Gaan voor een kindje juli 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jeansflower, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDaantje

    xDaantje Bekend lid

    12 sep 2017
    692
    677
    93
    Vrouw
    @Visje62 Even een laat antwoord, maar; die dag erna was het echt een drama. Hele dag huilen en slecht slapen, en normaal huilt hij eigenlijk nooit echt... Was echt bang dat het weken vol drama zouden zijn, maar blijkbaar was het eenmalig want de dag erna ging het weer goed en nu nog steeds. Hij heeft savonds wat meer moeite met in slaap komen, maar verder doet hij het nog steeds super en is het een vrolijk kind. Wat leuk dat je jullie kleine meisje voelt! Heerlijk genieten he. En geweldig nieuws dat de echo goed was!

    @MarjoP Ach wat een knappe vent! Fijn dat hij het ook zo leuk heeft gehad.

    @Sanne25302 Fijn dat jullie genoten hebben, en wat ziet Lauren er schattig uit zo!

    @Blue lady Jeetje, wat vreselijk! Is het al lang gaande? En kan je er wel met iemand over praten? En wat stom ook dat hij zelfs nadat je hem betrapt hebt, niet eerlijk is... Wat moet het verschrikkelijk zijn om zulke berichtjes te lezen. Ik hoop inderdaad ook, als je dat zou willen, hem kan vergeven en jullie nog samen verder kunnen. Zo niet, dan begrijp ik dat ook zeker! Ik weet niet of ik het zou kunnen vergeten. Vergeven is één ding, maar vergeten... Hopelijk kun je de juiste beslissing maken. Luister vooral naar je eigen gevoel, voor anderen is het makkelijk om er een mening over te hebben... Veel sterkte!

    Iedereen een fijne jaarwisseling alvast, hopelijk mag 2020 een mooi jaar voor jullie worden!
     
    Blue lady en Visje62 vinden dit leuk.
  2. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Wat vreselijk dit zeg! Hoe kan je dit iemand aan doen!? En dan nog ontkennen ook bah! Hoop dat je veel steun en liefde van de mensen om je heen krijgt en er over kunt praten.

    voor iedereen alvast een héél mooi,gezond en liefdevol 2020!
     
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Wat erg daar hij het ook nog ontkende eerst. En om er zo achter te komen, wat doet hij je aan... Maar wat stoer dat je het hier deelt. Ik vind het zo erg voor je de hele situatie. Hoop echt dat je vriendinnen of familie hebt waarmee je kan praten en die er voor je zijn. En wat Daantje ook zegt, iedereen vindt er vast iets van, maar volg je eigen gevoel. Dat je nu vooral even helemaal niet weet hoe het verder moet is helemaal niet gek lijkt me. Neem ook de tijd voor jezelf! Sterkte ook met deze jaarwisseling..
     
  4. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Meiden alvast een fantastisch 2020 toegewenst! Vol liefde en met prachtige kindjes:)
     
    xDaantje vindt dit leuk.
  5. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    @Blue lady jeetje zeg wat bizar.. dat hij dit zo stiekem doet, wat een verdriet voor jou! Ik snap dat je nu niet goed weet hoe verder. Zijn jullie wel samen in 1 huis nu, spreken jullie elkaar? Wat zijn de feestdagen dan ook ineens moeilijke momenten.. veel sterkte hoor! Volg je gevoel inderdaad, al zal je vast gene en weer geslingerd worden in al je emoties.. X
     
  6. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Wat een mooie lieve berichten hier, dank daarvoor!
    Ik heb zeker mensen om mee te praten en doe dat veel. Ook met m’n man praat ik, maar de ene keer is het vol boosheid verdriet verwijten rancune en het doel om hem pijn te doen en het andere moment ben ik rationeler en kunnen we rustiger en diepgaander praten. We zijn opzoek naar een relatie therapeut, want met z’n tweeen komen we hier niet uit. Ik heb een handleiding nodig over hoe ik nu met alle emoties om moet gaan.
     
  7. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat dapper van je en knap dat je met hem kan praten, al snap ik goed dat dat gepaard gaat met veel heftige en wisselende emoties! Hij geeft jullie huwelijk gelukkig niet op begrijp ik, aangezien jullie een relatie therapeut zoeken? Hoop heel erg voor jullie dat jullie hier uit gaan komen! Zal zn tijd nodig hebben maar hoop dat jullie weer een gelukkig gezin kunnen vormen op den duur! X
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  8. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte.
    Dat is heftig en niet niks.
    Is t nu klaar tussen die 2?

    @Sanne25302 wat een schatje!

    @Visje62 wat fijn dat de 20 weken echo goed was en je haar al goed kunt voelen
     
    Blue lady en Visje62 vinden dit leuk.
  9. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een naar bericht lees ik hier @Blue lady. Als ik het goed begrijp, willen jullie wel verder met elkaar? Heel veel sterkte de komende tijd.

    @Visje62 wat fijn dat je de kleine kunt voelen. Ik vind dat zo bijzonder en gezellig!

    Voor iedereen: de beste wensen voor het nieuwe jaar!
     
    Blue lady vindt dit leuk.
  10. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier morgen weer beginnen met werken beetje dubbel
    Ene kant zin in andere kant wil ik graag dicht bij kleine man zijn
    Heb geen makkelijke kraamweek gehad vooral de eerste 2 maanden waren zwaar na 3 maanden kwam de rust pas en kon ik gaan genieten dus voelt zo kort
     
  11. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hoe was je eerste werkdag weer?
     
  12. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Was goed kan rustig beginnen
    Kolven wil nog niet super goed
    Hij dronk 450 en kolfde maar 310
    Nu bezig met ronde 3 maar ook vandaag niet genoeg na ronde 2 op 220 moet nog 230 en dat gaat nooit lukken gelukkig morgen thuis ff power kolven overdag productie moet ff omhoog
     
  13. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoeveel drinkt hij per keer? Ik kolf ook niet genoeg voor een dag kdv. Op vrije dagen kolf ik vaak na de eerste voeding na een dat vries ik in zodat ik een voorraadje heb. Tot nu toe red ik het daar prima mee. Linde drinkt nu sinds twee weken 120cc om de 2.5-3 uur en daarvoor 100cc om de 2-2.5 uur.
     
  14. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Deze drinkt 3x150 weg steeds
     
  15. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Gister avond kv flesje gemaakt anders morgen misschien niet genoeg
     
  16. Blue lady

    Blue lady Bekend lid

    29 mrt 2015
    665
    437
    63
    Hey!
    Of we door willen met z’n 2en weet ik nu nog niet. Er zijn te veel emoties om dat nu te kunnen overzien. Daarnaast vanuit de therapie om de beslissing voor blijven of weg gaan nu ook nog niet te maken maar te wachten tot de emoties zakken en er rustiger nagedacht en gevoeld kan worden wat ik wil.
    De eerste afspraak bij de relatie therapeut was erg fijn. Goede vragen en soms ook gewoon bevestiging dat alles wat ik nu denk en voel er gewoon mag zijn.

    tussen m’n man en die ander is het over (althans dat zegt hij en dat zegt zij, ik heb nu contact met haar).


    @Angelmom1 spannend weer het starten met werken. Fijn dat je rustig kon starten. Dat kolven is dan wel weer een dingetje.

    Ik kolf juist meer dan onze dame drinkt, maar dat komt meer omdat ze een fles weigeraar/zeer moeilijk fles drinker is...
     
  17. Sanne25302

    Sanne25302 Bekend lid

    2 aug 2018
    712
    406
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen? @Blue lady hoe is het nu tussen jou en je man?
     
  18. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Gaat lekker hier baby stuk relaxter nu
    Gister was dochter jarig dag peuter hallo kleuter
    We vieren dit zondag dus 3 drukke dagen voor de boeg
     
    Sanne25302 vindt dit leuk.
  19. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

    Hier druk geweest met werken, toch weer een poosje met veel (net niet) migraine aanvallen die veel energie namen. Maar ook.. de start van de babykamer. Een deel heb ik al geschilderd. Heerlijk om er een lekker creatief project van te maken. Helemaal mijn ding:) Heb alweer zin om er mee verder te gaan. Zo benieuwd hoe het allemaal uitpakt.
    Vanaf volgende week werk ik nog halve dagen, ivm mijn bekken. Ze kunnen me geen lichter werk bieden momenteel dus dit was het alternatief.
    Verder gaat het super en mag ik niet klagen. De 24 weken alweer aangetikt! Het gaat opeens zo snel. Fijn idee dat ons ukkie levensvatbaar is nu.

    Hoe gaat het met jullie?

    @Blue lady knap dat jullie samen therapie aan zijn gegaan. Het lijkt me zo lastig allemaal (nogal een understatement).. En het klinkt wel goed geen overhaaste beslissingen vanuit de heftige emoties te nemen. Hoop dat je er echt wat aan hebt en hier goed uit komt.
     
  20. Mirya

    Mirya Bekend lid

    15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Wel onwijs druk met werken icm twee kinderen. Merk dat mijn weekschema erg strak is en ik weinig ruimte over heb. Dat samen met dat Linde niet van oma houdt terwijl zij noodadres zijn. Even buffelen, maar over een paar maanden kan het zo weer anders zijn!

    Met Linde gaat het heel erg goed. Alweer vijf maanden. Druk in de weer met hapjes groente. Ze vindt het heerlijk. Tijd vliegt!
     

Deel Deze Pagina