Hey dames, Leuke dag gehad? Wij hebben niet veel speciaals gedaan. Een beetje over de slingermarkt gewandeld totdat zoonlief er geen zin meer in had, toen zijn we omgedraaid en naar de speeltuin geweest. @lafarina, Parijs heerlijk! Balen van je misselijkheid, hopen dat het snel overgaat. @Vanesje, ik duim mee voor zo'n verjaardagscadeautje. Zo eentje zouden wij hier ook krijgen. Mijn eisprong was namelijk op de verjaardag van manlief. En nu is mijn temp aant stijgen, dus goede hoop ik ben nu 5dpo. Dus nog wel even afwachten. @dees, he wat balen dat je ongesteld bent geworden. *zwaait* hoi Suus
Dees balen van je ongi meid! Marieke spannend ook voor jou! Wij zijn vandaag in Harderwijk geweest, erg gezellig en gemoedelijke sfeer. Boeken gekocht voor Mezelf en knuffels voor de hondjes. Kunnen ze weer lekker mee tutten.
Erg balen dees! Voor degene die weer wachten om te testen...ik duim!! Hier gaat het prima. Er begint hier zich al een buikje te vormen haha. Waarschijnlijk zo snel omdat het de 2e is. Het is ook duidelijk te zien omdat ik slank/normaal postuur heb. Ik heb 13mei de 1e echo. Dan ben ik 11 weken. Erg spannend weer! Met het verleden van mijn zoontje zijn er al wel extra groeiecho's ingepland.
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Hier ook een leuke Koningsdag gehad. Een beetje over de vrijmarkt rondgelopen en heb een paar leuke dingen gekocht. Ik zit nu een paar dagen voor NOD, maar heb sinds gisteravond helaas last van ongikrampen. Ze komen en gaan. Baal echt als een stekker... @ Lafarina: hoe voel je je nu? Voel je je al op en top zwanger? Zie dat je 18 mei je eerste echo hebt... spannend hoor! Hopelijk gaat de tijd snel voorbij voor je! En fijn dat jullie super dagen hebben gehad in Parijs! @ Marieke: ik zie dat je over 5 dagen mag testen! Ga je eerder testen, of wacht je tot na je NOD? @ blossom: alweer 9 weken! Je zit alweer bijna op een kwart van je zwangerschap. Grappig dat je buik al begint te groeien. Voel jij je verder ook goed? @ SuusD: welkom terug! Spannend dat jullie in juli voor een kindje gaan! Vanesje en dees: heel veel succes deze ronde! Ik zal voor jullie duimen!
*piept om het hoekje* Geen idee? Druk denk ik Of aan het genieten van het (redelijk) mooie weer. Ik ben in ieder geval druk geweest met mijn kinders, eigen zowel als gastouder kids. Ik mag gaan testen binnenkort, ja -- volgens de banner wel. Ik weet het niet, ik heb nog totaal niet de behoefte dus ik denk dat ik rustig mijn ongi ga afwachten. En als die dinsdag niet is geweest, dan misschien maar eens testen Hoe ist bij jou, luminis? Ik zie dat je overtijd bent
Hoi, ik ben er ook nog. Ik ben een beetje grieperig en dat is best vreemd want dat heb ik zelden. Is alweer jaren geleden. Maar ja. Ven nu ook aan het werk en voel me belabberd. Tevens zit mijn gele gezicht onder de minuscule bultjes, geen pukkels maar echt kleine bultjes. Misschien iets verkeerds gegeten want het is geen zeangerschaps kenmerk dacht ik.
Welkom terug! @ Marieke: ik ben ook erg druk met de kinderen op mijn werk, dus ik snap wat je doormaakt! En dat je totaal niet de behoefte hebt om te testen is natuurlijk helemaal niet erg. Rustig afwachten is ook fijn. Ik doe precies hetzelfde als jij. Ik heb nog niet getest en ik ga morgen (waarschijnlijk) ook niet testen. Ik heb gewoon een hekel aan omowitte testen. Officieel ben ik trouwens over tijd, maar aangezien ik deze ronde geen gebruik heb gemaakt van ovulatietesten, weet ik niet wanneer mijn NOD is. Mijn cyclus verschilt namelijk elke keer. Meestal schommelt het tussen de 32 en 34 dagen. Dit is wel de eerste ronde dat ik tarwekiemolie gebruik en ik heb gelezen dat dit de cyclus zou kunnen verlengen, dus we wachten af... heb wel het gevoel dat het niet raak is. Heb constant last van menstruatiekrampen, al een aantal dagen. Dan komen ze, dan gaan ze enzovoort. Ik hoop in ieder geval voor ons! @ Vanesje: wat naar voor je, beterschap! Hoeveel DPO zit je? Het is natuurlijk aan de vroege kant, maar het zou kunnen. Ik kreeg die bultjes vroeger trouwens door de zon... kon daar op de een of andere manier totaal niet tegen. Ik hoop ik voor jou op een mooie positieve test deze ronde!
Heej meiden, Hier ook druk geweest met werken, mijn verjaardag en de bruiloft van een hele goede vriendin. Nu gaar vandaag zo dan... vannacht pas om 02.30 uur in mijn bed en kan gewoon niet opstarten vandaag Vanmiddag komen mijn ouders en mijn oma op verjaardags visite, dus moet nog wel de nodige klusjes in huis doen en de boodschappen. Ik zou lekker taarten bakken zoals ik graag doe, maar dat zit er even niet in, kopen it is @luminus: lief dat je ernaar vraagt. Ik voel me inderdaad op en top zwanger. Mijn broeken pas ik gewoon echt niet meer, ze zitten of niet lekker of kunnen niet meer dicht. Daarnaast ben ik nu sinds 1,5 week elke dag misselijk, vaak stopt het rond een uur of 14.00, dat is wel fijn. Tevens moet ik door de misselijkheid heen eten, dat helpt ook goed. Overigens zijn ongi krampen precies wat ik meer dan een week heb gehad voor ik positief testte, dus wie weet voor jou, joh @Marieke: Groot gelijk, hoor, scheelt je ook weer een test kopen Maandag intake verloskundige oeh en mijn 1e echo is nu op 18 mei i.p.v. 22 mei, weer iets eerder JEEJ @vanesje: Beterschap!
Hoi Lafarina, Ik snap dat je dan niet gemakkelijk kan opstarten vandaag! Waren de verjaardag en de bruiloft verder wel leuk? Wanneer ben je trouwens jarig? En fijn dat je je op en top zwanger voelt! Zo hoort het! Die misselijkheid lijkt mij overigens wel vervelend, maar je doet het natuurlijk wel voor iets heel bijzonders! Ook fijn dat je echo 4 dagen eerder plaatsvindt! Zijn toch weer 4 hele dagen. Ik hoop het trouwens. Het lijkt helaas wel alsof ik elke keer ongesteld word. Elke keer komen die vervelende krampen weer en daarnaast voelt mijn buik heel raar. Maar ik ben officieel nog niet over tijd. Het kan nog wel even duren. Vooral met die tarwekiemolie... ben heel bang dat het daaraan ligt! Ben ik me helemaal lekker aan het maken, komt het straks daardoor. Daarom ga ik ook maar van het negatieve uit. Ik wil me gewoon niet meer zo voelen zoals ik me tijdens de vorige rondes voelde na een negatieve test... Nou ja, ik ben er weer vandoor. Ga naar de verjaardag van een neef van mij. Fijne dag allemaal!
Hi.....ik ben er ook nog Ook heel druk geweest en weekendje weg geweest. @lafarina, oh snap dat je opstartprobleempjes hebt na zo'n lange avond. Vervelend van die misselijkheid maar net zoals luminis zegt het is voor een goed doel... Je kan ook anders er medicijnen voor krijgen. Dan wordt het iets minder... @luminis, ik lees verschillende verhalen over tarwekiemolie. Wilde er ook aan beginnen. Maar weet het nog steeds niet. Wil niet dat mijn cyclus nog langer wordt. Maar ja afgelopen keer een cyclus van 19 dagen...Mits het een menstruatie is geweest. Was anders als een menstruatie. Heel raar. @Vanesje, beterschap!! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook ineens de griep terwijl ik nooit ziek ben....We gaan voor een positieve test deze maand!! Toch?! @Marieke, ik wacht ook...Officieel zou ik dinsdag ook mijn nod hebben maar de bloeding van afgelopen weekend heeft me een beetje verward. Heb al de hele week zeurende hoofdpijn, misselijk en verder voel ik me moe, de andere tijd kiplekker. En er heerst een gevoel over me wat ik niet kan beschrijven dat ik heel snel zwanger zal zijn...Heel raar.... Fijn weekend allemaal!!
Goedemorgen dames @luminis, ik heb ook een potje tarwekiemolie pilletjes gekocht. En heb er geloof ik twee van gehad ofzo. Ik kreeg die krengen niet doorgeslikt haha. Dus maar niet meer geprobeerd, na twee keer flink kokhalzen. Ik heb nogal last van dat soort dingetjes. @dees, ik ga zo lang mogelijk wachten. Ook omdat mijn cyclus iedere keer langers/korter is dan de vorige keer. Dus mijn banner staat ingesteld op 31 of 33 ofzo. Maar ik heb ook een cyclus gehad van 38 dagen, dus ik wacht het af. Want ja, voor hetzelfde geld ben ik nog niet eens overtijd en heb ik idd een witte test. En daar zit ik niet op te wachten. Dus zolang ik kan wachten, doe ik dat Hebben jullie nog plannen voor de komende dagen? Ik moet vandaag werken (ben gastouder) maar mijn oppaskindje is lekker aan het spelen met onze eigen jongens. Dus ik zit even op de laptop, aan tafel in de huiskamer, zodat ik de boel een beetje in de gaten kan houden Maar eh, wij verder geen plannen naar buiten vanmiddag als het mooi weer word. Verder? Oooohja!! Ik mag 19 juni achter de bar staan bij GUUS MEEUWIS in het PSV stadion! Daar heb ik zin in
Jaaa was heel gezellig! Op 29 april j.l. ben ik 30 geworden, mijlpaal maar gelukt wat ik wilde, trouwen EN zwanger worden voor mijn 30e De misselijkheid is echt heel naar, maar het is inderdaad voor een goed doel en daardoor accepteer je het beter, maar vooral met werken is het echt niet handig, (zeker omdat niemand het nog weet verder). @Spannend Dees, ik hoop en duim met je mee! @Marieke; Ik moet gewoon werken vandaag, manlief is wel thuis en morgen zijn we ook samen thuis. Niks gepland echter Vandaag intake vk gehad, bloed geprikt en uitgebreid gepraat, (vooral vragen beantwoorden). Bloeddruk verder nog gemeten, prima in orde. Nu wachten op de echo over twee weken, ik kan niet wachten!!
Goedemorgen dames, Hoe ist? Hier alles rustig. Ik heb gister negatief getest. Ik was uitgegaan van een cyclus van 34 dagen. Maar ben nog niet ongesteld, dus we tellen door naar de 38 waarschijnlijk. Dan is mijn NOD dus zaterdag of zondag. Er is dus nog hoop want dan heb ik misschien wel te vroeg getest. We zullen zien
Dank je Vanesje @Marieke: Jammer van de negatieve test, maar wie weet was je inderdaad te vroeg, even een paar dagen wachten dus ik had ook pas een eisprong op dag 21, terwijl een 'normale cyclus' dat een week ervoor zou moeten zijn, dus het kan nog Hier ook rustig, maandag helaas ziek gemeld omdat ik nu officieel mijn misselijk + wc pot knuffelen ervaring heb gehad. Heb vier uur geslapen overdag en de nacht erna gewoon weer 9 uur, dus ik had het even nodig geloof ik Gisteren hele dag hangerig, vanmorgen gaat het wel weer beter. Nu helaas kotsmisselijk, en over een uur werken blergh... maar even schouders eronder het is maar 4 uurtjes, komt goed. Morgen nog een dagje en dan alweer weekend, we hebben namelijk vrijdag (weer) een bruiloft. Zondag mijn zwager vertellen dat we zwanger zijn, mijn schoonouders weten het al maar hij nog niet, en hij gaat op vakantie volgende week dus even snel vertellen nog. Morgen ook mijn manager vertellen dat ik zwanger ben. Het is wat vroeg, maar omdat ik nog aan het re-integreren ben voelt het wel zo eerlijk om ook eerlijk en open te zijn over hoe het nu echt gaat, en dus dat ik ook zwanger ben. We zien het wel...
Ja idd, we zien het wel Ik vind het een goed plan om het morgen al te vertellen. Je kunt dan idd beter meteen eerlijk zijn. Zeker omdat je aan het re-integreren bent zoals je zegt. Dan weet je baas ook waar hij/zij aan toe is. Wel onwijs balen dat jij je zo misselijk voelt. Sterkte daarmee en succes met werken straks.
Oh jammer Marieke, maar wie weet over een paar dagen! Lafarina: balen dat je zo misselijk bent. Lijkt me erg rot. A.s. zondag ga ik het mijn ouders en zusje vertellen. Spannend! Ik merk verder niks van zwangerschapsklachten meer. Alleen wel pijn aan heupen en benen door bekkeninstabiliteit. Volgende week ga ik beginnen met zwangerfit bij mijn bekkenfysio. Kan gelukkig op tijd beginnen. Echt dames...tip van mij..onderschat ke bekken niet en trek snel aan de bel blijven oefenen. Ik heb er bij de 1e toen niet zoveel mee gedaan omdat mijn vk toen zei...ach het hoort erbij. Daar betaal ik nu de prijs voor. Volgende week woensdag de eerste echo! Kijk er echt naar uit. Vanesje, jij ook bijna weer testen zie ik. Ik ga weer duimen voor jullie!
Blossom, wat leuk dat je het dit weekend mag vertellen veel plezier!! En bedankt voor je tip. Ik heb de eerste keer braaf mijn oefeningen gedaan en er gelukkig weinig last van gehad. Maar ik weet dat het ook anders kan.