@Meisje6 Ik ben meteen de eerste ronde begonnen met ovulatietesten. Gebruik die van zwanger en kids. Lekker goedkoop, makkelijk in gebruik en ik kan er in ieder geval m’n ei mee vinden @xDaantje Het is allemaal erg dubbel en dat blijft ook. Fijn dat jullie ook vooruit kunnen blijven kijken. De liefde en herinnering aan jullie kindjes zal altijd blijven Dikke knuffel!
Ik gebruik die van sensitest. Ben gisteren begonnen met testen op cd9.. Dus ben benieuwd! Bij ons zoontje ook getest maar was de ronde nadien zwanger door niets van testen te doen en gewoon de natuur zijn ding laten doen
@xDaantje ja dat kan ik me goed voorstellen.. minder risico he.. Gun het je van harte. Dank je wel! @paula1984 balen dat je test wit was! En dat je denkt dat deze ronde lage kans is. hopelijk volgende ronde meer succes! @Zonnebloem92 auw, wat rot zeg! beterschap! @Meisje6 balen dat je je ei hebt gemist waarschijnlijk! Wel 'fijn' op zoch dat je cyclus dan niet zo lang is, hoef je niet al te lang te wachten tot je weer 'mag'! Ja hoor test ook steeds 1e rondes. Niet per se om obsessief met zwanger worden bezig te zijn, maar vooral inzage in cyclus! En handig te weten wanneer je ongeveer ongesteld wordt haha, mijn ei is erg wisselend namelijk. Ik heb sensitest gebruikt (toen zwanger geraakt) en nu zwanger en kids en testit(?) ofzo via bol.com. Ik heb zojuist toch eindelijk mn piek gevonden! Blij mee! Dag 22. Lange cyclussen dus.. Had gister stripjes op en dacht laat maar, maar wilde toch weten of ie mng kwam ook om te weten hoe lang mn cyclus nou gaat worden deze ronde (2e na stoppen pil) nu wel ander merk maar wel gelijk de piek. Vanavond maar aan de bak dan haha.
Vraagje, ik heb totaal geen verstand van ovulatie testen. Ben vorige week maandag begonnen met testen, maar nog geen 'piek' kunnen vinden. Inmiddels is het 5 weken geleden dat ik bevallen ben. De gynaecoloog schatte in dat mijn eerste menstruatie tussen de 4 en 6 weken zou zijn. Dit kan natuurlijk altijd afwijken, ook zeker na de 2e curretage. Maar op de foto zie ik dat de donkerste streepjes op 23 en 24 juli was. Zou het kunnen zijn dat mijn eisprong dan al geweest is? Vorige week had ik ook meer slijm dan nu. Dan zou ik de eisprong niet opgemerkt kunnen hebben door het vloeien van de 2e curretage...
Ik ben ook lang bezig geweest met het vinden van mn piek, had vaak wel duidelijk zichtbare streepjes en dacht tot vandaag ook dat ik hem dan gemist had misschien, maar vandaag dus de piek! Zou nog een tijdje doortesten denk ik. Maar jouw cyclus is natuurlijk 'anders' begonnen dus of het helemaal te vergelijken is.. iig vervelend die onzekerheid he!
Ik had dezelfde strepen en hem niet kunnen vinden. Zou even doortesten, misschien vind je hem nog. Ik werd 4 weken na de curettage ongesteld, 1 dag en nu eindelijk (8 weken na de curettage) ben ik echt ongesteld. Denk dat jouw lichaam ook nog flink ontregelt is.
@babywens93 vandaag voor het eerst echt rood bloed in combinatie met bruin verlies. Vandaag zou eigenlijk mijn NOD zijn (mijn banner klopte niet zie ik nu..). Ik tel dus vandaag maar als cyclus dag 1 en officieel ronde 2 (al vond ik de vorige ronde dus een beetje een gekke cyclus). @so blessed wat heftig zeg je kindje verliezen met 21 weken! Hebben jullie de water methode toegepast om hem zo nog wat langer bij je te kunnen houden na zijn geboorte? @Meisje6 kan me voorstellen dat je je af vraagt of de innesteling wellicht niet goed is gegaan. Helaas ga je dat niet te weten komen. Wel naar zo'n heftige menstruatie. Ik ben ook direct begonnen met ovu testen. 1: omdat ik een control freak ben en 2: om zicht te krijgen in mijn cyclus na de mirena. Ik gebruik nu van zwanger en kids dipsticks en heb voor mijn zoontje van de action gebruikt en van bol.com. Waren voor mij allemaal prima. @paula1984 ik hoop voor je dat je menstruatie uit blijft en je nu gewoon zwangerschapssymptomen @MarjoP jaaaa eindelijk is daar je ei!! Die knal roze had ik voor mn vorige zwangerschap ook. Had je die bij bol.com besteld? Ik was daar toen heel tevreden over. @xDaantje Het kan best dat je je piek al gehad hebt en gemist hebt door het vloeien.
Ah.. maar toch balen.. op naar de volgende hopelijk positieve ronde! @Blue lady jaa blij mee! Ja klopt! haha. Zag er 20 voor 14 euro ofzo, goedkoper dan gemiddelde anderen volgens mij, ik dacht probeer het eens! (en gelijk een piek haha). Grappig dat jij ze ook kent! Heb hopelijk de overige 19 niet nodig (gekheid, ik blijf reëel!)
@MarjoP YES! Veel plezier! @paula1984 Ah jammer zeg. Hopelijk volgende ronde een positieve test ipv bloed! @xDaantje Helaas (nog) niet. Zal een foto bijvoegen van mijn knaller van de action testjes. Het is sowieso even afwachten wat je lijf gaat doen, maar ik hoop voor je dat je ongi snel komt (voor duidelijkheid) of dat je binnenkort een mooie test in handen hebt. @Meisje6 Ik gebruik de ovulatietesten van 2besure en als ik denk een knaller te vinden, ook die van de action voor de bevestiging. Had wat langere cyclussen, dus ik begon zo rond dag 10 met testen. Hier nog steeds last van krampen. Vind dit wel echt raar allemaal. Nog een ovutestje gedaan en die was nog donkerder dan de “negatieve testjes” ook. Bah, ik hou niet van onzekerheid! Bovenste van net en onderste een dag na de positieve ovulatietest vorige week.. Zegt niks natuurlijk, maar raar!
@ allemaal hoe werkt een ovu test precies eigenlijk. Met je 2e plas toch? Mag je dan ook niet drinken voor een bepaalde tijd?
@paula1984 Ovutesten mogen niet met ochtendurine idd. Ik las wel op het forum dat het met de cb wel mag? Testen tussen 10.00 en 16.00 is het advies, maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt? Zelf deed ik de testjes rond 10.00 en 18.00uur. Ik dronk 2 uur voor het testen niks meer. Als je tussendoor moet plassen, dan kan je gewoon gaan. Je hoeft het niet op te houden. Dat is mijn advies. Ik weet niet wat de rest er nog meer over weet.
Ja het mag inderdaad niet de geconcentreerde ochtendurine zijn. Dus ergens tussen 10:00-16:00 is opzich prima. op het moment dat ze oplopen is het slim 2-3x daags te testen om je piek niet te missen.
Ik ben nu aan het testen sinds gisteren (cd9). Ik zag gisteren een heeel lichte streep dus wou vandaag 2x testen. Heb dat gedaan: vanmorgen om 9u30 en vanavond om 20u30. Allebei witter dan wit ik vind het wel moeilijk om niet (of weinig) te drinken! Ik drink normaal al zoveel water en nu met dit weer zeker Ik merkte wel dat ik sinds vanavond ook krampen heb en ik lijk een opgezette buik te hebben kan dit naarmate de eisprong nadert? Kan mij dat allemaal niet meer herinneren!
Dat heb je goed! Voordeel van een korte cyclus denk ik dan maar.. Voor de zwangerschap van mijn dochter had ik altijd een nauwkeurige cyclus van 28 dagen..nu is het wisselend maar wel altijd tussen de 25 en 28 dagen. Heb je altijd al een wat langere cyclus of is dit uitzonderlijk voor je?
Pff net wakker geworden van de hevige krampen (gelijkaardige ongi-krampen) in mijn onderbuik.. Kan dit een voorteken van de ovulatie zijn? Voor de zekerheid morgenvroeg maar een testje doen