Mijn dochter is van maart 2016. Dus nu bijna 2,5 jaar. Ben aan het werk tot 9 dus ik lees vanavond even alles terug!
Nou ik ben ongesteld geworden en flink ook, hoewel ik liever zwanger had geweest ben ik blij dat ik 8 weken na mijn curretage eindelijk een normale menstruatie heb. Heb ook nog eens mijn vinger gebroken.
Stom he menstrueren! Had de natuur best wat anderen op kunnen bedenken. En hoe kom je aan een gebroken vinger??
@Blue lady Dank je wel. Ik hoop het ook zo erg! Ik hoop het voor alle meiden hier eigenlijk! Heb je wel een dag helderrood bloed verloren? Dat zal dan CD1 moeten zijn. Tenminste, dat begreep ik van iemand anders. @Zonnebloem92 Jeetje, wat een pech bij jou zeg. Hoe komt het dat je je vinger hebt gebroken? Hopelijk gaat het snel weer wat beter. @Nina Sanders Hoe gaat het met jou?
Hoi meiden, Vind het lastig om diverse groepjes bij te houden, had me afgelopen ronde ook bij een NOD groepje gemeld. Tot nog toe geen zwangere hier begrijp ik? Hier vandaag ongesteld geworden dus ronde 2 gaat van start.. @Zonnebloem92 wat naar van je vinger! Ook nieuwsgierig naar hoe dat zo is gekomen.. in ieder geval beterschap ermee!
Welkom nieuwe dames! @babywens93; fijn dat je positief nieuws van de gynaecoloog hebt. Nu afwachten dus! @RachelleNM; wat fijn dat je dochter zo goed bezig is met zindelijkheid. Super grappig die reactie! Mijn zoontje heeft nu ook twee keer (heel erg per ongeluk) op het potje gepoept. @Jeansflower; spannend! Dan zitten we ongeveer rond dezelfde tijd. @xDaantje; wat fijn dat het uiteindelijk goed ging op je werk. Hoeveel dagen werk je? @MarjoP; beterschap! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontjes. Feest komend weekend! Wat maak je voor het kdv? @Blue lady; wat vervelend dat je menstruatie zo gek verloopt. Je gaf toch aan dat je de 1e dag van de laatste menstruatie tijdens de mirena als 1e cyclusdag aanhoudt? @Zonnebloem92; balen dat je nu ongesteld bent maar ook fijn dat er nu iets op gang komt! Hopelijk herstelt je vinger snel. @Meisje6; jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Op naar de volgende! Ik vind één groepje bijhouden al een klus haha Hier nog geen nieuws. Ik denk volgende week mijn nod te hebben dus we wachten rustig af.
@Blue lady Ik ben bevallen met 21 weken van een prachtige zoon. Hij is voor altijd een stukje bij ons en wij bij hem. Gelukkig voel ik naast het verdriet ook ontzettend veel liefde voor hem en durven we nu ook weer vooruit te kijken. @Zonnebloem92 Wat een pech, met je vinger! Kun je wel goed praten met je partner over jullie kinderwens? Wel positief dat je nu weer een goede menstruatie had iig. Teken dat dat werkt...
Balen wel.. Al is het ook positief dat die menstruatie er eindelijk is.. Vinger gebroken? Dat is wel minder!
@Zonnebloem92 Oh jeetje, dat doet zeer! Beterschap! Ik heb net nog een ovtest gedaan, nog steeds negatief. Wel net seks gehad maar dat was meer voor de fun Vriend ligt inmiddels met z'n smoel open te slapen... En ik lig weer eens wakker. Dusja dan maar even op ZP he
Dat is het ook en ik zou willen dat niemand hier doorheen moet gaan. Maar ik had hem ook niet niet willen kennen en als ik dan toch positief probeer te blijven ben ik er wel weer een beter mens door geworden en heel veel meer gaan appricieren wat een wonder een kindje is. Ik voel zoveel liefde. Hopelijk binnenkort met een kindje in t vooruitzicht om ook daar m’n liefde aan te kunnen geven En hopelijk jullie ook allemaal!
Jeetje ontzettend heftig hoor, en je schrijft het ook zo mooi. Hoop dat je gauw weer een wondertje mag verwachten en een gezonde voldragen zwangerschap. Hier hevige menstruatie, meer als normaal. Vraag me dan toch af of er wel een eitje bevrucht is geweest maar de innesteling niet goed is gegaan, dit omdat ik vorige week een dag enorm trekkerig gevoel(pijnlijk) in m'n buik had wat leek op een aankomende menstruatie (week eerder als m'n menstruatieperiode) of vinden jullie dit een gekke gedachte? Vorige ronde ben ik waarschijnlijk te laat begonnen met ovulatietesten, m'n cyclus was ook 1 dag korter als "normaal". En begon pas op dag 12 met ovutesten, cyclus was 25 dagen deze keer. Hou het wel bij in een app, dus wel in de vruchtbare week gevreeën. Aankomende ronde ga ik op cyclusdag 8/9 beginnen met testen, zijn er hier veel dames die ook meteen de 1e paar rondes beginnen met ovulatietesten? en welk merk gebruiken jullie?
2 jaar is nog wel jong voor t potje. Niet onmogelijk natuurlijk! Hier gaf hij zelf aan bij 3 dat hij geen luier meer wilde en gelijk zindelijk.
Dat kan best hoor! Ik heb ovu van zwanger & kids. Deze cyclus geen knaller gehad dus gestopt met testen en wacht menstruatie af. Nu dag 30 cyclus.
@MarjoP Ja, dat zijn inderdaad de handjes van onze zoontjes... We hebben echt ontzettend veel foto's gemaakt, zo fijn. Ik had ook zo graag een tweeling gewild, eigenlijk niets liever, zodra je eenmaal aan het idee gewend bent zie je er alleen maar de voordelen van in. Maargoed, voor de volgende zwangerschap heb ik toch graag één kindje of een tweeling met 2 placenta's. Veel plezier met de voorbereidingen voor vrijdag! @Zonnebloem92 Beterschap met je vinger! @Mirya Ik werk normaal 4 dagen, dus volgende week ook proberen 4 halve dagen te werken. @so blessed Ja, het is echt zowat het ergste wat je mee kunt maken, helaas kan ik er over meepraten... En ik snap je dubbele gevoel. Je bent ontzettend verdrietig, maar ook heel trots tegelijk.
@Meisje6 Ik zit nu in de eerste ronde en meteen begonnen met ovulatietesten. Ik gebruik nu die van Kruidvat, maar heb net een doos van de Action gehaald. Veel goedkoper
Ik ga proberen te reageren op iedereen maar spring er natuurlijk net in dus even lastig @xDaantje wat een onwijs verdriet moeten jullie doormaken woorden schieten denk ik altijd tekort in dit soort situaties, maar stilzwijgend zijn en geen woorden zijn altijd erger dan geen woorden. Veel sterkte voor jou je man en familie. @RachelleNM die zij idd een stuk goedkoper bij de action. Persoonlijk heb ik ze nog nooit gebruikt ovu testen. Gaan het eerst nog een een paar maanden aankijken hier denk ik. @Jeansflower lastig zeg als je niet weet of en waneer je een ei gehad heb. @Meisje6 persoonlijk denk ik zo niet. Ik heb al 7 jaar mijn eigen cyclus zonder hormonale ac en hier wisselde het ook wel een in heftigheid. En ovu heb ik nog nooit gebruikt. Mijn jongens waren beide raak in ronde 1 dus niet van toepassing. @Blue lady dank je! Jij voor een 2e zie ik? Super leuk Hier heb ik gisteren middag outlook of the blue een test gedaan. Hartstikke negatief natuurlijk Ik denk dat we qua "effectief" vrijen deze maand absoluut de vruchtbare dagen gemist hebben. Warm en de spanning voor ronde 1 waren wat van invloed bij mijn man. Zie dit eerlijk gezegd als ronde 0 Sinds gisterenavond doodmoe en hoofdpijn 2 signalen dat mij menstruatie eraan komt morgen of vrijdag.
DEELNEMERSLIJST ♥ Jeansflower - 2e kindje (1e oktober 2013) - ronde 1- testen rond 6 augustus (vermoedelijke eisprong 23/24juli) —————————————————————————————————————— ♥ Nina Sanders - 2e kindje (1e augustus 2017) - starten eind juli (ovulatie inductie) —————————————————————————————————————— ♥ Carmina26 - 2e kindje (1e mei 2015) - starten ongeveer eind juli (momenteel nog aan de pil) —————————————————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje (1e november 2015) - ronde 1 - testen rond 1 augustus —————————————————————————————————————— ♥ MarjoP - 3e kindje (tweeling augustus 2016) - ronde 1 - testen rond 10/11 aug —————————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 1 - testen 31 juli —————————————————————————————————————— ♥ NienT- 3e kindje (zoon mei 2013, zoon september 2016) - ronde 1 - Zwanger —————————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - cyclus na verwijderen Mirena aan het afwachten —————————————————————————————————————— ♥ Babywens93 - 24 jaar - 1e kindje - Ronde 1 na MA —————————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (twee vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - NOD nog onbekend —————————————————————————————————————— ♥ RachelleNM - 2e kindje - ronde 1 - NOD nog onbekend _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ♡ Paula1984 - 3e kindje - ronde 0 - NOD 3 augustus Dit bericht aanvullen? Druk op ‘reageer’. Haal de [QUOTE ] & [/QUOTE ] tekst weg (boven en beneden). Jezelf toevoegen: Kopieer de tekst van de laatste persoon en de stroomlijn en plak hem onder de laatste persoon die in het bericht staat. Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.