Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!! Ik mag zaterdag even bij mijn eigen verloskundige komen. Ik heb namelijk niet het gevoel dat het verkeerd is. Heb totaal geen krampen of bloedverlies. Kan nog komen....Maar wil het zekere voor het onzekere voordat ik de tabletten opsteek.... Heb natuurlijk op internet zitten kijken had ik eigenlijk niet moeten doen ik weet het....maar daar staan soortgelijke verhalen op die dan ineens een kloppend hartje hebben... We zien wel...Ik ga er vanuit dat het mis is....maar met misschien een beetje hoop..
Gelukkig kan je terrecht bij je eigen verloskundige. Ik snap dat je het zeker wil weten! Succes meid.
Dees want fijn dat je nog even kan komen, goed dat je 100% op safe gaat als je gevoel nog niet klopt met het bericht wat je gekregen hebt. Ik hoop op een wonder voor jullie. Knuffel
Hoi meiden, vandaag bij de fertiliteits polie geweest. Hier gaven ze aan dat het zaad goed is en de volgende stappen zijn om mij te onderzoeken. Ik moet nu bellen op de eerste dag van mijn aankomende menstruatie. (Die zal maandag zijn, of hopelijk niet). Dan maken we een afspraak voor een week later om met contrastvloeistof wat ze in mijn baarmoeder spuiten een echo te maken. Dan kunnen ze zien of mijn eilijders en baarmoeder goed doorlopen en nergens verstoppingen zitten. Dan de week erna worden er na elkaar weer een aantal echo's genomen om te kijlen of een eitje kan rijpen, en of die ook springt. Hierna kom ik op gesprek en krijg ik alle uitslagen en een behandelplan. Ze haf aan dat ze alle gegevens in een programma stoppen en dat er dan een percentage uitkomt. Hebben we een kans van minder dan 30% om zelf zwanger te raken dan helpen ze me meteen. Zijn onze kansen hoger dan 30% dan moeten we het zelf nog 6 maanden proberen. Dus weer even afwachten.
Hey Vanesje, Fijn dat er nu onderzoeken gaan komen. Hoe sta je er zelf in? Het lijkt me in ieder geval al fijn om te weten dat het zaad goed is. En nu dus onderzoeken of dat voor jou lijf ook geldt. Succes!!
@vanesje, wat fijn die onderzoeken...Dan heb je tenminste duidelijkheid lijkt me. En dat het zaad in orde is, is ook fijn om te weten. Heel veel succes!! Vanmiddag de echo gehad en het was echt niet goed. Voor mij de bevestiging. Ik heb een uur geleden de tabletten opgestoken en hoop dat het snel "afkomt"......Ik heb al aardig wat buikpijn en licht menstruatieachtig gevoel...Leuk zo 1 week voor je verjaardag...
Dikke knuffel lieve dees. Kl*te zeg Hier inmiddels al bijna 14 dagen met ovu testen aan de gang. Zit nu op cd24. Maar denk je dat ik een eisprong vind?? Nee hoor. Vergeet het maar. Ik begin me af te vragen of ik uberhaubt streepjes kán plassen...
Oh dees wat klote meis! Heel veel sterkte! Marieke wat balen dat je je ei niet kan vi den joh! Ik zit nog erg te twijfelen meiden. We hebben er vandaag samen veel over gesproken en man zegt dat hij nog een paar maanden hard code wil proberen, nu echt om de dag, en niet zoals nu wel in de vruchtbare periode maar om de twee dagen of 1 keer en alleen op mijn eisprong dag. Hij zegt als we dan in december nog niet zwanger zijn ga dan de testen doen en dan vanaf januari verder in de mmm. Mede omdat mijn hormonen al gestest zijn bij de schildklier bloedprikken wat ik vaak heb en alles was perfect voor zwanger te worden. En ik heb een echo gehad na mijn ei en ze kon een donkere holte zie waar een ei had gezegen, dus ik kan eitjes rijpen en ze springen ook. Ik weet dus al best veel. Sperma is goed. Dus misschien moet ik het nog even proberen. Wat vinden jullie?
@Vanesje: misschien geen gek idee, verder proberen en dan gewoon echt om de dag klussen. Ikzelf had bijvoorbeeld in mijn ronde zwangerschap twee keer een ovulatiepiek op de testen, en ben blij dat ik beide keren geklust heb, want anders had ik gewoon de kans gemist misschien! Meiden.... ....de naam van mijn kleine uk mag in het roze worden gekleurd
@lafarina, gefeliciteerd met je meisje <3 Hier minder goed nieuws. Ik ben al maanden aan het tempen en sinds deze cyclus bezig met ovu testen. Al 14 dagen aan het testen, vanaf dag 11, maar zonder resultaat. Dat samen met de andere klachten die ik heb, lijkt het erop dat ik misschien PCOS heb. De zwangerschapsconsulente waar ik laatst ben geweest vreest hiervoor. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld met het verzoek voor een bloedafname. Ik mocht na 14:00 bellen of er een brief klaar lag of dat ze me zelf wil zien. Nou ik heb dus inmiddels gebeld. Er lag geen verwijsbrief klaar. Alleen een memo met daarin de mededeling dat je niet kunt testen op PCOS, ik werd vervolgens doorverwezen naar een website waar ik informatie kon vinden. En daarmee was het klaar volgens de arts. Daar kan ik dus niks mee, en heb een afspraak gemaakt bij een andere arts voor morgen ochtend. Ik ga deze man/vrouw alles vertellen. Al mijn klachten opschrijven en mijn temperatuur kaartjes afdrukken. Ik ga daar morgen niet weg zonder doorverwijzing naar een gyno en/of een verwijsbrief om bloed af te laten nemen. Ik wil weten waar ik aan toe ben. En niet nog 6mnd door sukkelen om er vervolgens DAN achter de komen dat het toch echt PCOS was... Ik heb al een aantal maanden een doffe pijn tijdens het vrijen die uitstraalt vanuit mijn lies naar mijn been. Dit kan wijzen op cystes op de eierstokken. Het hoeft niet, maar het kan wel. De klachten daarvan zijn ook de onregelmatige menstruatie, soms veel, soms weinig. Vage klachten allemaal. Voor nu stop ik maar met ovu testen, want het heeft toch geen nut meer deze ronde. Het gaat dus weer lekker allemaal... @vanesje, kl*te dat je ongesteld bent geworden meis *knuff* @suus, *zwaait* welkom terug
Vanesje balen zeg!! Op naar de volgende ronde! Marieke jeetje wat onzeker allemaal ben benieuwd morgen Hier gaat het wel goed ik wacht op mijn piek komt aankomende dagen
Hey dames. Fijn gesprek gehad. Goed om te weten dat er ook aardige artsen in onze praktijk zitten. Ik heb een verwijsbrief gekregem voor de gyno. En krijg binnen 7 dagen bericht.