Gelukkig nieuwjaar meiden! Dat er maar een heleboel lieve kleintjes mogen komen! ♡ Lief dat jullie zo mee duimen! Kan het 'zou het dan toch..' gevoel niet meer zo goed negeren.. Ik heb nog steeds vollere, en behoorlijk pijnlijke borsten. Volgens mijn vriend ook voor het eerst dat ze anders zijn.. Het viel hem echt op. En nog een paar drupjes bloed verloren. Hoop toch heel erg dat het goede tekenen zijn..Ik hou het zeker spannend, ook voor mezelf @xDaantje wat een leuke manier om het te vertellen. Ook fijn om het nieuwe jaar in te gaan met iets heel erg moois!
Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (zoon oktober 2013) - Ronde 6- NOD 29 januari ———————————————————————————————————— ♥ Visje62- 1e kindje- Ronde 7 - NOD 6 januari ———————————————————————————————————— ♥ Angelmom1- 3e kindje (dochter 16 jan 2016 *zoon 39 mrt 2018) - ronde 7 - NOD 16 januari Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! Zwanger Uitgerekend: 24 april 2019 ———————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 3: 13 okt positieve test ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER Uitgerekend: 25 juni 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER Uitgerekend 23 juli 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 1e kindje - ronde 7 - ZWANGER ——————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - Ronde 6 - ZWANGER Uitgerekend 12 augustus 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - ZWANGER Uitgerekend 31 augustus 2019 ———————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (2 vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - ZWANGER Uitgerekend 4 september 2019 Afspraken 03 jan. - Meisje6 - intake vk 03 jan.- sanne25302 - controle vk 04 jan - Mirya - termijnecho 05 jan - Blue Lady - Echo (onofficieel door verloskundige collega van mijn afdeling op werk) 14 jan - xDaantje - Echo bij gyn 17 jan - Blue Lady - 1e officiele echo 22 jan - Blue Lady - Intake verloskundige 26 jan - xDaantje - Echo bij vk
Vanmorgen weer een testje gedaan. Wit helaas. Maar ik ga er toch maar vanuit dat ik mijn eisprong normaal of later heb gehad.. En zit nog 4 dagen voor nod. Dus volgens mij kan het nog alle kanten op. Ik mag van mezelf vrijdag weer testen... Mijn vriend is er bijna zeker van dat het ergens deze week een knaltest wordt (terwijl ik mezelf probeer aan te praten dat een helaas er ook nog in zit, bang voor teleurstelling). Hoop dat hij gelijk heeft.
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! @Visje62 wat jammer van de negatieve test. Hopelijk geeft een paar dagen wachten een hele mooie test. @xDaantje ik kan mij voorstellen dat oud en nieuw voor jullie emotioneel is geweest. Super leuk hoe jullie het nieuws hebben laten weten! @Blue lady wat vervelend dat je manager tijdens je vorige zwangerschap niet mee wilde denken. Lijkt mij zo naar als je je al niet fit voelt, dat je dat er ook nog bij krijgt.
@Mirya ja het is heel frustrerend als je voor je gevoel wordt afgedaan als aansteller. Maar goed nu per maart een nieuwe baan. Wellicht fiets ik nu fluitend door Mn zwangerschap heen en heb ik helemaal geen gesprekken nodig (behalve dan het gesprek dat ik zwanger ben..)
Super vervelend is dat! Goed dat je een nieuwe baan hebt gevonden. Weet je nieuwe baas van je kinderwens/ mogelijke zwangerschap?
Ik krijg nu medicatie tegen de misselijkheid en dat haalt de scherpe randjes eraf. Ik ben nog wel de hele dag misselijk maar iets minder erg. Ik hoop zo dat het met 12 weken voorbij is. Dan is het nog een klein weekje....
De baas waar ik niet mee door 1 door kon heb ik 2 jaar geleden al dag gezegd. Maar nu bij mijn huidige baan ook ontslag genomen en start per 1 maart weer met een nieuwe baan. Die teamleider weet nog niet van mijn zwangerschap en gaat er denk ik niet heel blij mee zijn gezien ik 1 september een opleiding in moet gaan en ik dan ook uitgerekend zal zijn..
Nou volgens mij ben ik ongesteld.. nog even kijken of het doorzet, maar ik ga nergens meer van uit. Ronde 8 in... Ik merk dat teleurstellingen steeds lastiger worden. Zou zo graag weten dat het allemaal wel kan..
Op het wachtbankje: ♥ Jeansflower - 2e kindje (zoon oktober 2013) - Ronde 6- NOD 29 januari ———————————————————————————————————— ♥ Visje62- 1e kindje- Ronde 8- NOD 2 februari ———————————————————————————————————— ♥ Angelmom1- 3e kindje (dochter 16 jan 2016 *zoon 39 mrt 2018) - ronde 7 - NOD 16 januari Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! Zwanger Uitgerekend: 24 april 2019 ———————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ So blessed - 2e kindje (zoontje 2016) - ♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️ - Ronde 1 - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ DvEsch- 1e kindje - Ronde 3: 13 okt positieve test ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER Uitgerekend: 25 juni 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER Uitgerekend 23 juli 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 1e kindje - ronde 7 - ZWANGER ——————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER ———————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - Ronde 6 - ZWANGER Uitgerekend 12 augustus 2019 ———————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - ZWANGER Uitgerekend 31 augustus 2019 ———————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (2 vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - ZWANGER Uitgerekend 4 september 2019 Afspraken 03 jan. - Meisje6 - intake vk 03 jan.- sanne25302 - controle vk 04 jan - Mirya - termijnecho 05 jan - Blue Lady - Echo (onofficieel door verloskundige collega van mijn afdeling op werk) 14 jan - xDaantje - Echo bij gyn 17 jan - Blue Lady - 1e officiele echo 22 jan - Blue Lady - Intake verloskundige 26 jan - xDaantje - Echo bij vk
@Meisje6 en @Sanne25302 hoe waren jullie afspraken vandaag? @Blue lady helaas kan je een zwangerschap niet precies plannen.. hoop dat je die opleiding dan gewoon wat later kan starten en er begrip voor is. @Mirya ik hoop voor je dat je er vanaf bent volgende week! Dat zou wel lekker zijn he?
Neeee wat onzettend klote zeg! Snap dat de teleurstelling steeds groter is.. maar geef niet op he! Ik heb om half 4 pas de afspraak.
Nog even vol houden dus! Ik heb de afgelopen 3 dagen er ook weer last van gehad vandaag lijkt het wel weer wat beter te gaan. Het is zo wisselend echt heel gek.