Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier een hele drukke week gehad. Hoe is het met jullie (en jullie kindjes) met de tropische warmte gegaan?

@xDaantje; wat gebeurt er precies met een hysteroscopie?

@Bluelady; ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Vage klachten en niet weten wat het is, is heel irritant!

@MarjoP; zie je al iets meer op de testjes?

@Carmina26; fijn dat je twee weekjes vrij bent om even te ontstressen. Je hebt er heerlijk weer bij!

@Zonnebloem92; wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Heb je meestal een lange menstruatie?

@Jeansflower; zou het kunnen dat je je ei al hebt gehad? Ik heb de afgelopen week ook één testje gehad waarop een duidelijke streep stond. Daarvoor en daarna waren ze een stuk lichter. Dus of dit nou het moment is geweest? Ik een wacht maar af of ik over twee weekjes ingesteld wordt. De testjes zijn anders niet aan te slepen haha

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja kan best hoor. Met deze dagen drink ik ook meer dus geen knaller wellicht
    Maar ik voelde m altijd en nu niks gevoeld.
    We wachten af

3. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor. Normaal gesproken veel rekbaar slijm en flinke steken bij een ei. Nu alleen maar een zeurend gevoel en een beetje slijm. Misschien toch reactie op de mirena?

4. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    De hitte vond ik zwaar en Mn zoontje de laatste 2 nachten ook. Fijn dat het nu wat is afgekoeld.
    Zojuist weer een test gedaan en volledig wit. Ik ga er maar vanuit deze week ongesteld te worden en dan doen we weer een nieuwe poging. Balen balen balen

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    He bah jammer!

Mijn zoontje sliep prima.
    Wij wat minder vannacht eindelijk weer lekker geslapen. :)

6. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Zojuist bloedstolseltjes verloren dus het feest gaat vandaag al beginnen.. gekke cyclus dus..

7. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook al, met dit weer weinig drinken wordt lastig! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

@Blue lady wat balen voor je.. Duimen voor succes in de volgende ronde!

Blue lady vindt dit leuk.
  8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Jammer!
    Ik ga nu stoppen met ovu testen en ik zie t wel. Wanneer ik ongesteld word

9. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ooh jammer! Hopelijk meer succes in de volgende ronde.

Hier dag 7 van mijn cyclus en verlies nog steeds bloed :( hopelijk morgen niets meer, ben het een beetje beu en zeker met dit weer :D

10. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@Zonnebloem92 Wat naar dat je zoveel pijn hebt. Gaat het al wat beter vandaag?

@Blue lady Bah! Hopelijk kunnen jullie snel door!

@Jeansflower Rot he die onzekerheid? Jammer dat je geen duidelijkheid in je ovutestjes hebt gehad, maar wie weet zat je wel precies goed! Nu dat lange wachtbankje maar eens doorkomen.
    Je moet wel blijven drinken met dit weer, anders lig je zo op de grond, haha!

@Carmina26 Hopelijk stopt het bloeden snel, dan kunnen jullie ook weer door!

Carmina26 vindt dit leuk.
  11. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ja ik hoop dat het snel stopt, ik heb nog nooit zo lang bloedverlies gehad denk ik :( en de tijd gaat zo traag vooruit :roflmao:

12. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    7 dagen bloed verlies, wat een ellende! Hoop voor je dat het snel voorbij is.

@Jeansflower kan me voorstellen dat je die ovu testen helemaal beu wordt. Geeft je nu juist Meern onzekerheid dan zekerheid.

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik word 1 dezer dagen ongesteld denk ik. Krampen zoals daarbij hoort. Zou betekenen dat ik toch een cyclus heb van circa 28 dagen.
    Vandaag dag 28

14. Blue lady

Blue lady Bekend lid

29 mrt 2015
    665
    438
    63
    Dat zou een prima cyclus zijn! Ik hoop het voor je.

Hier na de 2 mini stolseltjes van gister en daarna een klein beetje bruin verlies niets meer gehad. Wel gister het gevoel ongesteld te gaan worden maar dat is nu ook weer weg.. toch maar weer een test gedaan (ik heb toch een stapel liggen) en nog steeds negatief..

15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Irritant zeg
    Ik had bij mijn zoon ook dat. En toen 14 dagen daarna eisprong dus dat was toen blijkbaar de ‘ongesteldheid’ na m’n pil.

16. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Carmina26 echt nog bloed? Ik ben ook altijd wel 7 dagen onderweg van 1e bloeding tot laatste 'restjes'.Balen is dat he, duurt zo lang! Hopelijk ben je er gauw vanaf!

@Blue lady vervelend zeg dat het niet doorzet, dan heb je in ieder geval zekerheid. Jammer die witte test.

@Jeansflower op zich mooie cyclus idd 28 dagen! Rond 12-14 wel regelmatig seks gehad? Dan heb je alsnog kans!

Ik snap het hier ook niet meer. Of dan van de week toch mn piek was (misschien verdunde urine door toch meer drinken ivm het warme weer?) vorige cyclus had ik de piek op dag 20 (is vandaag) maar dat was 1e cyclus na stoppen pil dus had nu niet later verwacht eigenlijk.We klussen en zien het wel.

17. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Nee rond die dagen niet.
    Maar kijk ik naar m’n stickies zou ik mogelijk rond 23/7 m’n piek gehad kunnen hebben..
    toen wel gezellig gehad.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      66,4 KB
      Weergaven:
      22
  18. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Dat is wel de duidelijkste idd! Maar wel aardig licht. Denk je wat verdunde urine door veel drinken met dit weer? Ik heel veel best duidelijk streepjes maar geen knaller zoals hier onder, echt geen idee of dat mn knaller was op dag 17.

Bijgevoegde bestanden:

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja ik hou geen rekening met zoveel uur niks drinken of plas ophouden dus misschien zijn mijn testjes niet echt betrouwbaar.
    Volgende ronde maar eens beter op letten Haha.
    Jouwe lijkt idd 17e dag

MarjoP vindt dit leuk.
  20. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik mijn ei heb gemist. Of hij komt nog. Ik test in ieder geval nog even door deze week. Ik zit nu pas op cd 12. Omdat het zo retewarm was op m'n werk (geen airco) heb ik iedere dag zo'n 3 liter water gedronken. Wellicht heb ik daarom geen knaltest gehad. Ik zou m'n ei dan op de 28e hebben gehad, maar dat is cd 10. Is dat niet een beetje vroeg voor een ei? Voor m'n spiraal had ik een cyclus van 27-36 dagen. Vrij onregelmatig dus. Echt geen pijl op te trekken meer, vandaar dat ik even doortest. Gisteren wel seks gehad dus er is wellicht een kansje aanwezig :D

Edit: vanmorgen overigens ook een ovtest gedaan en die was net zo licht als die van gisteravond.

Bijgevoegde bestanden:

MarjoP vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina