Boven aan het eerste bericht, op elke pagina staat : Onderwerp tools, als je daar op klikt krijg je de optie, abonnement nemen op onderwerp. Daar klik je op en dan kan je email instelling aanpassen naar directe email notificatie, je krijgt dan een mail zodra er een nieuwe reactie is en kan je in de mail op de link klikken en kom je meteen op de goede plek Helemaal eens met je wat betreft de ring, ik zou ook eerst gaan voor de stap die lafarina nu heeft gezet maar als dat niks uit haalt zou wat jij schrijft een volgende stap zijn... ze houden echt niet van negatieve publiciteit en twee nieuwe ringen is het enige wat hier op zijn plek zou zijn als goede service!!
Mirrrrrrr gefeliciteeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt helemaal blij voor je WAUW Lijkt me geweldig om het zo aan je partner te mogen vertellen, leuk om het via die cadeautjes te doen Geniet ervan meid! Hopen dat het een blijvertje is Ik kan trouwens volgende week woe/do testen Mir. Maar als ik ongesteld wordt voor die tijd, (cyclus wisselde bij mij tussen 2 dagen vorige keer), dan scheelt het weer testen ik ga er maar gewoon vanuit dat dat gebeurt @Blije ik: geen idee van die smileys, geen ervaring mee. @Vanesje: rekbaar slijm komt voor je eisprong, maar in hoeveel en wanneer is denk ik afhankelijk van ieders lijf. Enne bedankt voor de reacties op mijn ringen verhaal, fijn dat ik niet te overdreven reageer dus en jazeker ik ga er zaak van maken als er geen goede service komt Twee goede trouwringen is inderdaad hier de oplossing, het probleem is alleen dat dit al tweemaal eerder is beloofd aan ons en we er nu weer voor een derde keer heen gaan, hoe kunnen wij nog vertrouwen op dat het dit keer wel goed is? :/
Dank je wel voor je felicitaties, ik hoop uiteraard ook op een blijvertje, maar laten we maar van het positieve uitgaan want kan er niks op inbrengen. Blijf jij nog maar effe in je zelfbeschermingsmodus zitten, ik ga in ieder geval voor je duimen meid. Hoe kan je er op vertrouwen? Zijn je huidige ringen vanuit een boek besteld of helemaal naar eigen ontwerp, indien het uit een boek komt dan je huidige ringen niet achter laten! Eigenlijk daar beginnen waar het toen ook begon toen jullie ze uitzochten. Opnieuw maat laten nemen en laten maken. En foto's maken van de oude, voor het geval je ze wel achter moet laten en daar een merkje in doen zelf en die ook goed op de foto hebben zodat je als je twijfels hebt kan aantonen dat het geen nieuwe zijn als het door jou zelf aangebrachte merkje er nog zit.
Slim, bedankt voor de tip. Het zijn zelf ontworpen ringen, maargoed die kunnen ze ook prima opnieuw maken mijn man zou nu een hele nieuwe keramieke ring krijgen. Dat moet wel, want die van hem is gebarsten :/
Zwanger!! Yes!! Van harte gefeliciteerd lieve meid, het is jullie zo gegund enne, foto? Ben erg benieuwd naar de reactie van je vriend!
Al even niet geweest. Zo druk gehad met werk e.d. En.wat zie ik?? Mir zwanger!!!! wat een geweldig nieuws! Het is je van harte gegund meid!! Geniet van dit bijzondere moment!
Marieke en Blossom bedankt voor jullie lieve berichtje. Vriend was stom verbaasd en super blij. Hij straalt van oor tot oor, vroeg meteen uitgerekende datum en wanneer dan eerste echo is. Net vroeg hij of Mama Mir wat wilde drinken... Zo lief. . En nu zit hij te lezen in het boek van Kluun, rompertje vond hij ook vertederend. De test, zie hieronder.
Mir, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!! KAn me heel goed voorstellen dat je naar die test hebt zitten turen...hihi!! Laat je lekker verwennen!!
Oh ja, de reactie van vriendlief toen ik het vertelde, Het was zooo leuk. Eerst maar even zoals altijd gevraagd hoe zijn dag was. Toen zei ik, ik heb een cadeautje voor je, een aardigheidje. Hij vroeg me waar hij dat aan te danken had en vroeg of hij iets gemist had. Ik zeg nee je hebt nog niks gemist. Toen hij het openmaakte lag de romper met I love Papa boven op. Toen hij de tekst kon zien zei ik, je wordt papppaaaaa. Hij ging stralen heen en een verbaasde "Echt" kwam eruit gevolg door een stevige knuffel. Ik zeg ja ECHT, hij zegt hoe weet je dat zo zeker. Ik zei, met een knipoog, er bestaat zoiets als een zwangerschapstest, hij was duidelijk even van slag. Ik pakte de test erbij en weer was het WAUW en weer knuffelen en opnieuw zag je de blijdschap. Meteen kwamen er vragen over eerste echo, uitgerekende datum en dat soort dingen. We zaten al zo nu en dan al beetje namen te bekijken, hij zegt nu moeten we echt over na gaan denken wat leuk. En vervolgens, dan mogen we in het nieuwe huis ook meteen een kinderkamer maken. Hij was helemaal omgeschakeld meteen. 'S avonds hadden we afgesproken met zijn ouders, de uren voor we daar heen gingen en op weg er naar toe hadden we het alleen maar over de klein. Toen we parkeerde zei hij : nu komt het moeilijkste, mijn mond houden. Ik wil het zo graag vertellen. Dus flink op ons tong moeten bijten, Zijn beste vriend belde ook toevallig net gisteravond. Toen hij aan vl vroeg hoe het ging hoorde ik mijn vriend zeggen, ja SUPER! Haha, zo reageert hij nooooit. Meestal een ja goed hoor, of lekker, of zijn gangetje. Hij betrapte zichzelf er ook op, hij zei dat wordt nog wat... mijn mond houden. Ben ik niet zo goed in. Dus afgesproken na de echo het zo snel mogelijk de ouders te vertellen en broers / schoonzussen en zus/zwager. Nu nog iets leuks bedenken hoe, wil wel iets origineels bedenken gezien er aan beide kanten al kleinkinderen zijn. Ook op zijn werk is hij er niet helemaal bij, krijg steeds plaatjes en naamideeën via de app, hij zit goed op zijn a.s papa wolk
wat een super leuke reactie van je vriend. Die ziet het helemaal zitten. Super fijn. En nu maar hopen dat jullie beide jullie monden kunnen houden
~Mir, nu lekker genieten hoor! Ik begrijp je onzekerheid, maar het is nu écht zo! .. Kun je het al een beetje bevatten??
Haha geweldig ik zou dus tegen mijn ouders en mijn zus echt mijn mond niet kunnen houden. De rest hoort het later wel maar die moeten het echt meteen horen, hoor Nu ik nog maar een week hoef te wachten, en de dag vrij heb, krijg ik lichtjes toch een gevalletje van test drang nog even volhouden tot woensdag haha
@BlijeIk, bedankt voor je felicitatie. Ja, echt super leuke reactie van vriend. Hij is zo happy. Hebben net ook bedacht, of hij eigenlijk hoe we het kunnen vertellen. Doordat we nieuwe woning hebben zijn we bezig met kleuren voor de muren enzo, we gaan stapeltje van die kleurstalen halen en doen dan eerst de kleuren van woonkamer en daaronder een babyblauwe en babyroze kleurstaal... en dan kijken of het kwartje valt en anders even een hint erbij. Dat was dus de werkdag van vl, haha. Het besef begint een beetje te komen, ik had me aangemeld voor Moeders voor Moeders, en die belde net al terug. Die komen vanavond. Dus mag vanavond weer even testen, haha. Het is heel moeilijk niks te zeggen, mijn moeder was hier vanmorgen en merkte aan mezelf dat ik stil was omdat ik bang was me te verspreken, pff. Morgen ochtend verloskundige bellen, dan hebben we in ieder geval een datum staan waar we naartoe kunnen leven. @Lafarina, snap dat de testdrang al heel groot wordt, mag je de komende dagen weer werken om de tijd sneller te laten gaan?
Ja gelukkig werken morgen Mir en zaterdag de hele dag op sjouw naar vrienden in Friesland, alleen zondag even overleven en dan maandag weer werken. Dinsdag weer vrij dus dat wordt de lastigste dag denk ik Oef... dat wordt dan gewoon onnatuurlijk rondom je familie als ik je zo hoor haha. Ik zou gewoon lekker mezelf zijn en als ze 't dan merken ach.... wat is het ergste wat er gebeurt? ^_^ Maar dat ben ik ^_^
Mir wat een leuke reactie van je vriend! En ik snap dat je op je tong moet bijten even haha. Ikzou het niet kunnen denk ik, maar mijn vriend wil het pas melden met 12 weken. Ik heb morgen de afspraak bij acapunctuur, ben benieuwd hoe dot loopt en wat hij zegt en gaat doen.