Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Suusd dat lijkt idd een heel licht streepje. Spannend zeg.

Flinstone gezellig dat je mee komt kletsen.

2. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Een pendel is een balletje dat aan een draad hangt. Op dit forum zijn een aantal dames die dit doen. Je moet dan je naam en geboortedatum doorgeven. Zij pendelen dan wanneer je een positieve test zal hebben..

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Sorry Suus, maar op mijn telefoon zie ik hem niet...

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Net ook clear blue test gedaan en die zegt niet zwanger dus daar gaan we maar vanuit dan 😉

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Dit verklaard een boel ovulatie testje of we gaan richting ei sprong of we zijn net voorbij de sprong

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

@suusD
    ik zie wel iets! ik zou morgen/overmorgen nog een keer testen! hoeveel dpo is het nu bij jou?
    upd
    oh wacht ik weet het al, je wist het niet zeker toch ivm lange cyclus?

@flinstone
    gezellig, welkom!

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

@dees
    en werkt dit goed? klopt het een beetje? :p

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey dames.
    Sow jullie kletsen goed door hahah.
    Heb goed kunnen bijlezen ...
    Weer wat pittige verhalen en gebeurtenissen vootbij zien komen... pfff echt heftig.

Wil iemand even voor mij t lijstje aanvullen met de nieuwe meiden? Ik krijg dat niet voa de tel en lig al lekker op bed.

Alvast bedankt!!!!

Wordt hier goed gezellig met kletsen ..... top!!!!!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik sta geloof ik ook nog niet op dat lijstje, dat lukt mij ook niet op mijn telefoon... ;)

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    toch maar ff snel de laptop gepakt ;)

Marievs
    : 27 jaar – 2e kindje – rond april 2015 – 1e kindje dochter.
    Teske1987: jaar: 2e kindje- tussen april en augustus 2015-1e kindje zoon
    Chelleke84: 30 jaar - 2e kindje - jan. 2015 - 1e kindje dochter
    dees: 34 jaar - 2e kindje - juni 2015 - 1e kindje zoon
    SuusD: 24 jaar - 2e kindje - mei 2015 - 1e kindje dochter

Louloute: 26 jaar – 1e
    kindje – januari 2015
    DisneyMama: 25 jaar - 2e kindje - februari 2015 - 1e kindje zoon
    nmv: 27 jaar - 2e kindje - februari 2015(?) - 1e kindje dochter
    Flinstone: .. .. jaar - 1e kindje - ....2015

11. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    Ik dacht, ik moet pagina`s bijlezen. Maar het valt gelukkig mee.

Rugweeen zijn niet fijn nee Teske1987. Hier ook gehad en beenweeen. Die zijn nog beroerder. Ja, het herstel is altijd erg lang ja. Bij mijn zus is het nu een jaar of 5 geleden en ze is nog steds niet helemaal hersteld.

@dees: Oh, ook al zo jong. Wat erg zeg.
    Fijn dat alles goed was met je mannetje.

@Suus: Ik lijk iets te zien, maar je ovu test is ook vrij duidelijk. Ben benieuwd. Hij is wel erg de zwangerschapstest en hij lijkt me niet echt roze, maar ik hoop het wel voor je. Zou leuk zijn. Hoe gaat je man reageren als het echt zo is? En mocht het niet zo zijn gaan jullie dan door?
    Ik heb geen verstand van ovutesten. Heb er wel 2 gedaan, maar daar werd ik niet wijzer van. Kijk altijd naar mn slijm. Dat werkt beter.

Flinstone: Welkom.

@chelleke: Ja, er wordt heel wat gekletst he. Kan het amper bijhouden. Dus als ik soms even niet reageer, is dit niet bewust, maar heb dan gewoon even wat minder tijd. Ik lees wel altijd mee. En ik heb soms ook periodes dat ik hier even niet kom. Vooral richting mn menstruatie. Dan zit ik nooit zo lekker in mn vel. Nu zal het nog wel meevallen, maar straks als wij er weer voor gaan. Had dit met S. ook. Vooral toen ik net ongesteld was geworden de 1e ronde. Ik was toen ook best jaloers op de mensen die wel de 1e ronde zwanger waren. Hopelijk is dit nu niet zo. Aangezien wij allemaal op een ander tijdstip beginnen.

Oh, ik hoor mn dochter. Mooi op tijd. Zo nog een verjaardag.

Heftige bevalling trouwens NMV. Maar net wat je zegt, je bent het zo vergeten. Ik heb echt een droombevalling gehad en ik heb nu het idee dat ik niet eens pijn heb gehad ofzo. Heel vreemd.

@testen: Zijn jullie “testverslaafd” of testen jullie altijd heel vroeg? Vind het wel super leuk om te testen, maar test pas naar mn nod. Heb ik de vorige keer ook gedaan. Dus hoop het de volgende ronde ook te doen.

Kga even bij mn dochter kijken. Fijne dag allemaal.

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ja ik ben echt test verslaafd ik koop daarvoor zelfs extra testen haha

De ovu testen laten bij mij goed zien wanneer de sprong is deze was gisteren we hebben besloten gisteren nog 1x onveilige seks te hebben en als ik niet zwanger ben in mei volgend jaar verder te gaan best spannend dus

Als je de testen wilt gebruiken kan ik je wel wat uitleggen hoor 😉

Dit zij mijn testen heb net nog een test gedaan en daar is het lijntje bijna niet meer te zien

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ben niet echt testverslaafd, maar wij hadden het geluk dat we niet lang hoefden te wachtten (1e ronde raak). Ik weet dus nog niet hoe dat nu zal zijn... ;)
    Ik zit nog steeds te wachten op mijn eerste menstruatie. Of nou ja, ik kijk er natuurlijk niet naar uit! :p Maar het zal wel fijn zijn om een idee te krijgen wanneer ik evt zou kunnen testen als we er eenmaal mee bezig zijn!

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Nmv ik ben ook nog niet ongi geweest dat is de reden om ovulatie testen te gebruiken denk dat deze maand de eerste keer zou zijn want heb duidelijk een ei sprong 😊 ik adviseer je ook die testjes te kopen dan weet je waar je aan toe bent!

15. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    dat zijn wel hele duidelijke suus. Welke zijn dat? Misschien dat ik ze nu ook wil gaan gebruiken om te kijken of ik een ei heb. Denk het wel hoor, want ik wordt gewoon ongesteld. Dan heb je toch altijd een ei of toch niet?

Bij ons was het bij S. ook de 2e ronde raak. Dus ook weinig testen gebruikt. Heb ook nooit veel testen in huis. de vorige keer 2 doosjes kv 2v5. en 1 doos 2v10. Dus best veel eigenlijk nog. Maar ach. had geen clear blue ofzo dus dat scheelt weer.

ben benieuwd suus of je ongesteld wordt of al zwanger bent.

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ja ik ook vind het erg spannend!!!
    Ze zijn van zwanger en kids en ideaal ik ben zwanger geworden van mijn dochtertje door middel van ovulatie testen ^^
    Hoop nu stiekem ook raak krijg ik een juni kindje!!! Lekker tuin feestjes enzo!

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Zou ik met jullie mee mogen kletsen :) ?
    Wij gaan rond mei (al) voor een tweede. Dan is onze eerste bijna een jaar en het zou voor ons echt zó ideaal zijn als de kindjes een beetje dicht op elkaar zouden zitten met leeftijd. Hopelijk raken we weer snel zwanger, net als bij onze zoon :) hihi..
    We gaan eerst nog trouwen (in maart!) dus heb twee supermooie dingen om naar uit te kijken! *voorpret is leuk*
    Ik ben 23 jaar :).

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoe werkt dat dan? En zijn die dingen duur? :)

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Welkom bubbly!

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb er 35 voor 16 euro is aanbieding nu maar je kan er wel lang mee doen hoor :)
    Je begint op dag 9 en test elke dag een keertje sommige doen 2x en als je 2e lijntje donkerder is dat de 1e dan gaat binnen 24 uur je ei springen! Dus dan is het klus tijd!

Deel Deze Pagina