*** N̶O̶D̶ Zwanger Lijstje *** Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! Zwanger Uitgerekend: 24 april 2019 ~ 1 mei 2019 bevallen van een (3e) zoon; Ryan. ————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER Uitgerekend: 25 juni 2019 ~ 23 juni 2019 bevallen van een dochter; Lauren. ————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER Uitgerekend 22 juli 2019 ~ 29 juli 2019 bevallen van een dochter: Linde. ————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER ————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - ZWANGER Uitgerekend 30 augustus 2019 - 26 augustus 2019 bevallen van een dochter: Layla Iza ————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (2 vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - ZWANGER Uitgerekend 3 september 2019 ————————————————————————————————— ♥ @Angelmom1- 3e kindje (dochter 16 jan 2016 *zoon 30 mrt 2018) - ronde 7 - ZWANGER 19 september 2019 - 19 september 2019 bevallen van een zoon: Jesse —————————————————————————————————- ♥ Jeansflower - 2e kindje - ronde 11 - Zwanger uitgerekend 23 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 3e kindje (MA tweeling dec 2018) - ronde 9 - ZWANGER uitgerekend 20 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ Visje62 - 1e kindje - ronde 15 (1e iui) - Zwanger uitgerekend mei 2020 Afspraken 26 sept - Jeansflower - controle vk
Ahhhhh wat zie ik nu voor prachtig nieuws!!! Gefeliciteerd lieverd! Ben zo ontzettend blij voor je! Prachtige echo! Ik hoop zo dat alles zo goed mag blijven gaan!❤️❤️❤️
Arm kind❤️ Heb wel eens gehoor dat massages ook kunnen verlichten?! Hier gaat alles goed. Volgende week weer een echo, tot nu toe 3 prachtige echo’s gehad, en helemaal verliefd! Voel me verder nog steeds snel erg moe, slap en vaak hoofdpijn. Maar dan denk ik maar aan waar ik het voor doe hihi. Als ik het even niet meer trek duik ik gewoon een uurtje Mn bed in haha
*** N̶O̶D̶ Zwanger Lijstje *** Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! Zwanger Uitgerekend: 24 april 2019 ~ 1 mei 2019 bevallen van een (3e) zoon; Ryan. ————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER Uitgerekend: 25 juni 2019 ~ 23 juni 2019 bevallen van een dochter; Lauren. ————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER Uitgerekend 22 juli 2019 ~ 29 juli 2019 bevallen van een dochter: Linde. ————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER ————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - ZWANGER Uitgerekend 30 augustus 2019 - 26 augustus 2019 bevallen van een dochter: Layla Iza ————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (2 vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - ZWANGER Uitgerekend 3 september 2019 ————————————————————————————————— ♥ @Angelmom1- 3e kindje (dochter 16 jan 2016 *zoon 30 mrt 2018) - ronde 7 - ZWANGER 19 september 2019 - 19 september 2019 bevallen van een zoon: Jesse —————————————————————————————————- ♥ Jeansflower - 2e kindje - ronde 11 - Zwanger uitgerekend 23 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 3e kindje (MA tweeling dec 2018) - ronde 9 - ZWANGER uitgerekend 17 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ Visje62 - 1e kindje - ronde 15 (1e iui) - Zwanger uitgerekend mei 2020 Afspraken 26 sept - Jeansflower - controle vk 4 okt - LittleSweetGreyBunny93 - echo 16 wk
Mooi dat alles goed gaat. Ik gebruikte metarelex voor de vermoeidheid te krijgen bij drogist misschien een tip.
@Visje62 yes een goede echo!!! Te gek! Wat heb je er lang op moeten wachten en wat is dit geluk jullie gegund. @LittleSweetGreyBunny93 fijn dat de echo goed was! Die vermoeidheid is vervelend maar zolang je lekker je bed in kan duiken lekker doen @MarjoP ik voed s nachts ook liggend hoor. Gaan zitten ben ik dan ook te moe voor. Bevalt prima zo op die manier. Deed ik bij Mn zoontje ook. Hof van saksen is (hoe burgerlijk ook) zo leuk! Ons zoontje van 3 gaat hier helemaal los op de trampolines en indoor speeltuin (lijkt op monkeytown). Ook het zwembad is hij amper uit te krijgen (wij overigens ook). Zwembad is super! Toffe wildwaterbaan waar 3 jarigen met ouder prima vanaf kunnen. Spectaculaire glijbanen die alleen voor de ouders zijn. Huisjes helemaal mooi en ruim. Echt een aanrader dus! De kleine dame gaat gewoon overal gezellig mee naar toe en slaapt grotendeels overal doorheen. Vanavond terug naar huis want morgen weer schooldag voor mij. Wat betreft krampjes, infacol hielp hier niet. Enige is haar op haar buik op onze arm leggen en verder hopen dat het snel over gaat.. kip kep woller ook geprobeerd, maar hielp ook niet.
*** N̶O̶D̶ Zwanger Lijstje *** Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! Zwanger Uitgerekend: 24 april 2019 ~ 1 mei 2019 bevallen van een (3e) zoon; Ryan. ————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER Uitgerekend: 25 juni 2019 ~ 23 juni 2019 bevallen van een dochter; Lauren. ————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER Uitgerekend 22 juli 2019 ~ 29 juli 2019 bevallen van een dochter: Linde. ————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER ————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - ZWANGER Uitgerekend 30 augustus 2019 - 26 augustus 2019 bevallen van een dochter: Layla Iza ————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (2 vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - ZWANGER Uitgerekend 3 september 2019 ————————————————————————————————— ♥ @Angelmom1- 3e kindje (dochter 16 jan 2016 *zoon 30 mrt 2018) - ronde 7 - ZWANGER 19 september 2019 - 19 september 2019 bevallen van een zoon: Jesse —————————————————————————————————- ♥ Jeansflower - 2e kindje - ronde 11 - Zwanger uitgerekend 23 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 3e kindje (MA tweeling dec 2018) - ronde 9 - ZWANGER uitgerekend 17 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ Visje62 - 1e kindje - ronde 15 (1e iui) - Zwanger uitgerekend 7 mei 2020 Afspraken 26 sept - Jeansflower - controle vk 4 okt - LittleSweetGreyBunny93 - echo 16 wk 14 okt - Visje62 - eindcontrole / echo fertiliteitsarts
@Blue lady Bwdankt, zijn we ook zeker super blij mee! Op naar de volgende op 14 oktober. Gelijk 1 dag na de vakantie. Hof van Saksen klinkt ook erg goed als ik je zo hoor. En wat lekker dat die kleine gewoon lekker door alles heen slaapt. @LittleSweetGreyBunny93 Bedankt, zo blij na al die tijd!! Niet te bevatten nog soms.. Zo fijn al die goede echo's van jullie uk! En heel herkenbaar hoor. Ook hier zo moe steeds. Soms lastig met onregelmatig werken. Maar het heeft ook zn voordelen, hoppa 12 uur thuis en lekker gaan liggen haha. Ik geef er lekker aan toe als dat kan. En wat je zegt we weten waar we het voor doen. En dan nog... als dit alles is hoor je mij niet klagen. Verder voel ik me super. En jij? @Jeansflower En hoe gaat het bij jou? Controle gehad zie Ik? Of heb ik een berichtje gemist. Moet nog even rerug lezen.
Ja dat kan ik me zo goed voorstellen. Iedere echo is weer even spannend, maar daarna zo bijzonder. Dat er echt zo’n kleine frummel groeit, leeft en beweegt. Als ik werk tot 14 uur doe ik daarna ook een dutje Haha HEERLIJK! Met vlagen misselijk, vooral net na mijn ontbijt en tijdens het tandenpoetsen. Soms zo slap als een vaatdoek vooral op m’n werk. Maar het blijft zo fantastisch!❤️❤️❤️❤️
@Visje62 Ohh wat geweldig!! Gefeliciteerd met de goede echo! Nu lekker genieten. @Mirya Ah wat zielig! Gaat het nu weer beter? @Angelmom1 Vervelend, die krampjes! Ons mannetje heeft er niet veel last van, heb dan ook niet echt tips. @Blue lady Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben! Heerlijk, zo even met het gezinnetje weg.
*** N̶O̶D̶ Zwanger Lijstje *** Zwanger: ♥ MarjoP - 3e kindje (twins 2016) - 2e ronde: 13 aug positieve test! Zwanger Uitgerekend: 24 april 2019 ~ 1 mei 2019 bevallen van een (3e) zoon; Ryan. ————————————————————————————————— ♥ Sanne25302 - 1e kindje - Ronde 2 - ZWANGER Uitgerekend: 25 juni 2019 ~ 23 juni 2019 bevallen van een dochter; Lauren. ————————————————————————————————— ♥ Mirya - 2e kindje (zoon september 2016) - ronde 4 - ZWANGER Uitgerekend 22 juli 2019 ~ 29 juli 2019 bevallen van een dochter: Linde. ————————————————————————————————— ♥ Paula1984- 3e kindje- ronde 3 - ZWANGER ————————————————————————————————— ♥ Blue lady - 2e kindje (zoon augustus 2016) - ronde 5 - ZWANGER Uitgerekend 30 augustus 2019 - 26 augustus 2019 bevallen van een dochter: Layla Iza ————————————————————————————————— ♥ xDaantje - 3e kindje (2 vlinderzoontjes juni 2018) - Ronde 1 - ZWANGER Uitgerekend 3 september 2019 ~ 10 september 2019 bevallen van een zoon; M.ateo ————————————————————————————————— ♥ @Angelmom1- 3e kindje (dochter 16 jan 2016 *zoon 30 mrt 2018) - ronde 7 - ZWANGER 19 september 2019 - 19 september 2019 bevallen van een zoon: Jesse —————————————————————————————————- ♥ Jeansflower - 2e kindje - ronde 11 - Zwanger uitgerekend 23 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ LittleSweetGreyBunny93 - 3e kindje (MA tweeling dec 2018) - ronde 9 - ZWANGER uitgerekend 17 maart 2020 —————————————————————————————————- ♥ Visje62 - 1e kindje - ronde 15 (1e iui) - Zwanger uitgerekend 7 mei 2020 Afspraken 26 sept - Jeansflower - controle vk 4 okt - LittleSweetGreyBunny93 - echo 16 wk 14 okt - Visje62 - eindcontrole / echo fertiliteitsarts
@Mirya och wat sneu voor de kleine meid! Is ze inmiddels wat opgeknapt? Fijn, liggend voeden! Ik deed het wel eens maar vind het soms juist makkelijker om hem vanuit zit weer terug te leggen in de co sleeper dan liggend. @Angelmom1 oh die rotkrampjes.. echt even een pittige tijd is dat. Wij hebben bij de tweeling sabsimplex gebruikt, leek te helpen. Heb nog een nieuw flesjes staan, voor Ryan gekocht maar net toen werd het wat beter. Maar uiteindelijk is er niet echt een wondermiddel voor en moeten ze er doorheen, zo sneu! @Visje62 heerlijk op die roze wolk zitten, Geniet er maar lekker van! @Blue lady fijn dat Hof van Saksen zo leuk was! Wij waren naar Land van Bartje een week, net vandaag terug gekomen. Enorm mooi huis (alle huizen daar), zwembad was alleen niet subtropisch dus eigenlijk niks voor Ryan. Ryan is geen makkelijke slaper dus konden moeilijk ergens heen, en slapen in de wagen doet hij al helemaal niet helaas. Lastig combineren wel met de twins. Laatste dagen is echt terror, vandaag ook. Or er Tandjes aan komen (roep ik al weken) of meer aan de hand door zn verkoudheid maar hij huilt al als ie zn bed ruikt, slaapt gewoon n i e t overdag. Hopelijk gauw weer beter.
@LittleSweetGreyBunny93 wat fijn ook op die roze wolk! Vermoeidheid is minder, maar lekker aan toegeven als het kan inderdaad, alles voor jou en de kleine!
Haha krijspaleis! Mijn zoontje noemde het de balletjes (naar de ballenbak waar hij weinig in zat). Hij vraagt er bijna wekelijks om sinds we in juni in Landal zijn geweest (en Bollo). Hopelijk slaapt Ryan gauw beter! Hier gaat het het ene moment goed en het andere moment is ze heel zielig, schor huilen. En einde middag en avond weet ik niet zo goed wat ik met haar moet. Veel in de draagzak en dan dommelt ze wat weg. Nu net in slaap op haar bedje. Fijn dat alles goed gaat met de zwangere dames! Klinkt leuk @Blue lady. En heerlijk dat de kleine zo goed slaapt.
@MarjoP wat een heerlijk ventje hebben jullie! @Angelmom1 wij gebruiken orthiflor start wat ook heel goed is voor de darmflora niet goedkoop maar lauren heeft nog nooit last van krampjes gehad. Ze laat wel veel scheetjes haha maar dat is juist goed weg met de lucht in die darmpjes.
Wat fijn dat je echo goed was! Ik ben niet zoveel meer ip t forum sorry! Mijn controle was helemaal goed Sindsdien wel weer kleine beetjes bruin verlies. Hopelijk gaat dat snel weg. Hoe voel je je?