Hoi, ik kan niet tegen de pil. Ben daar 7 jaar geleden mee gestopt. Ik ging tegen het plafond op! Vreselijke stemmings wisselingen, huilbuien, vreetbuien en lichte depressie klachten. Toen over op spiraal, dat ging al veeel beter maar bleef wel licht last houden van down momenten en huilbuien. Zonder heb ik daar dus geen last meer van merk ik nu. Maar dus wel de eerste maand flinke pukkels.
Niet alles bij gelezen. Was eveb het topic kwijt en t is best snel gegaan. Ik slik nu ondertussen 3 jaar denk ik geen pil meer. Ben ermee gestopt omdat ik heel veel hoofdpijn had. Over gegaan op de nuvaring, verschrikking, boos en depressief. Toen was ook mijn eerste depressie verklaard. Hormonen van de pil. Tijdens de borstvoesing nog wven geprobeerd met de mini pil. Geen succes. Depressie. Nu voel ik me weer goed. Dus houden we het voorlopig bij condooms. Misschien na een tweede een koperspiraaltje. Iemand ervaring mee? Onze kleine is vandaag alweer 1 jaar. Bizar hoe snel het gaat. En precies vandaag start ik met fitness onder begeleiding van de fysio. Ben heel erg benieuwd. Heb ondertussen ook 3 pendels. Waarvan 1 zegt dat we nog een jongen krijgen. Zou natuurlijk erg leuk zijn. Maar wil ook wel graag een meisje!!
Hiep hiep hoera met de verjaardag van je kleine, Teske. Ik heb geen ervaring met een koperspiraaltje. Ik ben altijd aan de pil geweest. Ook voordat ik stopte om de eerste keer zwanger te worden van mn grote vent (5,5 - wat gaat de tijd toch snel...) Gelukkig heb ik ook nooit echt last gehad van het ontpillen, tenminste dat kan ik me niet meer herinneren. Dus ik ben erg benieuwd of ik er deze keer wel last van zal hebben. Ik slik hem nu al minder lang dan de vorige keer, toen was het 8 jaar ofzo. Nu is het een jaartje of 3. We zullen zien Fijne woensdag x
Hey Meiden, Wat een leuk topic!! Wij willen in de loop van 2015 ook voor een tweede gaan. Vinden jullie het leuk als ik mee praat? Ik ben 25 en woon in het westen des lands Ik heb een zoontje van net twee. De reden dat we er nu nog niet aan beginnen is omdat we graag iets groter leeftijdsverschil tussen willen houden. We hebben met ons zoontje het eerste jaar best wat getobd met reflux en daarna kno problemen. Na buisjes en het pellen van de neusamandel is de rust een beetje wedergekeerd hier in huis. daar willen we dus nog even van genieten. Daarbij heeft ons mannetje best wat aandacht nodig en hij behoorlijk druk. Daarbij geniet ik nog zoveel van hem dan ik nog helemaal geen zin heb om mijn aandacht te verdelen
Ja, sommigen zijn inderdaad nog steeds niet zwanger. Moeilijk hoor. En dan heb ik al een kindje van 3+ maanden. Pff. Soms is het leven echt niet eerlijk. Al ben ik natuurlijk super blij. Klopt inderdaad! Ik zit met het oude bevallingsclubje ook nog steeds op facebook haha. Laatst zelfs een meeting gehad, dat was zooo leuk! Al die ukkies . Heb gelukkig alleen last tijdens sexytime, verder nergens last van. Hoop dat het vanzelf minder wordt ik geef het nog even de tijd. Anders ga ik maar naar de dokter, haha. Wauw, Teske gefeliciteerd! De tijd vliegt echt voorbij he? Daar heb ik gelukkig geen last van gehad! Ik was zo bang dat ik hartstikke lang zou moeten ontpillen. Werd een beetje bang gemaakt op het internet, haha , maar viel voor mij gelukkig reuze mee! Eergisteren bijna 40 graden koorts van de keelontsteking, de dag erna voelde ik me weer wat beter... dacht ik. Schiet het ineens in mijn nek! Kon me gewoon niet meer bewegen. Nu werkt J al twee dagen thuis. Ik voel me vandaag gelukkig al weer wat beter . Die kleine boef van mij kan sinds hij 1,5 maand oud is al gecontroleerd omrollen van buik naar rug en is nu super hard zijn best aan het doen om ook de andere kant op te rollen. Hoef hem maar met 1 tikje te helpen, dus gaat niet lang duren! Zo leuk dit! Hij doet zooo zijn best, haha.
Hoi meiden, moet even spuien! Heb te horen gekregen dat ik geen vast contract krijg per 1-11 vanwege de onzekerheid in de zorg nu alles naar de gemeentes gaat. Dus pech voor mij,,,eruit. Mijn ma en ik hebben er uitvoerig over gesproken en we willen doorgaan met proberen een kindje te krijgen. Hoe lang moeten we anders weer wachten, ben toch al 34 en voor je weer aan een vast contract Hebt bij een andere baan, als je nu al een andere baan vind... Dus ik sta met een maandje op straat.. Zucht.
Ahhw dat is flink k*ttt!!! Ik begrijp jullie keuze wel volkomen. Want inderdaad, nu kan het nog en je weet nooit hoe lang het duurt voordat je weer echt een vast contract hebt ergens.
Hoi meiden, Mijn aanstaande man en ik willen ook begin 2015 voor een kleintje gaan. We gaan dan voor ons eerste kindje. Over een maand of 4 laat ik mijn mirena spiraal eruit halen. Vinden jullie het leuk als ik gezellig mee kletst? Wat balen dat je geen vast contract heb gekregen Vanesje34! Ik hoop dat je snel weer iets anders vind.
En als je eierstokken rammelen, dan rammelen ze wachten is dan sowieso, ongeacht leeftijd, super moeilijk! Edit: Ziet ernaar uit dat het een gezellig clubje aan het worden is ^^ hihi.
Dat is balen vanesje! Maar komt vast goed! Ik had dat ook vlak voordat wij voor onze eerste gingen. Wij zijn er toen gewoon voor gegaan en absoluut geen spijt van! Ik zit gelukkig wel in de positie dat mijn man genoeg verdient, dus ik hoef niet te werken. Ik ben nu ook nog fulltime huismoeder met alleen vrijwilligerswerk ernaast.
Bah Vanesje, dat is gewoon k%t.... Hoop dat je snel weer een leuke baan vindt. En tja in deze tijden een baan vinden is lastig. Ik heb 3 jaar geleden te horen gekregen dat ze me absoluut niet kwijt wilde en kreeg een super beoordeling met de mededeling dat ik een vast contract zou krijgen. Toen kwam ik in het ziekenhuis terecht met 24 weken. Mijn tussentijds contract liep af en die vuilakken (sorry) hebben me toen nog een tussentijds contract gegeven en erna eruit gegooid... Mijn zoontje was net 4 weken thuis en ik mocht alweer aan het werk. Ik durfde me niet ziek te melden bang dat ik toch mijn baan zou verliezen....Had ik het maar gedaan....want na die weken was ik helemaal niet klaar voor te werken. Ben toen ook in een burn-out terecht gekomen... En ik denk er nu ook zo over....Heb nog geen vast contract dat loopt eind volgend jaar af....Maar nu kan het en mijn gezinnetje is iets belangrijker dan werk....Helaas wel genoodzaakt om te blijven werken Hier rammelen heel wat eierstokken.....Volgend jaar alleen maar roze!!
@vanesje; dat is onwijs balen zeg. Ik weet nog dat ik tijdens mijn zwangerschapsverlof naar mijn werk ging om te bespreken op welke dagen ik terug zou komen, maar in plaats daarvan kreeg ik te horen dat mijn contract niet werd verlengd. Heel boos heb ik er mijn rechtbijstands op gezet maar helaas stonden ze in hun recht. Dat heeft me uiteindelijk wel de mogelijkheid gegeven om het eerste half jaar thuis te blijven bij ons kindje. @pioenroos; Van harte welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Ik moet ook ff wat kwijt... mijn ongesteldheid is deze maand echt raar. Ik ben aan de pil en slik mijn laatste op dinsdag, dan ben ik (standaard altijd al zo lang als ik dit ding slik) op zaterdag nacht ongesteld. Zondag en maandag zijn dan heftige dag, veel vloeien en veel last. Dinsdag bouwt het af en woensdag als ik weer begin met de pil is het zo'n beetje over. En op donderdag is er geen vuiltje aan de lucht. Deze keer werd ik pas zondag laat in de middag ongesteld, weinig krampen, weinig last. Weinig vloeien ook. Maandag was een redelijke dag. Dinsdag geen probleem en woensdag is het wederom over. Mijn borsten voelen voller, ik deed zondag mijn bh uit en zweerde dat ze groter waren. En dat heb ik dus nooit als ik ongesteld moet worden. Als ik nu terug kijk naar deze paar dagen valt het op dat ik misschien de helft van het normale bloedverlies heb. Echt heel weinig. En ik vloei altijd flink. Zo vreemd. Dus ja, ik deed vanmorgen om 6:30 een test maar die was keihard negatief. Ik verwachtte ook niet anders, (ben al lang aan de pil, zwanger worden is dan zo'n kleine kans) maar ik moest het voor mezelf gewoon uitsluiten snap je. Zeker omdat ik weer ben begonnen aan een nieuwe strip en hormonen me niet goed lijken als ik nou zwanger zou zijn... niet dus. Prima hoor. Ik wacht wel tot ik echt gestopt ben. Want als ik me dan anders voel of vreemd of whatever dan kan het tenminste écht raak zijn ipv mijn lijf die me weer eens voor de gek houdt. *knuffel* pff oke, dat moest ik even kwijt fijne donderdag allemaal x
Ik heb even een vraagje want op internet lees je zoveel verschillende dingen. sorry als ik in de verkeerd groep iets stuur ik begrijp nog niet veel van de site Ik heb gisteren een test van de action gedaan en die gaf aan dat ik zwanger ben, daarna uur later weer een test gedaan van clearblue en die gaf ook aan zwanger 2-3 en dat is dan 4 -5 weken stond er op de gebruiksaanwijzing. Maar nu twijfel ik heel erg, ik geloof het niet en aangezien ik de laatste keer dat ik ongesteld werd daar bijna 45 dagen tussen zaten lijkt het me dat ik misschien nu nog ongesteld kan worden. De laatste keer dat ik ongesteld werd was op vrijdag 22 augustus en dat was 3 dagen en toen weer over. Zou het kunnen zijn dat ik nu nog ongesteld ga worden en dat de test daarom aangeeft dat ik zwanger ben? Heb namelijk ook de hele tijd zo'n gevoel dat ik ongesteld ga worden die buikpijntjes heb ik. Ik durf het gewoon niet te geloven en op internet lees je dat een test positief kan geven en dat je daarna gewoon nog ongesteld kan worden en het dus een verkeerde uitslag was op de test. Ik hoor graag van jullie.
Ik zou de clear blue echt vertrouwen Ik denk dus wel dat je zwanger bent Mijn moeder ik bij elke zwangerschap gewoon ongesteld geworden elke maand dus dat kan ook nog