Gefeliciteerd Lafarina!!!! Geniet van dit alles! @luminis: ik heb nog geen datum voor de eerste echo. Over 2 weken heb ik de intake bij de vk. Daarna kunnen we een datum prikken. Ik begrijp ook wel dat het best rottig is om iedereen zwanger te zien worden. Het lijken er dan meteen heel veel! Is niet leuk Maar jullie moment komt vast ook spoedig! Ik hoop het echt!
Whaaa Lafarina!!! Gefeliciteerd!!! HEt is je gegund!! @blossom, dat is lief van je. Iedereen in je omgeving raakt zwanger... Hier vandaag weer ongesteld geworden. Dus ook weer een ronde verder. Ben er ook veel te veel mee bezig. Door die miskraam besef ik des te meer hoe het nu had kunnen zijn. Ik wil het liever gisteren als vandaag... Maar ja....Het komt wel..
Jaaaaa lafarina! Gefeliciteerd! Super meid. Ik ga pas testen na nod, ik ben altijd redelijk stipt met mijn menstruatie dus als ik de dag na nod nog niet ongi ben ga ik testen.
Bedankt voor alle felicitaties!! @Dees: Jammer zeg, maar wel fijn dat je nu weer verder kan. Ik begrijp goed dat je vergelijkt met hoeveel weken je nu al zwanger zou zijn geweest, zou ik ook doen Dames.... vandaag een spannende dag gehad. Opnieuw testen en kijken of er nog een streepje te zien is en.... ja hoor duidelijk donkerdere streep nog geen knaller maar hey, ben ook pas 12dpo nu verder doet de early test nu ook gezellig mee, (di nog niet). JOEPIE
@ Lafarina: nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben echt super blij voor je! Hoe reageerde je man? Mooie testen trouwens! Ik hoop dat ze mooi oplopen! @ blossom: spannend hoor! En ja, is inderdaad niet leuk... nou ja, het is een dubbel gevoel. Ik ben super blij voor degenen die zwanger zijn... alleen wil ik zelf ook zo graag zwanger zijn! Maar ja, geduld beloont uiteindelijk... ik hoop zó dat deze maand hem wordt (ook voor de andere meiden trouwens)! @ dees: wat jammer dat je ongesteld bent geworden... ik snap je helemaal. Ook hoop ik heel erg voor jou! Dikke knuffel! @ Vanesje: nog 3 dagen te gaan zie ik. Spannend hoor! Ik zal voor je duimen! Hoe is het verder met jullie? Ik ben momenteel erg veel bezig met het zwanger worden.... iedereen om me heen (inclusief hele goede vrienden) zijn zwanger geworden en ik wil ook zo graag! Ik probeer er niet aan te denken, want het komt echt wel, maar het lukt me gewoon niet. Vandaag ging ik ook bij mijn neefje van 6 maanden langs en heb heerlijk met hem geknuffeld. Zo schattig... tja, dan blijf ik er natuurlijk ook aan denken... ach...
@Luminis: ik begrijp je helemaal! Toen mijn cyclus vorige ronde helemaal fout ging was ik er ook veel te veel mee bezig en ging het bijna mijn leven beheersen. Heb toen de knop omgezet en focus gelegd op andere zaken, kon er immers toch niks aan veranderen. En kijk nou... zwanger Ik hoop dat je het een beetje op de achtergrond kunt plaatsen meid, laat het je leven niet beinvloeden. Vier rondes is ook nog helemaal niet veel als je bedenk dat een half jaar heel normaal is. Wel veel als je zo graag wil natuurlijk, dat begrijp ik volkomen uiteraard! Mijn duimen draaien gewoon heel hard voor jou dat het deze ronde raak is!! Om je vraag te beantwoorden: Mijn man die was een beetje in shock hahaha, die had het totaal niet verwacht plus ik had stiekem getest, dus ik had hem overdonderd lol. Heb hem een t-shirt ingepakt gegeven met de tekst 'ik word papa' erop. Echter omdat ik al een week liep te plagen met dat hij papa wordt om hem voor te bereiden dacht hij dat ik weer flauw deed, maar toen ik de test liet zien had hij door dat het echt was Ik had gisteren een bruiloft van een vriendin uit onze groep van zes, tevens ook blijven slapen in een hotel. Erg lastig om ineens de hele avond op spa blauw te zitten, van de filet american en het rode vlees af te blijven bij de bbq en ook nog eens de koffie bij het ontbijt af te blijven. Heb het idee dat een van de dames een vermoeden heeft, maar niet uitgesproken gelukkig heb maar gewoon gezegd dat ik geen alcohol mag door de pijnstillers voor mijn nek, geloof dat op die ene na ze het wel geloofden Dit was overigens bruiloft nr 1. komende tijd, heb er nog eentje 1 mei en nog eentje 8 mei. Voor die eerste is het van een hele goede vriendin die ik graag zelf wil vertellen van mijn zwangerschap, maar liefst pas als ik wat langer zwanger ben. Nu heb ik echter diner wensen doorgegeven o.a. carpacio en biefstuk e.d. en dat mag nu niet meer. De rest is echter vis en dat lust ik echt niet, dus het gaat wel opvallen dat ik ga afwijken bij het eten zit nu maar te denken dat ik haar het dan toch maar moet vertellen voor 1 mei..... vandaag lekker allemaal gratis dingetjes aangevraagd hihi, leuk is dat ook een verloskundige praktijk opgezocht en bezig met koopjes afstruinen op marktplaats. Het begint echt te leven hier
Hoi dames, Het is stil hier Heeft iedereen een fijn weekend gehad? Wat een prachtig weer, he?! Woensdag kan het zelfs 25 graden worden is gezegd WOW!! Helaas moet ik dan werken, maar gelukkig mag ik op de fiets
Ahhhh wat balen Vanesje, dikke knuffel! Maar zeker, het gaat ook bij jou lukken, hoor! Je kan nu weer fijn de nieuwe ronde in in ieder geval.
@Vanesje, balen meid. Dikke knuffel!! @Lafarina, wij hebben een druk weekend gehad. Manlief heeft deurtjes gemaakt voor in/onder onze schuindak constructie. En ik heb op zolder opgeruimd. Zaterdag naar Fast & Furious 7 en daarna naar the Longest Ride. Beide leuke films. En jij? Ik kijk onwijs uit naar die woensdag. Ik ben lekker vrij. En heb tot nu toe niks op de agenda staan. Ook wel eens lekker. Zeker omdat ik verder deze week iedere dag kindjes heb.
Balen Vanesje!! Het gaat jou zeker lukken!! Een hele dikke knuffel @lafarina, ik geloof het graag dat je man helemaal overdonderd was. Leuk!! En met al die bruiloften in het vooruitzicht...hihi succes. Ik had het toen ook tegen mijn beste vriendin verteld. Toen het mis ging begreep ze me als ik even geen zin had om te bellen etc. @marieke, nu woensdag vrij?? Heerlijk!! Ik heb vanmiddag een beetje gedwongen vrij moeten nemen. Mijn schoonmoeder was ziek en de oppas kon ook niet....maar ja ook wel lekker. Dus nu ook heerlijk aan het koken... Hier vandaag bruine afscheiding, terwijl ik vorige week mijn menstruatie heb gehad. Dit was naar mijn doen ook niet echt een menstruatie die ik gewend was. Kort en niet veel bloedverlies. De zw-test was 1 dag voor nod negatief. Ik heb ook nog steeds supergevoelige borsten. Niet leuk meer. Normaal als mijn menstruatie er is verdwijnt de pijn en krijg ik dit een paar dagen na de eisprong.... Wil er niet mee bezig zijn maar op deze manier raak ik de kluts kwijt..
Heb je nog een keer een test gedaan, Dees? Wie weet ben je gewoon zwanger en was het innestelingsbloed? Ik zou nog eens testen, ook al wil ik je niet teveel hoop geven. Ik vond het best heel moeilijk op de bruiloft haha, hele dag spa blauw, geen koffie en geen rood vlees pfff maar denk dat (op 1 na) ze het wel geloofden van mijn pijnstillers die me op non alcohol dieet zetten
Zou dat dan zo 4 dagen duren..?? Heb ook wel krampen gehad en toen kwam de bloeding. Maar normaal heb ik veel meer pijn. En het stopte ook heel abrupt. En nu die borsten dat vind ik het vreemdste...
Dees wat gek wat je beschrijft. Ik zou het niet weten. Innesteling bloeding duurt naar Mijn idee geen 5 dagen. Maar je hoort genoeg verhalen van meiden die gewoon ongi bleven en wel zwanger waren. Dus wellicht nogmaals een testje doen. Lafarina lijkt mij ook lastig hoor op een bruiloft doen alsof er niets aan de hand is en bijna niets kunnen eten en niet drinken.. Poeh maar je hebt het weet gehad
Hmmm.... ja t kan nog alle kanten op, Dees. Heb je alweer getest? Ga er gewoon vanuit dat het niks is en je lijf gewoon in de war is, net als bij mijn vorige cyclus, dan houdt je jezelf ook geen hoop voor. Echter een testje kan geen kwaad om het uit te sluiten, stel je voor hey... Was het zeker, Vanesje enne.... heb er nog twee te gaan op 1 en 8 mei waarvan beide van onze getuigen en goede vrienden. Dat wordt goed verborgen houden en liegen
...oh trouwens, nog een leuk dingetje, de test van vanmorgen knalde zowat dusseh... ja echt zwanger nu toch Inmiddels ingeschreven bij de verloskundige praktijk via een vragenlijst, ze bellen me z.s.m. terug. Tevens aangemeld bij moeders voor moeders, hierover wordt ik ook terug gebeld.
Lafarina wat leuk!! Gefeliciteerd!! Dat zijn er vast twee Ik hoop zo dat de andere meiden ook niet lang meer hoeven wachten op goed nieuws! Het is jullie zo gegund, elke maand die teleurstelling is ook zo naar. Knuffel meiden , ik blijf voor jullie duimen.
Aaaaaaah nee hoor Mir niet bang maken hahaha Net mvm hier gehad, oeeeehhh wat een zachte badcape krijg je daarbij i love it!!! Alle kannen staan opgeslagen, ik mag volgende week beginnen. Dit is mijn test. Ik mag net meedoen, over een week zal deze test donkerder zijn, (ze heeft me nog een extra test gegeven voor volgende week). Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
@vanesje, hahaha geweldig!! Hier niet genoten van het zonnetje...helaas moeten werken...Wel even in de pauze buiten gezeten.. @lafarina, die heerlijk ruikende kannen...Als ik er denk ruik ik ze nog steeds....hihi @mir78, dat moet toch helemaal goed komen toch? Hoe voel je je? De test was negatief. Denk dat mijn ei eraan komt...Veel steekjes in mijn lies etc. Komt goed. We hebben gisteren onze vakantie geboekt dus heb een heerlijk vooruitzicht dus kan ik daar aan denken ipv zwanger worden....