Twaalf weken voor ouders en zo vind ik ook erg lang, dat doen we wel meteen na de eerste echo. Rest van Fam met twaalf weken maar belangrijkste personen in ons leven weten het in ieder geval eerder. Zou het knap vinden als jullie twaalf weken kunnen volhouden. Succes bij acupunctuur, hoop dat hij veel voor je kan betekenen.
Nou ik niet hoor, ik kan al nauwelijks mijn mond houden dat we begonnen zijn haha. Maar wie weet bedenkt vriend zich nog. Hij weet hoe ik ben, een flapuit dus hij kan verwachten dat ik het eruit flap hihi.
Hoi dames, hoe is het met iedereen? Hier net terug van acupunctuur. Was heel leuk, apart en vreemd. Ik moest liggen en kreeg een naald in mijn buik, 1 in mijn linkervoet, 1 in mijn linkerhand en 1 in mijn rechterpols. En toen moest ik liggen, kreeg dekens om me heen en hij zou terug komen. Een uur later kwam hij terug, voelde of de naalden gespannen of ontspannen in mijn lijf zaten en zei dat het ontspannen was en dus goed. Ze mochten eruit en ik mocht naar huis. Hij vertelde dat je 2 systemen in het lichaam nodig hebt om zwanger te worden en dat beide systemen synchroon moeten lopen of afgestemd op elkaar.. Zoiets. Ik heb nu helemaal rode wangen en voel me lekker. Heb het warm en ben ontspannen. Gek gevoel. Man lief heeft net ook de huisarts gebeld en kan maandag terecht en gaat dan vragen of zijn sperma gecheckt kan worden. Nu maar afwachten. Mijn ei komt denk ik 2-2.
Hey Vanesje, het gevoel wat je beschrijft had ik ook na mijn bezoekjes bij de acupuncturist. Lekker gevoel was dat ik kon ook altijd lekker slapen die avond. Ik ben er een aantal jaar geleden een keertje of 6 geweest om mijn slijmbeursontsteking in de schouder en de pijn in mijn rug te bestrijden. Het heeft me zeker geholpen. Wel fijn dat je lijf het in ieder geval goed lijkt te doen En benieuwd wat er uit het onderzoek van je vriend zal komen. Ik verwacht mijn ei op de 4e, dus we gaan het de komende dagen eens extra gezellig maken Ik zou het niet zo lang kunnen volhouden. De vorige x heb ik in juli positief getest en zijn we een dag erna met ouders, zusje en vriend op vakantie geweest. Jah, hou dat maar eens vol om dan je mond te houden. We hadden een speentje voor mijn zusje en een oppasboekje van Anne Geddes voor mijn ouders ingepakt. En het ergens in de eerste week al verteld. Ik verwacht dan ook dat mijn ouders het deze keer snel zullen weten als het raak is
Hee meiden! Sorry sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen! Was allemaal druk in andere topics en ik wist niet hoe het moest met dat abonneren dus wist niet meer welke topic het was. En uiteindelijk gevonden en opgeslagen haha! weer ff bijgelezen ( zo dat was veel!) Maar als eerste : Mirr!! gefeliciteerd!! wat leuk!! wat een leuke tijd gaat er komen voor jou zeg. Geniet lekker van je zwangerschap! Vanesje: ergens in een andere topic had iemand dat ook pas gedaan dat acupuncturist! en fijn dat het sperma van je vriend gecheckt kan worden! Lafarina: las dat je a.s wo/do kan gaan testen? spannend! ik ga duimen voor je! Verder is met mij ook alles goed. Heb toch al ovulatie testen gebruikt haha kon het toch niet laten. Begon CD14 met testen. Had toen namelijk rekbaar slijm, teste gedaan allemaal negatief en CD18 had ik een knal test! Sinds gister (Cd19) pijnlijke onderbuik, steken, gevoelige baarmoeder, erg pijnlijke tepels. Dus denk dat mijn ei gister echt is gesprongen want had er z'n last van! CD18 nergens last van en gister was mijn test ook weer negatief! Hebben het na de positieve test maar gelijk gezellig gemaakt haha. Daarvoor ook hoor Dus ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Verwacht dan mijn NOD 14 dagen later ( 13 feb).
Hoi meiden, ik ben 3 dagen geleden begonnen met ovulatie testen van zwanger en kids. Nu zie uk tot nu toe maar 1 streep steeds, zou 2-2 mijn ei hebben volgens berekeningen. Klopt het dan dat er nog geen vaag tweede streepje staat? Lilly, welkom terug, hoe lang is het voor diegene uit ander topic geleden dat ze bij de acapunctuur geweest is? Heeft het resultaat gehad? Mijn nod zou 16-2 zijn. Redelijk gelijk op.
Hoi hoi, ik had drie dagen voor mijn posi test het eerste hele lichte streepje. En misschien is je ei wel iets later dan je berekend heb.
Ik heb ze even uit de prullenbak gevist, en zag nu wel een licht streepje. Had ze na een minuut weggemikt toen ik niets zag....
Heb je er drie achter elkaar gedaan? De linkse zie ik licht streepje en goede duidelijke controlestreep. Rechtse is erg rosé nog, dan zou die niet betrouwbaar zijn. Zou ééntje bewaren zodat je de nieuwe ernaast kan leggen ter vergelijking.
Nee ik had er vrijdag 1 gedaan en zaterdag 2. Na een minuut was er niets te zien zo apart, dacht nou dat ei is er nog lang niet, en in nod forum vraag ik het ook en zij ga en aan dat de test tot 10 min af te lezen is. En toen ik ze dus uit de prullenbak viste zag ik een heel licht tweede streepje. Ik zal vandaag weer 2 keer testen. Ze moeten dan id gaan oplopen.
@Vanesje: het streepje moet echt veel duidelijker zijn dan die lichte streepjes die je bij de jouwe ziet. Daarnaast kunnen testen indrogen waarna ze alsnog donkerder worden. Jouw ei was er op die zaterdag dus nog niet, wie weet had je zondag wel een knaller gehad het beste is gewoon door testen 2x per dag om erachter te komen. Pfoe... ik heb sinds gisteren meer buikpijn, nu dus al vier dagen lang maar gisteren en vandaag echt stevige. Het is nog altijd wel heel rare buikpijn, niet de normale menstruatie pijn. Echter toen ik vanmorgen met (lichte) hoofdpijn opstond zakte de moed wel in mijn schoenen. Ben nu eigenlijk aan het wachten wanneer de menstruatie begint. Heb er geen hoop meer op dat het raak is deze ronde..... hoewel ik er stiekem nog steeds wel een beetje aan denk
Dikke knuffel Lafarina, kan me voorstellen dat je met die klachten wel zoiets hebt van 'kom maar op'. Ik duim voor je mee dat het stiekem toch raak is. Ik heb geen ervaring met ovulatie testen, maar vind het ergens wel spannend om het eens te gaan proberen. Ik had bedacht om deze week te beginnen met tempen om eens te kijken wat er nu precies gebeurt met mn temp als mijn ei eraan komt. Maar toch maar niet gedaan. Ik wil er geen druk op leggen en ik moet zeggen dat dit tot nu toe heel goed gaat. Ik ben er best relaxed onder Hoe ist verder hier? Iedereen aan het genieten van jullie zondag? Wij wel. We hebben geen kids dus ehm hehe er word voldoende geknuffeld. I love lazy Sundays
Lafarina ik hoop voor je dat het wel raak is! Afwachten! PFf dat is wel een van de meest gebruikte woorden denk ik op het forum hihi. Hier lopen de ovu testen mooi op! Dus ei zit eraan te komen. Voel ook dat mijn buik wat opzet en "zwaarder" aanvoelt. Dus ei kom maar op. Vanavond ook weer gezellig maken, gisteren ook gedaan. Heb vorige maanden steeds om de twee en 1 dag gedaan. Deze ronden doen we het gewoon elke dag, kijken of dat wel helpt...
Hoi meiden, hoe is het met iedereen? Hier heeft mijn man net het gesprek bij de huisarts gehad over zijn zaadonderzoek. Ze heeft hem een verwijzing gegeven voor het ziekenhuis. Ze gaf asn dat hij wel opgewonden moet zijn bij zijn zaadlozing... Ze zei dat je kan klaarkomen door eraan te sjorren hihi sorry voor het platte, of kan klaarkomen van opgewonden zijn. En dat dit een verschil geeft in zaad kwaliteit.. Wisten jullie dat? Opgewonden klaarkomen is dus beter zaad. Mijn vriend vroeg of zijn vriendin dan mee mocht in het hokje... Ahh!
Grappig Vanesje, dat wist ik niet, nooit van gehoord. Hier nog steeds rare buikpijn en niet ongesteld.... begin nu toch enigszins spanning te krijgen
Spannend Lafarina!! Ik duim voor je En Vanesje, dat wist ik niet. Dat is goed om te weten en lief dat hij vroeg of je mee mocht
Thnx meiden Het is vooral spannend omdat ik niet exact mijn NOD weet, omdat ik dit keer mijn eisprong niet goed heb kunnen bepalen. Als het weer dag 17 is geweest zou mijn NOD pas donderdag zijn, maar als je kijkt naar mijn vorige cyclussen was het 29 en 27... ondanks dat mijn eisprong vorige keer op dag 17 was. Maar is het dag 14 geweest, wat evengoed kan omdat ik niet weet wanneer het was, dan zou ik zelfs vandaag al kunnen testen, (12 dagen na eisprong). Dussss.... het is nu dag 28 en spannend hahaha heb ook last van mijn darmen, dus weet nu niet meer welke pijn waarvandaan komt. Daarnaast is die zeurende pijn vaag, het is niet 100% menstruatiepijn zoals ik die ken. Toen ik gisteren nog dacht het wordt niks, begin ik nu toch weer een beetje hoop te krijgen. Geen bloed = moed maargoed het kan nog alle kanten op.... *ratelt als ze zenuwachtig is*
Oke... ik kon het niet laten gisteren, en een test gedaan met totaal niet geconcentreerde urine en veel te vroeg, dus zoals verwacht: witter dan wit. Maar hey... daarna was mijn testdrang gevoel tenminste weg en kon ik weer over tot de orde van de dag Vandaag de dag nog steeds niet ongesteld, maar ik zit ook pas 'slechts' op dag 29, dus ik verwacht wel vandaag of morgen mijn menstruatie. Echter... ik heb ook veel last van mijn darmen gehad laatste dagen en de meeste buikpijn leek daarvan te komen. Vandaag een stuk minder pijn, wel nog een zeurend iets in mijn onderbuik + gisteren was mijn hele lage onderbuik kei -en keihard. Ik durf niks meer te speculeren, we zullen ht wel zien Ik koop vandaag even nieuwe testen, (de 2 voor 5,- bij de kruidvat) en dan heb ik morgenochtend ingepland staan om de test weer te doen met ochtendurine.
*knuffel* jammer dat de test vandaag wit was, maar wie weet heb je morgen ochtend meer geluk ik duim voor je!! x