Oh zo herkenbaar.. had ik de laatste rondes dus ook.. Grrr hoop dat doe knaltest een beetje opschiet!
Hmm irritant..... maar.. kan er zo ineens zijn! Had toen ook steeds vage streepjes en toen ineens was er een knaller. duim mee voor snelle donkere streep! @Visje62 hier gaat het goed hoor! Bijna in het 3e trimester aanbeland, eindelijk babykamer beetje gestalten gegeven vandaag.. komt dichterbij! En al een behoorlijk beste buik, zie foto.
@MarjoP wat een mooie buik!!! Hier nog geen ei. Geen krampjes meer & nog geen vruchtbare afscheiding gespot dus ik denk dat t nog even duurt. Jammer weer
@MarjoP super mooi buikje! Balen dat je ei nog niet in aantocht is @Jeansflower. Wachten duurt soms zo lang....
Nee had gewoon wat ingevuld. M’n ei Kwam voor miskraam elke ronde iets eerder en daarmee cyclus iets korter steeds. Van dag 34/30/28/24/18 Dus hoopte nu ergens rond dag 18-21 uit te komen. Zit nu op dag 17
@Jeansflower wat vervelend dat je ei steeds zo lang duurt. Hoop dat je die snellere eisprong toch door kan zetten. Al is deze ronde misschien wat anders.. Hier denk ik op 10 dpo te zitten maar weet dat ook niet zeker. Vanmorgen kon ik een testje niet laten. Wit. Maar geen idee dus ook of ik te vroeg was.
Haha ja. Weet het dus lang niet zeker.. gevoel qua lichaam denk ik van wel. Maar kon het niet laten. Maar totaal niet teleurgesteld hoor want ging er best wel vanuit dat ie wit zou zijn. Maar heb toch veel liggen haha.
Na me dochter en vanochtend me partner mag ik er sinds vanmiddag ook aan geloven de buikgriep vind dit wel wat angstig hou geen slok binnen ben in 2016 ook uitgedroogd geweest met 37 weken zwangerschap heb toen week in ziekenhuis gelegen ze twijfelden om te halen maar week voor ze onder controle hadden met 38 week mocht ik weer naar huis en dochter toen met 39 week geboten toen ik weer fit was net of je lichaam dan ff op hold staat
He bah wat vervelend hopelijk is t snel weer weg en voel je je snel beter. Je kan altijd wat advies inwinnen bij de verloskundige of bijv Ors gebruiken ofzo
@Angelmom1 wat ontzettend vervelend! Beterschap! Hier ook een ziekenboeg. Zoonlief ziek sinds afgelopen vrijdag. Vandaag deed mijn man ook mee. En ik lig nu op bed met spierpijn en hoofdpijn. Hopelijk zet het niet door!
Ook al ziekenboeg dus dochter middagje film gedaan partner lag op bed mannen gaan bijna dood als ze ziek zijn en ik 5 keer naar de wc lopen ging lekker vandaag