Gaan voor een kindje in 2015! nog even wachten...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Het is je gegund hoor! Blijf je hier gezellig kletsen?

2. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap *knuffel*

@Suus, maar de test was negatief. Omo wit zeg maar :( Ik wil het wel geloven... maar wil mezelf niet gek maken. Dat heb ik de afgelopen maanden vaker gedaan en das niet goed voor je humeur ;)

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

#163 Louloute, 2 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2014
    @JMAM
    je bent gewoon zwanger hoor ;) gefeliciteerd!!! als je nog twijfels hebt zou ik mn bloed laten prikken (HCG), dan weet je het zeker!

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Marieke mijn antwoord was voor jmam
    Maar wilde ook even op jou reageren ik ben na 1 maand na stoppen met de pil zwanger geworden :) dus dat kan wel
    Ik zou over paar dagen nog een test doen
    Ik had trouwens toen ik met de pil stopte ook pijnlijke borsten :)

5. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Suus; Ja maar dat is het nou net... ik ben nog steeds aan de pil. Wij stoppen in december.

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Als je twijfelt acuut stoppen met de pil en week wachten testen

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik ben eens aan het googlen geslagen en heb gelezen dat het slikken van de pil niet schadelijk is voor de foetus. Ik heb er even goed over nagedacht en slik mijn pil dus toch maar door. Als ik over een week nog twijfel doe ik een test en als ik zwanger zou zijn stop ik meteen. Want in het geval dat ik niet zwanger ben is tenminste niet mijn hele cyclus op de hobbel.

8. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Ik ben wel al gestopt met de pil, sinds juli denk ik...(ik weet het niet meer) Zal de leeftijd wel zijn;)
    Hier ook een hele rare menstruatie gehad...Moest maandag mijn nod hebben maar het kwam al vrijdag...hevige buikkrampen. Dit hield zaterdag aan en zondag was alles weg. Ineens loopt er ook een hele dikke zichtbare ader over mijn borst....
    Ik krijg alsmaar de pendels door dat december een goede maand zou zijn...We wachten af, maar dat wachten duurt lang....
    Eerst krijg ik in november nog een operatie aan mijn voet...:(

Mag ik vragen hoeveel uur jullie werken?? En gaat jullie kindje naar een opvang?

Hier werk ik 32uur, best veel maar het is makkelijk te doen. Doordat mijn man manager in een winkel is heeft hij doordeweek 1 dag vrij, ik de donderdag en het weekend. Ik heb dus 3 dagen opvang. 2 ochtenden naar het kdv en dan naar oma....We zijn nu bezig om te kijken voor een gastouder aan huis ook voor de toekomst als er een 2e komt....Oma ontlasten.....
    Helaas mijn eigen moeder die ik niet meer kan vragen :(

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi JMAM, denk ook dat je zwanger bent hoor. Na een paar dagen nog maar eens testen of id een bloedonderzoek bij de huisarts.

Dees; Over oppas heb ik eigenlijk nog niet echt nagedacht, ouders van ons beide werken nog dus die zal ik niet kunnen vragen voor oppas. Naast ons woont een gastouder. Die zou ik kunnen vragen. Tevens gaat mijn vriendin ook gast ouder worden dus haar kan ik ook vragen denk ik.
    Ik werk gemiddeld 40 uur per week. Altijd avonden en nachten. Dus dat word een uitdaging. Die 40 uur kan ik niet meer draaien straks. Ik beging altijd om half vier, dus dan heb ik maar kort oppas nodig voor manlief thuis komt. En de nachten zal hij dan ook moeten opvangen als ik een slaap dienst heb, helaas.

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hier thuis mama en als ze 2 is gaat ze twee dag delen naar peuterspeelzaal :)

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik ben ook thuis mama :)

JMAM is zwangerrrr :D gefeliciteerd!

Nog steeds zieeek, bahhh. Werd wakker met koorts vanmorgen, alweer. Nooo... Maar voel me nu wel weer wat beter :) nu hopelijk écht voorbij...

12. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi Vanesje34, ik zie dat in augustus jou spiraal is verwijderd. Had je ook een mirena? Is je cyclus al weer helemaal "normaal"? En werd je ongesteld toen je de mirena had? Sorry voor al deze vragen haha

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Is een innestelings bloeding goed teken?

14. Louloute

meiden misschien een stomme vraag..
    wat houdt 'gastouder' precies in?

15. Louloute

@bubblybaby
    beterschap!
    @suusD
    heb je die? nu? veel? buikpijn ook of niet? oooh! al getest?

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Wauw, het gaat hier echt hard. Hoop dat ik het allemaal kan bijhouden. Die kleine vraagt erg veel aandacht. Niet dat ze lastig is hoor, maar als ze een keer wakker is, wil ik wel met der knuffelen e.d. en als ze slaapt wacht het huishouden enzo op me.

Geen idee of ik last had van ontpillingsverschijnselen. Ben ermee gestopt en toen overgegaan op condooms. Anderhalf jaar later pas met kinderen begonnen. Wilde geen hormonen meer in mijn lijf. Dus voor mij geen pil of wat dan ook meer.

Suus: Haha, ja hoop met je mee voor een jongen ;). Ik heb geen idee of wij de vorige keer op of voor de eisprong hebben geklust. We hebben het om de dag gedaan haha.

Louloute: Het maakt niet uit, als het maar gezond is toch? Maar ik had ook ene lichte voorkeur voor een meisje, maar dit kwam omdat ik vanaf het begin af aan het gevoel had dat het een meisje zou worden.

Nog gefeliciteerd Teske.

Welkom nieuwe dames. Het wordt echt een gezellig clubje hier.

Ja, dat is echt moeilijk ja. Ik kijk nog steeds wel eens of die al zwanger zijn, maar nee hoor L. Snap dat jij super blij bent. Ben ik ook met onze meid. Al vond ik het ook moeilijk om te lezen dat jij en nog een aantal gelijk zwanger waren. Niet dat ik het jullie niet gunde hoor, maar als je zelf ook bezig bent is elke maand te lang. Ik heb dat ook ja op facebook. Leuk is dat he. Fijn dat het nu beter met je gaat.

Oh wat balen vanesje. Dat is echt zo k. Ik begrijp jullie keuze ook.

Oh, wat vervelend dees. Achteraf is altijd makkelijk praten. Zo jammer dat de vrouwen tegenwoordig mee moeten blijven werken. Ook als ze liever niet willen.
    Ja, echt veel rammelende eierstokken. Deze rammelen nu al, maar is niet zo slim. Hoop echt dat we allemaal op roze gaan volgend jaar. Ben wel bang dat het bij ons nu niet gaat lukken. De eerste ging vrij snel, maar dat wil niet zeggen dat de 2e ook zo snel gaat. Hoop het wel natuurlijk, maar op 1 of andere manier ben ik bang van niet. Dit had ik ook met de 1e. Zie dat je nog een pendel erbij hebt in december ;). Ben echt benieuwd.

Oei marieke. Geen idee. Je zal niet de eerste zijn, maar als je de pil op de juiste wijze heb geslikt, dan kan het bijna niet anders.

Jmam Foei haha. Nee hoor, ook al is dit niet helemaal het juiste adres, je kan altijd je vragen stellen. Ik durf het niet te zeggen, maar als clearblue zegt dat je zwanger bent, mag je daar vanuit gaan. Gefeliciteerd.

Ik werkte 32 uur, maar ga straks 24 uur werken. Oh thuis mama. Wil ik ook, maar vind mijn job ook te leuk. En ik kan niet weg ivm mn opleiding. Dan moet ik best veel terugbetalen en ja, dat wil ik ook niet. En mn vast contract opgeven in deze tijd is niet verstandig. Aangezien mijn man in de bouw werkt.

Geen idee suus. Heb nooit instellingsbloeding gehad.

Dames, ik hoop dat ik het allemaal ga bijhouden hier. Nu nog wel, maar straks weet ik het echt niet. Ik ga het zeker proberen en anders gewoon iets minder reageren. Straks met werken kan ik ook niet continue meer op dit forum zitten L. Nu doe ik het ook niet hoor, maar dan is het nog minder. Maar komt goed. Ik blijf het in ieder geval wel volgen dan en als het me niet lukt, laat ik het weten.

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ha echt net en op de innestelings dag ook
    Nog niet getest lijkt me te vroeg ga overmorgen testen
    Kijk dit schema

Klopt ook met eisprong

18. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi pioenroos92: geeft niets hoor je vragen! ik had id de mirena, ik ben 6 jaar manier ongesteld geweest tijdens de mirena. Nadat hij eruit gehaald is werd ik na 3 weken ongesteld. De huisarts had gezegd dat je cycles wel doorloopt dus dat we niet weten in welke dag je zit als je het mirena eruit haalt.
    Maar ik voel mijn eisprong, ook tijdens de mirena, en die kreeg ik 1 week nadat hij eruit gehaald was. En toen 2 weken later mijn menstruatie, nu weer een maand verder heb ik een cycles van 30 dagen en net mijn tweede menstruatie achter de rug.

Suusd; innestelingen bloeding is niet erg, het kan wel een aanwijzing voor jezelf zijn dat er een innesteling gaande is, en dat is wel leuk om te "weten" en te kunnen gaan hopen dat...

Louloute; gastouder is naar mijn idee, meestal een vrouw, die vanuit haar eigen huis oppast op kinderen/ baby's. Ze is over het algemeen opgeleid als "leidster kinderdagverblijf". Ze brengt de oudere kinderen naar school, haalt ze weer op, geeft ze eten etc. Dus eigenlijk een kinderdagverblijf verblijf aan huis en meestal goedkoper.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier ook een thuismama, maar doe 1 middag per week vrijwilligerswerk. Is wel handig dat ik zoveel thuis ben, aangezien mijn man 6 dagen per week werkt en ook regelmatig avonden weg is. Maakt het wel zo praktisch allemaal! ;)

Voor de rest kan ik het allemaal niet zo goed volgen hier, jullie kletsen nu al teveel! ;)

20. Louloute

precies ja, ik wil ook geen hormonen meer in mn lijf! Volgens mij had ik wel alle vermedle bijwerkingen haha :D

klopt, een gezond kindje is het allerbelangrijkste!

@suusD
    ik kan t niet lezen, zo klein! En als ik erop klit wordt het nog kleiner :(
    ik ga iig hard duimen voor je ;)

@vanesje
    oh oké! dacht al zoiets :)

Deel Deze Pagina