Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Vandaag cb geweest is goed gegroeid 4550 en 56 is dus 850 gram en 6 cm in 4 week gegroeid
     
    Blue lady en Sanne25302 vinden dit leuk.
  2. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Even een vraagje.. wij gaan eind. Nov op vakantie met het vliegtuig maar hoe doen jullie dat met luiers? En zwemluiers? Iemand ervaring met een wasbare zwemluier?
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik nam luiers en zwemluiers mee. Vaak hebben ze op vakantie ook prima luiers te koop. Zwemluiers zijn wat schaarser in t buitenland
    Waar gaan jullie heen?
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  4. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat hij goed is gegroeid @Angelmom1. Hoe was het bij de osteopaat?

    @Sanne25302 ik nam zwemluiers ook zelf mee. Luiers trouwens ook toen we met het vliegtuig gingen. Maar die waren daar ook gewoon te krijgen.

    Vandaag is Linde twee uurtjes gaan wennen op het kdv. Ging heel goed, ze heeft er lekker geslapen. En was kapot toen ze thuis kwam. Ook flink lopen tanken bij thuiskomst haha

    Gister ook bij het CB geweest en de 1e prikjes gehad. Hier heeft ze flink last van gehad gister. En vannacht zonder puckababy geslapen. Ze wilde alleen tegen mij aan geplakt slapen en continu waren die handjes in beweging. Ik ben blij dat het zakje vannacht weer aan mag. Ze is in ieder geval prima gegroeid. Nu 61 cm en 5.5 kg.
     
    Blue lady en Sanne25302 vinden dit leuk.
  5. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    We willen het geslacht wel graag weten. Ik ben ook veel te nieuwsgierig aangelegd om dat rustig af te wachten haha. Maar echt iedereen denkt dat we een jongetje krijgen. Al van minimaal 10 mensen gehoord en nog niemand die een meisje denkt.. heel benieuwd.

    Zo lief die baby geluidjes! Zo te horen gaat het heel goed allemaal.
    Lijkt me ook lastig weer aan het solliciteren en werken te gaan.
    Ik heb inmiddels ook op het werk verteld dat ik zwanger ben. Gelukkig alleen maar leuke reacties.
     
    xDaantje en Sanne25302 vinden dit leuk.
  6. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Morgen naar osteopaat

    Hopelijk was de nacht beter

    @Visje62 spannend wanneer weet je wat het wordt?

    En hoe gaat het met andere zwangere dames?

    Avond was bagger gister 22.30 voor hij sliep wakker sinds 18.30 maar sliep hij wel tot 4.30 maar daarna ook ff geen zin in slapen wakker tot 7.15 in de draagdoek gedaan en geslapen tot 9 uur ff voeden en voor eerst zelf in slaap gevallen de box laatste 4 week overdag alleen in draagdoek geslapen ff primeurtje en heerlijk overdag ff iets kunnen doen zonder baby op de buik
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  7. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    @Jeansflower naar egypte. En de babyvoeding kan je daar mengen met water uit de flessen? Vind het best wel spannend hoor haha.

    @Mirya fijn dat ze het zo goed deed bij de opvang! Ahh zo zielig he die prikjes!

    @Visje62 hoe gaat het? Ik ga ook voor een jongen haha. Gaan jullie een aparte echo laten doen voor het geslacht of gewoon met de 20wk echo?
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  8. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Osteopaat zegt dat hij reflux heeft ook zei linker kant wat op slot volgende week weer heen heb oefeningen mee gekregen
     
  9. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Mirya Wat fijn dat het goed ging bij het kdv! Lijkt me zo lastig de eerste keer. Maar daarom fijn dat het om te beginnen 'maar' 2 uurtjes waren. Ah de eerste prikjes... die mogen wij volgende maand gaan halen. Ons kindje vond de Puckababy echt helemaal niks, kon er niet aan wennen dat zijn armpjes niet goed omhoog konden. Nu de Love to dream - Swaddle up gehaald en die vindt hij heerlijk!

    @Visje62 Snap ik! Ik vond dat ook zo leuk om te weten! En handig vond ik het ook. Heb je de echo al gepland? Wat fijn dat ze leuk reageerden op je werk!

    @Sanne25302 Heerlijk, Egypte!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  10. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Oh wat vervelend reflux! Hopen dat het met de oefeningen beter gaat.
     
  11. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Angelmom1 oh wat een gedoe! En pittig dan die nachten. Goed de je naar de osteopaat bent gegaan.

    @Visje62 leuk die gekregen echo! En fijn dat er al naar van alles is gekeken. Is toch een geruststelling.

    @Sanne25302 snap dat je het spannend vindt te reizen met een baby. Luiers zou ik echt gewoon lekker daar kopen (zwem luiers zelf meenemen) tenzij je heel veel ruimte over hebt. Flesvoeding gewoon maken met water uit flessen. Gaat helemaal goed komen. Ze zijn daar zo ingesteld op toeristen en dus ook baby’s.

    @Mirya en @xDaantje hahaha ik ben denk ik een ontaarde moeder. Ik vond het bij m’n eerste al heeeerlijk dat hij naar de gastouder ging. Vond het toen jammer dat het maar een half dagje was met wennen. Zat heerlijk te lunchen met een vriendin. Mocht van mij best al een hele dag zijn.
    M’n dochter is afgelopen vrijdag gegaan. Ivm mijn schoolDag dus ook direct een hele dag, prima!!

    eerste vaccinaties hier ook een feit 2 weken terug. Wij geven eigenlijk standaard bij thuiskomst paracetamol. Ze slapen er dan heerlijk van en hebben weinig last is mijn ervaring nu bij 2 kids.

    Onze dame doet het verder prima. Wel soms weer elke 3 uur voeding s nachts. Ze is een lekker spekkie geworden van nu 5,1 kg.
    Ik nog maar 1 week verlof. De tijd vliegt. Nog totaal geen zin om te gaan werken, maar kan het ook echt niet meer uitstellen helaas...
     
    Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  12. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    S nachts gaat goed 22.30 tot 5.30 geslapen 19 -21.30 geclusterd
     
    Visje62 en Blue lady vinden dit leuk.
  13. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Top!!
     
  14. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Blue lady wat vliegt de tijd dan hè! Wij gaan tegelijk weer aan de slag. Ik denk dat ik echt wel weer even moet wennen aan alle hectiek.

    @Angelmom1 hoe gaat het met de oefeningen? En wat fijn dat hij zo goed heeft geslapen!

    @xDaantje er is ook zoveel keus op slaapzak/ -doek gebied. Je moet het alleen even uitvogelen. Fijn dat de Swaddle zo goed werkt.

    @Sanne25302 zijn jullie al in Egypte (geweest)?

    Hoe gaat het met de andere dames?
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  15. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Goed weekend gehad vrij relaxte baby
    Vandaag de 6 week regeldag dus erg druk steeds huilen en eigenlijk steeds willen drinken beperk het tot om de 2 a 3 uur.
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  16. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hallo!
    Wat is iedereen weer lekker actief hier. Zelf even heel druk geweest.. beetje teveel om op te reageren maar heb alles nog even gelezen. Dus weer aardig op de hoogte.

    Hier alles goed. Nog wel moe, maar niet meer zo extreem. Dat is een heerlijke verbetering.
    En zo leuk om iedereen te vertellen dat we een kindje krijgen. Veel leuke reacties nog gehad.
    We hebben ook een rondleiding bij kdv gehad, waar ik erg enthohsiast over ben. Hebben we dus denk ik ook al gevonden.

    Om nog wat vragen te beantwoorden:
    We willen inderdaad graag weten wat het wordt. Rond de 16e week gaan we een geslachtsbepalingsecho laten doen. Leuk met de oma's. Maar die moeten we nog even inplannen.

    Hoe is het met de andere mama's (to be) en kindjes?
     
    Sanne25302 en Blue lady vinden dit leuk.
  17. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wendag nr 3 hier. Ik geniet even van de rust in huis en van een hele dag voor me zonder kindjes. Stiekem vind ik het nu wel lekker. Het is toch fijn om te merken dat je overal wel in groeit....
     
    Sanne25302 en Blue lady vinden dit leuk.
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Fijn dat je ook even lekker van de rust kan genieten! Mag best:)
     
  19. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Mirya helemaal niet erg toch dat dat stiekem best heel lekker is! Mama's hebben soms ook echt even wat rust nodig! x

    @Visje62 super leuk om het nu met iedereen te kunnen delen! Zo bijzonder, en zo lang op gewacht!

    @Blue lady fijn dat ze goed groeit! Verlof al weer bijna om dus.. wat gaat dat hard he pfff

    @Sanne25302 lekker hoor ff weg met de kleine! Denk als we ooit 1 babytje hadden gehad we dat ook hadden gedaan, nu met 3 durf ik pas als ze minimaal 16 zijn hahaha.

    @Angelmom1 lastig he dat huilen en onrust.. hopelijk gaat het steeds ietsjes beter naarmate hij ouder wordt.

    @xDaantje hoe is het daar?

    Ryan was vrijdag al weer een half jaar, pff wat gaat het hard. Hij eet al flink vaste voeding en is echt een lief vrolijk mannetje. Gister weer op het bureau geweest, ruim 9kg en 72,5 cm dus echt een groot manneke! IMG_20191101_074438_638.jpg
     
    Sanne25302, Blue lady, Mirya en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    @MarjoP Wat ziet hij er goed uit
    2 heftige dagen gehad huilt veel donderdag mag ik weer osteopaat hopelijk wordt het dan weer wat beter ben echt dood moe nu
     

Deel Deze Pagina