Meiden wat vervelend dat de eitjes niet komen! Bah Ik ben vandaag weer bij de acapuncturist geweest. Hij gaf aan dat er 5 vrouwen achter elkaar zwanger zijn geraakt de afgelopen tijd in zijn praktijk. Nou nu ik nog... Mijn ei komt volgende week maandag (waarschijnlijk) dus ik kan dit weekend aan de klus, wel zo fijn in het weekend vind ik.
He bah meiden, ik hoop dat jullie straks allemaal een goede eisprong hebben! Ik las her van de week ook al mee,wide nog een berichtje plaatsen dat ik overtijd was en wilde testen. Niet gedaan omdat ik me er niet zo mee bezig durf te houden. Ik wil mezelf zo behoeden voor een teleurstelling. Ik zal het heel voorzichtig neerzetten..maar vanmorgen een.dikke knaltest gehad. Zwanger dus, zo blij! Ga met zoonlief een verassing verzinnen voor als vriend thuiskomt. Vanesje: hoop dat de accupunctuur werkt! Wat is je gevoel erbij? En ik ga nog steeds heel hard duimen dat jullie zwanger worden dit jaar natuurlijk. Laat die eitjes maar komen!
Heeey Blossom, van harte gefeliciteerd!! Wat super leuk. Succes met klussen die weekend Vanesje Wij gaan ook aan de klus. Zowel met echte verfkwasten als in de slaapkamer hihi. Ik heb sinds gister last van ehm jeuk down under haha. Plus dat ik weer uit het niks bijna een kilo ben aangekomen. En mn borsten zijn super gevoelig. Aan mijn temp is niks te zien, maar ik denk dat er een eitje aankomt. Dus maar voor de zekerheid aan de gang
Ik denk 4,5week. Ik heb mijn eisprong een beetje gegokt en ga dus maar af van mijn laatste menstruatie. Nu hopen dat alles goed gaat en dan zullen tzt op de echo wel zien hoe ver precies. Klus ze Marieke!!
Wauw gaaf Blossom, super gefeliciteerd! Langzaamaan gaan we in dit topic gewoon allemaal zwanger worden dit jaar Succes met klussen en ehhh klussen, Marieke Vanesje ook Ik heb hier ook ineens iets wat ik totaal niet meer verwachtte... Ik had vanmorgen enorm rekbaar en doorzichtig slijm out of the blue, dat is vruchtbaar slijm. Echter op dag 20 + die rare uitslagen van de ovulatietesten gaven me niet veel hoop, toch maar weer een test gedaan en.... 95% streep, nog net aan geen knaller. Ik heb de streep nog nooit zo donker gehad. Huh?! Ik heb dus een laat ei?! We hebben direct geklust vanavond en het weekend nog maar wat doen morgen ga ik 2x testen om te kunnen bepalen wanneer het ei gesprongen is.
Ik heb eindelijk mijn ei gevonden!! Die was op cd29, mijn temp is mooi aant stijgen en ben dus nu 6dpo. Spannend!! Ben zo blij, alleen al hiermee. Ik was zo bang dat ik gewoon geen eisprong zou hebben. Maar nu ist dus wachten. Als ik goed reken zou mijn NOD ergens 7 of 8 april zijn.
@blossom, gefeliciteerd!!!! @lafarina, ik heb meestal ook geen overduidelijke test, maar 95% is toch wel oke, dan weet je dat hij eraan zit te komen...Veel plezier @marieke, jippie!! hihi gek he dat je om zoiets blij kan worden?! Hier ook, was zo blij dat ik mijn ei goed had gevonden....Ik heb dan ook mijn nod. Spannend!! Gisteren per ongeluk een zw-test gepakt om nog een keer te kijken naar mijn ovulatie. Ik kwam er achter toen ik hem gedaan had en heb toen nog een ovutest gepakt. Hier kwam een licht streepje. De zw-test weggelegd. Toen ik later keek stond er een streepje....Zal wel een indroogstreepje zijn want het is nog veel te vroeg om te testen........toch??!!
Dees, ik ben ook wel benieuwd naar een foto? Ik heb duidelijk mijn eisprong gisteren gehad. In de middag een duidelijke piek op de test, in de avond steken en vandaag een sterk agenomen test, (hopelijk blijft die nu licht tot wit dit keer). Goed geklust, dus meer kunnen we op dit moment niet doen. Nu is het op het wachtbankje. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD nu is? Voor die gekke cyclus zat ik op 27 en 29 dagen, maar aangezien mijn ei nu pas op dag 21 was, wanneer is dan je NOD? Weet iemand dat? Ik weet wel dat 12 dpo je kunt testen, maar de NOD uitrekenen, geen idee.... Wat fijn dat jij ook je eisprong hebt gehad, Marieke!!! Waren wij beiden dus laat deze keer Misschien bij ons beiden dat het nu eindelijk 'normaal' is
Je menstruatie is 14 dagen na je eisprong. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn. Mijn ei was op de 26e dus mijn NOD is 8 april.
Blossom; gefeliciteerd!!!! Super voor je!! Ben hier al lang niet meer geweest, ik weet het... Ik reageer zo af en toe nog wel op zwangerschapspagina, maar meer dingen uit zorgen... ben namelijk een beetje angstig sinds deze maand. Hoe is het verder met jullie? Hier gaat het inmiddels wel goed. Ben bijna klaar met alles! En dan kan ik eindelijk rusten!
Hoi luminis leuk dat je er weer bent. Waarom ben je angstig meid? Ik heb net mijn ei gehad dus nog geen kwaaltjes hier.
Oh das eigenlijk ook gewoon 14 dagen na je eisprong, dank je Marieke. Ik = leek haha In dat geval kan ik testen vanaf 9 april en is mijn eerste dag van menstruatie 11 april. Hopelijk niet een dag eerder, want dan heb ik een bruiloft En eigenlijk hopelijk helemaal niet omdat ik zwanger ben @Luminus welkom terug! Wat is er waar je bang voor bent?
....toch vind ik het wel raar zo'n laat ei, is dan 36 dagen niet een beetje lang voor een 'normale' cyclus?
Dat ben ik met je eens lafarina. Mijn ei wisselt van cd29 en cd32 (aan de hand van symptomen, volgens de fertilty friend site haha). Dus als je daar die 14 dagen bij telt wordt het een hele lange cyclus...
Dank jullie wel! Ik ben bang dat het niet gaat lukken... ik heb het een en ander meegemaakt (daar heb ik laatst een topic over geopend) en daardoor ben ik nu bang... ik zit nu op dag 1 in de 4e ronde (helaas ongesteld geworden vandaag) en hoop dat het lukt! Vanesje; spannend! Ik hoop dat je goed hebt kunnen klussen! lafarina; daar heb ik ook last van. De ene keer duurt mijn cyclus 30 dagen, terwijl hij de andere keer 36 dagen duurt... ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.
@marieke en Lafarina, heb geen foto gemaakt...omdat het zo'n klein miniscuul streepje is...en het een paar uur later was dat ik keek...Heb pas rond 8 april mijn nod, dus kan nog lang niet testen.. Heb ontzettende pijnlijke tepels, misselijk met vlagen en ontzettend moe... @luminis, fijn dat je er weer bent!! Hopelijk lukt het snel voor jullie. @lafarina, hihi spannend dus. Leuk een bruiloft!! Hier hoop ik stiekem op de 10e dat ik een positieve zw-test mag hebben, zou wel voor ons een hele mooie datum zijn.