Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Welkom Jessi :)
    En een dikke knuffel voor Vanesje, balen joh :( maar dan gaan we nu voor zwanger 2015 uit!

2. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Heej meiden,

Druk gehad maar weer bijgelezen ;)

Zwanger in 2015 past ook prima in dit topic, toch? We gaan immers allemaal voor een kindje in 2015, het gaan voor betekent niet bevallen in ;):D

Als ik deze ronde zwanger raak en zo op dag 17 eisprong heb zal ik om en bij 22 december uitgerekend zijn, waardeloze datum haha maar yes please ik wil het wel heel graag :D

@Vanesje: jammer, weer een nieuwe rond in dus, succes weer deze nieuwe ronde!

@Marieke: ik duim voor jullie voor deze ronde!

@Jessi: Welkom bij de groep, leuk dat jullie er ook voor gaan! Geen ervaring met de spriaal, dus kan je daar niet verder mee helpen.

@Dees: tarwekiemolie is juist om te verlengen, maar de teunisbloem om te verkorten, lijkt mij niet handig om het beiden tegelijk te slikken.

3. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @Lafarina, ja daar ben ik nu achter hihi...staat ook ver weggestopt in kast nu..

@Vanesje, balen van je ongi. En snap je volkomen, maar ik weet zeker dat jij in 2015 een aanstaande mama gast worden...

@Jesse, welkom bij de groep.

Hier gisteren een positieve ovulatietest gehad dus ook geklust. Vandaag wad er geen streepje meer te zien. Heb ook barstende hoofdpijn dus klussen zit er nu niet in....heb foto bijgevoegd. Bovenste test maandag, middelste gister en onderste net..

Bijgevoegde bestanden:

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Dees top, heb je precies goed gemikt deze maand! Nu maar weer op het wachtbankje en duimen!

5. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ziet er goed uit Dees, goed geklust = weer nieuwe kans, nu in spanning op het wachtbankje ;)

Ik ben ook aan de ovu testen, vandaag dag 12 en dus tweemaal daags testen. Heb gisteren de hele dag hoofdpijn gehad, sinds gisterenavond zere borsten en vannacht zeurende buikpijn, dus ik dacht OH NEE ik word weer ongesteld. Echter nu is de pijn vervangen door steken rechts onder en de hoofdpijn is weg en geen zeurende pijn meer, dus het zal wel verband houden met de aan te komen eisprong, (hoop ik). Vandaag is de test nog niet positief, maar al wel donkerder aan het worden, ik denk dus dat mijn eisprong een deze dagen is, dus we gaan goed aan het klussen hihi :D zo fijn dat ik ook eindelijk weer mee kan doen :D

6. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    #1246 dees, 19 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2015
    @lafarina, testen dus....hihi en klussen..

Ik heb net weer een ovulatietest gedaan en die is weer positief terwijl die van gisteravond een heel licht streepje had...Wanneer kan ik het beste testen? Wat is nu het beste? Iedere dag te klussen of om de dag...was van plan om vanavond nog even gezellig te doen...

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dees, ik hoor altijd dat je herbestemming rond 11 of 12 kan testen en 3 a 4 uur. Niet in de avond en niet in de ochtend. Ik zou om de dag zo ie zo klussen. Is zaad beter en het blijft in je lichaam dagen goed dus zit je zo ie zo goed!

8. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @vanesje, oke...Ik test altijd in de avond..rond 22 uur...Voordat ik naar bed ga...Overdag zal dat met werken niet lukken...hihi zie me niet op het werk testen.. Zou dat wat uitmaken denk je? Toch om de dag...dan zit ik wel goed toch? Maar als je een positieve test hebt en je klust gelijk is het dan verstandig om de dag erna het ook te doen...of is die ene keer goed...

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dees, de iPad maakte er "herbestemming" van lees ik nu maar dat moest zijn"dat je het beste kan testen"

Kan je op je werk niet stiekem een borrelflessen in je tas meenemen? Kan je daar wat in plassen. Beste is wel overdag. Maar als je een posi test hebt danziu ik die avond en ook de volgende nog klussen in dit geval. Je ei is dan nog "houdbaar"

10. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Dees: het beste uit bed plassen, twee uur wachten en niet drinken en dan testen. Vervolgens kun je het einde middag herhalen, zoiets doe ik. Vandaag ook mislukt bij mij, dus ik test ook niet netjes haha. Soms loopt je dag toch net even wat anders.

Ik heb weer raar gevoel in mijn buik, en wat steken nu links. Heb ik zonet ook bruin bloed ontdekt, het is niet veel maar het is er wel. Ovulatie bloeding? Een heel vroege eisprong en nu innesteling? Iets anders?

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Lafarina je doet geen ovu testen? Dan kon je iets uitsluiten wellicht. Dan weet je ik heb wel/geen ei. Jeetje spannend zeg! Ik hoop innestelings bloedinkje.

12. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jazeker, ik doe ovu testen, alleen ik begon pas op dag 12 omdat voorheen ik eisprong had op dag 17. Ik denk dat ik daarom de piek gemist heb op de ovu testen en dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad, (steken, buikpijn, bruinverlies). Dan kan ik testen vanaf 1 april JEEJ ;) hopen dat het echt zo is, voor de zekerheid test ik nog door 1x daags in de middag, you never know ;)

13. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @lafarina, ik ga voor je duimen!!!

Dit zijn mijn testen van deze week....Dacht eerst rond dinsdag mij ei te hebben gehad maar dat kan dus ook pas donderdag of vrijdag zijn geweest. De 1e test is maandag en de laatste gisteren..Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

14. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Dees, wat raar dat die test van woensdag wit is gebleven. Ik gok je ei op dinsdag of donderdag. Want die lijken het donkerste. Ik heb alleen zelf geen ervaring met ovu testen, dus weet niet hoe donker ze moeten worden.

@Lafarina, spannend weer joh :) ik ben aant wachten ;) op een ei of een ongi. Ik ben door het tempen niks wijzer geworden. In mn handtekening zit een linkje naar mijn templijstje. Volgens FF is er geen eisprong geweest... beetje raar hoor.

15. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Heb vandaag echt een knaltest van de ovutest. Als ik van mijn langere cyclus uitga kan het kloppen dat ik vandaag mijn eisprong heb. Heb ik iedere keer op de verkeerde tijd geklust.....

16. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Fijn Dees, dan weet je in ieder geval wanneer je eisprong is :) voel je de sprong al? :)

Pfff hier weet ik het even niet meer. De ovu testen blijven maar streepjes geven, geen knaller maar ook niet wit, (wat moet gebeuren na de eisprong). Tevens heb ik al de gehele dag zo'n zeurende buikpijn weer + een sloot aan afscheiding. Ik mag toch hopen dat ik niet weer een cyclus heb die naar de knoppe is.... :(

Hier een foto van de testen afgelopen week, (22 maart mist):

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik heb deze cyclus gewoon geen eisprong :(

18. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ben dus bang dat ik die ook niet heb. Wat zijn onze lichamen aan het doen, Marieke?? Knuffeltje voor jou! hopelijk toch nog een laat ei voor jou? Heb je ovu testen gedaan?

19. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik heb echt geen idee wat ze aant doen zijn :( dikke knuffel terug. Ik gebruik geen ovu testen omdat ik werkelijk geen idee heb vanaf welke dag ik zou moeten gaan testen. En omdat ik bang ben dat het nog meer stress op het hele gebeuren gaat leggen. En omdat ik al iedere ochtend braaf mijn temp meet voordat ik op sta. Ik kan aan mijn lijstje mooi zien wat mijn lijf doet... en dus ook wat het niet doet. En eitjes laten springen is er helaas eentje van :( en ja, misschien een laat ei -- het zou kunnen.

20. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @Marieke, knuffel voor jou! ! Het lichaam is maar een raar iets. Degene die uitgevonden heeft dat de vrouw maar 1dag vruchtbaar is moeten ze opsluiten ;)
    Zie je goed aan je tempkaarten dat je ovulatie, menstruatie eraan komt?

@Lafarina, dit heb ik dus ook sinds vorige week maandag. Gisteren werd het teststreepje donkerder als controlestreep. Maar vandaag ook....24uur later...of er springen teveel eitjes of er is iets anders....had al iets gelezen over pcos.
    Hoop dat je testen donkerder worden.

Deel Deze Pagina