Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Maar ook wat leuks.. sinds net nadat ik de 19 weken had bereikt voelde ik wat plopjes en trillingen. Werd er steeds zekerder van dat ik ons ukkie voelde. Inmiddels voel ik echt elke dag wel wat waarvan ik het vrijwel zeker weet :D soort schopjes/duwtjes inmiddels. Zo leuk!
     
    xDaantje en Blue lady vinden dit leuk.
  2. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Er staat leuk op ja
    Heeft net wen ochtend kdv gehad ging goed heeft 1 uur geslapen in kinderwagen en slaapt nu nog in maxicosi
     
    Blue lady en Visje62 vinden dit leuk.
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de wenochtend goed ging!
     
  4. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Angelmom1 ah wat lief, wat klein dan ineens idd! Echt nog een 'baby'!

    @Visje62 wat spannend nu/zo de echo! Al weer op de helft morgen! wat gaat dat hard. Lastig zeg van je bekken! hoop niet dat je echt bekkeninstabiliteit ontwikkelt... goed dat je bij de fysio loopt! Mooie echo foto ook!

    @Jeansflower leuk weer wat van je te lezen! En fijn dat het goed gaat! Schiet ook al weer op richting het 3e trimester idd!

    @xDaantje mooi dat jullie bij de tweeling hebben stilgestaan. En zwemmen met de kleine, ook leuk! Uitputtend is dat he!

    Wij waren in Centerparcs België vh weekend, ook 2 x gezwommen met de kids, Ryan vond het leuk!
    PIC_0449 (1).JPG
     
  5. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    @Visje62 wowww morgen gewoon alweer 20 weken!! Wat gaat de tijd hard!

    @MarjoP leuke foto!

    @Jeansflower fijn dat het goed gaat. Ook voor jou gaat het nu snel.

    hier een dame die echt zo veel lacht, zich heerlijk kan vermaken met naar de mobiel staren in de box of heerlijk ligt te chillen op de nuna leaf. vanzelfsprekend ook geen uren, maar zeker 20 minuten. Hebben vandaag via MP ook een bumba stoeltje gekocht. Daar zit ze bij de gastouder soms in en dat vindt ze ook super leuk. S nachts meldt ze zich helaas wel echt nog met regelmaat en merk dat ik dat nu echt zwaar begin te vinden. Wordt er een beetje chagrijnig van zelfs, s nachts. vrijdag ook mn eerste tentamen, dus dat helpt natuurlijk ook niet. Aansluitend wel 2 weken vakantie. Ga dan starten met de kleine dame s nachts in dr eigen bedje te leggen en kijken hoe dat gaat. Wellicht wordt ze namelijk s nachts ook wel gewoon wakker van ons (het snurken van mn man of het omdraaien in bed..).
    Mn zoontje lag toen hij baby was met 8 weken op zn eigen kamer Dat heb ik nu niet gedaan omdat ik met de BV s nachts niet in de kou mn bed uit wil... (luxe paard..)
     
    Angelmom1 vindt dit leuk.
  6. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Even kort: alles zag er super goed uit. Helemaal blij en gelukkig gister ochtend. 'S avonds even niet meer door lange shift met pijnlijk bekken. Gelukkig fysio weer gepland.
    Maar ons meisje doet het helemaal goed! Dat is het belangrijkste:D
     
  7. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Super dat alles goed is
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  8. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed is! Dus alles er op en er aan:):thumup:
     
  9. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Yes alles er op en er aan. Ze kan al neus peuteren met haar tenen zei de echoscopiste:roflmao: Lekker lenig armen en benen allemaal rond haar hoofdje.
    Maar het zag er allemaal super uit, bijzonder wat ze dan allemaal al kunnen bekijken.
    Ik voel haar nu ook bijna dagelijks als ik in de avond rustig op de bank zit of juist net wakker ben en nog rustig in bed lig. Dat vind ik ook zo leuk om mee te maken!
    @Sanne25302 Hoe gaat het met jou? Zit de vakantie er weer op? Benieuwd hoe het is/was.

    @MarjoP liep al bij de fysio (pas ook wekelijks op zijn kinderen) dus hem even gevraagd te kijken. Hoop dat ik geen bekkeninstabiliteit ontwikkel, maar we zullen zien.
    Wat een vrolijke blije foto ook weer, mooi ventje!
    Naast het zwemmen ook lekker genoten in België?

    @Blue lady Hoe is je tentamen gegaan? Nu dus vakantie? Hier in januari ook lekker een weekje vrij.
    En groot gelijk om lekker in je warme bed te willen blijven. Hoop dat ze straks in haar eigen bedje lekker gaat slapen. Wel fijn voor studerende mama!
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  10. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, echt erg; te lang niet gekeken hier. Het gaat hier goed! Wel heel druk met werken en twee kinderen en daarnaast ook nog een huishouden dat gedaan moet worden. Ik lees later nog even bij en reageer op jullie.

    Ons kleine meisje groeit als kool! Ze is alweer ruim 4 maanden oud en doet het goed op het kdv. Meestal heel vrolijk en gek op haar grote broer :)
     
    xDaantje, Visje62 en Sanne25302 vinden dit leuk.
  11. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Hebben zo genoten van de vakantie! Is echt heel anders met een kleintje maar super leuk! En het vliegen ging ook hartstikke goed iedereen zijn wat een voorbeeldig kind haha!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Even een minder leuk bericht. Ben er vanavond achter gekomen dat mijn man is vreemd gegaan/beginnende affaire heeft met een collega.
    M’n huwelijk en toekomst staan even op z’n kop...
     
  13. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    neee joh! :(Wat erg voor je zeg! Heel veel sterkte!
     
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Wat erg heel veel sterkte
     
  15. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Oh wat erg voor je zeg! Heeft hij het je zelf verteld of.. ? Pff wat zal je je rot voelen. Sterkte!
     
  16. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Blue lady jemig wat heftig zeg! Pfff wat moet je wereld idd op z'n kop staan nu.. en ook met zo'n kleintje nog! Dapper en lief dat je het deelt. Hoop dat hij het zelf verteld heeft, en niet dat je het op een nare manier hebt moeten ontdekken. Hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je hierdoor heen slepen. En hoop ook dat het - als je dat wil - niet het einde van jullie relatie hoeft te betekenen.. veel sterkte!!
     
  17. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat fijn zeg @Sanne25302! Het ziet er ook uit alsof ze zich goed vermaakt:-D
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  18. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat leuk zeg dat je haar nu ook steeds voelt! Dat maakt het nog weer zoveel leuker en extra bijzonder! Genieten hoor!
    Jawel hoor, we hebben zeker genoten in Centerparcs. Alleen heeft mijn man een hernia, waardoor we erg beperkt waren (en natuurlijk 3 jonge kids) dus het was wat behelpen. Nu thuis ook, hij wordt eind jan geopereerd dus pittige tijd zit eraan te komen, en nu al omdat ik alle zorg voor kids en huishouden op me moet nemen naast werken. Hopelijk in het voorjaar weer een mobiele pijnvrije papa!
     
  19. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Dat is verveld zeg en extra druk voor jou natuurlijk
     
    MarjoP vindt dit leuk.
  20. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Nee ik heb hem betrapt tijdens een telefoon gesprek met haar... en zelfs toen durfde hij nog te ontkennen. Maar na het lezen van de expliciete appjes over en weer over hun gevoelens maar ook hun fysieke handelingen (goor!!!) was me alles duidelijk.
    Geen idee hoe ik nu verder moet..
     

Deel Deze Pagina