@Dees spannend, snap dat je niet durft te testen, bang voor wit, maar hey wie neem je in de making door te denken dat je menstruatie komt waardoor je niet hoeft te testen? @Lafarina, hopelijk weet je dan nog wat meer. Voor kweek wellicht nog te snel, maar dan weet je in ieder geval vast de bloeduitslagen. Hoe gaat het nu met je?
test is omowit....snap er echt niks van...Of ik heb mijn menstruatie overgeslagen of ik heb zaterdag pas mijn ei gehad..omdat ik toen een behoorlijke positieve ovutest had.
Geen idee...Volgens mijn bereking zou ik eigenlijk ongesteld moeten zijn geworden afgelopen vrijdag...Dus dat was dag 28 volgens mij.
Ja en dat gelijk na mijn miskraam. Ik heb ook een eisprong gehad in januari... Raar he, snap er niks van. En je wilt natuurlijk een streep zien op de zwtest en nu zie ik een heel heel klein streepje...maar dat is van vanochtend...
Het gaat wel redelijk, beetje futloos vandaag echt geen energie. Heb ook erg harde steken en diezelfde pijn naar mijn liezen toe links en rechts. Gisteren de huisarts gesproken en het bloedbeels is goed dus geen ontstekingen. Kweek duurt ongeveer een week, dus ik heb afgesproken dinsdag om 11.00 uur weer bellen. Als de kweek niks oplevert en de klachten blijven + ik word niet ongesteld moet ik weer terug komen bij de dokter. Ik blijf bezig zo @Dees: een streep is een streep toch, hoe licht het ook is? Of heb ik dat fout? Super spannend, joh
Hou meiden hoe is het met iedereen? Dees heb je nogmaals getest? Ben benieuwd! Lafarina al wat van je ringen gehoord?
Hoi, ik kom ook weer eens even kijken! Heb al een tijd niet meer mee gekletst, omdat ik het niet bij kon houden i.v.m. examens en werk. Hoe is het met jullie? Zal zo het topic doorlezen!
Ik heb weer negatief getest.... Denk dat ik de dames volg met een lange cyclus. Of kan het ook dat je een cyclus overslaat? Weet ook niet of ik de huisarts maar zal bellen... Vind het een beetje vreemd.
Hey dees, je kunt idd een menstruatie overslaan. Heb ik ook gedaan met mn 59 dagen. Sterkte met wachten. Ik duim voor je dat het niet zo lang hoeft te duren. Ha die luminis, alles goed meid? Hier wel. Ronde 3, we hebben er zin in hahaha.
Nope.... en aangezien het 10 februari was dat er gemaild werd er is een oplossing en je hoort het volgende week gaat mijn man zo even heeeeeeeeeeeeeeel boos bellen.... stelletje sukkels :x Ed Nobel... maak je borst maar nat, hier gaan we werk van maken! Vervelend Dees, misschien is je lichaam toch nog in de war na de MK? Geen idee hoe dat veder werkt hoor. Kan ook dat je een laat ei hebt gehad en nog ongesteld moet worden, of evenals bij Marieke dat je een cyclus overslaat. Ik duim dat je snel zekerheid hebt! Hier dag 57 en nog steeds flinke buikpijnklachten, misselijkheid en niet ongesteld, zucht.... Maar... net de assistente gebeld voor uitslag kweek en daar stond wel in bacterie gevonden. Assistente kon het niet goed zelf aflezen dus ze gaat overleggen met de dokter en belt me vandaag nog terug. Ze zei wel "ik denk dat het behandelen wordt" dus pleaaaaase laat het dit zijn, dan kan het tenminste met een kuurtje worden opgelost en is mijn lichaam weer in balans.
Lafarina wat aso zeg dat je nog steeds niet gebeld bent voor de ringen! Laat je man ze maar over de balie trekken, figuurlijk dan.. Hoop dat je met een kuurtje klaar bent en dat alles daarna ook weer lekker op ga G komt! Dees balen dat je weer negatief getest hebt meid! Bah Vriend en ik zijn gisteren naar de fertiliteits polie geweest! En van de 36 miljoen zaadjes zwom 48% super goed en dit kwam neer op prima zaad niets mis me. Vrouw (arts) zei dat menig man dit zou willen.. Dus zal goed zijn, ik dacht nog even "dus de helft van het zaad is minder is best veel" maar dit schijn ik niet zo te moeten zien. Verder mocht ik ook meteen een echo. En ik zei dat ik mijn ei gevoeld had en id hij was gesprongen kon ze zien. Ze zag andere eiltjes zitten in mijn andere eierstok en mijn baarmoederslijmvlies was al mooi aan het dik worden. Alles zag er goed uit zei ze. Geen bijzonderheden of redenen waarom het niet zou moeten lukken. En was ook niet vreemd dat het nog niet gelukt was want van een spiraal moest het lichaam langer bijkomen dan van de pil zei ze. Dus afgesproken dat we tot augustus dit jaar zelf proberen, dan zijn we een jaar bezig. Lukt het niet dan gaan ze ons daarna helpen. Ze vertelden ook dat je elke maand maar 7% kans hebt om zwanger te worden... Ik dacht 15% dus het is echt een groot wonder dat zwanger worden!
@Vanesje fijn dat je die informatie hebt gekregen en zo prettig om te vernemen dat alles gewoon goed werkt, zowel bij jou als bij je partner. Veel succes met klussen weer komende tijd, dan Hier weer een minder leuk nieuwtje, de assistente belt terug dat de bacterie die gevonden is deze klachten niet geeft dus of ik ga het nog afwachten of ze zou me kunnen doorsturen naar de gynaecoloog, (maar dan moet ik wel eerst even met de dokter zelf overleggen). Ik krijg dus geen kuur en het hoeft niet behandeld :x Lekker dan... dacht ik dat ik er eindelijk vanaf kon komen :x Anyway... afgesproken morgen tussen half 12 en half 1 wordt ik gebeld door de dokter zelf en dan bespreken hoe en wat. Zucht.....
@Lafarina, jeetje was k*t van je ringen!! Ik kan me goed voorstellen dat je het echt helemaal zat bent. Succes daarmee. En wat betreft je huisarts, blegh, nu weet je dus eigenlijk nog niks @Vanesje, fijn dat het er goed uit ziet. En ja joh, duurt het ont...ehm spiralen langer dan ontpillen? Wist ik niet. Augustus... pff das nog ver weg. Hopen dat het voor die tijd gewoon lukt
Even ter info, want weet het niet meer heel zeker....Heb jij wel een eisprong gehad in die tijd? Want dat denk ik dat ik wel heb gehad aan de ovutest. Het enige wat ik me afvraag is waarom ik zo'n enorm pijnlijke borsten heb...Wat waren jouw klachten? Sorry voor de vele vragen...
Dat is goed nieuws, toch?? 7%?? Wow, ik wist al dat het wondertjes waren maar nu.... Wel super dat ze konden zien dat je eitje gesprongen is. Hopelijk is het snel raak!!
Nee....Ze geven je dus helemaal niks...KAn het niet zijn dat iedereen anders reageert op een bacterie? Het is toch iets wat eigenlijk niet thuis hoort in je lichaam. Ik hoop dat ik nog ongesteld wordt... Ja nu hoop ik het echt..Maar die misselijkheid.... Om gek van te worden he die onzekerheid...
Ik weet niet zeker of ik een eisprong heb gehad, omdat ik toen (en nu) geen ovu testen heb gebruikt. Ik ben deze ronde begonnen met temperaturen. Ik denk het wel, want ik had op 7 dec (de dag van mijn eisprong) een hele felle stekende pijn in mijn rechter lies. Wat klachten betreft, heb je even dat was nogal een waslijst... opvliegers, hoofdpijn, aan het begin van de 59 dagen cyclus was ik erg vermoeid -- tegen het einde had ik slapeloze nachten, rugpijn, buikpijn, opgeblazen gevoel, gespannen borsten, vreselijk pijnlijke tepels, veel afscheiding, duizelig, misselijk, nachtzweten, bloedend tandvlees, een vreemde huidirritatie. Kortom, het was een drama! Ik heb de symptomen allemaal keurig genoteerd in een app, vandaar de uitgebreide lijst
Dees en al nieuws? Ongi of positieve test? Lafarina voel je je al wat beter? Hebben ze je nog iets gegeven voor de bacterie? Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje... Spannend