Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier moeten ze beide op afspraak en oudste moet oogtest en prikjes dus moet kleine man ff in maxicosi denk ik
     
  2. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Na druk weekend (zieke peuter huilbaby)nu rust hij slaapt op zijn buik in de box na van alles geprobeerd te hebben heb ik hem maar eens op zijn buik gelegd en dat gaat veel beter wordt nog wel eens wakker omdat speen kwijt is maar slaapt dan wel weer gelijk ligt nu al 1.5 te slapen en dat overdag in box is primeur
    Zou dit ook buikslaper zijn ik ben zelf buikslaper en dochter ook al zij pas vanaf maandje of 7 ze draaide toen zelf om
     
  3. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Angelmom1 Ja dat zou inderdaad ook kunnen. Ik ga binnenkort gewoon afbouwen en dan zien we wel of we er borstvoedingen in laten.. Wat fijn dat het nu beter gaat bij jullie.

    @Visje62 Hoe gaat het met jou en je buikje?

    @Sanne25302 Wat een schatje! Heftig zeg, dat ze zoveel gehuild heeft...! Dat breekt echt je hart he. Ons mannetje heeft nog maar één keer écht gehuild dat ie overstuur was en pijn had, met tranen zelfs. Nou dan huil ik net zo hard mee. Hoe gaat het nu? Ze hebben dus geen oorzaak kunnen vinden?

    @Mirya Fijn dat de eerste werkweek weer goed bevallen is. Het went vanzelf!

    Hier nog steeds alles prima. Vannacht heeft hij heerlijk van 23.30 tot 08.00 geslapen, en mama dus ook :D
     
    Blue lady en Sanne25302 vinden dit leuk.
  4. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Vandaag zo' n relaxte baby we werden 7 uur wakker hij kwam vanacht wel keer om 3 uur maar na gister snap ik het wel helemiddag huilen onrustig met drinken
    Maar 4 uur sliep hij ook weer 7 uur in stoel aan tafel gezeten heerlijk brabbelen en 7.45 wou hij pas drinken daarna tot 9 uur in wipstoel op de grond bij spelende zus daarna draagzak en slaapt nog lekker dochter is nu met heit naar peuterzwemmen
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  5. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Vandaag cb geweest oudste is prima gegroeid 15 kilo en 102 cm
    Kleine man daar in tegen te weinig maar 300 gram in 3.5 week krijg nu medicatie voor de reflux en ze komen over 2 week weer wegen hopen dat met medicatie hij wel goed gaat groeien
     
  6. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    heb ook lekker mee gehuild hoor haha! Ze had de 6de ziekte. Krijgen ze eerste hoge koorts een paar dagen en daarna overal rode vlekjes.
     
  7. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat heeft mijn zoontje ook gehad. En de week erna mijn man. Waren we net op vakantie in Spanje.....
     
  8. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zoontje niet goed genoeg is gegroeid. Hopelijk gaat het met medicatie beter!
     
  9. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Oh echt! Dat lijkt me heel vervelend als je op vakantie bent:confused: ik was wel blij dat ze het nu kreeg.
     
  10. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Hey ladies,

    Ik moest even alles bijlezen. Het CB komt veel voorbij in de berichten. Ook wij zijn er natuurlijk geweest. Prikjes blijven zielig, maar gelukkig deed onze dame het prima. Respect voor de moeders die dit in hun eentje met 1 of 2 kids doen!!! Ik ga altijd met m’n man. Dat deed ik al toen ik 1 kind had en nu met 2 zeker!

    @Angelmom1 mijn kids zijn ook buikslapers. M’n zoontje liet ik dat vanaf week 10 s nachts doen (overdag al vanaf dag 1) en m’n dochter vanaf dag 1 gehele dag. Ze slapen er 10x beter op.
    Zag dat je ook een goede nacht had gehad, idem voor jou @xDaantje, wat heerlijk!
    Zo goed als onze dame sliep in m’n verlof, zo hard is ze sinds 2 weken s nachts aan het spoken sinds ik weer werk. Pff dood vermoeiend. Twijfel ook of ik door moet met de BV. Ze doet het er prima op, maar die nachten... en dan het kolven op werk en op school vind ik echt waardeloos. Vond het bij m’n zoontje toen niet zo’n probleem en heb hem 7 maanden kunnen geven. Maar nu met de drukte van 2 kids en m’n opleiding+huiswerk etc is het wellicht net te veel... desondanks vind ik de keuze om te stoppen heel moeilijk. Periodes afsluiten vind ik altijd lastig...

    @Jeansflower en @Visje62 hoe gaat het met jullie?

    En ik las over een app groep. Kan ik daar nog bij?
     
  11. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hi meiden,
    Merk dat ik de laatste tijd toch nog wel erg moe ben, mede door veel vroege diensten. Daardoor wat minder hier te vinden geweest. Wel even alles terug gelezen hoor, want ik vind het erg leuk om te lezen hoe het jullie vergaat met die kleintjes.
    Wij hebben morgen weer controle bij de vk en vrijdag de geslachtsbepaling echo. Fijn om weer even te mogen kijken, kan niet wachten:)

    Veel prikjes en cb inderdaad. @Blue lady Fijn dat je samen met je man kan gaan. Zeker met meer kinderen.
    En net als je weer druk bent met werk gaat he meisje spoken.. Hopelijk gaat ze gauw weer lekker slapen 's nachts. En lastige keuze wel of niet door met bv.

    @Angelmom1 hoe gaat het nu met je mannetje? Doen de medicijnen wat?

    @Mirya Hoe gaat het bij jou? Hoe is het om weer aan het werk te zijn?

    @Sanne25302 bijna lekker op vakantie! Komt nu echt dichtbij. En ook wel welkom denk ik een beetje na alle verdriet van en met jullie meisje. Gaat het nu weer wat beter?

    @xDaantje hoe gaat het bij jou?
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  12. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Ja medicatie helpt wel alleen loopt me productie terug mischien mestruatie in aantocht dus ff kijken of ik productie weer omhoog krijg
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  13. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Oooo spannend! Heb je zelf een gevoel/ idee wat het geslacht kan zijn?
    Wij zijn gister vertrokken en het is allemaal zo super goed gegaan lauren heeft niet 1 keer gehuild met het vliegen heel fijn! Genieten hier met z'n 3en!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    xDaantje, Blue lady en Angelmom1 vinden dit leuk.
  14. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    #4294 Visje62, 28 nov 2019
    Laatst bewerkt: 28 nov 2019
    Wat een schatje! Wauw dat klinkt als een goede reis zeg. Heerlijk dat het zo goed ging. En nu maar lekker genieten daar. Is het daar leuk?
    Controle gister was goed. Krachtig hartje gehoord weer. En morgen komen we er dus hopelijk achter of we een jongen of meisje krijgen. Mijn gevoel zegt heel sterk een jongetje. Maar wat het ook wordt.. ik vind het vooral leuk ons ukkie ietsje beter te leren kennen daar mee ofzo. Beetje gek gezegd misschien. Maar gewoon leuk om steeds iets meer te weten:) Maar ook even weer kijken, daar kijk ik vooral naar uit.
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  15. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Hoelaat heb je de afspraak? Al een buikje te zien? Het is hier heel leuk en een heerlijke temp. personeel zijn helemaal gek van baby s en super aardig!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  16. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Visje62 en en en en?? Had je gevoel het goed?
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  17. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Nou dames, die echo gister gehad. En... we krijgen een meisje! Ons kleine ukkie heeft mijn gevoel behoorlijk misleid haha. Maar even goed hartstikke leuk natuurlijk. Even omschakelen dat wel.. Zo leuk om het te weten en ons kindje steeds iets meer te leren kennen. We hebben nu denk ik haar naam ook al. En de naam die mijn vriend iets minder vond maar ik juist zo mooi, stelde hij als tweede naam voor. Helemaal blij hier!
    Vooral ook omdat alles er weer super uitzag, dat is hoe cliche ook toch echt het belangrijkste. Maar werkelijk iedereen om ons heen dacht een jongetje.. En nu we weten dat er een lief klein meisje aankomt krijg ik veel te horen dat het vast een stoer meisje wordt haha.

    Zal even een buikfoto opzoeken morgen, want die is nu wel echt aan het groeien hoor.

    @Sanne25302 klinkt heerlijk daar!
     
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Placenta ligt trouwens voor in mijn baarmoeder. Dus nog even wachten voor ik wat ga voelen denk ik.
     
  19. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Jaaaa leuk een meisje! Snap dat je moet schakelen maar heb je ook nog tijd zat voor. Het getrappel zal met placenta voor dan nog even op zich laten wachten, maar dat komt echt!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  20. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Ahh wat leuk!!! :DEn fijn dat alles ook helemaal goed is!
     
    Visje62 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina