@vanesje, balen!! Maar gelukkig dat je cyclus niet zo uitloopt.. @lafarina, hoop dat de dokter kan zeggen wat er aan de hand is. @marieke, spannend!!! Ik kan niet wachten....moet mezelf echt dwingen om niet te testen.... Ik weet niet meer wat ik moet voelen...Alles wat ik voel kan ook net zo goed de menstruatie zijn. We wachten het maar netjes af, alhoewel ik heel graag wil. Had nu bijna 17 weken geweest....
@Dees: echt naarals je erover nadenkt he, hoever je anders al was geweest maar wie weet is het nu wel weer zover, of de volgende ronde. Hopelijk lukt het je testdrang in te houden haha maarre... als je niet kan wachten dan test je gewoon, toch? Bij mij hielp het als ik dan wit zag, zo van oke nu weet ik dat t niet zo is prima... zekerheid Ik kom net uit het ziekenhuis voor bloedprikken. De dokter heeft geadviseerd een bloedtest te doen, hoefde er helemaal geen moeite voor te doen Denk dat er alsnog niks uit komt, maargoed dan weet ik het in ieder geval zeker
Lafarina, wanneer krijg je de uitslag? Spannend Marieke en dees, al getest of bloed gespot? Hoop op een mooie test voor jullie beide!
Mijn test vanmorgen was wit spierwit, zo van... sneeuw wit. Dus nu begint wederom het wachten op mijn menstruatie. En maar hopen dat het niet weer 59 dagen duurt, pfft ik ben er ff klaar mee
Awwww Marieke, een hele dikke knuffel voor jou! Ik weet nu inmiddels goed hoe het voelt dat wachten, het sucks! Ik hoop dat je deze keer dan gewoon direct ongesteld wordt en weer de volgende rond in kunt. Ik duim voor je!!
*doet een ronde dansje* ik ben ongesteld aan het worden tis nog maar een veegje, maar wel een voorbode voor de rest. Geen cyclus van 59 dagen, maar gewoon 30! Bedankt voor de steun lieve meiden
Oh fijn Marieke! Je cycles word normaler, hoe lang was je nu van de pil af? Zal daar vast mee te maken hebben van je lange voorlaatste cycles. Lafarina al nieuws van je ringen? Mir hoe is het met jou? En dees? Alles goed?
Ik ben in november gestopt. De eerste natuurlijke cyclus was die vreselijk lange 59 dagen. Ben echt zo blij dat het nu normaal lijkt te worden.
Oh gelukkig marieke!! (doet een vreugdedansje met je mee). Had natuurlijk gehoopt op een positieve test!! Maar fijn dat je cyclus weer regelmaat krijgt... @lafarina, dat is snel. Ben benieuwd wat er uit komt en fijn dat je serieus wordt genomen door de dokter. Ik heb een ovutest gedaan...en die was positief... Heb dat bij de vorige zw ook gehad...heb ook geen menstruatieklachten terwijl ik die normaal gesproken wel moet hebben ivm de endometriose... Zal morgenvroeg testen denk ik....
Hoi Meiden, Daar ben ik weer. Forum is beetje verwaarloosd afgelopen week. Wel steeds de berichtjes gezien maar even niet de fut om te reageren. Mijn vader lag in het ziekenhuis en dat was een hele spannende tijd doordat hij een risicovolle operatie moest ondergaan, gelukkig geen complicaties opgetreden. Verder had ik al een aantal dagen heel erg veel pijn rechts onder in mijn buik en dat maakte me ongerust. Heb de verloskundige gebeld en mocht langskomen omdat ze even wilde kijken of het wel goed zat en geen bbz was. Gelukkig was dat niet het geval, ukkie zat waar ze hoort en jawel... zelfs het hartje zien kloppen. Een hele geruststelling. Echo voor a.s woensdag is blijven staan dus dan mogen we weer even kijken. De pijn is waarschijnlijk mijn prikkelbare darm syndroom die hoogtij viert onder de hormonen. :x Marieke en Vanesje, balen dat jullie op rood zijn gegaan. Had gehoopt dat jullie positief zouden testen. Wel prettig dat de cyclus in ieder geval weer normaal lijkt te zijn. Op naar de volgende ronde. @Dees; wat een lastig gevoel he, je zal nooit vergeten de komende tijd hoe ver je zou zijn geweest en op de uitgerekende datum zal je er ook zeker aan denken. knuffel meid. En ik duim voor je.. wordt wel heel spannend nu *duim, duim* @Lafarina, fijn dat je dokter het serieus nam en je meteen bloed mocht prikken. Ben benieuwd of je daar iets wijzer van wordt. En wat het eventuele volgende plan wordt. En je ringen.. ik ben echt benieuwd wat hij er van gemaakt heeft. Hoop echt dat je niet ontzettend teleur gesteld wordt. Heb niet het idee dat hij het allemaal serieus neemt zoals hij met je omgaat.
Ik reageer straks op de rest, hoor....nu dok aan het bellen *sta in de wacht* aaaaaaaah zo spannend!!! Hoewel ik niks verwacht toch ZO zenuwachtig pfff.... [EDIT] Uitslag = niet zwanger, zoals verwacht. Als ik pijn krijg moet ik bellen uhhh ja... die heb ik dus al heel lang. Ze zegt kijk het nog een week aan en dan weer bellen als je niet ongesteld bent.
@Dees, spannend joh. Heb je getest? @Lafarina, dikke knuffel lieve meid, balen dat de uitslag negatief was. Maar idd fijn dat ze je serieus nemen en dat je dus terug mag bellen als je volgende week nog niet ongesteld bent. @Mirjam, dikke knuffel.
Wat spannend Dees! Let us know @Vanesje en Mir: nog niks van de ringen gehoord, maandag dus maar weer even bellen. Nee hij lijkt ons totaal niet serieus te nemen, en we zijn al bezig met zoeken op welke manier we hiermee om gaan en hoe te handelen. @Mir: Wat vervelend van je PDS, heb het ook en het is een naar verschijnsel. Kan me voorstellen dat jij je onzeker voelt met zo'n ukje in je buik. Wat ontzettend fijn dat alles gewoon in orde is en je zelfs het hartje al kon zien kloppen Hier buikgriep achtige verschijnselen, voel me belabberd. Daarnaast slechts 2 uur geslapen vannacht, heb nog beneden gezeten. Nacht ervoor ook al ruk geslapen. Dan nog een negatieve uitslag, bah... slecht begin van mijn weekend. Oh well gaat ook wel weer over en beter allemaal, ik heb geduld Fijn weekend iedereen!!!
Mir, wat fijn dat je het hartje al kon zien/horen kloppen! Echt zo leuk Lafarina, schandalig hoor hoe ze met jullie omgaan vanuit die winkel! En balen dat je je niet lekker voelt!
@mir, fijn om te lezen dat de operatie goed gegaan is. Dat zijn toch altijd spannende momenten. Kan me voorstellen dat het een hele geruststelling is geweest om het hartje te zien kloppen.... @lafarina, gewoon echt bellen als je pijn hebt...balen dat de test negatief was...maar wel fijn dat je terug mag komen en serieus genomen wordt. En heel veel beterschap. Ik heb vanochtend getest en bleef wit...Dus we wachten nu de menstruatie af. Alhoewel ik heel erg misselijk en moe ben. Doe volgende week nog wel een test...Had er een beetje op gehoopt...Zou wel een mooi kadootje zijn geweest vandaag op de trouwdag van mijn ouders. Ze zouden 40 jaar getrouwd zijn vandaag...NEt even langs papa geweest met een bloemetje...Toch wel heel dubbel omdat mama er niet meer bij is...
Ik heb weer eens te vroeg gejuicht. Mn menstruatie zet weer niet door. Gister in de loop van de middag een veegje. Dus vannacht een tampon gebruikt. Maar die kwam er schoon uit. En vanmiddag hetzelfde. Dus ben met een inlegkruisje verder gegaan. Er komt gewoon geen bloed. Ik snap er niks meer van
Hmmm... hopen dat het innestelingsbloed is, Marieke? Gewoon over drie dagen nog een keer testen. Als het dan weer wit is gewoon naar je huisarts gaan en uitleggen dat je niet nog eens 59 dagen wil wachten. Gewoon doen, hoor!
Wat balen Marieke, herinner ik het me goed dat je dat eerder ook gehad hebt in een vorig cycles? Dees hoop dat je later in de week wel positief test!
@Lafarina, ik ga het zeker niet nog een keer zo lang laten duren als die cyclus. Ik ga eind volgende week nog eens testen, misschien was mijn ei wel gewoon later... en dus mijn NOD ook. We zullen zien. @Vanesje, ja -- zo ongeveer ging het de vorige keer ook. Alleen was er toen meer bloedverlies dan nu. Nu is het echt maar een beetje,