Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessi92

Jessi92 Lid

16 nov 2014
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik heb vorige week dinsdag (de 24ste) mijn spiraal laten verwijderen.
    Afgelopen zaterdag ben in ongesteld geworden!
    Er volgt nu een spannende tijd😁
    We hebben er zoveel zin in en verheugen ons er nu al op dat er klein wondertje in mijn buik gaat groeien💖

Ik hou jullie op de hoogte.
    Doen jullie eigenlijk nog wel iets met dit forum?
    Haha niet dat ik hier als enigste zit😉

2. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik geloof dat we aardig actief zijn hoor Jessi ;)

Maar fijn dat je spiraal eruit is. Heb je er veel last van gehad?

3. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Aangezien je vorige post op pagina 124 was, (ik heb even gecheckt of ik je wel netjes welkom heb geheten :D), denk ik dat je kan concluderen dat we hier zeker actief zijn en iets doen op het forum ;) maar misschien bedoel je meer het gebruik maken van andere topics of zoeken naar antwoorden op je vragen?
    Spannend voor je trouwens, ik hoop dat je lichaam snel weer in een goed ritme komt nu het zelf moet werken.

@Dees: heb je een speciale link met 10 april? Zou echt cool zijn als jij en ik allebei die dag een positieve test hebben :D

@Marieke: een normale cyclus is geloof ik tot maximaal 35, daarboven wordt het als afwijkend gezien. Ik heb even herberekend en ik zou precies op de 35 uit komen. Ik heb echt vruchtbaar slijm gehad en een piek op mijn ovu test, dus ik hoop dat ik nu gewoon echt die kans heb. Tevens dat die langere cyclus dan ik normaal gewend ben zegt dat het nu eindelijk goed zit in mijn lichaam :) Ik zal het moeten afwachten...

@Luminus: welk topic? Dan lees ik even mee, ik pb je wel even ;)

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Meiden ik loop bij acapunctuur en hij zegt ook dat hij kan ondersteunen in je cycles op orde krijgen en jullie kinderwens, misschien het proberen waard? Je krijgt het naar mijn idee vergoed.

Ik zit weer op het wachtbankje. Niet veel kunnen klussen helaas vanwege mijnslaapdiensten en overdag was man werken. Alleen vrijdag gelukt en zondag was eisprong.

5. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @vanesje, ben jij daar terecht gekomen via een verwijzing? Helpt het jou? Dan maar hopen dat die "zwemmertjes" de weg hebben gevonden ;)
    Ik duim voor je!!

@lafarina, ja dat zou super zijn he?! 10 april is voor ons wel een speciale datum...KLinkt misschien gek maar dat is de dag dat ons zoontje uit het ziekenhuis kwam na 9 weken...3 jaar geleden was toen 1e paasdag...Ik heb nog nooit zo'n fijn paasfeest gehad!! Dus het zou wel heel bijzonder zijn als ik dan een positieve test in handen mag hebben..

@jessi, wat een spannende tijd he?! Hihi en zoals Marieke al zegt, het is hier niet stil....

Hier probeer ik mijn gedachten steeds te verzetten en niet aan een zwangerschap te denken...Alleen krijg ik het niet voor mekaar...Alles doet pijn. De hele dag koud/warm, veel plassen, zo'n ontzettend pijnlijke tepels en heel erg moe....Kunnen we de klok niet een paar dagen vooruit zetten ipv 1 uur??

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dees nee ik heb geen verwijzing. Je mag daar gewoon heen. Ik ben nog niet zwanger dus kan nog niet zeggen dat het geholpen heeft daarvoor maar mijn menstruatie is veel minder pijnlijk. Ik heb geen 3 dagen meer last van mijn ei sprong. Nu voel ik hem wel maar duurt maar 2 uur max. En ik heb minder kwaaltjes waardoor ik na ei denk dat ik misschien zwanger ben. Zoals misselijk, zere tepels, plopjes en andere gevoeltjes in mijn baarmoeder etc voel me er erg lekker bij. En hij heeft al veel vrouwen die nu zwanger zijn geworden na behandeling

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, dus voor ons begint het weer opnieuw. Maar ik ben iig blij dat ik een eisprong heb gehad :) maar baal nu onwijs dat het niks is geworden deze ronde.

8. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Oh bah ik begrijp je helemaal Marieke, hele extra dikke knuffel! Wel fijn inderdaad dat je weer in de goede cyclus zit :)

Ik ben bang dat ik ook ongesteld ga worden, heb toch zulke zere, lage buikpijn.... fingers crossed....

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh wat balen Marieke! Fijn dat je een ei gehadhebt maar zoo balen nu je ongi!

Lafarina ik hoop voor jou nog even door. Hoe is het eigenlijk met je ringen? Al terug ontvangen? En netjes gerepareerd?

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Dees: bedankt! :) Ik hoop het ook voor jou! Zie dat je over 2 dagen mag testen... spannend hoor! Wat denk je zelf?

@ Jessi92: ik heb je (volgens mij) nog geen welkom geheten, dus bij deze; welkom! :D Spannend dat je cyclus nu voor het eerst echt begonnen is! Ik stel verder trouwens veel vragen op het forum en daarnaast lees ik ook veel dat betrekking heeft op het zwanger worden... zitten handige tips tussen!

@ lafarina: het topic heet: 'Bang dat het niet zal lukken..." Hij staat in ieder geval tussen mijn geopende topics. :)

@ Vanesje: je hoeft niet per se heel veel te klussen om het te laten lukken. :D Ik hoop het voor je!

@ Marieke: balen dat je ongesteld bent geworden... heel veel succes deze ronde! Ik slik sinds vandaag trouwens tarwekiemolie... schijnt goed te zijn voor je eicel en voor de innesteling. Heb veel verhalen gelezen waarbij de eisprong toen eerder plaatsvond. :)

Een fijn weekend en fijne Paasdagen toegewenst! Hebben jullie nog plannen? :)

11. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Vanesje: Ja die zijn mooier dan ze waren terug gekomen :p en gratis een grafure erin. Duidelijk gemaakt dat dit de allerlaatste keer is en dat we niet accepteren dat ze nog eens stuk gaan. Daarnaast nog even aangehaald dat de communicatie beter moet en dat vertrouwen verlies in dit geval heel normaal is en hij hier niet zo hard aan moet trekken, suck it up je bent een bedrijf dus slik je feedback.

Bluhhhh hele nacht zo buikpijn gehad en nu misselijk en beetje hoofdpijn, ook 2 kilo zwaarder door vocht, m'n ring past niet eens meer om. Ik wacht echt op de rode vloed......maar tot op heden nog niks... als het moet komen laat het dan ook gewoon nu komen grom...:x

12. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    He lieve dames, hoe is het met iedereen? Allemaal vrij gehad, of hebben mensen dienst moeten draaien? Ik was heerlijk vrij, en eigenlijk vandaag ook nog :p (officieel altijd vrij op dinsdag).

Hier gaat het wel goed, de ergste buikpijn is voorbij, heb op dit moment nergens last van, maar het gaat op en neer. Ik wil morgen vroeg gaan testen, dan zit ik op 11dpo, ach ja waarom niet dan ben ik tenminste van mijn test drang af ;)

@Blossom: hoe gaat het met jou, al kwaaltjes? :)

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi lafarina, spannend morgen testen!

Hier gewerkt met de Pasen, en tussendoor naar familie en lekker gewandeld met de honden met de hondenschool, georganiseerde paaswandeling. Ik ben 9 dpo en heb nog geen kwaaltjes behalve pijnlijke borsten en tepels maar dit heb ik bijna elke maand dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Lafarina: Met mij gaat het prima! Niet echt veel klachten gelukkig. Pijnlijke borsten. Vooral 's avonds tot in de ochtends. Soms brand het 's nachts als ik erop heb gelegen...heel pijnlijk!
    Verder merk ik dat ik een erg kort lontje heb. Wat me geen leuker mens maakt :D
    Ook merk ik dat het met een 2e een stuk nuchterder is dan bij de 1e. Het is niet meer nieuw. Je hoeft niet te zoeken naar een kinderwagen of kamertje oid..dat hebben we nog. En je weet hoe het werkt allemaal. Dus het leven gaat eigenlijk normaal door. Het komt denk ik wat meer zodra ik het kindje voel en een echt buikje krijg.

Ik spiek nog af en toe in dit topic om te zien of er wellicht iemand positief test :) Ik hoop snel dames!! Ik blijf duimen!

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames,
    Wij zijn de paasdagen ook goed doorgekomen. Mijn eerste oppaskindje komt donderdag pas dus ik heb nog lekker tijd voor mezelf. Vanmorgen mn was gedaan en vanmiddag ff wat in huis rommelen. Morgen met een vriendin naar Ikea. En daarna naar Prenatal. Of ik dat vervelend vond? Neeeh joh! Altijd leuk!

@Lafarina, het blijft spannend bij jou. Ik duim voor je meid!!

@Vanesje, wanneer ga jij testen? Voor je NOD of erna?

@Blossom, beetje jammer voor de mensen om je heen dat je lontje wat korter is. Maar dat zal wel overgaan, toch. En ik kan me voorstellen dat je de materieele dingen wat relaxter bent. Jou kleintjes zitten dicht op elkaar. Wij mogen opnieuw voor een kinderwagen gaan shoppen. De kinderkamer krijgt een likje verf.

Hier nog steeds aan het tempen. Ik had mn temp kaartje van mn zwangerschap gevonden en die ingevuld in FF. Het is fijn om nu wat meer vergelijkingsmateriaal te hebben. Zeker omdat het lijstje erg lijkt op mn vorige cyclus. Ik had toen ook geen hele duidelijke stijgingen of dalingen in mijn temp, met name rondom mijn eisprong. Dus de twijfel of ik een eisprong heb gehad, is nu helemaal weg. Ik heb immers levend bewijs dat ik in die cyclus wel degelijk een eisprong heb gehad. En kan dus concluderen dat mijn temp lekker zn eigen ding doet. En niet meegaat met wat 'normaal' word geacht :D ik ben uniek hihi ;)

16. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    #1296 Luminis, 7 apr 2015
    Laatst bewerkt: 7 apr 2015
    @ lafarina: echt super spannend voor je! :D

@ Vanesje: voor jou ook een spannende tijd aangebroken... ik hoop dat je gauw positief test!

@ blossom: fijn dat je verder nog niet veel klachten hebt! Hopelijk blijft dat zo! Wanneer heb je eigenlijk je eerste echo? :)

@ Marieke: lekker dat je nog wat tijd hebt voor jezelf! Heb je af en toe ook nodig. Ik moet vandaag werken, maar ben morgen lekker een dag vrij! Fijn dat de twijfels nu helemaal weg zijn. Jij zit ook weer aan het 'begin' van je cyclus... super spannend... wie weet lopen we wel gelijk!

Hier is het nu afwachten op mijn ei... ik ben benieuwd wanneer hij deze keer komt. Heb niet echt een regelmatige cyclus blijkt. ;) Dit is de eerste ronde dat ik tarwekiemolie slik, dus ben benieuwd! Wie weet doet het wat met mijn cyclus. Verder wordt iedereen om me heen zwanger! Echt super voor ze, maar ben stiekem wel een beetje jaloers... :)

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey Luminis, die jaloersheid herken ik ... en iedereen hier denk ik wel :) we zijn super blij voor iedereen die zwanger word, maar WAAROM ZIJN WIJ NOG NIET ZWANGER?! Zoiets ;)

Het zou wel leuk zijn als we samen liepen :) ik ga alleen niet weer aan een NOD topic beginnen. Dat is me de vorige ronde zo tegengevallen... ik schrijf niet zo heel regelmatig mee, en de andere 82 dames dus wel... jaja, want zoveel waren het er. Maar als ik dan iets schreef, werd ik veelal genegeerd. Dus ja, dan is de motivatie een beetje weg... en het was ook niet bij te houden. Dus hou ik het lekker hier :)

18. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ja, precies! Hier al 4 goede kennissen die positief hebben getest! En een goede vriendin van me heeft vandaag haar eerste echo gehad. Ben echt super blij voor ze, maar ja, zoals je het inderdaad zegt... waarom zijn wij nog niet zwanger?! ;) Al is het maar ronde 4, geduld is soms nergens te bekennen. :) 1,5 week (voordat de ongi doorbrak) een witte test gehad... dat vind ik ook zo erg.

Ik snap trouwens wel waarom je niet aan een nieuw NOD topic begint. Deze was ook ontzettend druk. Het vorige topic was een stuk rustiger, die had ongeveer 43 deelnemers. In het topic waarin wij samen zaten werd ik ook veel genegeerd.

19. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Lieve dames,

Ik val maar meteen met de deur in huis IK BEN ZWANGER!!!!! :D:D:D:D
    Ik kon het niet laten en heb vandaag op 10dpo al getest. De test is een sumiere streep, maar iedereen op het forum, mijn man, mijn vriendin en ikzelf kunnen hem zo duidelijk zien, ik ben gewoon echt zwanger :D:D
    Donderdag/ vrijdag nog eens testen voor een knaller.

Voor de meiden die zwanger willen worden en het lukt (nog niet): het spijt me! Het moet pijnlijk voor jullie zijn en dat begrijp ik volkomen. Knuffeltje voor jullie en niet opgeven he!

Ik ga verder met rond stuiteren door de kamer :p

20. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Woohoo!! Van harte gefeliciteerd lieve meid!! :D Het is je zo gegund!!

Deel Deze Pagina