Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk die vakantieplannen @Visje62 en @Sanne25302. Kreta is geweldig! Waar op Kreta gaan jullie naartoe?

    En Egypte zelf ook een keer geweest. Gaan jullie naar een bekende (bad)plaats?
    Lijkt mij heerlijk zo'n relaxte baby. Ik zou dat met de onze echt niet aandurven. Ze is behoorlijk bewerkelijk en een moeilijke slaper. Dan is thuis voor nu even het fijnste, al zijn wij ook wel van het reizen.

    Super lieve foto trouwens van Lauren!
     
  2. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Meestal meer biertjes, muziek en gezelligheid met vrienden. Haring En wittebrood sla ik met liefde over haha. Maar zeker een traditie. Ben ook import Leids ontzet verder haha.
     
    Mirya vindt dit leuk.
  3. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wij houden ook heel erg van reizen dus eerst dit maar even uitproberen haha. Gaan naar hurghada in een resort dus lekker makkelijk. Is ze nog steeds lastig met slapen het ging we al iets beter toch?
     
  4. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het gaat heel erg in ups en downs. Dan denk ik dat ik het gevonden heb en is de volgende dag weer compleet anders. In de draagzak gaat altijd goed, maar na een slechte nacht heb ik daar zelf niet zoveel energie voor. De bakerdoek leek eerst te werken, maar na een paar dagen merk ik geen verschil meer met daarvoor. Nu slaapt ze op haar zij in de wagen. Gister ook dus ik ben benieuwd of dit het dan is....
     
  5. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Sanne25302 wij zijn heel lang geleden ook naar Hurghada geweest. Leuk daar!
     
  6. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de felicitaties allemaal!

    @MarjoP Ja inderdaad, vooral voor de baby fijn dat het zo goed ging. Hij heeft ook nergens last van gehad, behalve het wennen aan de buitenwereld natuurlijk! Hij is 53 cm.

    @Visje62 Ik heb bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad, bij deze zelfs helderrood. Lekker hoor, binnenkort op vakantie! En @Sanne25302 ook!

    Even snel een update; gaat super goed hier. Borstvoeding gaat super, mannetje zit al ruim boven geboortegewicht. Wordt snachts één keer wakker voor een voeding, en slaapt verder heel goed. Met mij gaat het goed, sinds het weekend al lekker naar buiten met de kleine. Genieten!
     
  7. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier vanmiddag gehad bloeddruk was hoger dan normaal in combi met hardebuik kan dit voorteken zijn, omdat ik dochter ook mee had wou ze niet kijke.
    Dinsdag gaan ze strippen als er nog niks is.
     
    Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  8. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Lastig lijkt mij dat. komt ze lastig in slaap of is ze gewoon onrustig met slapen?
     
  9. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beide wel. Nu op haar zij in de wagen valt ze sneller in slaap, maar standaard na 30-50 minuten is ze wakker en wil ze niet verder slapen. Haar handjes zijn ook steeds erg druk en haar speentje vaak kwijt.
     
  10. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Angelmom1 spannend hoor! Bijna is het zo ver, sterkte en succes!

    @xDaantje fijn dat alles zo goed gaat en dat je zo kan genieten.. zo lang op gewacht!

    @Sanne25302 ah wat een cuie zeg! En mooie bos haar! Love it:) fijn dat ze het zo goed doet!

    @Mirya lastig dat het slapen nog zo moeizaam gaat. hoop dat dat gauw beter gaat. Moet zeggen dat het hier de 1e 2 a 3 maand ook echt niet fijn ging het slapen, altijd huilen en protest en er tegenop zien als ie naar bed moest u gaat het zo veel beter! Het mini is er af en hij lijkt het beter te "snappen". Hopelijk jullie kleine ook gauw!

    @Blue lady hoe is het daar?

    @Visje62 bijna de 24e hehe! ja die darmen zorgen al gauw voor een bol buikje. Maar straks de kleine ook, zo leuk!

    Hopelijk niks belangrijks vergeten.. leve de nachtvoedingen:p
     
    xDaantje, Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  11. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    O ja @Sanne25302 Egypte vertelde je, wat leuk zeg! En dapper ook!:) is ze makkelijk te troosten met een speentje oid? Ik ben ook 3 x in Egypte geweest waarvan 2 x Hurghada.
     
  12. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @MarjoP dat is dan weer een klein voordeel van de nachtvoedingen. Val jij niet in slaap? Ik heb dat soms; dan word ik wakker met een ronkend baby'tje tegen mij aan.

    Ik weet trouwens niet wat mij overkomt! Sinds gister slaapt de kleine meid in de kinderwagen. En niet een halfuurtje maar zo 1-2.5 uur achtereen. Het was gister ook geen gelukstreffer want vandaag doet ze het weer. Oplossing: op haar zij met speen én knuffeltje. Ik ben zo blij!!
     
    Blue lady, Sanne25302 en Visje62 vinden dit leuk.
  13. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk zeg! En nu lekker zo doorgaan. Zal je wel wat rust geven.

    Hier al de hele week ziek. Vandaag weer even gewerkt maar alsnog ziek naar huis en de hele middag geslapen.
    Maar ook wat leuks. Ze belden dat de echo niet door kon gaan. die is nu naar een dag eerder verplaatst. Mag maandag al! :) Begint nu toch wel een beetje spannend te worden.
     
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier donderdag ochtend 19-9-19 6.40 na helse bevalling bevallen van onze zoon j.esse
    20.15 begonnen half 12 naar ziekenhuis voor policlinisch.
    Uitsluiting wou niet goed bleef hangen op 8/9 cm en dat met persweeen toen 5.30 werdt het medisch durde te lang met perweeeen was hels, toen infuse gekregen nog sterkere weeen en mocht ik 6.30 eindelijk persen en in 10 min is hij ter wereld gekomen.
     
    xDaantje en Jeansflower vinden dit leuk.
  15. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Daar is hij! Gefeliciteerd! Mooie naam! Maar pittige bevalling dus.. gelukkig nu achter de rug! precies met 40 wk?!
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  16. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Angelmom1!! En wat een mooie datum. Ook nog eens precies met 40 weken. Nu maar lekker Genieten van je mannetje
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  17. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat fijn @Visje62 een dag eerder de echo! Dat is geen straf!:)

    @Mirya oh super zeg! hopelijk gaat ze dat vaker zo doen, heerlijk! wat meer rust voor jezelf. In bed wil ze niet slapen overdag?
    Ryan slaapt ook slecht in de wagen zodra hij moe wordt gaat ie flink mopperen/huilen ipv gewoon wegdommelen.Alsof ie alleen maar in bed kan slapen, soms heel lastig aangezien je zo moeilijk langere tijd weg kan.
    Soms val ik zittend in slaap idd maar meestal wel wakker. Voed je liggend of zittend?

    Wij zijn sinds gister een weekje naar Landal, drama qua slapen met 3 veel onrustige kids!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  18. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Speentje wil ze eigenlijk bijna nooit ze sabbelt nu op der handje haha. Nou moet ik ook zeggen dat ze echt maar heel weinig huilt (bijna niet).

    @Angelmom1 wat heftig zeg! Maar gelukkig alles goed met jullie zoon! Gefeliciteerd. Nu lekker bijkomen en genieten!

    @Mirya ohh wat heerlijk! Hopen dat het zo blijft! Heb je zelf ook wat meer rust he!?

    @Visje62 misselijk? Of echt gewoon een griepje? Spannend maandag de echo! Dat is al bijnaaaa!
     
    Visje62 en Angelmom1 vinden dit leuk.
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  20. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Nou fijn zeg! Dan is het idd wel te doen met een kleintje vliegen!
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina