Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Haha oeps.. Maar ik zeg ga ervoor. En dan gewoon net wat eerder of later bevallen Trouwens.. Als het bij ons deze maand raak is zou de uitrekendatum op mijn vriend zijn verjaardag zijn (Als ik goed zit). Maar plannen doe je het toch niet dus wanneer dan ook.. zou super gelukkig zijn als het eindelijk zo ver is!

Mijn afspraak is om 10.10. Nu even koffie en dan rustig die kant op.

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Van m’n zoontje bij 38 weken bevallen :)

Succes!

Visje62 vindt dit leuk.
  3. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Onze afspraak zit erop. Bij de gynaecoloog gelijk echo, uitstrijkje en baarmoedermond bekeken. Tot nu toe niks geks gelukkig. Linker eileider was groter en dat zou er op wijzen dat ik daar deze maand mijn eisprong heb gehad. Nou dat hoop ik, dan weet ik dat die er in ieder geval is.. Als ik dat goed begrepen heb?
    Nu meteen even door voor bloedprikken. Goede timing qua cyclus moment. En dan over 2 weken contact over alle uitslagen. En dan kijken of foto of eventueel kijkoperatie een vervolg stap is.
    Dus ik duim dan toch wel voor een positieve test volgende week!
    Bedankt voor alle succeswensen. Viel reuze mee! Heb ik dat ook eens meegemaakt haha

Blue lady, Sanne25302 en Jeansflower vinden dit leuk.
  4. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Wat fijn voor je nu afwachten

Visje62 vindt dit leuk.
  5. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik was 26 -1-16 uitgerekend bevallen op 16e

6. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Sanne25302 ja dat lijkt mij ook heel mooi alleen lijkt me dat je t kaartje dan pas zo laat kan versturen, voordat die foto is gemaakt en bewerkt! Maar wie weet valt het mee als je iemand kent die t kan en wil!
    @Jeansflower spannend! Hopelijk weer een vruchtbare ronde!
    @Visje62 oke dat klinkt gelukkig wel positief dus! Nu afwachten. .
    @Mirya leuk! Dat is ook wel extra bijzonder als een bekende dat doet!

Visje62 vindt dit leuk.
  7. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Gelukkig niks geks tot nu toe:)
    Ik ben ook uitgerekend op mijn moeders verjaardag een mooi cadeau voor der toch:roflmao:

Visje62 vindt dit leuk.
  8. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat de afspraak meeviel @Visje62! Nu afwachten op de uitslag.

@Jeansflower dat zou bijzonder zijn om op/ rond dezelfde datum als je zoontje uitgerekend te zijn. Ik duim voor je!

@Sanne25302 heb je niet websites waar je dit kunt laten doen? Ik zie ze vaak voorbij komen en ik geloof niet dat de mensen die ik ken het zelf hebben gemaakt.

@angelmom dan ben je ook best een aantal dagen eerder bevallen. Mijn zoontje was er ook 9 dagen voor de uitgerekende datum.

Mijn buik begint nu echt een stuk uit te zetten. Tov vorige week ben ik een kilo aangekomen. Best wat vind ik zelf. Van het weekend moet ik ook echt mijn zwangersbroeken tevoorschijn halen.

Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  9. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Bij nummer 1 met 17 week en bij nummer 2 al met 10 week

10. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Haha allemaal een kindje op de verjaardag van iemand dicht bij ons? Aangezien dat 2 extra zwangeren zou zijn stem ik voor:p Dus doe je best dit weekend @Jeansflower
    En voor alle verjaardag-van-bekende-uitgerekenden is het dan nog de vraag of je ook echt die datum een kindje op de wereld zet natuurlijk. Maar voor mij maakt de dag echt niet uit.. Al zo vaak gedacht van wat zou dit een leuk moment zijn want: positieve test tijdens droomreis, kindje 'gemaakt' tijdens onze droomreis, positieve test op verjaardag van vriend, kunnen vertellen op mijn verjaardag ...ga zo maar door. Ik zou zo gelukkig zijn als ik ooit mag zeggen dat ik zwanger ben. Met wat voor uitrekendag dan ook. Wat niet weg neemt dat jullie zeker heel blij mogen zijn als jullie juist een leuke uitrekendag in het vooruitzicht hebben hoor. Geen zuurpruimreactie.. alleen een ik wil ook zo graag:oops:

11. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Sanne25302 ik ben best goed met foto's.. Maar of je in de buurt woont en mij als hobby fotograaf kan of wil gebruiken is een 2e natuurlijk.. Maar misschien een optie om eens in je omgeving te kijken of er iemand is die iets meer dan een gezellig kiekje kan maken? Is dat een idee?

12. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik duim voor jullie!

Ik wacht op een poppende ovutest.
    Duurt zo lang he. Afgelopen rondes alleen getest als ik dacht jeetje de kramp is nu wel erg heftig en had dan ook gelijk een knaller.
    Nu vanwege miskraam wat langer testen maar wat duurt t dan lang Haha.
    Ze lopen wel wat op, en krampjes ook. Dus goede hoop voor een snel ei.

Had jij nou je eisprong getest?

Sanne25302 en Angelmom1 vinden dit leuk.
  13. Sanne25302

Sanne25302 Bekend lid

2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Snap het helemaal! Jullie moeten nu ook gewoon bij het andere lijstje komen!

Ik ken ook wel iemand heb ook met haar afgesproken dat ze foto’s komt maken. Is een hobby van haar en werkt er ook gewoon nog bij dus kan ze eigenlijk alleen in het weekend. We zien het wel..misschien bedenk ik me nog wel en zie ik ineens een andere geboortje kaartje voorbij komen wat nog leuker is haha

Blue lady vindt dit leuk.
  14. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hoop dat je gauw weer een dikke knaltest hebt. Snap dat je na je vorige ronde even wat langer test. Maar als die knaltest er maar komt! Kom je me gauw weer op het wachtbankje gezelschap houden? Beetje eenzaam nu. Al hef ik dat wachtbankje graag helemaal op in deze groep. Hoe leuk zou het zijn dat die niet meer nodig is binnenkort?
    Post nl liet het afweten (pakketje een week te laat) waardoor ik de 2 dagen waar ik mijn ei verwachtte niet kon testen. Qua kramp en cervixslijm denk ik wel die donderdag de 17e mijn ei te hebben gehad maar zeker weten doe ik het niet. Linker eileider was groter wat zou duiden op eisprong aan die kant zei gynaecoloog vandaag. Maar nu vraag ik mij af is dat een zekerheid? Heb ik wel echt elke maand een ei?
    Vind het gek dat ik ook nu op dit moment rechts heel erg voel. Of is dat normaal? Ik snap er even helemaal niks meer van hoor. Ben echt belachelijk moe en even een enorm onzekere bui. Kwam na de afspraak relaxt terug, maar denk er nu even teveel over na.

15. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Sanne25302 wel handig dat er iemand in je omgeving is die het eventueel kan doen. Hopen op een weekend bevalling dan maar? Of net een dagje eerder haha. Ben benieuwd! Zijn er ook geen fotograven die dit op oproep doen? Geen hele shoot maar alleen even voor dat kaartje? Maar snap ook dat je daar misschien niet meteen zin in hebt. Wel echt leuk om het kaartje al helemaal in je hoofd te hebben. Met naam erbij... wordt al heel echt hè.. zeker met een mooi groeiend buikje!

Sanne25302 vindt dit leuk.
  16. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ze konden geen ei zien in de eileider?

17. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ze zei dat het te vroeg was om een eventuele zwangerschap al te zien. Geen idee of een ei wel al te zien zou zijn. Niet zo over nagedacht. Vanavond wel echt kramp links en een soort van steken in mijn buik en mn borsten beginnen ook pijn te doen. Maar goed ik ga me nergens aan vast houden.. ook dat kan alle kanten op is mijn ervaring. Ik ga mezelf maar even afleiden:rolleyes:

Sanne25302 en Jeansflower vinden dit leuk.
  18. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ja afleiding zoeken ander duurd de week erg lang

19. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Op een echo kan je een eicel niet zien, die is klein als het puntje van een haar. Ze kunnen aan een eierstok zien of je eisprong is geweest gezien er dan wat vocht zit, en aan je baarmoederslijmvlies of het mooi dik is, of al wat grijzig/wazig begint te worden.

20. Visje62

Visje62 Fanatiek lid

10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Handig dat jij dat soort dingen allemaal weet :thumup:. Ze zei dat mijn linker eileider wat groter was maar dat dat zou kunnen zijn doordat daar een eisprong is geweest. En qua baarmoederslijmvlies zei ze dat er niks vreemds te zien was. Tot nu toe niks geks dus ik wacht het gewoon even af.
    Zo genoeg over mij, hoe gaat het met de zwangere dames?
    En @Jeansflower al een knaltest?

Blue lady vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina