Hoi meiden. 2 dagen voor ik kan testen en voel krampjes en steekjes. PFf hoop zo niet dat ik ongi word maar ja afwachten...
Goedemorgen dames, mijn test was helaas wit vanmorgen. Maar met de invoer van mijn temp van vanmorgen (36,7) heb ik een eisprong gekregen van FF (lief he, haha) en is mijn NOD dus weer verzet. Ik ga mn banner denk ik maar weghalen, en afwachten
Ja dat lijkt er wel op. Aan de hand van mn laatste temp stijging. Ik ben benieuwd Voor jou is het bijna T-day zie ik
@wanneer zou je dan je nod hebben marieke, wel jammer van de witte test! Hopelijk binnenkort een positieve test!!! @vanesje, nee dat mag niet! Hopelijk heb jij over 3 dagen een mooie positieve test in handen!! Ik duim voor je! @blossom, woensdag kruipt steeds dichter bij, ben benieuwd! Spannend. En al zenuwen voor morgen? Gaan jullie het op een speciale manier vertellen? @lafarina, wat zeiden ze op het werk? Ik zou dat ook doen. Je kunt beter eerlijk zijn dan weten ze dat ze jou ook kunnen vertrouwen voor in de toekomst. Gaat het weer een beetje beter? Hier is alles in orde. Ik heb geen idee wanneer ik ongesteld wordt of niet. Gisteren in een keer bij afvegen een veegje bruin bloed. Terwijl ik geen ongi-krampen heb. Wel wat trekkerig gevoel bij mijn eierstokken.. Ik begin weer met ETos Zwanger worden pillen. Ik weet het niet zeker of ik die toen ook ingenomen heb....maar volgens dit forum wel.... Handig als je zo meeschrijft....hihi Fijn weekend
Met een eisprong op 4 mei zou mijn NOD 14 dagen later zijn, toch? Mits we uitgaan van een normale situatie... Dus dan kom ik uit op de 18e mei. Ik ga dus braaf een week wachten en inmiddels zitten we op cd38. @dees, haha ja -- dan is zo'n forum idd wel handig. Ik weet bijna zeker dat ik bij mijn eerste zwangerschap hier ook heb geschreven. Maar ik kan mijn profiel niet terug vinden.
Marieke wat balen toch dat je zo'n lang/onregelmatige cyclus hebt. Lijkt me frustrerend! Ik zou de neiging hebben om dan de hele cyclus om de dag s*ks te hebben om maar te zorgen dat je iig een.keer goed zit haha..Hoop dat je nog gewoon voor je nod zit meid! Vanesje...bijna! Spannend hoor! Dees: Mijn schoonmoeder net verteld. Ze was erg blij! Ze zei nog: ja, zwangere vrouwen krijgen een breed hoofd en puistjes en wou het donderdag al vragen maar dacht, ik zeg nog maar niks! Euuhh.....en bedankt? (achja..andere cultuur misschien?) En ik heb echt nog geen dik hoofd of veel puistjes... Morgen mijn familie vertellen. Ik heb zo'n hart taart van de hema gehaald. Die ga ik vanavond ombouwen tot zwangerschapstaart met roze en blauwe muisjes en met 'zwanger' erop. Die zetten we na het eten natuurlijk op tafel
Ik word er knetter gek van blossom het maakt gewoon niet uit wat ik doe. Er veel aan denken, er niet aan denken. Het wil gewoon nog niet lukken. En wat jij zegt over dat s*ksen... dat doen we al maar dan gewoon lekker iedere dag als we zin hebben. Dus als ik ergens een eisprong heb gehad, weet ik in ieder geval zeker dat er genoeg zaadjes rond zwemmen. En ja ja, ik weet het ... je moet om de dag s*ksen om zo de kwaliteit van het zaad te verbeteren. Tis allemaal wel best. Wij doen waar we zin in hebben Wat een super leuk idee van die taart! Maar wat een vreemde reactie van je schoonmoeder, lekker hoor haha. Veel plezier met vertellen straks/nu/later
Mijn manager was heel positief en feliciteerde me. Mijn directe collega's weten het verder nog niet, en mijn manager houdt haar mond @Vanesje: He bummer... niet leuk :x knuffels en op naar de volgende ronde! @Marieke: Super frustrerend als het steeds zo lang en onregelmatig is jouw cylcus. Maakt dus echt niks uit of je eerder al eens zwanger bent geweest hoe je lijft werkt he... Ik hoop dat het toch nog raak is deze ronde en anders dat je snel ongesteld mag worden. Ik moet heel blij zijn met dat ik zwanger ben, (en dat ben ik ook!!), en ik voel me ook erg opgelaten als ik dan klaag terwijl merendeel van jullie zo graag zwanger wil worden. Echter dan weten jullie waarom ik soms een hele tijd niet reageer, zoals afgelopen dagen. Ik was echt hondsberoerd en alles kwam er continu uit, zelfs terwijl er niks meer uit kon ging mijn lichaam nog door Ik vraag me eigenlijk af of het van de zwangerschap komt, of dat ik een virus o.i.d. heb opgepikt. Kan sinds vandaag in ieder geval weer vocht binnen houden en ook een beetje eten erin gehouden, dus nu de komende dagen maar wat aansterken en hopen dat het eenmalig zo heftig was.
Dikke knuffel lafarina, je mag gewoon komen klagen hoor. Ik spreek even voor mezelf, maar ik ben heel blij voor je dat je zwanger bent. Maar wat onwijs kl*ote dat jij je zo beroerd voelt. Ondanks dat het hier nog niet lukt, er is geen afgunst of wat dan ook. Kom maar lekker kletsen/klagen/blij zijn
Geeft niets hoor lafarina, klaag maar. onze tijd om te klagen komt vast ook snel! Het is je echt gegund!
Hey dames, Ik ben helaas ongesteld geworden, tenminste daar lijkt het op. Gister was bruinig afgeveegd, en daarstraks een beetje rood/bruin. Dus nu ist wachten totdat het doorbreekt. Ik heb maar vast een nieuwe banner gemaakt. Fijn weekend x
He meiden, lief dank jullie wel voor de reacties. Inmiddels ben ik weer boven water, denk nu echt dat het een virus is geweest. De misselijkheid is nu weer zoals ik het ken en wat hoort bij zwangerschap. Dat van afgelopen week was gewoon echt onwijs ziek zijn Maandag heb ik mijn 1e echo ben zoooooooo benieuwd @Marieke: He wat jammer, maar als je zo'n laat ei hebt, kan het dan niet een bloeding van de eisprong zijn? Voel jij je sprong ook altijd? Misschien wel beter om te denken dat het ongesteldheid is, anders is er weer hoop voor niks enzo. Dikke knuffel, meid! Op naar de volgende ronde maar weer.