Doe mn best naar de andere rij te gaan Hoop dat bij jou je cyclus meteen weer normaal is na vorige ronde. En dan weer een lekker korte maar met meer succes. Ik duim alvast voor ons
Jeetje @Sanne25302 jij gaat alweer richting de helft! Snap dat het spannend is nu richting de 20 weken echo. Lijkt me elke keer wel weer een opluchting als je weer gezien hebt dat alles goed is. 11 februari zie ik. Hoor jij dat vast ook weer!
Wat gaan sommige zwangerschappen hier alweer hard!! @Jeansflower en @Visje62 we duimen jullie zeker op het andere lijstje!!
Stom.. mn brievenbus pakketje met ovulatie testen laat maar op zich wachten.. En ik wil vandaag wel echt graag testen verwacht toch bijna mn knaller..
Nee, niet meer inmiddels. Alleen de AH met cb in mega verpakking. Beetje te duur. Dan maar hopen dat post nl na 3 dagen pakketje vasthouden morgen toch eens bezorgen en ik morgen nog eens kan testen en zien of die vergeleken met gister nog oploopt of dat ik de piek eventueel dan gemist kan hebben. En anders lekker lang door klussen om de dag voor de zekerheid
Haha ja zeker daar teken ik voor @Sanne25302. Als het raak is zal ik post nl niet aanklagen. Maar had er nog 2 en maandag ben ik begonnen met testen. Dinsdag zouden de nieuwe komen. Kwamen niet. Gister ook niet. Vandaag dan? Tot nu toe 1 dag niet getest dus. Maar we gaan anders gewoon van vroege en late eisprong uit dan zitten we altijd goed haha. Ik kwam er trouwens achter dat bedrijf van die testen hier vlakbij zit. Maar ik zal ze wel niet kunnen halen. Hoe gaat het met jouw misselijkheid? Nog steeds zoveel beter? En verder? @Angelmom1 ik wil ze van niemand meer overnemen want ik wil ze komend jaar niet nodig hebben hihi Ze zijn al onderweg dus als post nl langskomt heb ik ze al. En anders maar rondje zonder e kansen goed benutten. Hoe gaat het met jou?
Gaat goed nog niet misselijk wel gevoelige borsten en kramp in me buik gister vk en zh gebeld eerste controle mag bij vk die moet dan verwijsing maken voor prenetale screening in zh mag dus wel onder controle hier krijg nog een datum met 8 week is rond 8-11 feb Eerste 12 weken vind ik niet zo spannend zie meer tegen die screening op in ziekenhuis na test moet ik 2 a 3 week wachten op de uitslag lijkt me erg slopende weken dan
@Angelmom1 fijn dat je onder controle mag. En 2 a 3 weken na die test.. begrijp dat je die tijd dan even door moet zien te komen. Maar ga van het positieve uit en een mooie fijne zwangerschap met straks een heel mooi kindje hoop ik. Zelf hoop ik straks niet meer elke maand op het wachtbankje te zitten. Ben ik zo langzamerhand ook wel een beetje klaar mee. Maar ben er momenteel wel relaxt in. Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad en vanmorgen nog geklust.. Zk gaat me nog een meer mijn bestelling op sturen. Dus @Sanne25302 straks dubbel bestelling binnen en niet meer nodig? Hihi
Laten we het hopen! Met mij gaat het wel goed laaste dagen toch weer paar keer moeten overgeven maar inmiddels ben ik expert erin geworden haha
He vervelend. Maar gelukkig (hmm) ben je expert inmiddels. Kan ik met mijn migraine aanvallen soms ook wel stellen trouwens. Al zijn die de laatste jaren veel en veel minder heftig. Maar vergeleken met waar je zat moet het toch fijn zijn al blijft overgeven naar.
Nee nog geen post vandaag. Volgens de app komt vandaag de nieuw verstuurde wel.. Maar ik denk dat ik ze deze maand niet meer nodig heb. Ik had maandag en dinsdag redelijke streep, nog geen knaller..zat er wel aan te komen. En ik vermoed dat mijn eisprong gister is geweest. Zo niet vandaag.. Dus heb ze dan vast voor een eventuele volgende ronde en als ze zo komen doe ik misschien nog één.
@Visje62 en @Jeansflower Jaaaa ik gun het jullie zo om ook te verschuiven op het lijstje! Hier zit ik vanaf dinsdag thuis. Ben heel beroerd geweest, de hele dag, en ook overgeven.. Daarnaast extreem veel werkstress en spanning door de vorige zwangerschap. Woensdag naar de dokter geweest, en nu mag ik minimaal een week niet meer werken. Moet eventjes tot rust komen! Inmiddels gaat het beter, niet meer zo beroerd en ook niet meer overgeven.