Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hou meiden,
    Hoe is het met iedereen?

Vandaag heb ik bij de apotheek pre seed besteld. Zou goed zijn voor de zwemmers en tevens je zuurtegraad wat meer basis maken zodat mocht je vijandig baarmoeder slijm hebben dit niet meteen alle zaadjes dood.
    En een afspraak gemaakt vast bij de fertiliteitsskliniek. Ben 1-7 een jaar bezig en dan mocht ik me aanmelden, om vast de wachttijd voor te zijn dacht ik, ik maak vast een afspraak. Kan het altijd nog afzeggen mocht ik zwanger raken in de volgende maand.

2. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Slim Vanesje, ik hoop dat ze je verder kunnen helpen! Of dat je gewoon deze ronde zwanger raakt ;)

3. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Oh marieke, balen!! Maar zou het kunnen wat lafarina zegt...misschien een innesteling? De volgende ronde is gewoon voor ons!

@lafarina, ah gelukkig dat je je weer beter voelt buiten de zwangerschapskwaaltjes. Spannend!! Nog een paar nachtjes slapen ;)

@vanesje, die heb ik ook besteld. Ben benieuwd of het helpt. Toen ik me 4 jaar geleden inschreef voor de fertiliteitsarts (afspraak stond ook al gepland) had ik ook de moed opgegeven op de natuurlijke manier zwanger raken. Juist de laatste maand was ik zwanger!! Heb die afspraak dus moeten afbellen. Ik ga voor jou hetzelfde duimen!

Hier gisteren van onze beste vrienden te horen gekregen dat ze zwanger zijn. Echt blij is ze niet, ze zit aan de anti-depressivia en heeft uit zichzelf de dosis wat verhoogd omdat ze zich neerslachtig voelde. Had haar gezegd dat ze dit misschien beter met de dokter kon overleggen....maar dat vond ze niet nodig...Ze weet van echo's niks...en interesseert zich er neit voor.....HAd dus gisteren even een baalmomentje.
    Zelf heb ik mijn eisprong dinsdag gehad en ook flink geklust..hihi...ik probeer er minder mee bezig te zijn...maar weet niet of jullie dit ook wel eens hebben... Heb gewoon een heel sterk voorgevoel dat het binnenkort wel eens raak zou kunnen zijn...Ik voel me anders...

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames :)

Helaas ben ik toch echt ongesteld geworden. Maar het geeft niet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We gaan vol goede moed verder ;)

@vanesje, goed idee dat je die gel/zalf heb besteld. Ik heb er al best goede dingen over gelezen. En idd, die afspraak bij de kliniek kan maar alvast staan :) nu duimen dat je hem niet nodig zult hebben.

@dees, ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Zij krijgt een kindje en wil het helemaal niet, en jij (wij) moeten er zoveel moeite voor doen. Niet eerlijk allemaal!

Ik heb wederom een goed gevoel over deze ronde :D juni word onze maand! Ik voel het! Dan krijgen we er een maart (of april) kindje bij. En dat terwijl mijn zoontje ook in maart geboren is. Geeft niks :D Wij doen het ervoor!

5. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    That's the spirit, Marieke :D

@Dees: Bluh dat is bijna ondankbaar te noemen zoals je het omschrijft van je vriendin. Hoewel hier natuurlijk wel het e.e.a. speelt i.v.m. de depressiviteit natuurlijk ;) maar kan me indenken dat als het bij jouzelf niet lukt je zoiets niet echt kunt hebben. Maar even ene oor in andere uit of even afstand nemen dan.

Ik heb vanavond mijn eerste echo, super zin in en kijk er ook tegenop. Gelukkig mag ik om half 3 naar werk toe en kom ik echt net pas voor de echo thuis, minder tijd om te zenuwen :p

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Spannend lafarina! En hoe ging het?

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Vertel, vertel. We zijn benieuwd!! :)

8. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Goeddddddd!!!!!! :D:D:D:D:D

Hartje klopt goed en alles zit erop en eraan zover dit te zien is. De kleine is 2,5 cm groot nu en ik loop precies gelijk met wat ik had uitgerekend, negen weken en dus uitgerekend op 19 december zoals verwacht. In eerste instantie meette ze 8+5 maar na nog eens meten was de kleine toch groter, dus dat staat nu 'fout' op de echo foto's.

WIJ ZÏJN ZO BLIJ!!! :D

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Awww mooi :) fijn dat alles goed was!

10. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Wat super fijn lafarina! Top

11. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @lafarina, wow gefeliciteerd!!! Fijn dat alles goed is.

@marieke, ik ga voor je duimen!!

Nou dames dat voorgevoel klopte!!! Vanochtend een test gedaan en deze is positief!! We zijn weer zwanger. Durf nog niet helemaal blij te zijn. Weet ook niet hoe lang ik zwanger ben aangezien ik eigenlijk pas 28 mei mijn nod heb....Dus denk dat ik dat weekend mijn innesteling heb gehad...Dit is de test van vanavond.

Bijgevoegde bestanden:

12. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Joepie joepie joepie Dees!!!! Ik ga keihard duimen dat deze kleine blijft plakken. Voorzichtig maar enthousiast gefeliciteerd :D

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Joeipieeee wat goed! Gefeliciteerd!

14. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Dees wat super, wat een goed nieuws. Een voorzichtig gefeliciteerd, snap je zorgen. Ga duimen dat alles goed blijft gaan.

Ik zag het berichtje van Dees en moest even reageren, want ook al ben ik door giga drukte niet heel actief op het forum ik lees elke dag even bij.

Lafarina gefeliciteerd met je goede echo! Altijd spannend!

Ik wens en hoop voor de andere meiden dat jullie ook snel zwanger zullen zijn. Het is jullie zo gegund!

Groetjes Mir

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Gefeliciteerd Dees!!!!

16. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Hoe is het met iedereen? Ik ben druk geweest, en misselijk ;) maar geniet ook lekker van de nog steeds fijne roes van de goede echo. Donderdag alweer de termijn echo, nog maar 2 nachtjes slapen :D

Donderdagochtend nog even langs een cliënt, en dan gaat mijn afwezigheidsassistent aan tot 16 juni WOOHOO. Volgende week donderdag vliegen man en ik dan samen met twee vrienden naar Mexico.

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Veel plezier!!

18. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Thnx Marieke :D

Vandaag vk geweest voor de termijn echo. Ik ben iets verder dan ik dacht, namelijk 11+1 en uitgerekend op 16 dec i.p.v. 19 dec.
    Nieuwe afspraak staat op maandag 15 juni voor een controle, geen echo. A.s. dinsdag naar een andere locatie voor de combinatietest.

Wat betreft de echo: GEWELDIG! Onze kleine is in zo'n korte tijd zo super gegroeid! Heftig aan het spartelen met armen en benen hihi. Alles ziet er goed uit voor nu en we zijn nog meer verzot geworden op ons kleintje

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Gefeliciteerd lafarina! Wat fijn dat alles goed is

20. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi dames, hoe is het met iedereen? Zijn er alweer dames die mogen testen binnenkort? Of hard aan het klussen zijn? :D

Ik heb vandaag de combinatietest laten doen. Prachtig hoe we onze uk nog weer eens hebben kunnen bewonderen! Hij nam uitgebreid de tijd voor ons en hij ging in op al onze vragen en wensen. We hebben dwarsdoorsnede's gezien van het hoofdje ook, je kon gewoon de hersenen zien, heel bizar. Benen, knietjes, tenen, rugengraat, alles gezien en alles zat erop en eraan. Hart ging ook goed regelmatig en snel zoals het hoort, we hebben die ook voor het eerst gehoord, echt helemaal cool! We hebben er een opname van staan op de telefoon :) Verder is natuurlijk het meest van belang: de nekplooi. Deze was 1,2 en dus perfect, het mag niet boven de 3 zijn. Hele grote opluchting dus! Wel moeten we het totaal onderzoek nog afwachten natuurlijk, maar het bloed moet wel hele rare afwijkingen geven om een negatieve uitslag te geven. Wij gaan dus met een gerust gevoel op vakantie ;)

Hierbij weer een foto, met duidelijke neus en lippen dit keer :):)

Hier een foto van alle drie de echo's op rij tot nu toe:

Deel Deze Pagina