan jij testen, ook één dezer dagen toch al? Die zelfbeschermingsmodus aan is altijd te proberen toch, maar laten we wel wezen, mocht het toch niet zo zijn dan zijn we toch stiekem alsnog teleurgesteld Topic waar de test staat heet 'Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten' maar heb geen idee meer waar hij stond, gaat zo ontzettend snel daar de berichten dat er zo maar weer 15 pagina's al erna staan. Dus zonde van de tijd. Er is een snellere optie, scroll maar naar beneden. Vandaag mijn NOD / of 1 dag overtijd en een test er tegen aan gegooid. Kon het weer niet laten. Jeetje wat een verhaal van je ringen, wat een hoop gaat er mis zeg. Het sieraad van één van de mooiste momenten uit je leven met een emotionele binding. En nee, je gaat zeker niet te ver. Misschien zelfs wel maar dan in het beleefd zijn gebleven. Ik vind echt dat je het super netjes doet. Ik snap dat je het vertrouwen volkomen kwijt bent, en terecht. Er kan altijd iets mis gaan, maar zo vaak?? Schandalig. Ik heb geen idee wat ze gekost hebben maar keramiek met goud, het klinkt heel duur. En dat mag er eigenlijk niet eens toe doen, alles wat ze verkopen moet gewoon goed zijn. Een ring hoort jaren mee te gaan, dat er eens een steentje uitvalt bijv dat is niet te voorkomen na jaren maar al zo snel dat de ring echt uit elkaar valt en zo lelijk ( dat lijkt me als ik lees hoe ze het gemaakt hebben als je al niet meer kan graveren) gemaakt wordt vind ik echt niet kunnen. Je hebt het recht nieuwe ringen te eisen!! Is de juwelier aangesloten bij een onderneming? Is er meer over hun bekend? Zou naar de winkel gaan en kijken wat ze aanbieden en er anders via andere wege werk van maken. Je staat totaal in je recht. En dan... tromgeroffel... Ik zit hier al bijna vier uur stomverbaasd te wezen, en ben vol ongeloof maar er liggen twee testen naast me die me vertellen dat ik zwanger ben!! Ik ben zo blij!! Kan niet wachten tot vriendlief thuis komt, wat duurt de dag opeens lang. Ik ga straks cadeautjes even inpakken die ik al in huis had zodat ik het hem kan vertellen middels de cadeautjes. Het boek van Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en een romper met I love Papa Ik had dit zo niet verwacht, het is zo onwerkelijk. Mijn lijf werkt me in vele opzichten al 20 jaar tegen maar dit doet het gewoon meteen goed?! Tuurlijk het is nog pril maar laat ik er positief ingaan, want grip heb je er toch niet op. Als ik zo reken ben ik 7 Oktober uitgerekend, maar weet niet of ik het goed heb. 25 december was de eerste dag van laatste menstruatie bij cyclus van 35 dagen. Ik had bij het opstaan wel zoiets van, als de test me niet verteld dat ik zwanger ben dan ga ik naar de huisarts omdat ik al een week steeds erg misselijk ben, het komt en het gaat... ik heb nu de verklaring. Ik had eerst getest met de test van Zwanger en kids, en toen die positief leek maar even naar de Etos gevlogen voor een CB