Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Wat een heerlijk weertje gisteren! Ik heb met manlief en zoon in de speeltuin gezeten. Lekker de zomer in mijn bol met mijn korte broek aan haha ;) boekje mee, snoepjes en wat drinken en de heren lekker laten spelen terwijl moeders onderuit gezakt zat te lezen. That's the life! :)

@lafarina, mooie testen meid!! Ik wil ook zo'n badcape!! ;)

@dees, balen dat je test negatief was, maar een vakantie in het vooruitzicht is precies wat je nodig hebt om je gedachten een beetje te verzetten. Ik ga straks op zoek naar een midweek Landal, want die kampeer plannen van mij... gaan het echt niet worden hehe.

@Vanesje, heerlijke foto :D samen genieten van de zon.

2. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    #1322 lafarina, 16 apr 2015
    Laatst bewerkt: 16 apr 2015
    @Vanesje jaaaaa het was heerlijk weer! Ik moest werken maar mocht wel lekker heen en weer fietsen tussen de cliënten en eentje wilde wandelen met me dus JEEJ :D Leuke hond heb je trouwens ;)

@Dees: Heerlijk vooruitzicht, waar ga je naartoe?

@Marieke: Nou.... snel zwanger worden en aanmelden, wie weet deze ronde wel!!!! Stel je voor hey.... ;)

Vandaag mijn laatste dag werken en dan heb ik vakantie, zo zin in! Ik ben vanaf morgen vrij en dan werk ik pas weer 28 april, (en de 29e jarig en alweer een dagje vrij ;):p = luiheid). We gaan a.s. zondag naar mijn ouders en hopelijk komt mijn zus ook. Ik ga ze het grote nieuws vertellen d.m.v. een zelfgebakken taart en elk stukje staat dan 19-12-2015 op.
    Dan maandag gaan mijn man en ik met mijn schoonouders naar Parijs. We gaan het hen dan ook vertellen middels een grapje :p Mijn schoonvader zegt altijd "let op je bekeuringen" het is een soort vaste prik grapje geworden, maar eigenlijk meent hij het wel haha. Dus nu heeft mijn man een echte boete brief gekopieerd en via photoshoppen de tekst wat aangepast met hints erin. Helemaal onderaan staat dan van niet mee eens? Wij ook niet, want dit is allemaal een grap en we zijn in verwachting van ons eerste kindje. Hahaha ik kan niet wachten om dat hoofd van mijn schoonvader te zien "zie je wel?! Zeg ik het niet altijd?" ... en dat mijn schoonmoeder dan verder leest en het ontdekt :p

Geniet weer van deze mooie dag iedereen!

Oh p.s. 4 mei intake verloskundige en 18 mei echo :D

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Snel zwanger worden? Jah, we doen ons best he :D maar ik heb een goed gevoel over deze maand. Maar dat kan ook door het mooie weer komen. Ik word daar zo blij van!!

4. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @marieke, heerlijk...heb vandaag lekker vrij gehad en ook genoten van het zonnetje! Wilde je graag kamperen?? Ja ik hoop het!! Zodat ik met wat anders bezig ben..

@lafarina, heerlijk geniet van je vakantie en wat een superleuke vooruitzichten. Ben benieuwd hoe ze reageren!! hihi wel spannend!!
    Wij gaan naar de Vendee in FRankrijk. We hebben een luxe stacaravan geboekt met omheining zodat onze kleine man niet weg kan rennen ;)
    Hoop dat het dan goed weer is want er ligt een groot waterpark bij!
    Heb al surfschoentjes gehaald zodat hij ook op het strand kan lopen.
    Heb er zo onwijs veel zin in...

Verder hier alles zijn gangetje....Volgens mij ben ik alleen in mijn vruchtbare periode nu....hahahah hoezo niet mee bezig zijn..Ik verlies de hele tijd wit slijm (sorry voor details) en heb lichte steekjes in mijn liezen...dus.....we zijn er niet mee bezig.:p
    Morgen werken en dan lekker weekend. Zaterdag een nieuwe bank uitzoeken en lekker van het weer genieten.

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier gaat alles zijn gangetje. Op het moment nogal moe moe en moe... blehh...

Wel heerlijk van het mooie weer genoten. Lekker met vriend en zoon in het park gepicknickt.

En ik ben alweer 7 weken zwanger..de tijd gaat snel. Volgende week naar de vk. Ik hoop net voor mei of begin mei een eerste echo te hebben dan kan ik het mijn ouders vertellen op hemelvaart als we een dagje uit hebben 😊

Dees en Marieke: succes met klussen dan!! Wie weet is dit jullie maand!

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Meiden mag ik hier weer mee praten nu de postnatale depressie zo goed als weg is gaan we in juli starten :)
    Vind het echt super dat dit draadje nog bestaat ik heb hem best een tijd geleden geopend hihi

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi suus tuurlijk, welkom terug! Alles ok met je?

Ik las laatst een stuk over vijandig baarmoederslijmvlies, ik hoop toch niet dat ik dat heb, maat zit in ronde 9 en zit er wel mee in mijn hoofd of er wat kam zijn waarom het niet lukt.

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Gaat stukke beter! 😁

Nog nooit van gehoord wat is dat?

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Suus dan is je baarmoederslijmvlies te zuur en dood direct alle zaadcellen.
    Dus dan word je niet zwanger hoe goed je je best ook doet.

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Oww wat erg!!

11. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi dames, ik zit tot do avond in Parijs, ik kan op de hotelkamer wel bijlezen, maar ik zal niet actief reageren.

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Veel plezier lafarina

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Veel plezier in parijs!!

Nou ik voel dus echt letterlijk mijn eisprong haha
    Ik had nog een ovulatie testje liggen dus ik deed die en kijk dit!!
    😬😇 ik had buikpijn leek wel een oefenwee

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      1
  14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Das fijn suus. Klussen maar!

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wij gaan in juli starten maar wilde weten waar de buikpijn vandaan kwam 😉

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Oh ok. Dan weet je dat je je ei kan voelen! Fijn

17. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ben weer terug in het land. Gisteren uit de thalys meteen door naar een feestje in Hoofddorp, georganiseerd door de nieuwe baan van mijn man waar hij in juni start. Daarna in een overvolle trein terug naar huis, ik was gesloopt toen ik thuis kwam :p We hebben wel echt super dagen gehad en ook zo lekker warm daar, heerlijk :D

Sinds woensdag is het misselijk kwaaltje begonnen en zeker vandaag is het bijna de hele dag door kokhalzen... :( maar ach, het is voor het goede doel denk ik dan maar ;)

Inmiddels begonnen voor mvm en ook een laatste mvm test gedaan die ik had gekregen, dikke knaller dus jeej :D

Hoe gaat het verder met iedereen? Leuk dat je terug bent Suus!

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Lafarina, altijd fijn nog een knaller van een test!

Hier ineens van iddag mijn ei ipv dinsdag as.
    Gister geklust en vanaaf nog maar even..
    Nod is dan 11-5 op mijn verjaardag!

19. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Kijk.... dat zou een leuk cadeau zijn op je verjaardag als je zwanger bent :D

Hoe hebben jullie Koningsdag beleefd? Wij lekker naar de baby dump geweest voor een oriëntatie. Super schattig kamertje gezien ;)

20. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hallo dames!!

@suus, dat is een dikke positieve test!! Hihi

@vanesje, dat zou wel een fijn verjaardagskado zijn!

@lafarina, hoe was parijs geweest? En wat was hun reactie? Jammer van de misselijkheid, maar idd voor een goed doel..:)

Hier weer terug van een heerlijk weekendje weg met mijn zusje en mijn vader. Kreeg ineens zaterdag krampen....Zondag ongesteld geworden...terwijl ik eigenlijk pas rond 5 mei mijn nod zou hebben..Mijn hormonen zijn echt van slag. Nooit gehad. Daarnaast ook nog een stuwing in mijn borst wat ook komt door de hormonen. Pfff..schiet niet op zo...

Deel Deze Pagina