Hoi meiden hoe is het hier? Lafarina al teug gebeld omtrent je ring of laten ze nig steeds niets van zich horen? Aso hoor bah. Ben je nig steeds niet ongi? Hier gast het wel, maandag as ongi worden of hopelijk niet, en dan ook weer naar acapunctuur voor de tweede keer. Ik hoop zo dat het deze keer rask is! Over 2,5 week ga ik alweer werken, hoop zo dat alles goed blijft gaan met mijn knie. Maar zien.
@Vanesje: ik zou maandag gebeld zijn, kreeg zonet pas bericht en... per email en door een medewerker gestuurd. Wtf echt.... Kreeg een mail als volgt: "Ik moest deze mail sturen naar u van Ed. Hij heeft voor een nieuwe oplossing gekeken.Volgende week gaat hij ze maken en hoort u van ons wanneer ze klaar zijn en spreken we even iets af." ....... :x Hier vandaag weer een test gedaan. Ik had afgelopen dagen namelijk ovulatietesten gedaan om te zien of ik misschien een vertraagde eisprong heb. Alle testen kwamen op een flink duidelijke streep, maar nog net geen knaller. Echter ze blijven zo :/ dus... of ik ben hormonaal gezien echt helemaal in de war... of toch zwanger. Ik dus weer een zwangerschapstest doen vandaag maar nee hoor, nog steeds wit. Ach ja... mijn lichaam zal wel in de war zijn dan. Hoop wel dat ik snel ongesteld wordt nu, dan kan ik weer verder.
Goedemiddag meiden, Zo Vanesje dat is snel om alweer te beginnen, neem aan dat dat wel op arbeidstherapeutische basis is? Spannend wachten naar de maandag, duim voor je!! Lafarina, wat een hork zeg die juwelier. Ik had er echt geen genoegen meegenomen dat hij het zijn personeel laat oplossen. Ik zou naar aanleiding van die mail contact opnemen en alsnog aangeven dat je geen opnieuw gemaakte ring wil, dat hij er niet meer uit ziet terwijl het jullie trouwringen zijn. Ik denk dat je in je recht staat als er al zoveel mis mee is geweest! Even je woorden kracht bij zetten met negatieve publiciteit. Hij doet of het een zilver ringetje is van een tientje zonder emotionele waarde. Wat je ovulatietesten betreft is ook heel gek, in ander topic had iemand dat ook maar werd alsnog ongesteld. Het is niet wat je wip maar dan kan je in ieder geval verder, succes meis
Lafarina ik zou ook echt nog een mail of telefoontje erachteraan doen, nee mail is beter, dan heb je altijd bewijs. En eisen dat je nieuwe ringen krijgt, dat ze de vorige keer echt lelijk gerepareerd zijn en dat je dat al niet had moeten accepteren, en id dreigen met slechte publiciteit etc. Mir, ik zit al 4 maanden in de we vanaf 1-11 ik mocht na 3 maanden weer terug komen van mijn oude baas, ze wilden me geen vast contrat geven maar ze wilden me ook niet kwijt. Maar ik werd pas 15-12 geopereerd dus ik kon niet na 3 maanden terug want dat 1-2 zou te snel zijn. Dus ik dacht nou dan een maandje later 1-3 moet gaan. Dus contract etc getekend en nu moet ik... Ik ga het gewoon proberen. Iedereen kent me al 4 jaar en ze weten van de operatie dus zal best goed gaan met zijn allen.
@lafarina, wat een koekwous....hij moet de ringen fatsoenlijk afleveren aan jullie. En ik zou, net als wat de dames zeggen, dreigen met negatieve publiciteit. @vanesje, hoe gaat het met je knie? Komt vast en zeker goed op je werk.Hebben jullie de uitslag al gehad? Of was dat vandaag? Hier flink verkouden, koorts, koud/warm, misselijk. Gisteren ineens een vrij duidelijk ovutest. Snap er niks van terwijl ik vorig weekend mij ei heb gehad. Aan de hand van de testen dan.. Maar zo'n verkoudheid had ik bij al mijn zwangerschappen...Zou het met de innesteling te maken hebben. Woensdag had ik ook een licht roze veegje. Moet volgende week pas ongi worden... Herkennen jullie dit?
Thnx meiden, nu maar gewoon zo gelaten, we gaan wel even stevig kletsen bij het ophalen, zeker weten @Vanesje: je hebt in ieder geval nog een maandje, toch? Hopelijk gaat het snel goed met je knie en inderdaad, gelukkig ken je iedereen al @Dees: wat vervelend dat je zo ziek bent, veel beterschap gewenst! Hier een heerlijke start van het weekend. Fijn met manlief aan het spenderen, (ga dus ook zo weer ). Hij vertroeteld me al de hele avond, ik ben heerlijk ontspannen haha. Morgen gaan we naar het rijksmuseum samen, daarna uit eten in Amsterdam ook met vrienden en met diezelfde vrienden naar Boom Chicago. Zin in!!! Wat betreft de rare hormonen, ik heb het maar geaccepteerd I guess, kan er toch weinig aan veranderen. Heb al wel drie dagen non stop hoofdpijn en ben steeds misselijk. Van de hormonen afkomen is op deze manier niet zo leuk. Gelukkig leuk weekend voor me, dus afleiding zat Hoe worden jullie weekenden?
Lafarina, nee geen maand helaas, over 2 weken kan ik weer aan de bak. Maar komt ook vast goed! Heb je een leuke dag gehad gisteren? Lief hoor van je man allemaal. Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan aantreffen als je de ringen gaat halen, wanneer is dat? Ik ben vanavond spontaan mee uit eten genomen. Was heerlijk!
@vanesje, heerlijk!! En nog 2 dagen om te testen? Ga je dan ook testen of wacht je nog langer? @lafarina, ook al zo'n heerlijk weekend!! Geniet er lekker van! Wij hebben vandaag de verjaardag van mijn zoontje gevierd. Hij was dolblij met zijn kadootjes. Alleen liggen we nu alledrie lekker in bed....koorts en verkouden...blegghh Hoop niet dat dat van invloed is geweest op mijn innesteling en eisprong....Volgende week kan ik testen..Ben er deze maand eigenlijk niet mee bezig geweest....Te druk geweest met werk, met verjaardag.
Hoi dees gefeliciteerd! Ik ga proberen te wachten nog twee dagen met testen. Doe mijn best, wil geen witte test.
Heerlijk Vanesje! Mijn dag/avond was ook super, echt genoten! Nu wel de prijs aan het betalen met mijn nek en zenuwpijn vandaag, maar het was het zeker waard! De ringen ophalen wanneer? Geen idee, we zouden volgens die o zo vrolijke e-mail deze aankomende week bericht ervan krijgen. Ben benieuwd.... Jammer van je witte test maar hey je bent nog vroeg, toch? Gewoon over een dag of 2 a 3 opnieuw testen. Mijn duimen draaien! @Dees: nog gefeliciteerd met je zoon!!
Heej Vanesje, hoe gaat het nu? Wanneer ga je opnieuw testen? Hier dag 43 van de cyclus en gisteren dacht ik YES ongesteld. Bleek het heel veel wit slijm te zijn, zucht..... :x ook veel lage buikpijn gisteren. Ik ga denk ik einde van de week toch even naar de dok, vragen of ik mijn menstruatie mag opwekken. Als ik nou niet zoveel buikpijn had oke maar nu wordt het gewoon pijnlijk over langere tijd, ben er klaar mee.
@Vanesje, echt balen van je witte testen *knuffel* @Lafarina, nog steeds niet ongesteld? Ook een knuffel voor jou. Ik weet precies hoe jij je voelt, rondom dezelfde dagen als jij, had ik ook keiveel buikpijn. En moe en mopperig, gewoon bah. Ik ben ook naar de huisarts geweest maar er niks mee opgeschoten. Ik moest maar wachten. Gelukkig na 59 dagen... succes met wachten meis,
Dank je Marieke, lief. Sja... ik wil ook best wel wachten, ik heb wel geduld en mijn kinderwens even in de wacht gezet. Ik vind het ook prima, ben nog jong, maar die buikpijn in combi met misselijk/hoofdpijn en moe dat nekt me nu wel. Dus ik ga toch een poging wagen bij de dok, misschien kan ik haar overtuigen om mijn cyclus te beƫindigen , wie niet waagt wie niet wint
Ik ben vandaag ongi geworden, dus maar weer door naar de volgende ronde... Marieke succes met testen! Lafarina balen zeg dat je maar niet ongi word! Ik hoop dat de dokter je kan helpen!
Balen Vanesje, maar idd netjes op tijd Ik mag idd testen, maar ik ga het ff afwachten. Met die vorige cyclus in mijn hoofd ga ik niet meteen super blij zijn als ik donderdag nog niet ongesteld ben. Ik wacht het ff af.